Tsjah, denk toch dat ik "de nodige" opmerkingen krijg.Wordt ook vrij huge in de zwangerschap, of ik nou veel/weinig, wel/geen vette dingen eet.Ben vrij klein van mezelf, dus dan lijkt je buik al optisch groot, omdat de beeb minder ruimte heeft dan een lange vrouw in verwachting en dan kunnen ze nog maar 1 kant op: naar voren, dan lijkt het dus echt MEGA!Kan er niks aan doen.... Hoop dat ze bij jou wat liever gaan doen! Meiden ik ga afsluiten.Fijne avond nog en alvast welterusten!
@ kleuterjuffie : gefeliciteerd ! @ mick : ook gefeliciteerd!!! @ lilalien : nog maar een keer dan: gefeliciteerd maar dan dubbel! (zijn we alleen niet meer even ver.. ) @ babydump: ben er nog nooit geweest maar ben wel benieuwd! vanaf wanneer 'mag' je gaan kijken? al is het alleen al voor orientatie? de winkel in tilburg ken ik wel en die vind ik echt te gek! @ vertellen: ouders 10 april maar weet nog niet hoe... broers van beiden kanten (2 in totaal) krijgen het te 'zien' d.m.v. een foto van jochem myjer die gek doet bij mijn buikje.. @ miza: ah wat zonde als je dat niet wil! maar gelukkig groeit het snel bij haar... toevallig heb ik vandaag ook mn haar laten knippen met een heeeele lichte bobline.. maar had al kort haar dus... @ mick76: leuk idee met die rijstkorrel! dat is wel een goeie voor als je het vroeg wilt vertellen idd.. (wat zouden wij in de kaart kunnen plakken? we gaan het mijn ouders vertellen op de dag dat we, als het goed is, 8 wkn zijn) @ coco: haha negerzoenen zijn lekker he!?!? @ ruby28: 23.10 uur nog??? gaat het al wat beter inmiddels?? @ fem: ahh tis zonde! een felicitatie mag wel maar negatieve dingen die je nie wil horen moeten ze maar gewoon voor zich houden hoor! @ ego: waarom zeggen jullie ego bij een 'ego' bericht? is dat omdat jullie vinden dat dat een egoistisch bericht is? of heeft het een andere reden..? want ik vind dat niet egoistisch eigenlijk.. snap het nie zo goed.. we reageren toch ook allemaal op elkaar en willen toch ook weten hoe het met de anderen gaat? dus dan is het toch niet egoistisch om iets over jezelf te schrijven? (als het iets anders te betekenen heeft dan hoor (lees) ik het graag want dan snap ik m dus nie.. ) @ all: vandaag een pos.broek gekocht want de laatste jeans die ik nog paste vorige week paste vandaag al niet meer.. en ook nog een leuk pos. rokje en een blouse waar ik mn buikje nu nog even mee hoop te kunnen verbergen maar die ook heel leuk is als mn buikje er 'echt' is. niet veel misselijk geweest vandaag (en daar baal ik van want ik wil meer zekerheid) maar (.)(.) zijn wel weer b'tje groter volgens mij... fijne avond en welterusten alvast voor wie er zo in gaan!
net terug van de dokter, ben eerder gegaan omdat ik kortademig werd. 2 koppen boullion op en mijn bloeddruk was nog maar 90/60. erg laag dus. volgens die dokter geen probleem. heb het elke zwangerschap gehad maar nooit zo vroeg in de zwangerschap. nu echt knallende hoofdpijn dus duik mijn bedje in. trustee reageren doe ik morgen weer.
@zena, enorm veel sterkte gewenst. ik schrik elke keer weer zo van zulke berichten @lilalien, wauw 2 wondertjes! wat spannend @fem bedankt voor de tip van Kidsfactory, daar word ik helemaal blij van ... maar ik wacht eerst tot de 1ste echo voordat ik uberhaupt naar een grote babywinkel toe ga!!
@ Coco; ja hier weet ons dochtertje het inderdaad ook. Ze is 2 jaar en 5 maanden. We vertellen haar nog niet al te veel, straks heeft ze het er over bij haar opa's en oma's. NIet dat ze dat bewust doet of zo. Maar ze snapt het wel, heb ik het idee.. Oh jij ook zo'n ruzie met de banner? Ik zoek ook bijna elke dag een mooiere. Maar dan heb ik er eentje klaar, vind ik hem toch niet mooi.. Hoezo wisselvallig? @ Amalia; dat was ons doel eerst ook. Maar denk niet dat we dat volhouden. We wachten de eerste echo af, dan ben ik 10 weken en is mijn moeder jarig. Dus dan vertellen we het de ouders. Verder vertrellen we het ook pas bij 12 weken. Dan heb ik weer een echo. @ Babywolkje; zo wat een onderneming, naar België verhuizen. En als iedereen dan even mee zou werken, zou het wel leuk zijn he.. Trouwens een leuke gelegenheid voor jou om het dan te vertellen. @ Miza; oh wat jammer dat ze haar haar zo kort hebben geknipt!! Hebben ze het nat geknipt of zo? Dan kruipt het daarna natuurlijk allemaal weer omhoog! Oh wat jammer... Ik knip mijn dochter haar haar daarom eerst zelf steeds maar wat. Ze heeft het nu tot onder haar oksels zeg maar. @ Mick; oh wat een leuk idee om het zo te vertellen! En natuurlijk leuke reactie van je ouders! @ Fem & Babywolkje; waar bemoeien die mensen zich allemaal mee zeg? Ik kan me hier zo boos om worden! Heb zelf geen ervaring met een dikke buik. Mijn buik was de vorige keer echt minimaal, maar ons dochtertje was ook een kleintje. Lijkt me al zwaar genoeg om de hele tijd met een enorme buik om te lopen.. En dan ook nog eens alle onozele reacties aan moeten horen! Blegh, soms..:x @ Ruby; dikke knuffel voor jou! @ Wendy; foto van Jochem Myjer die gek doet met jou buikje?? Vertel.. Nou gistermiddag trouwens nog even wezen winkelen. Heb een positiebroek en een positieshirt gekocht! Vond het reuze spannend! Ben zoo bang dat ik een bekende tegen kom haha! Nou ik had de tassen snel in de auto gelegd en verder winkelen. Zit ik in de C&A naar mooie kleine rompertjes te kijken, twijfel of ik eentje mee zou nemen. Staat er ineens dus toch een bekende achter mij! SCHRIK!! Heb maar gezegd dat ik iets zocht voor mijn schoonzus, die moet over ong 6 weken bevallen... Poeh... Dat doe ik dus NIET weer!
Morgen! Hartelijk dank voor alle felicitaties! Goh voel me beroerd ,denk teveel gegeten gisteravond(uiteten geweest)jak echt vies gevoel wil niet overgeven. We zitten nog even onder ons 2tjes alle 4tjes klinkt echt idioot. Heb het al wat meer laten bezinken maar zoas ik me voel het wordt erger en erger in de hoop dat dat een goed teken is dat beiden goed groeien. Heb best zenuwen net zoals iedereen die weldra een echo zal krijgen die in een twijfelsituatie zit ,ik duim uit heel mijn macht dat alle beebjes het goed morgen stellen! Liefs Lila x
Hey meiden, ben ik ook weer Hm, ik zit het helemaal bij te lezen ben ik alles alweer vergeten en het was maar 1 pagina, whahahahahaha. Hier vandaag niet veel op de planning, lekker rustig aandoen denk ik..... , hoe voelen jullie je?? Ik heb het idee dat de misselijkheid al minder wordt, ik ben nog wel heel erg moe...
@ winkelen.. dat had ik dus gisteren ook.. continue om me heen kijken of ik geen bekenden zie.. .iets voor een baby kopen zou ik me nog wel onderuit kunnen l*llen maar positiekleding. dat gaat niet lukken... daarom hebben manlief en ik in arnhem lekker naar gekeken waar we willen.. daar kent toch niemand ons.. (alhoewel ik in frankrijk op vakantie toch ook al eens een bekende tegen ben gekomen.. )
Even snel een berichtje om te laten weten dat ik nog leef . Ik heb alles gelezen, maar ben het ook alweer vergeten . Hier nog weinig verandering, nog steeds erg misselijk en overgeven . Nog even doorzetten maar! Ik zit natuurlijk al ziek thuis, nu kreeg ik een brief van de bedrijfsarts dat ik aankomende week weer moet werken :-O. Ik begrijp er helemaal niets van, heb die man donderdag nog gesproken en uitgelegd dat werken echt NIET gaat....maandag maar direct bellen, maar was er wel behoorlijk van slag door .
Gisteravond en vanochtend had ik bruinverlies, ik weet dat dat oud bloed kan zijn, of een een klein adertje dat is gesprongen etc., maar toch word je er onzeker door, bah! Was het maar alvast 8 april,..ik kan nu even niet zo goed genieten van het zwanger zijn, het brengt ook veel onzekerheid met zich mee. Verder voel ik me prima, geen krampen, geen misselijkheid. Ik hou vandaag een lekker rustig dagje. Allemaal een fijne zondag!!
meiden, sorry dat ik zo'n ego berichtje plaats nu.. maar ik heb een vraag.. net seks gehad met mijn mannetje alleen daarna naar de wc gegaan om te plassen(anders krijg ik blaasontsteking) en toen zat er wat licht rose op het papiertje.. wat kan dit zijn?? we hebben niet echt rustig gedaan zeg maar sorry voor deze details.. liefs!
Hoi meiden, Ik heb net ff uitgerekend wat de gemiddelde leeftijd van ons is van de lijst. Dat is dus 28 jaar en 4 maanden.... Had niks te doen verder hier niet zoveel bijzonderheden. was afgelopen week misselijk geweest. maar nu eet ik bij het opstaan standaard 2 beschuitjes (dat kan helpen volgens de vk bij misselijkheid) en gaat het aardig goed! ook de (.)(.) doen wat minder pijn... wordt je best onzeker van, net als iedereen hier. @ moontje, wat een begin van de dag hahahaha weet niet wat het kan zijn, misschien een gesprongen adertje?? allemaal een fijne zondag
heey meid, wat leuk joh 2 wondertjes!! iedereen zegt ook tegen mij jij hebt gewoon een tweeling in je buik.. wat ik niet geloof hoor,, maar dat zeggen ze omdat mijn buik best hard groeit liefs
@Montjee, het komt inderdaad vaker voor na vrijen. Inderdaad doordat alles zo goed doorbloed is. Grappig dat jullie hebben "gevreeen", ik moet er momenteel niet aan denken!