Hoi meiden, Lees de laatste tijd mee op jullie forum. Eind november hoop ik uitgerekend te zijn van ons eerste kindje. In oktober een miskraam gehad, dus vind het nog erg spannend. Tot spreeks.
@ Ruby; lijkt me heerlijk, een groot gezin! Maar ik ben bang dat vriendlief dat niet zo leuk gaat vinden. Hij wil het bij 2 houden.. Ach we zien wel, misschien worden het er toch nog 3 in totaal.. Zeg nooit nooit! @ Mick; welkom en gefeliciteerd!! @ Coco; fijne dag vandaag! Geniet er van met je gezinnetje. @ Miza; oh heerlijk wat een lange haren heeft je dochtertje dan! Oeh zie mezelf al in de weer met vlechtjes/strikjes/staartjes!! Hoe oud is je dochtertje? En idd een geluk dat je niet naar de optocht bent geweest met haar. Niks aan he? Als de kindjes ziek zijn... @ Lilalien; 2??? Oeh dat wordt een spannende tijd voor jou! Ik ben zeer benieuwd wat de echo van 9 april gaat vertellen.. Dat verklaard idd die dikke buik! Jij had toch laatst een foto geplaatst? Of was jij dat nou niet? @ Carlo; succes met babyshoppen! Ik wil ook!! Maar ben altijd zo bang dat ik een bekende tegenkom haha.. Of moet wat verder weg gaan shoppen natuurlijk.. @ Paint; oh wat een mooi nieuws! Wel goed om even weer wat positieve berichten hier te lezen. @ Fem; ooh heerlijk.. pannekoeken! Kom er aan haha! Wie weet heb jij ook wel een tweeling in de buik! @ Hier; vandaag weer erg misselijk.. Maar maakt niks uit. Donderdag en vrijdag weinig last gehad en dan begin je toch weer te twijfelen.. Dus dan vandaag maar weer extra misselijk. Ik heb trouwens het idee dat heel veel van jullie het al verteld hebben aan familie/collega's. Ben ik de enige die het nog helemaal heeft weten stil te houden? Wie van jullie heeft er nog niks gezegd? Ik weet trouwens wel bijna zeker dat mijn ouders en de ouders van mijn vriend het door hebben hoor, maar ze hebben nog niks gevraagd gelukkig! Ben zooo slecht in ontkennen..
@ Lilalien: Wow, 2 beebjes, wat spannend zeg. En gefeliciteerd! @ Fem: Hmm, Capelle is in de buurt. Misschien kom ik zo wel een pannekoek pikken bij je. @ kleuterjuffie: Gefeliciteerd en welkom hier. @ Kitty: Hier alleen verteld aan ons zoontje. Maar die vertelt niks door, haha, want hij is nog geen 2. Wel vandaag het shirtje binnen gekregen waarmee we het een de opa's en oma's willen vertellen. Bij Simply Colors besteld: ik ben STOER want ik word grote BROER Zooo leuk!! Wij willen nog wel even wachten met vertellen. De vorige zwangerschap wist iedereen het al met 5 weken. Ik denk nu met een week of 8, na de eertse echo als die goed is.
@Kitty2: Hier weten ze nog helemaal van niks en willen het graag ook zo houden We gaan het pas na 12 weken vertellen
Pfff, wie heeft er nog meer een ticker van bump-and-beyond of wie heeft er verstand van? Ik zie dat alles nog precies hetzelfde staat als gisteren. Vond het toch sowieso al een gekke banner met teigetje op de verkeerde plek, denk dat ik maar een andere ga zoeken... Met welke banner kunnen er nog meer 2 data in één banner? Weet iemand dat?
@ Amalia: He, ik zie dat jij op dezelfde dag jarig bent als ik, ook de 15de. Zou jij dat echt graag willen, dat je kindje ook op die dag geboren wordt? Lijkt mij juist minder leuk.
Omg, alweer zoveel gekletst, sorry als ik niet op iedereen antwoordt, maar dit is me echt teveel @Mick en kleuterjuffie: Van harte welkom en Gefeliciteerd @Zena: Wat rot om te lezen Heel veel sterkte met dit verlies Ook aan de andere meiden die een slechte echo hebben gehad (als ik die heb gemist) @Lilalien: Wow, was je voorgevoel toch goed! Spannend, zeg! @Iedereen met een goede echo: Gefeliciteerd! @Fem: Oeh, lekkel hoor, "koekepan" Zoals mn dochter dat zegt Die zei dat vandaag ook al, maar die vlieger gaat niet op...Ander keertje weer @Babydump: Hier wel een super ervaring met de babydump in Utrecht!Goede service, klantvriendelijk, kortingen (ook met wat extra babbelen, dus niet alleen de kortingen die al gelden en ze houden zich echt aan hun beleid: ergens anders goedkoper?dan hier dezelfde prijs!), alles op de datum geleverd zoals was afgesproken etc etc, dus echt toppie! @Vertellen: Neehoor, wij hebben het alleen mijn ouders nog maar verteld..Of eigenlijk zei ik alleen maar: "Ik hoef geen koffie!" Toen viel het kwartje al Verder wachten wij tot we de 1e verjaardag van ons manneke vieren.Die wordt 13 April 1 jaar, maar dan krijgen we bijna de sleutel van ons huisje in België en het valt op een dinsdag, dus we vieren het de 24e (Hij beseft het toch nog niet ) en dan valt mijn buik niet meer te verbergen, want daar moet ik nu al heel veel moeite voor doen.Nu probeer ik het te camoufleren, maar dan niet meer @Hier: Kwaaltjes gaan wat beter.Ben wat minder misselijk dan voorheen.Wel blijf ik ERG moe en mn boobs wat gevoelig, maar verder valt het mee. Met veel pijn en moeite heb ik de echo voor a.s. woensdag de 31e kunnen regelen.Dat had ik zo met mijn VK afgesproken, omdat we nu zoveel mogelijk info bij elkaar willen hebben voordat ik naar België vertrek.Ik mocht dus voor eind volgende week, begin die week erna de termijn echo plannen en 2 weken daarna de nekplooimeting. Pf, wat was dat mokkel chaggie! (Btw, heb wel veel last van stemmingswisselingen ).Sorry dat ik het even zo zeg, maar sjees wat een wijf! Nee, wij doen de termijn echo pas bij 12 weken bladiebla.Heel veel gezucht, gesteun en gekreun, met mijn aandringen dat we dat zo hebben afgesproken en waarom, pff zucht steun, nou dan heb ik woensdag de 31e plek...Zelfde zo met de nekplooi, zucht kreun, pff nou dan heb ik de 16e (April) een half uurtje vrij..Ok, dank u wel mevrouw, dan noteren we dat Ze denkt ook dat ik woensdag 10 weken ben ipv 9, maar dat heb ik niet gezegd, dacht ik heb mooi die afspraak staan nu hahahaha (Had een langere cyclus). Owja, volgens mijn VK ben ik ook 1 dag later op 3 November uitgerekend en toen dacht ik later ook dat dat wel kan kloppen, want ik ben 1 dag NA de eisprong bevrucht, maargoed, woensdag de termijn echo YEAH!!!
Telt jouw banner niet af vanaf de 40 weken, dus dat je nu, zoals daarboven ook vermeldt staat nog 35 weken moet, tot je bent uitgerekend en dan gaatie aftellen tot de uitgerekende datum? Heb geen idee, welke banners nog meer meerdere data kan plaatsen.Dus daar kan ik je helaas niet mee helpen, sorry...
@ Babywolkje: nee want dan had ie bij de 35 en niet bij de 32 weken moeten staan. Hij had trouwens sinds gisteren ook niet doorgeteld. Was nog steeds 4+6 ipv 5 weken. Heb nu ergens anders een banner gemaakt. Past wel maar één datum in, maar mn zoontje heb ik er ook in vernoemd, dan kon wel.
@coco: Oh, sorry dan heb ik verkeerd gekeken...Dacht dat hij ongeveer bij de 35 stond...Maar raar, zeg.Geloof wel dat er nu vaker problemen ontstonden met de banners van bump and beyond. Nou, je hebt iig weer een mooie banner, hoor Ziet er goed uit
@coco: Grappig trouwens, zie net dat jij je hier hebt geregistreerd op de geboortedatum van mijn dochter
@ Babywolkkje: Die van jou vind ik ook erg gaaf. Dat het embryootje steeds groter wordt. Zo een wil ik eigenlijk ook... Hoe bedoel je kan niet kiezen....
Zijn jullie lang bezig geweest? Eerste zwangerschap was ik niet zo op fora bezig, maar toen we voor de 2e gingen, heb ik mij hier met een andere naam aangemeld zo rond Mei/Juni 2008 en ben April 2009 van ons zoontje bevallen.
Haha, ja moeilijk he...Ik had deze ook bij mijn zoontje, totdat we wisten dat we een zoontje verwachtte, toen heb ik er 1 genomen met veel blauw lol Vond bij deze ook de humor eronder erg leuk en grappig en dat je idd ook een beetje kan zien hoe de embryo zich ontwikkelt en elke keer uit een andere bloem
Hey Coco, wat leuk dat we op dezelfde dag jarig zijn Voor mij maakt het echt niet uit wanneer het kindje wordt geboren.. ik ben al blij als ik een gezond voldragen zwangerschap hebt
@ Babywolkje: Februari 2007 gestopt met de pil, oktober een positieve test en in juni 2008 bevallen. Ik had toen ook een banner van deze site, een roze. Ook toen ik na de 20-weken echo wist dat we een jongen kregen heb ik de roze banner toen gehouden, haha. Nu een blauwe banner genomen (voor hoe lang het duurt....).