Zo, ik ga er weer vandoor. Eten maken enzo. Vanavond is manlief de deur uit en ik heb een heerlijk avondje voor mezelf georganiseerd: Op de bank onder mn deken naar Ik hou van Holland kijken met de laptop op schoot en een doos negerzoenen en een pot thee. Dus tot vanavond meiden!
Mijn dochter is 2 jaar en 7 maanden oud. Ze heeft krullend haar en als we dan gedouched hebben hangt het op haar billen. Ze had al behoorlijk wat haren toen ze geboren werd. En het groeit ook nog eens hard. En daar ben ik nu even heel blij om. Mijn man kwam thuis met haar en ik kijk haar aan, nou de tranen sprongen mij in de ogen. Ze heeft gewoon zowat een bobline.. Manlief zei meteen dat hij had gezegd dat het tot over de schouders moest blijven, maar het is zeker zo'm 5 cm boven de schouders geworden. Ik heb best even wat tranen gelaten, want ik vind het helemaal niet mooi.. Enigste positiever er aan is, dat haar haar nu wel weer mooi valt en het kammen zal heel makkelijk gaan.. Over een paar maanden zal het er vast uitzien zoals wij het bedoeld hadden. Ik moet er gewoon even aan wennen. Ik kom later vanavond nog even goed teruglezen en reageren.
@miza: Leuk, mijn dochter is as woensdag precies 2 jaar en 7 mnd Wat zonde van haar mooie lange haren!Zelfs ik zit er geschrokken bij, alsof het om mijn dochters haren gaat. Gelukkig groeit het snel bij je dochter, dat is dan vast wel weer een troost, maar ow, wat erg zeg als je een hele andere (KORTERE!) coupe bij je dochter ziet. Het haar van mijn dochter groeit erg langzaam, dus ik wacht "geduldig" tot het lang wordt...Bij haar krult het ook heel erg.Ik koester me dan weer met de gedachte dat er wordt gezegd: "Hoe langer het duurt voordat het haar "doorkomt" , hoe mooier het wordt." hahahaha @coco: Eetse voor straks en misschien tot vanavond! (Maar ik denk dat ik vroeg op 1 oor lig vanaaf, dus tot....)In ieder geval een fijne avond!Ook voor alle andere meiden hier
coco: klinkt super jou bankavondje. ooohhhh die haren,pffff weet niet wat ik zou doen. heb 3 boys met een kort koppie.
miza we hebben de echo op dezelfde dag. lang bezig: zat in mijn 3e ronde clomid. eerste keer met hormonen.
Ha november mama's in spé! Net terug van een bezoekje aan mijn ouders....en we hebben het verteld!! Super leuk om te doen. Had een kaartje met een kleine rijstkorrel er in en daar in een tekst dat het nog héél pril is en nog zo klein als de rijstkorrel. Maar dat we hopen dat ze medio november opa en oma willen zijn. De reactie was echt superleuk. Als alles goed gaat wordt het hun 4e kleinkind. Ze zijn al opa en oma van drie mannetjes van mijn zus. We hebben bewust gekozen om het vroeg te vertellen. Ook als het mis gaat vind ik het wel fijn dat ze weten wat er speelt. En ik kon het ook eigenlijk niet voor me houden hoor... Meiden, een fijne avond!! groetjes! Mick
Paint, gefeliciteerd met de mooie echo! Miza, wat zonde dat je dochters haartjes niet goed geknipt zijn. Gelukkig groeit het snel, en misschien went het over een paar dagen ook wel een beetje.
@babydump, eindhoven viel tegen vandaag. prijzen zijn wel wat goedkoper enzo maar we hadden er meer van verwacht. daarbij was het ook nog eens erg druk. kesteren babypark is leuker. @ego, vandaag veel misselijkheid, zit mezelf behoorlijk in de weg. kan om alles huilen en vriendlief word er volgensmij gek van.
carlo : je kan eens kijken in tilburg babysuperstore van asten, heel groot en veel aanbiedingen. ik vind persoonlijk kesteren ook heel erg duur, en babydump eindhoven heeft weinig kamertjes.wel veel wagens.
@ruby, even zitten neuzen op site van de superstore ziet er erg leuk uit en vriendlief wilt er ook wel een keer heen. is voor ons ong. uurtje rijden volgens hem. gaan we dus zeker een keer naar toe.
zena: sterkte meid!!!! hopen dat je over 2wk wel een goede echo hebt! Lilalien:wauw 2! spannend hoor! hopelijk weet je snel meer! hier: gaat alles wel oke, heb nu wel weer een schimmelinfectie(na de blaasontsteking) maar heb nu zalf! dus dat zal vast wel weer goed komen! heb verder geen last van kwaaltjes, dus das wel fijn! bellytalk is nog steeds super!
In Breda en Amsterdam zit ook Kidsfactory (ff googelen), echt een supergave winkel!!! **ff ego** Oh meiden, ff ego hoor, heb vandaag een buikfoto gemaakt en mijn buik is echt HUGE!! Ik wist wel dat het bij een tweede snel ging, maar zo snel... , ik krijg nu al opmerkingen; zo, hoeveel zitten erin joh??? **Einde ego** Sorry hoor... rothormomen....
@Fem: *knuff* Dat is absoluut geen leuke opmerking om te horen Weet zelf niet hoe het is als ze dat NU al zeggen (probeer mijn buik ook heeeel erg te verbergen nu), maar van beide kids kreeg ik hele grote buiken waarbij ze dan bij 6mnd ookal vroegen of ik bijna moest en als ik zei dat het nog wel even duurde was de vraag erna idd hoeveel het er dan waren:x Nou, schieten kon ik ze!Hoe durven mensen toch zulke dingen aan een zwangere (lees: hormoonbom) te vragen?Ze snappen niet dat ze je dan eigenlijk voor dik uitmaken, of in ieder geval, dat je je dan zo voelt.Je voelt jezelf (vooral op het eind) al vaak een walrus, laat staan dat ze het er op deze manier nog eens even inwrijven Leef met je mee!
@ Miza: Wat jammer zeg, van de haartjes van je dochter... Misschien is het wel een beetje een kwestie van wennen en vind je het over een paar dagen wel leuk. En anders hopen dat het snel aangroeit. @ Mick: Leuk zeg, de reactie van je ouders. Leuke manier ook waarop je het verteld hebt! @ Fem: Wees lekker trots op je buik joh, ook al vind je dat ie veel te snel al zo groot is. Hier lijkt mn buikje ook al op te gaan zetten, maar ben pas 5 weken, hihi. Ach, misschien komt het wel van de negerzoenen. Heb ze net bijna allemaal opgegeten...
ging net even naar de albert heyn, en ineens stond ik te shaken, licht in mijn hoofd droge mond enz. net de dokter gebeld, waarschijnlijk weer een te lage bloeddruk. moet nu zout drinken en als het niet weg gaat 23,10 uur langs komen.
Coco (waar woon jij dan???) in Gouda zit een hele grote.... ben alleen ff de naam vergeten.... eh....... Babypark geloof ik...?? Die vond ik echt helemaal leuk . Bedankt voor jullie lieve woorden, sommige mensen snappen niet dat het pijn doet als ze dat soort dingen zeggen, waarom zeggen ze niet gewoon; gefeliciteerd??? *boehoe*, ik en mijn hormonsters.
@ Ruby: Heb jij vaak last van een lage bloeddruk dan? Hoe voel je je nu? @ Fem: Ik woon in Ridderkerk. Wil er niet per se heen om wat groots te kopen hoor. Babykamer gaan we waarschijnlijk bij Ikea kopen, en de grote dingen zoals MaxiCosi en Wandelwagen hebben we nog van ons zoontje. Maar wil eens even lekker ergens gaan snuffelen en wat kleine dingetjes scoren. Babypark.. is dat hetzelfde als ook in Kesteren zit? Daar krijgen wij wel eens foldertjes van geloof ik.
@Ruby: Ow, meis wat zal dat schrikken zijn geweest voor je. Doe je rustig aan?Ik hoop dat het met zout drinken (bouillonnetje ofzo?) snel opknapt en je niet naar de HA hoeft! @Fem: Graag gedaan, hoor Je hebt groot gelijk!Een gefeliciteerd kan er toch wel vanaf?Maar dat is blijkbaar teveel? Ik houdt me al vast voor de opmerkingen die ik nog ga krijgen.Het is de 3e zwangerschap en allemaal dicht op elkaar
Ja het is idd www.Babypark.nl heb even via google gekeken . Wij hoeven ook niet zoveel nieuws te hebben hoor maar ik ga zeker ook eens snuffelen . In Sliedrecht zit een Babydump dacht ik....??? Ik ben er geen grote fan van maarja... wie weet wat je er kunt kopen . @ Babywolkje; nou, dan zul je misschien ook wel opmerkingen krijgen alhoewel ik hoop dat het je bespaard blijft.... Ik heb nu eenmaal een groot buikje, kan het ook niet helpen....