@Lilalien: Lijkt me heel leuk nieuws inderdaad, maar ook even schrikken.Heb je straks 4 kindertjes!Dan zijn jullie met zijn 6-en..Kan me voorstellen dat je je dan ook afvraagt: "Hoe gaan we dat doen?" Passen ze allemaal in de auto etc. Goh, als ik jouw buikje met die van mij vergelijk en jouw symptomen, denk ik nu soms ook: "Zouden het er bij mij ook 2 zijn..?" Mijn aanstaande man maakt daar ook grapjes over de hele tijd *zucht* @Kitty: Ja, dat is het idd.Buiten de dingen die je dan moet regelen, heb ik er wel veel zin in, hoor Liever ook nu al verhuizen dan wanneer we verder zijn...Bij mijn dochter verhuisden we, toen ik ongeveer 6/7mnd zwanger was...geen pretje, zeker niet, als je nog veel moet doen (Het was nieuwbouw). Helaas denken de meeste mensen dat ze ongegeneerd opmerkingen naar zwangeren kunnen gooien en/of zomaar aan hun buik mogen zitten...Kijken of ik deze zwangerschap "mn bekkie" (weer eens) bij heb We vinden het idd een leuk moment om het de familie en onze vrienden duidelijk te maken met de verjaardag van ons zoontje Even kijken wat de echo a.s. woensdag zegt (en 16 April) en dan een passende buikband zoeken.Zag wel een leuke/grappige op buikbanden.com.Met de tekst -Naam a.s. man- did it!Even met een andere naam om een idee te geven: Sander did it! En dan afwachten wanneer ze het zien hihi. @Travelgirl: Verstandig van je om het even rustig aan te doen, hoewel het allemaal wel erg onschuldig klinkt.Kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt.Keep it cool! @Moontjee: Klinkt als een gesprongen ader.Niks om je zorgen over te maken. Alles is beter doorbloedt nu je zwanger bent, dus dan kan dat wel eens gebeuren, zeker als je (wilde ) gemeenschap hebt gehad @Debby: He gatverdamme meis, wat vervelend als die instanties zo lopen te k*tten dan he Maandag idd maar even bellen en ik hoop dat die brief gewoon een misverstand is en/of je hem (weer) aan zijn verstand kan brengen dat het gewoon echt niet gaat. @Winkelen: Haha, grappig om al die verhalen te lezen Ikzelf waag me voorlopig niet aan het winkelen.Eerst maar eens in België settelen en bijkomen @Kartvelibaia: Whahaha, Niks te doen? Volgende keer weet je hopelijk wat anders/beters te vinden lol.Maar gelukkig voel ik me ook zo jong, of misschien wel jonger hihi Fijn, dat je je wat beter voelt met ontbijt op bed enzo. Zw,schapssymptomen kunnen komen en gaan, girls, maar zeker als het je eerste is, kan ik me die onzekerheid heeel goed voorstellen.Goh, weet nog hoe ik me voelde bij de eerste...Elke steekje en dingetje was ENG! Ik durfde zelfs niet normaal te niezen, omdat ik bang was, dat ik mezelf een MK zou niezen ofzo Gek mens dat ik ben hahahaha
@Moontjee: Dat hoeft ook niet, hoor, lieverd Dat kan nu zo snel gebeuren, dat je het idd niet eens doorhebt.Sommigen krijgen nu zelfs spontaan een bloedneus. @Snippie: Gefeliciteerd met je goede echo!Wat fijn, zeg! Oh, ben blij met goed nieuws.Laatste tijd zoveel slechte berichten hier Kom op beebs!Allemaal een kloppend hartje voor de papa's en mama's! @In- of uitwendige echo: Als je nog zo vroeg in de zw,schap zit en een echo krijgt, moet je voor de echo een liter drinken en niet naar het toilet gaan.Dan kom je daar met een volle blaas en kunnen ze het eerst uitwendig proberen.Omdat je blaas dan vol zit, drukt die de BM omhoog en kunnen ze vaak ook al genoeg zien.Als ze alsnog niks kunnen zien, kan je daar even naar het toilet en doen ze het inwendig.Voelt wat ongemakkelijk, maar doet geen pijn.Maar ach, je bent toch op dat schermpje concentreert @Sex: Hier geen zin in....Komt wel weer.
Ja, idd...Heb haar al een tijdje niet gezien.Volgensmij staat zij ook op 2 November, de dag die ik ook heb doorgegeven. Volgens mijn VK ben ik toch 1 dag later uitgerekend en toen ik later nadacht, dacht ik dat dat best goed kan, want ik denk dat die calculators op internet uitgaan van de dag van je eisprong en ons 3e spruitje is 1 dag NA de eisprong verwekt Maar laat het nog even zo staan en kijk wat woensdag de echo zegt Ben benieuwd of het precies zo aangeeft, want ik weet gewoon welke dag ik ben bevrucht
Oh meiden, wat gaan jullie hard!!! M.b.t. sex; hier ook weinig tot geen zin, als we eenmaal bezig zijn heb ik wel zin hoor hahahahaha, maar vind het lastig zin 'maken' momenteel....
@Snippie, gelukkig een mooie echo voor jou,nu de rest ook nog,beetje goed nieuws kunnen we hier wel gebruiken. @echo,ik moet met 9 weken en 3 dagen bij de echoscopiste in het ziekenhuis,zou ik deze dan in-of uit wendig krijgen? @sex, hier geen zin 1 x gedaan sinds positieve test,maar komt idd wel weer. Ik heb de laatste paar dagen dat het me behoorlijk de rug intrekt,hoop dat dat geen kwaad kan. Zometeen weer werken en morgen is mijn man jarig.
@Snippie: You're welcome @Fem: Ja, hier precies hetzelfde!Alleen lopen onze "schema's" niet bepaald hetzelfde waardoor het ook wat moeilijker gaat.'s Avonds ga ik eerder naar bed en 's morgens worden de kids wakker, hebben we ook geen tijd hahaha @mercedes: Als je aangeeft dat je een volle blaas hebt, proberen ze het eerst uitwendig.Met ruim 9 weken moet dat goed te doen zijn.Als zij het wat onduidelijk vinden, dan kan je altijd nog even je blaas legen en inwendig doen. Verder goed naar je lichaam luisteren.Als het niet gaat met je rug, toch even je rust pakken zover dat kan en lukt. Alvast gefeliciteerd met je man
sex ook ff niet mijn ding. snippie, ben je moslim? omdat je mash allah in je onderschrift hebt staan? over een 4e en aanpassen, er moet hier nu idd een andere auto gaan komen. mijn vriend rijd in een bmw en ik in een ford ka dus dat gaat niet lukken met 4 kids. denk dat ik een vw touran ga halen, zo'n 7 zits. en mijn eettafel is volgens mij ook te klein. beebje moet het eerste jaar ook bij ons op de kamer en daarna leg ik er 2 bij elkaar. maar wie bij wie is afhankelijk ervan of het een jongen of een meid wordt.
mercedes bedankt meissie!jij alvast werkse en alvast gefeliciteerd met je man mijn man is woensdag jarig! ruby :nee geen moslim maar ben ruim dekend!! @ echo :met 7 weken had ik geen keus in wendig of uit wendig maar dat komt omdat het dan nog erg klein is. met ruim 9 weken moet het vast lukken!
Ja zondag ochtend is altijd Saai....8) Nou ja, ontbijt op bed kan ik het ook niet noemen.... hahah Wel uit bed gelijk ontbijten Jezelf een mk niezen gaat ook best ver... zo erg is het bij mij (nog) niet! Vindt het fijn om met jullie allemaal erover te kunnen praten. Zo kan je elkaar helpen en steunen, vragen stellen etc. Lang leve de November mama's!!!
Hier gaan ze ook saampjes op 1 (redelijk grote) kamer, dat is toch niet zielig ofzo????? Wij maken dus 1 gezamelijke kamer, donker hout op de vloer, witte meubels en paars / lila op de muren en dan combineren met witte accessoires. Ik vond het zelf wel heel leuk Babywolkje; hier gaat ze 's avonds alleen onder de douche, hebben papa en mama even 10 minuten saampjes (wij zijn natuurlijk wel gewoon boven) if you get the point hahahaha. Ik vind jullie ook helemaal leuk!!!!
lieve dames ben er weer vandoor ga even film kijken met me mannetje! fem nee niet zielig fijne zondag! KNUF
fem gaan ze meteen bij elkaar op de kamer? daar moet je mee uitkijken he, dadelijk wil ze mama helpen en gaat ze de baby uit bed halen enzo. daarom gaat de baby een jaar bij ons op de kamer. die 2 grote willen niet bij elkaar,fabian is al volop aan het puberen die heeft geen zin in zijn broertje op de kamer.
snippie ruimdenkende mensen daar houd ik van !!! super !!! ik ben zelf geen moslim, mijn vriend wel en de kids krijgen het mee. maar ja ze worden ouder en dan is de keuze aan hun wat ze er mee doen. mijn middelste zoontje anwar is wel heel erg met het geloof bezig. maar echt uit zichzelf.
goedemiddag een heel eind terug moeten lezen, als ik iets ben vergeten dan sorry... Zena: sterkte meid! Lees dat er een aantal dames steeds vroeg wakker zijn..kan ik me bij aansluiten. Slaap ook niet heel vast en ben vroeg wakker Coco: wat kun je dan onzeker zijn hé met die testen als ze wat vaag blijven...streep is streep (moest een beetje lachen om jou forumnaam, mijn dochters knuffeltje heet ook coco ) Zora: alvast succes bij je echo morgen! Line: wat leuk die jurkjes voor je dochtertjes! MoedertjeB: beterschap met het buikgriepvirus! Natas: jij ook suces morgen bij je eerste echo Luukske: Hoop voor je dat alles goed zit. Bruin verlies hoeft nog niks te betekenen. Mick en kleuterjuffie: welkom en gefeliciteerd Lilalien: wat leuk! 2 vruchtjes Paint: gefeliciteerd met jullie knipperende boon leuk leuk! Miza: wat zonde van het haar van je dochtertje...hoop dat het snel aangroeit. Mick: wat een leuk idee met die rijstkorrel. Ruby: rustig aan met je lage bloeddruk. Maar een extra keer een zout dropje of bouillon . Snippie: gefeliciteerd met je goede echo!! SEx: euhmm even niet! mede doordat ik steeds misselijk ben Nou dames, ik ga nu weer werken. Late dienst. Ben benieuwd hoe ik het nu vol hou tot 23:15 uur. Heb vanmiddag nog heel even geslapen, was zo moe! fijne zondag allemaal.