November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    hey meiden,

wat zijn jullie druk geweest vandaag;)
    zal ff reageren:

@debby: nog steeds in onzekerheid? nog aan t vloeien?

@fem+babyproject: wat jammer dat jullie nog even geduld moeten hebben tot de 1e echo!

@margootje: hier ook vandaag wat buikpijn/zeurderig gevoel in buik....denk ook echt t groeien van de BM.

wij hebben een zoontje van bijna 5 en een dochtertje van bijna 3, wil t na de echo gaan vertellen, mocht alles dan ok zijn;)
    mn zoontje wil heel graag een broertje en een zusje erbij hahahahaah:D dus ik denk dat ie heel blij zal zijn als ie hoort dat er een babytje bij komt!
    ben alleen nog op zoek naar leuke ideeën om te vertellen!
    dus....als jullie nog een idee hebben....dan hoor ik t graag!

liefs,
    peertje

2. abbi

abbi Lid

24 jul 2008
    24
    0
    0
    Wat kletsen jullie allemaal veel. Ik ga proberen om het bij te houden, maar of dat helemaal gaat lukken...
    Allereerst: nieuwe meiden: gefeliciteerd

Jootje: je ouders 30 jaar getrouwd. Leuk. Klinkt zo heel erg lang. Lekker, uit eten. Geen problemen met alle dingen die je niet mag? Bij mij zou het onmiddelijk opvallen als ik geen wijn drink...

Debby, aan zo'n bericht heb je ook niets, afwachten tot de echo maar. Moeilijk hoor

Kwaaltjes: eigenlijk nooit goed, als je niets voelt dan maak je je druk en als je wel kwaaltjes hebt is het ook niet goed. Hoop dat we allemaal snel die 12 weken halen, voelt toch een stuk beter

Hier is zoontje 14 maanden. Wel verteld, maar hij snapt er helemaal niets van. Hij merkt het aan het eind van de zwangerschap wel.

Wat doen jullie eigenlijk op je werk, al vertellen of tot 12 weken wachten? Ik heb het mijn manager al verteld, ben niet echt geconcentreerd en wel misselijk. Vind het wel fijn als hij weet waar dat door komt

Vandaag een afspraak gemaakt met de gyn voor 24 maart. Ben dan 8 weken en krijg ook een echo. Ben benieuwd, nog 3 weken wachten

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik heb nog niks verteld op mijn werk (ik werk 4 dagen en jullie???), maar ik lees overal dat het bij een tweede zwangerschap veel sneller zichtbaar is... nou, zal mij dus benieuwen hoelang ik het kan 'verbergen'. Wanneer vertellen jullie het op jullie werk??

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb t ook nog niet verteld en ga dat ook nog niet doen. ik denk met 12 weken tenzij ik erg misselijk word (was bij de eerste wel en toen had iedereen het al door). Naast mijn baan werk ik ook nog voor mezelf al fotograaf en ik hoop dat ik dat nog lang door kan blijven doen (tot vlak voor de bevalling)

5. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh, dus ik kan jou inhuren voor mooie foto's Marleen?? ;)

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja hoor, dat kan :D Ik heb een studio.

7. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Fem: dat is inderdaad een goede tip van roos vice! Ik denk wel dat ik die ga halen want de yoghurt komt nu mijn neus al uit ;) Ik heb ook mijn waterkruik opgehaald bij mijn vader. Kan ik die lekker tegen mn buik aanhouden. Balen trouwens dat je pas met 11 weken mag komen voor een echo! Ik heb zelf nog niet gebeld naar de gyn, maar heb er ook niet zo'n haast mee. Ik weet toch dat ik binnen de paar dagen terecht kan (lang leve de Belgische gezondheidszorg ;))

Ik ga wel proberen zo lang mogelijk te zwijgen op mijn werk maar mn buik is al veel dikker terwijl ik normaal gezien wel een hele platte buik heb. Ik ben bang dat het dus al veel eerder zal opvallen. Ik werk nu als verkoopster (19 uur per week). Ik werk nog maar een half jaartje dus ze hebben het wel getroffen met mij :) Verder studeer ik ook nog.

8. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Hallo allemaal!

Iedereen hier gefeliciteerd!
    Ik mag me ook al een beetje voorzichtig hier melden. Ik heb vandaag namelijk positief getest!
    In december 2009 een MA gehad. Was 12 weken zwanger. En nu dus terug zwanger.
    We blijven voorzichtig, maar ben stiekem al heel erg blij!
    Ik weet niet of ik alles zo goed ga volgen hier, maar ik doe mijn best..

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Kitty, welkom!!! :)

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    November 2010 Mama's!

1 november
    Debbykoops - 33 jaar - 2e kindje - Noord-Holland
    Doritoo - 28 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht
    Jannne - 28 jaar - 2e kindje
    Line - 32 jaar - 3e kindje - omgeving Utrecht
    Peertje - 27 jaar - 3e kindje - omgeving Amsterdam

2 november
    Abbi - 32 jaar - 2e kindje - omgeving Amsterdam
    Babyproject - 26 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht
    Jootje - 27 jaar - 2e kindje - Friesland
    Margootje - 25 jaar - 1e kindje - België
    Yvonne - 30 jaar - 4e kindje - Zoetermeer

3 november
    Leonieke - 32 jaar - Noord-Holland Noord
    Marleen1979 30 jaar - 2e kindje - Zuid-Holland

4 november
    Loesie - 27 jaar - 1e kindje - omgeving Deventer

6 november
    Fem - 31 jaar - 2e kindje - Capelle ad IJssel

AGENDA
    8 maart 19.15 uur, Line 1e echo (6.2 weken)
    11 maart 11.15 uur, Debby 1e echo (6.2 weken)
    11 maart 15.30 uur, Yvonne 1e echo (6.2 weken)
    17 maart 15.45 uur, Peertje 1e echo (7.2 weken)
    22 maart 8.40 uur, Jannne 1e echo (p.m. 8 weken)
    29 maart, Leonieke intake VK
    31 maart, Leonieke 1e echo (9 weken), Jootje 1e echo (9.1 weken)
    7 april 9.15, Babyproject 1e echo (10 weken)

11. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Dankje Jootje! En mag ik ook op de lijst? Ik denk dat ik uitgerekend ben op 10 november.

12. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Wat leuk om weer nieuwe zwangeren te zien, gefeliciteerd!!
    Ik ga het op mijn werk vertellen als ik een week of 8 ben. Ik werk op de school van mijn dochters, dus als ik het mijn dochters vertel moet ik het ook aan mijn baas vertellen, anders zijn ze me voor. :)
    Ik denk dat ik het aan mijn dochters vertel als ik een goede echo heb gehad, misschien dat ik dan nog een paar weken wacht, maar ik wil het eerst aan de meiden vertellen voordat ik het aan anderen vertel. Ze zullen het echt geweldig vinden.

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo allemaal,

Ryan is ziek thuis (huilen, huilen, huilen vanochtend) en manlief is thuis gaan werken, want ik ben zooo verschrikkelijk moe! Ik ben om 9.30 uur weer op bed gegaan en ben net wakker.

@Fem, wat balen dat je pas zo laat bij de vk terecht kan. Ik dacht dat de eerste intake altijd rond 8 weken was?

@Werk, ik heb het ook nog niet verteld, ga het denk ik rond 12 weken pas vertellen.

@Margootje, je moet geloof ik wel oppassen met warme kruiken tegen je buik aanleggen.

@Kitty, welkom!

@Vloeien, het is weer over!! Hopelijk nu rust tot volgende week donderdag en dan een mooi kloppend hartje :D.

14. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Hallo November mama's!

Ik mag me hier ook aanmelden. Ik ben 1 november uitgerekend en ik zag dat er nog meer op die datum uitgerekend zijn.
    Leuk hoor!
    Ik heb 'al' 3 kinderen. Twee meiden van bijna 7 en bijna 5 en een zoontje van 3 en een half.
    Het is dus 4 jaar geleden dat ik zwanger was en het voelt gewoon weer als nieuw!
    Ik ga volgende week naar de verloskundige bellen voor een eerste afspraak.
    Het voelt nog een beetje onwerkelijk, want ik heb eigenlijk nog helemaal geen klachten. Maar dat was bij de andere 3 zwangerschappen ook zo.
    Ik ga hier snel eens bijlezen zodat ik jullie allemaal wat beter leer kennen.

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom Eliza!

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    November 2010 alweer...
    Zag dat er nog niemand op de 5e is uitgerekend, mijn uitgerekende datum in Nov 2009. Onze kleine man is de 3e gekomen :)

Allemaal hartelijk gefeliciteerd!!!

17. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik mag me hier ook melden. Ik was ook een november 2009 mama.
    Ik ben nu zwanger van de 3e, het kwam compleet als een verrassing. Maar we zijn er gigantisch blij mee, ondanks we ook een hummeltje hebben van 3 maanden.
    Er moet een hoop gaan veranderen, oa verhuizen enz.

Maar als alles goed gaat en ik een goede berekening heb gemaakt ben ik op 4 november uitgerekend.

Liefs MoedertjeB.

18. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    welkom kitty, eliza, moedertjeB, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

@hier: ik heb t aan 2 collega's verteld en mn leidinggevende, werk op kdv en heb t kindje dus ook al ingeschreven, omdat er megawachtlijsten zijn hier en ik heb nu gelijk plek!;):D nu maar hopen dat t goed blijft zitten!

mn vader heeft t van t wknd geraden....:Dmaar ga t pas na de echo vertellen als alles goed is!

oja en vanmorgen laatste testje gedaan, cb met indicator, en die gaf zwanger 3+ aan! dussss.....das weer een geruststelling!

morgen komt MvM, dus ben benieuwd!

hoe is t met jullie allemaal?????

liefs, peertje

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Welkom nieuwe a.s. mama's! De groep begint al aardig te groeien.

@DebbyK: Fijn dat het vloeien weer over is. Ik heb het bij mn eerste zwangerschap ook heel regelmatig gehad. Wel steeds schrikken, maar bij mij is het helemaal goed gekomen.

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom nieuwe mama's!

@Peertje, dat is toch een fijn gevoel dat de test 3+ aangaf!!

@Marleen, ik heb het in mijn eerste zw.schap ook gehad tot 12 weken, dus ik ken het ook. En daar is een gezonde jongen uit gekomen, maar toch schrik je wel iedere keer!

Deel Deze Pagina