hey dames.. jammer! al onze berichten kwijt! en deel 2 stond nog op gesloten.. dus ben ff zo vrij geweest om deze te openen... hoe gaat het met iedereen????
Ik stond ook al op het punt een nieuwe te openen, hahahaha, ik de hele dag F5'en, ben zoooooooo benieuwd hoe het met de nov. mama's is............??????
Jammer, hier alles goed. Hoe is het bij jullie allemaal? Ik ga zo lekker naar bed, hoop morgen weer te kunnen kletsen..
Hier enorme steken van onderen gehad vandaag, kan ie nog verder indalen? Dan valt ie eruit!!! hahahaha
ja ik zat ook heeeeel de dag al te vernieuwen.. had op de site met onze lijst al een optie gemaakt om daar ff te kletsen maar ja.. dat moet ik natuurlijk kunnen mededelen en dat ging niet.. maar nu alvast voor mocht dit nog eens gebeuren.. : sla de lijst ff op bij je favo's.. kunnen we daar nog altijd op terug vallen voor alle info en evt verder kletsen als dat nodig is.. ben trouwens erg blij dat die lijst op de andere site staat! anders waren we daar nu ook veel info van kwijt!
aiaiai das nie zo lekker.. ons beebje zat vanvond flink dwars te zijn... deed zo'n pijn! maar nu gaat het weer beter
Oh, dat is wel slim van jou zeg!! Ik zet hem gelijk bij mn favorieten... je buddy zou aan het bevallen zijn, zit je ook op hete kolen zeg....
Effe snel want ik ga naar bed! Joehoe we zijn er weer, hier alles oke! Geen uitgevallen beeb, geen weeën of andere dingen... Morgen meer. Heb jullie gemist de hele dag!!!
ja de af kick verschijnselen begonnen hier al, trillende handen en sterretjes voor mijn ogen.... hoop morgen wat foto's te komen spammen, en heb eindelijk een goeie proef van geboorte kaartje... zaterdag komt wiegje en dan is baby kamer klaar!!! nou meiden SLAAP LEKKER!!! (heb ondertussen een meisje die hele rare bewegingen aan het maken is, misschien terug draaien...duim duim)
Wat een toestand hier op het forum, maar gelukkig weer online! Vanmiddag naar het ziekenhuis geweest voor een groeiecho en controle bij de gynaecoloog (dit keer een andere dan normaal). Het kindje zit qua buikomvang nu iets onder de onderste groeilijn (de vorige keer net op de onderste lijn), maar wel boven de 2000 gram dus we zijn blij!! > Het gewicht is nu 2170 gram. De beentjes zijn in verhouding verder dan het buikje. Ons kindje is dus in verhouding nog wel erg klein, maar toch zijn we erg blij met het gewicht tot nu toe! Misschien halen we de 5 pond nog wel.
Nou, had ik net de smaak een beetje te pakken is alles weer weg Hele dag lopen refreshen omdat ik nieuwsgierig was naar de ontwikkelingen van ons November mama's...nu dan eindelijk. Hier weinig spannends (gelukkig). Cupcake materialen gehaald voor de baby cupcakes na de bevalling dus dat kan ook weer van het to-do lijstje af. Hopelijk gaat het met iedereen hier goed!
vandaag contact gehad met echoscopiste ivm nieuwe poging 3d echo... ze had 1 van de vk's op stage dus in overleg met haar naar de vk praktijk gebeld... ivm omdraaien van beebje.. nu moet ik a.s. maandag komen... ff voelen, evt liggingsecho, en anders moet ik waarschijnlijk toch naar gyn om het te proberen te draaien.....
Nee inderdaad. We vonden 2000 gram echt een grens die we hoopten te halen en nu zitten we op 2170. De laatste keer zat het kindje wel net op de onderste lijn en er nu net onder, maar toch hadden we echt een blij gevoel. Hij/zij is 400 gram gegroeid in 2 weken en dat had ik echt niet verwacht. Als er de volgende keer nu weer 400 gram bij is dan hoeft het kindje misschien niet eens in de couveuse? (dat hopen we helemaal natuurlijk!)
ik ga voor jullie duimen!!!! dat zou wel een hele goeie comeback zijn van jullie kleintje... ! *fingers crossed!* ps.. doe je me nog ff een pb met je nieuwe afspraak ??