November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    @Zena Veel sterkte, het moet een moeilijke tijd voor je zijn. Hopelijk komt er binnekort een goede zwangerschap, ik gun het je enorm!!!

2. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    oh zena wat verschrikkelijk!! ik wil je heel veel sterkte wensen!!
    en als je wil praten dan zijn wij er toch wel voor je hoor he meiden??
    Liefs!

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja natuurlijk zijn wij er voor je Zena!!!! Als je je hart wilt luchten ben je uiteraard van harte welkom... sterkte....

Na dit soort berichten vind ik het zo moeilijk om de draad weer op te pakken, dan vind ik mijn eigen vermoeidheid en misselijkheid echt in het niets vallen.... :(

4. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Klopt als er iets is met wie dan ook we kunnen luisteren naar elkaar.

Ben vandaag niet in men sas ,men maag ligt echt kei overhoop ,deze morgen men buik.
    Daarnaast ik kan echt niet meer tegen de geur van de kattenpoep als hij net is geweest bwa morgen maar even geurverfrissers gaan kopen *bweuk*:(

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh nee Zena, wat verschrikkelijk :(. Jeetje meis, hier zijn geen woorden voor. Als je er over wilt praten of even je hart wilt luchten of schreeuwen of wat dan ook, dan zijn wij er zeker voor je! Heel veel sterkte meis en een dikke knuffel.

6. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Jullie zijn lief!
    Maar ik ga dit vrolijke topic niet "vervuilen"met mijn verdriet en onzekerheid.
    De echoscopiste gaf ons nog 1% kans, daar hou ik me nu aan vast. Mocht ik over 2 weken beter nieuws hebben, zien jullie me wel weer verschijnen.

7. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Jeetje Zena, wat verschrikkelijk!!! Hoop dat je je over 2 weken weer komt melden met heel goed nieuws!

Ik merk dat dit soort me weer wat onzekerder maakt over m`n eigen zwangerschap. Bij de eerste had ik dat veel en veel minder. Misschien omdat ik nu weet wat ik kan verliezen?
    Nog 2 weken, dan heb ik de eerste echo en weten we meer!

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden....

hier nog steeds "zwangerschapssymptomen", maar ook een veegje bruinverlies....
    testen doe ik niet meer, ik bespaar me dat geld.....heb gewoon geen goed gevoel.....niet meer....we wachten gewoon "vrolijk"af tot dinsdag, als het dan niet al tot een MK heeft geleid....

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh meiden, wat een ellende allemaal :(

10. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Ik heb nog niet bijgelezen, maar zie hier boven niet leuke berichten...
    Heel veel sterkte meiden.
    Kom morgen op iedereen persoonlijk reageren!

x Kitty

11. Lilalien

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Zena, ontzettend veel sterkte!

Pffff, ik ben werkelijk als de dood voor mijn echo op maandag. Ik wil die ellende niet nog een keer meemaken, maar ja er is niets wat ik nu kan doen.

13. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, Belgiƫ
    Zena veel sterkte toegewenst!!! Wat verschrikkelijk... :(

Luukske, geef de moed nog niet op, bruin is oud bloed en dat kan altijd wel als de baarmoeder zich rekt... succes en geef de moed niet op!

14. Lilalien

Ineke aangezien je vraag op ander forum ;)
    Ben er 2 x bevallen en goede ervaringen wie weet bevallen we samen:p

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik heb zoiets raars, heb alleen maar trek in appels.... (nouja, beter dan chocolade natuurlijk....... ;))

16. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    girlzzz, de erste huilbui is een feit. grmbl kuthormonen.

en heb buikpijn en rugpijn. ben zo bang dat het mis gaat.

17. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    mijn darmen zijn echt aan het opspelen vanavond..
    pfff
    maar dat is niks tegenover al het slechte nieuws:(:(

18. Nienie

Nienie Actief lid

26 sep 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden,

nu kan ik eindelijk mn verhaal kwijt, heb het vandaag zoooooo druk gehad. Vanmorgen naar de gyn geweest, en ja hoor, weer een inwendige echo. Mocht nu zelfs in zo'n geweldige stoel zitten. Ze kon me recht mn doos in kijken ;)

Maar, ik krijg maar 1 kindje, gelukkig! Moet over 4 weken weer heen, omdat ze niet goed kon bepalen hoe lang ik zwanger ben. Volgens de 1e dag van mn laatste menstruatie zou ik nu 6 weken zwanger zijn, maar volgens de grootte van t vruchtje 4 weken. Nu kan t zijn dat het een late innesteling is geweest, of dat t vruchtje niet goed groeit, ofzo. Wat ze me vertellen klinkt als abacadabra voor mij, helemaal met die zenuwen er bij. Over 4 weken kunnen ze dus precies bepalen hoe lang ik zwanger ben, of dat t toch niet goed is gegaan.

Nu eerst de laatste week stress uitzitten, en dan kan ik het de papa vertellen. Dan komen er weer 3 weken stress of alles wel goed is. En dan zeggen ze dat een zwangerschap de mooiste periode van je leven is. Ik zit de hele dag vol zenuwen :(

19. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    @ zena... wat een verschrikkelijk nieuws... ik wens je heel veel sterkte toe en help je toch nog hopen op die 1 % ... *knuffel*

pfff hier nog 1 die af en toe behoorlijki onzeker is... bij de MK had ik enkele dagen geen 'klachten' meer en daarna begon het bloeden en de kwam de MK.. nu heb ik ook de afgelopen dagen wat minder klachten gehad weer en dat maakt me toch wel onzeker.. tot nu toe iedere dag nog wel iets gevoeld maar dus wel steeds minder.. ook de boobs (vooral 1) is weer wat minder groot dan de afgelopen weken en dat vind ik ook niet leuk..
    las dat de meeste bij de 6 wkn juist meer last krijgen van misselijkheid? bij mij lijkt het minder te worden.. help!

:(

20. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    goeiemorgen,

ja het moet het mooiste zijn in je leven maar het is gewoon 9 maanden zenuwachtig zijn.
    gisteravond had ik last van mijn buik en rug dus maakte me druk, net wordt ik wakker. niet misselijk, geen pijn niks.....en ja....maak me dan ook weer druk. pfffff.
    ik vind het ook best moeilijk omdat ik zo vroeg positief heb getest. al mijn andere zwangerschappen wist ik dat ik zwanger was omdat ik heel erg misselijk was. en daarna pas gaan testen.
    alle keren was ik dan al 6 weken en nu pas 4, nog langer in onzekerheid zitten.

meiden, we moeten elkaar er allemaal doorheen slepen, vooral de eerste paar maanden.

zena meid dikke knufff hoop zo dat je nog goed nieuws krijgt.

nienie bij jou gaan we ook uit van een late innesteling. dikke knufff

Deel Deze Pagina