Mmh, waar was ik gebleven?? Oh jee, moet 25 blz lezen... Nou ja, daar gaan we dan. @ Abbi; van harte meid met je mooie echo! @ Peertje; oh wat leuk! Een bellytalk! Zou ik ook wel willen, maar dan ben ik bang dat ik mezelf alleen maar onzeker zou maken. Of is het hartje wel makkelijk te vinden met de bellytalk? @ Irene; hoe is het nu? ***hormonen.. Dikke knuf voor jou. @ Luukske; wat een onzekere tijd voor jou.. Heel veel sterkte. @ Fem; wat zijn die eerste weken zwaar he? Hopelijk zijn we allemaal snel over de 12 weken en kunnen we de "kotsperiode" vergeten.. @ Lilalien; vandaag echo! Hopelijk kom je met goed nieuws! @ Liesbeth; welkom en gefeliciteerd! En nu lekker genieten meid! @ Linnie; ik heb het ook hoor, dat ik de ene dag meer voel dan de andere dag. Donderdag ben ik bijna de hele dag niet misselijk geweest. 'S ochtends nog wel overgegeven, maar verder niet misselijk. Toen zou ik vrijdagochtend tegen mijn vriend zeggen dat ik niet meer misselijk was, begon ik spontaan weer over te geven! Zit er niet te veel over in meid.. En nog bedankt voor de tip van de crackers. Ik heb echt alles al geprobeerd (behalve pillen, maar daar durf ik niet aan), ik geloof dat cola toch goed werkt. En over de gehele dag kleine porties eten. Oh en 's ochtends gal spugen, dat vind ik niet zo erg. @ Happyhippo; van harte gefeliciteerd en welkom hier! @ Meeks; heel veel sterkte meid.. En erwtensoep!! Het is nu 20 over 7 's ochtends, maar heb er ook wel zin in! @ Mausi; gefeliciteerd en welkom! @ Debby; oh dat had ik donderdag ook nog.. Hele dag niet misselijk geweest en 's avonds ook nog eens flink gegeten. Meestal heb ik enorm honger, maar na 2 happen zo vol als het maar kan.. Vrijdag was ik wel weer misselijk enzo.. Zal er wel bij horen denk ik. Lees nu dat je je al weer wat beter voelt. En ook mooi dat je zoontje gisteren weer thuis is gekomen! Lekker genieten!! @ Daphneenestelle; ik vroeg me al af hoe het met je was.. Nog even spannend tot de echo. Wel fijn dat je geen last meer hebt gehad van bloedverlies. En een inwendige echo is niet eng. Ik heb alleen bij de ma ook een inwendige echo gehad en die gynaecoloog deed het alsof ze slagroom aan het kloppen was.. Dat was niet echt prettig. Maar het kan ook anders hoor. Zie er maar niet tegenop. @ Line; oh wat goed! Een goede echo. Fijn om te lezen. Ben benieuwd hoe je kinderen reageerden.. Oh wat een leuke reacties van je meisjes! Zijn straks van hele lieve zussen! @ Miza; mooi dat je een super positieve test had. En nog mee gedaan aan de palmpasenoptocht? Oh ik lees nu dat je niet bent geweest. Zou ook jammer zijn als je dochtertje er ziek van zou worden. ....BLZ 190... Nog 13 te gaan... @ Aapje; bij mij begonnen de kwaaltjes ook met 6 weken.. @ Ruby; van harte gefeliciteerd en welkom! @ Jootje; dikke knuf meid, we slepen elkaar door die 3 maanden heen. @ Natas; hier ook zo moe... @ Kart; mooi dat je familie zo goed reageerde!! Ja waar heb je je druk om gemaakt haha @ Coco; hopelijk maak je je druk om niks meid. Het is ook wat met die onzekerheden hier allemaal.. En idd streep is streep! Vreemd hoor met die banner van jou. Ik had eerst ook een andere banner, maar kan hem nergens meer vinden... Die vond ik veel mooier dan die ik nu heb. Zie nu dat je gisteren een mooi positieve test had. Goedzo!! Mooi om te lezen! @ Travelgirl; wat een mooi idee om het goede nieuws te brengen, ben benieuwd hoe ze reageren. @ Ineke; oh lekker hoor, helemaal nat geregend.. Het heeft hier gister amper geregend. Een paar drupjes. Probeer trouwens toch de hele dag door een paar kleine hapjes te eten.. En neem gewoon waar je zin in hebt, krijg je toch wat binnen.. @ MoedertjeB; oh wat lijkt me dat zwaar!! Zelf ziek en zwanger en dan je kinderen ook nog ziek.. Dikke knuf voor jou. @ Zena; oh meid wat erg!! Heel veel sterkte in deze moeilijk tijd.. En natuurlijk zijn we er voor jou als je je hart wilt luchten! @ Butterfly; pas goed op je zelf. Niet teveel willen doen he? ... BLZ 200... Nog maar 3!! @ Zora; hoe is het met jou? Al wat leuke kwaaltjes? Hier heeft het gister niet geregend hoor. @ Mercedes; vergeetachtigheid is ook een zwangerschapskwaaltje toch? En mooi dat je niet zo misselijk meer bent. @ Lief09; klopt, dat soort berichten maken mij ook onzeker.. We kunnen alleen maar aftellen na de echo en hopen dat dan alles goed is.. zucht.. @ Nienie; jee wat een stress allemaal. Nu eerst die ene week maar door zien te komen meid. Ik hoop dat je "scharrel" goed reageerd. En dan wachten tot een echo. Wat duurt het toch allemaal lang! @ Wendy; wat worden we allemaal onzeker van die rare berichten.. Ik hoop voor jou dat je apen en beren ziet.. En dat het allemaal best mee valt! Nou ik vind het wel best zo.. Hier gaat alles dus prima. Net al een saucijzebroodje gegeten.. Had zo'n honger, maar nergens zin in. Tot ik een saucijzebroodje in de koelkast zag liggen. Oh oh oh niet normaal zo vroeg al aan de vette hap.. Maar de misselijkheid is wel weer even weg!! Verder last van de borsten! Heb ik nooit gehad met mijn andere zwangerschappen. Nou liever dát dan die misselijkheid! Straks maar even schoonmaken hier.. Afgelopen dagen weinig tijd voor gehad en 's avonds zo moe. Lig soms al om 21:00 uur op bed.. Gister zelfs om 20:00 uur al! Maar goed, was er vanochtend om 5 uur al weer af.
November 2010 Mama's! 26 oktober Peertje - 27 jr. - 3e kindje - omgeving Amsterdam 1 november Debbykoops - 33 jr. - 2e kindje - Noord-Holland Doritoo - 28 jr. - 1e kindje - omgeving Utrecht Line - 32 jr. - 3e kindje - omgeving Utrecht Eliza78 - 31 jr.- 4e kindje - Zuid-Holland EvelineThijssen - 32 jr. - 2e kindje - Helvoirt 2 november Abbi - 32 jr. - 2e kindje - omgeving Amsterdam Babyproject - 26 jr. - 1e kindje - omgeving Utrecht Jootje - 27 jr. - 2e kindje - Friesland Margootje - 25 jr. - 1e kindje - België Yvonne - 30 jr. - 4e kindje - Zoetermeer BabyWolkje - 32 jr. - 3e kindje - Noord-Holland 3 november Marleen1979 - 30 jr. - 2e kindje - Zuid-Holland 4 november Loesie - 27 jr. - 1e kindje - omgeving Deventer MoedertjeB - ?jr. - 3e kindje - 5 november Zonnebloempje - ? jr. - ?e kindje - ? 6 november Fem - 31 jr. - 2e kindje - Capelle ad IJssel Meeks - 27 jr. - 1e kindje - Omgeving Amersfoort Carlo1987 - 22 jr. - 1e kindje - ? 8 november MrsNuke - 23 jr. - 1e kindje - Noord Holland 9 november Tjilpje -? jr. - ?e kindje Dotje24 - 28 jr. - 1e kindje - Dordrecht Anouk -34 jr. - 2e kindje - Brunssum 10 november Mammalet - 30 jr. - 2e kindje - Voorburg Zora - 26 jr. - 1e kindje - omgeving Amersfoort Kitty - 25 jr. - 2e kindje Friesland Snippie23 - 24 jr. - 1e kindje - ? 11 november Paint - 36 jr. - 1e kindje - texel Butterfly24 -26 jr.- 2e kindje - Friesland Annemieke82 -27 jr.- 1e kindje Zeeland Mii1989 -20 jr.- 1e kindje - Friesland 12 november Michelle -32 jr. - 1e kindje - Groningen Travelgirl - 31 jr. - 1e kindje - Noord Holland Pams - 29 jr. - 2e kindje - Den Haag Phlox - 30 jr. - 2e kindje - Amersfoort lilmomo - 22 jr. - 1e kindje - Terneuzen Acissej - 29 jr. - 2de kindje- Haarlem 13 november Fantasy -32 jr. - 2e kindje - Nunspeet 14 november Ilona - 30 jr. - 1e kindje- Hoeksche Waard Ano -25 jr. - 1e kindje- Dordrecht Irene - 39 jr. - 2e kindje - Omgeving Utrecht Natas - 43 jr. - 2e kindje - Almere DaphneenEstelle - 31 jr. - 2e kindje - Almere 15 november moontje - 20 jr. - 1e kindje- Rosmalen (Noord Brabant) RiMa81 - 28 jr. - 2e kindje - Spijkenisse 16 november Luukske - 31 jr. - 2e kindje - Limburg Mercedes - 31 jr. - 2e kindje - Limburg Amalia- 29 jr. - 1e kindje - Zuid-Holland Lief09 - 25 jr. - 2e kindje - Omgeving Amsterdam 17 november Aapje79 - 30 jr. - 2e kindje -Achterhoek Flappie00 - 23 jr. - 1e kindje -Hoorn Rosa08 - ? jr. - 2e kindje - ? 18 november Wondertje82 - 28 jr. - 1e kindje -? Nienie - 24 jr. - 1e kindje -Drenthe 20 november Wendy2010 - 29 jr. - 1e kindje - Zeeland Wuppie01 - ? jr. - 2e kindje - ? Mariposa2010 - 29 jr. - 1e kindje - Gelderland 21 november Miekiee - ? jr. - ?e kindje - ? Miza - 27 jr. - 2e kindje - Enschede Liesje76 - ? jr. - 2e kindje Twente Lilalien - 30 jr. - 3e kindje België Liesbeth11 - 29 jr. - 1e kindje omg. Rotterdam 22 november Ineke1983 - 26 jr. - 1e kindje - Limburg (België) Honeyy - 21 jr. - 1e kindje - Noord Brabant 23 november Mamsey - ? jr. - 3e kindje - ? 27 november Ramoontjuh82 - 27 jr. - 2e kindje - Drenthe Linnie1985 - 24 jr. - 1e kindje - Rotterdam Kartvelibaia - 22 jr. - 1e kindje Gelderland Coco - 24 jr. -21e kindje Zuid-Holland 28 november HappyHippo - 30 jr. - 3e kindje Noord Brabant 69 November 2010 mama's! AGENDA 27 maart 9:00, Lilalien 2e echo 29 maart 9.00 Marleen 1e echo 29 maart 10.30, Anouk 1e Echo 29 maart 9:30, Phlox intake VK 29 maart 10:20, Flappie intake 29 maart 11.30 Natas 1e echo 29 maart 18:30, Line 2de echo 29 maart 19.45, Zora 1e echo 30 maart 10.45 Ano 1e echo 30 maart 9:00 lilmomo 1e echo 30 maart Luukske 1e echo 30 maart Annemieke82 1e afspraak vk 30 maart 10:15 Meeks 1e echo 31 maart 9:15, Jootje 1e echo 1 april 11.15, Debby 2e echo 1 april 10.00, Line gyn 1 april 10:10, Moontjee intake vk 1 april 11:00, Rosa08 intake en 1e echo 2 april 08.45, DaphneenEstelle 1e echo 2 april 9.30, Dotje24 intake vk 2 april 18:10, Travelgirl intake 6 april 9.00, Ilona2802 VK, intake + info over combinatietest 6 april 9.15, Kitty intake vk 6 april 10.10, butterfly intake en echo 6 april 11.15, Ilona2802 termijnecho 6 april 09.00, moontjee 1e echo 6 april 15.00, Margootje 2e afspraak gyn 6 april 15.15, Wendy2010 1e echo 7 april 9.15, Babyproject 1e echo 8 april 8.30, Phlox 1e echo 8 april 10.45,aapje79 intake vk 8 april 9.30, MrsNuke 1e echo 8 april 11.00, Fem intake + 1e echo 8 april 21:00, Travelgirl 1e echo 8 april Honeyy 1e echo 9 april Carlo1987 1e echo 12 april 12.00, Natas start prenatale screening 12 april, Ramoontjuh82, 1e afspraak gyn 12 april Kartvelibaia 1e echo 13 april 10.30, Irene 2e echo 13 april 14.30, Kitty 1e echo 14 april Peertje, 2e afspraak gyn 16 april 09.00 Mercedes 1e Echo 16 april Miza, 1e echo 19 april Wondertje82, 1e echo 20 april Kartvelibaia intake vk 20 april Mariposa intake vk en 1e echo 21 april Honeyy intake vk 23 april 09.00, Lief09 intake vk 23 april Miza, 1e afspraak gyn Ik (IreneH) houd de lijst bij. Wijzigingen/toevoegingen kun je me in een PB sturen. [FONT="] [/FONT]Toevoeging: Coco Wijzigingen:
@Ruby, ik zag je berichtje voorbij komen maar daar stond geen vermoedelijke bevallingsdatum bij. Kun je mij even een pb-tje sturen met je gegevens? Dan kan ik je erbij zetten!! Zo......en nu even bijlezen en reageren....
je hebt pb, net weer een keer getest, ben zo onzeker pffff weer zwanger 1-2. ik wil een echo !!!!! zie trouwens dat we met veel 30+ zijn en veel 3e en 4e kindjes. leuk,leuk. iedereen in mijn omgeving denkt dat ik gek geworden ben omdat ik aan een 4e kindje begin.
Nieuw hier Sinds zondag 21 maart 2010 weet ik dat ik zwanger ben. Nog heel pril en nog heel onwerkelijk.. Per dag gaat het steeds meer werkelijkheid worden. Ik kwam dit topic tegen. Ik loop wel ruim 200 pagina's achter....maar leuk om te lezen en om mee te praten, want we zitten toch redelijk in hetzelfde schuitje Ik ben 33 jaar en als ik het via de eigen huis en tuin berekeningen goed heb uitgerekend...is mijn bevallingsdatum 22 november 2010. Als alles goed gaat dan wordt dan ons eerste kindje geboren. Ik heb (gelukkig) nog weinig kwaaltjes...wat meer moe en wat pijnlijke (.)(.) en als ik niet op tijd eet, dan ben ik wat weeig. Ik ga hier eens even bijlezen... groetjes! Mick
@ Irene: Jij maakt het wel heel erg bond, 21e kindje, haha. @ Mick: Gefeliciteerd en welkom hier. Ik ben ook pas later ingesprongen hier hoor, want ben pas eind november uitgerekend.f Heb geen tijd om op iedereen te reageren. Heb gisterenavond gewerkt, en ben pas een half uurtje wakker, maar moet nu haasten. Even douchen enzo en dan wat leuks doen met mn man en de kleine. Misschien tot vanavond. Iedereen een fijne dag!
Goedemorgen, Ik ga eerst even een paar knuffels uitdelen voor de meiden die deze hard kunnen gebruiken. *knuff* Mick van harte gefeliciteerd en welkom! Achteraf ben ik erg blij gisteren niet te zijn gegaan naar de optocht. Ilse had 39.4 graden koorts. Dus zetpilletje gegeven en lekker in bed gestopt. Vandaag is ze weer een stuk beter te pas. Ze is samen met papa naar de kapper nu. Dit is voor haar de eerste keer. De haren komen tot op haar billen als deze nat zijn, dus het word wel eens tijd voor een fris kapsel. Is ook weer handiger met kammen, want dat is nog wel eens een drama.
hoe oud is je dochtertje nu dan? mick, welkom hier ik ben er ook pas sinds een paar dagen, ik ben eind november uitgerekend als het niet veranderd naar december.
Vanuit hier ook een dikke knuffel voor de mensen die het nodig hebben!!! Bah, wat een vervelend nieuws allemaal zeg... Ik stond altijd vrij nuchter tegenover dat soort dingen, maar nu ik zelf zwanger ben is dat toch wel een stuk anders.. Ik word er zo onzeker van. Hier zijn de kwaaltjes nog steeds niet terug. Vanmorgen heb ik voor de zekerheid nog een test gedaan. De cb met indicator. Er stond: zwanger 3+. Dat verbaasde me eigenlijk wel. Had verwacht dat er zwanger 2-3 kwam te staan aangezien er vorige week nog 1-2 stond. Iemand een idee hoe dat kan??
Whaahhaaaa, SORRY!!! Ik zal het, waarschijnlijk vanmiddag, aanpassen. Ga nu even de stad in, dus ga ook later reageren op alles en iedereen
Hoi meiden , Zie banner en ik zou iets minder ver zijn dan gedacht. Er zijn 2 aparte vruchtzakjes te zien liggende op elkaar (daarom de 1e keer niet te zien). Beide zijn bevrucht en in 1 zit al zeker een vruchtje van 2 mm wat overeenkomt met 5 weken zwangerschap. Het andere daarin zag hij ook iets maar te onduidelijk om op te meten en wat dan ook. Hij zei ons ook dat er kans is dat 1 vruchtje kon verdwijnen (hetgene hij denkt VTS). Nu begrijp ik waarom ik al +3 kg ben ,een dikke buik en zo moe ben en steken ervaarde 9 april is de volgende echo en dan moet er hartactiviteit zijn enz.Spannende tijden tot dan want we gaan het ook nog niet vertellen nu we willen zeker zijn dat de zwangerschap ok is en of het er 2 zullen blijven. Groetjes! P.s.Foto's echo's staan in men album maar ze zijn onduidelijk ,het bewijsje is ook erbij...
hoi meiden, zo...ben gister even niet online geweest en heb weer een half uur kunnen bij lezen. @zena, heel veel sterkte, wat een vreselijk nieuws *dikke knuffel* @all, er is zoveel gekletst dat ik het meeste alweer vergeten ben, haha. vriendlief en ik gaan vanmiddag naar eindhoven, baby-dump. effe lekker winkelen en oriënteren. we zijn er al helemaal uit welke wagen we willen en wat voor babykamer. nu alleen nog na meubels kijken. we willen graag de babykamer van nijntje met lime-groen en blauw erin. ik heb er zin in!! hier lijken boobs ook minder te worden, ze zijn nog gevoelig maar veel minder als ze waren.
@ Onzekerheid : zwangerschap is een hele onzekere periode! Vooral in het begin, later wordt dat wel minder en kan je er meer van genieten. Zo heb ik dat iig ervaren. Maar een stukje onzekerheid blijft. @ Lilalien : spannend!
ff een tip...ik vind babydump een beetje tegen vallen. je hebt in tilburg een babysuperstore van asten. erg leuke winkel.
Sorry heb het heel druk gehad laatste dagen, dus ik heb ons goede nieuws nog niet kunnen delen met jullie. Onze kruimel doet het harstikke goed. Hij ligt precies op schema. Ze kwam op 7 weken en ik was ook precies 7 weken dat we er donderdag waren voor een echo. Het hartje was net een mooi ledlampje zo als hij aan het knipperen was. We hebben 2 mooie pasfoto's meegekregen. Inmiddels zijn er al wat meer mensen op de hoogte. We waren zo blij dat alles goed gaat. Dat wil je gewoon delen met je fam. Over 3 weken mogen we weer heen. En als alles dan nog oke is wil ik het ook op mijn werk gaan vertellen. Dan zijn we inmiddels 10 weken. Voor de meiden waar het niet zo goed bij gaat , even een hart onder de riem.
Waw Lilalien! Wat spannend! Ik duim voor je dat beide vruchtjes het goed maken en je een mooie tweeling krijgt! Ik zou het zelf ook fantastisch vinden... Ik ben zelf van een een-eiige tweeling en ook mijn zusje is mama van een een-eiige tweeling, heb heel veel kans dus we zien wel SUCCES!!! PS ik hoop echt dat wij volgende keer ook een fotootje meekrijgen en anders neem ik hem gewoon mee tot volgende keer Ik ga meteen naar die van jou kijken!!!
Het mooiste is dat ik totaal niet uit een familie kom met 2lingen ofzo Leuk seg jij bent wel een deel van een ander deel je hebt terug pb!
Ik heb met men FF kaart gepruld en dan komt het kwa dagen uit hoever ik zou zijn ...hopelijk heeft men gevoel daarin ook gelijk. Nu doordoen met kuisen
Hey meiden!!! Jeetje Lilalien, wat lees ik nu, wat geweldig, misschien 2 beebjes, wat spannend joh!!! Nu ik bij jou lees; veel aangekomen, megabuik al en zo ontzettend moe denk ik; eh.............??????? . Meiden, hier een goede dag ben nog niet misselijk geweest ben wel moe maargoed, ik ga zodadelijk pannenkoeken bakken dus de liefhebbers zijn welkom !!!! Liefs, Fem