Och jeetje, nu alweer november '10 mama's.. gaat zo snel .. Maaruhh, gefeliciteerd!!!!! Liefs een oktober '07 mama & augustus 2010 mama
Gefeliciteerd! Ik ben een november 2009 mama, en de trotse moeder van een heerlijk meisje. Al weer bijna een jaar geleden dat ik een postitieve test had...
ik kom je hier ook even feliciteren..... Gefeliciteerd! en ik wens alle novembermama's een goede en voorspoedige zwangerschap toe!!!
Jaaaaaa, gefeliciteeeeeerd! Je hoop was terecht, we hadden dus gewoon modeltempkaartjes, hahaha Ik ga me zo melden bij de oktobermama's, want uitgerekende datum is 28-10, maar ik kom ook af en toe even hier kijken hoor, want het kan natuurlijk zomaar november worden.
Jeetje al nov 2010 mama's wat gaat dat snel zeg. Hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap. en geniet ervan. Groetjes van een aanstande aug. 2010 mama.
Van harte gefeliciteerd! Ik ben zelf een november 2008 mama en heeeeel misschien meld ik me hier over een weekje ook nog wel
Van harte! Hier een Nov. 2007 mama. Wat gaat het hard! Een hele goede zwangerschap gewenst. Liefs Michelle
gefeliciteerd alweer de nov mama's!!! Geniet ervan!!! Ik hoop in december mama te worden Maar zo komt het telkens korterbij hihi
Wow Nov mama's alweer. Ik ben een november 2008 mama en nu een september 2010 mama Iedereen een fijne en gezonde zwangerschap gewenst en GEFELICITEERD!!
Jeetje de november 2010 mama's alweer. Wat gaat dat snel inderdaad. Ik ben een november 2009 mama. Novemberbaby's zijn de mooiste baby's
Nou, hier ben ik dan. Novembermama nummero 3 als ik me niet vergis Ik heb mijn banner maar even veranderd want die vorige snapte echt niet dat je ook aan de andere kant van de wereld zwanger kunt zijn. Dat stomme tijdsverschil zette me elke keer een dag terug Babyproject, heb je het al tegen iemand verteld? Ik wel hoor, ik kan mijn mond niet houden We vertellen het nu alleen de eerste graad familie dus ouders en broers/zussen. Mijn vader moest toch wel even een traantje laten Ik had hem een tutje gegeven met "grandpa's star" op. Vond ie helemaal geweldig.
Je bent de 3e ja! Welkom! Als het goed is, kun je op de bannersites de tijdszone invullen (hij vraagt namelijk hoe laat het bij jou is). Ik gebruik FF en dat is op zich ook een Amerikaanse site. Leuk joh! Fijn dat je familie zo blij reageert! Wij wilden nog even een maandje wachten met het goede nieuws vertellen aan de directe familie. Maar ik zag mijn moeder afgelopen zondag en op de 1 of andere manier dacht ze dat ik zei dat ik zwanger was??!?!?! Ik had echt niks gezegd! Maar toen kon ik het niet meer ontkennen. Wel jammer hoor, dat ik het niet op mijn eigen moment kon vertellen... Gisteren wilde ik het mijn beste vriendin vertellen. We studeren samen en drinken eerst altijd koffie bij een koffietentje. Ik dacht ik wacht tot ze het zelf door heeft omdat ik geen koffie bestel en daarnaast ook niet meer rook. Maar ik zag haar eerst op het busstation. Tweede zin die ze zegt: "goh, ben je nu al zwanger..?" Iedereen verpest het een beetje Maar is misschien ook mn eigen schuld, want zij wisten immers ook dat we bezig waren. Maar mijn moeder houdt haar mond en die vriendin ook, dus over een maandje gaan we het de rest vertellen!
Wat vliegt de tijd zeg! November 2010 mama's: Hartelijk gefeliciteerd en ga er lekker van genieten! Groetjes augustus 2010 mama.
Ik heb nog eens gekeken op de site waar ik mijn eerste banner heb gemaakt maar ik zie nergens waar je de tijdzone kunt veranderen... Ach ja, maakt eigenlijk ook niet uit Wel jammer dat je moeder en je beste vriendin meteen in de gaten hadden dat je zwanger bent! Hier wisten ze ook allemaal wel dat wij aan het proberen waren om zwanger te worden maar omdat het bij ons niet zo makkelijk ging (ik kreeg geen eisprong) had niemand verwacht dat ik toch al zo snel zwanger zou zijn. Het kwam voor velen dus toch als een verrassing Pfff, ik hoop echt dat die eerste weken snel voorbij gaan want ik vind het behoorlijk zenuwslopend. Ik ben echt bang dat het toch fout zal gaan. Gelukkig mag ik over 2 weken al naar de gyn en waarschijnlijk krijg ik dan ook al een echo. Dat is dan wel weer het voordeel van onder behandeling staan bij de gyn Ik zal toch een stuk geruster zijn als ik een hartslag hoor!
Hey Doritoo! Welkom! Pff, ja ik ben ook zo onzeker! Ik voel ook helemaal niks, dus dat helpt niet. En mijn test van vanochtend was niet veel donkerder dan eergisteren Ik had inmiddels wel een knaltest verwacht. Dus ben ook heel bang dat het mis gaat... Hoezo genieten van je zwangerschap? Kan me voorstellen dat je het fijn vindt dat je over 2 weken al een echo krijgt! Fijn, zo'n gyn! Ik moet nog contact opnemen met de verloskundige... Heb niet veel haast, moet toch nog 1-2 maanden wachten voor eerste echo...