nieuwe meiden: gefeliciteerd Kijk dit is beter bij te houden na een dag werken. @DebbyK: fijn dat het vloeien weer is opgehouden. Volgende week donderdag dat is minder dan 10 dagen en kan je dus aftellen. Lekker dat je zo snel kan @moedertjeB de 3e al en dan de 2e pas 3 maanden. Respect hoor. Ik vind 1 al zwaar en met maar 1 jaar ertussen... ik ben blij dat het nog even duurt Vond werken wel heel zwaar vandaag. Zoontje had er om 5.00 vanochtend genoeg van en dan is zo'n dag heel erg lang. Gelukkig genoeg te doen...Ik werk trouwens 4 dagen. Alles goed met jullie?
Zo te zien zijn er weer veel nieuwe mama's bij! Gefeliciteerd hoor! @ Debby: zijn warme kruiken niet goed voor de beeb? Jammer want ik heb vannacht heerlijk geslapen en had vanmorgen ook niet zoveel buikpijn als anders! Het had dus goed geholpen Is een warm bad dan ook niet goed? @ MoedertjeB: mijn zus en ik schelen ook maar 1 jaar. Mijn mama was dus ook weer heel snel zwanger van mij nadat ze was bevallen. Ik vind het altijd best leuk, ze vragen ook altijd of we tweelingen zijn
Hey mede-mama's! Poeh hey, ik ben echt helemaal gebroken zeg, wilde vanmiddag op de zaak zo mijn hoofd neerleggen en slapen, hebben jullie dat ook zo erg, die vermoeidheid die ineens zo toeslaat???? Eerst maar eens reageren op vandaag ; @ Marleen1979; Ik ga dat onthouden, dat jij een eigen studio hebt . @ Margootje; lekker hoor dat je zo snel terecht kan, is beter dan pas met 11 weken (boehoe )! Ik heb op 22 feb mijn vaste conctract gekregen, dus ook hier zullen ze erg blij zijn met me (not). @ Kitty2: Van harte gefeliciteerd meis, wat erg om te lezen van 2 x een MK en dat rond de 12 weken, poeh... snap best dat je dan extra voorzichtig bent hoor!!! @ Line77; Leuk hoor, vertellen aan je meiden!!!! Spannend ook . @ Debbykoops, ja, dat dacht ik ok, rond de 8 weken , maarja, het is helaas niet anders, duurt alleen nog zoooooooo lang, 22 april.... @ Eliza78: Welkom en gefeliciteerd met jullie 4e wondertje!!! @ MoedertjeB; Ook jij welkom en gefeliciteerd met julllie 3e wondertje!!! @ Peertje, oh fijn he die digitale test, die van mij gaf zondag 1-2 aan (maar was in de avond), leuk dat je het al een beetje verteld hebt, mijn man kan zijn mond ook niet houden met als gevolg dat al heel veel mensen het hier weten, hahahahaha. Mijn buik voelt al helemaal hard aan trouwens, hebben jullie dat ook? Echt bizar, als het zo doorgaat moet ik al heel snel in zw. kleding (sneller dan bij de 1e in ieder geval). Trouwens, zijn er hier meer meiden die roken?? Ik ga nu eerst afbouwen en dan helemaal stoppen, ik vind het megamoeilijk, maar heb vandaag maar 3 sigaretten op, ik ga het niet goedpraten hoor meiden, integendeel, maar ik zat op een pakje per dag he, dus dit is een hele overwinning voor mezelf (hoop dat jullie mij steunen en niet aanvallen, kom er eerlijk voor uit...). Heel veel liefs en een dikke knuffel van mij
November 2010 Mama's! 1 november Debbykoops - 33 jaar - 2e kindje - Noord-Holland Doritoo - 28 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Jannne - 28 jaar - 2e kindje Line - 32 jaar - 3e kindje - omgeving Utrecht Peertje - 27 jaar - 3e kindje - omgeving Amsterdam 2 november Abbi - 32 jaar - 2e kindje - omgeving Amsterdam Babyproject - 26 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Jootje - 27 jaar - 2e kindje - Friesland Margootje - 25 jaar - 1e kindje - Belgiƫ Yvonne - 30 jaar - 4e kindje - Zoetermeer 3 november Leonieke - 32 jaar - Noord-Holland Noord Marleen1979 30 jaar - 2e kindje - Zuid-Holland 4 november Loesie - 27 jaar - 1e kindje - omgeving Deventer 6 november Fem - 31 jaar - 2e kindje - Capelle ad IJssel AGENDA 8 maart 19.15 uur, Line 1e echo (6.2 weken) 11 maart 11.15 uur, Debby 1e echo (6.2 weken) 11 maart 15.30 uur, Yvonne 1e echo (6.2 weken) 17 maart 15.45 uur, Peertje 1e echo (7.2 weken) 22 maart 8.40 uur, Jannne 1e echo (p.m. 8 weken) 29 maart, Leonieke intake VK 31 maart, Leonieke 1e echo (9 weken), Jootje 1e echo (9.1 weken) 7 april 9.15, Babyproject 1e echo (10 weken) 22 april 10.00, Fem intake + 1e echo (ca. 10/11 weken)
@Fem: Mijn buik lijkt ook al wat te groeien. Heel raar. Bij de eerste had ik dat helemaal niet. We zijn getrouwd toen ik 17 weken zwanger was en ik kon nog een gewone jurk aan toen. Sterkte met het stoppen/minderen met roken. Zou wel super zijn als het je zou lukken! @Margootje: Temperatuurschommelingen (en dus ook een kruik??) zijn inderdaad niet zo goed in dit stadium van de zwangerschap. Ze raden de sauna de eerste weken ook af heb ik pas gelezen.
November 2010 Mama's! 1 november Debbykoops - 33 jaar - 2e kindje - Noord-Holland Doritoo - 28 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Jannne - 28 jaar - 2e kindje Line - 32 jaar - 3e kindje - omgeving Utrecht Peertje - 27 jaar - 3e kindje - omgeving Amsterdam 2 november Abbi - 32 jaar - 2e kindje - omgeving Amsterdam Babyproject - 26 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Jootje - 27 jaar - 2e kindje - Friesland Margootje - 25 jaar - 1e kindje - Belgiƫ Yvonne - 30 jaar - 4e kindje - Zoetermeer 3 november Leonieke - 32 jaar - Noord-Holland Noord Marleen1979 30 jaar - 2e kindje - Zuid-Holland 4 november Loesie - 27 jaar - 1e kindje - omgeving Deventer 6 november Fem - 31 jaar - 2e kindje - Capelle ad IJssel AGENDA 8 maart 19.15 uur, Line 1e echo (6.2 weken) 11 maart 11.15 uur, Debby 1e echo (6.2 weken) 11 maart 15.30 uur, Yvonne 1e echo (6.2 weken) 17 maart 15.45 uur, Peertje 1e echo (7.2 weken) 22 maart 8.40 uur, Jannne 1e echo (p.m. 8 weken) 22 maart 10.30 uur, Marleen intake VK 29 maart, Leonieke intake VK 31 maart, Leonieke 1e echo (9 weken), Jootje 1e echo (9.1 weken) 7 april 9.15, Babyproject 1e echo (10 weken) 22 april 10.00, Fem intake + 1e echo (ca. 10/11 weken)
@ Fem: ik heb ook last van een harde buik maar bij mij zijn dat eerder mijn darmen denk ik Van vermoeidheid heb ik met vlagen last. Dan val ik het liefst ter plekke in slaap. Knap trouwens dat je al zo weinig hebt gerookt! Ik rook zelf niet (nooit gedaan) dus ik kan me ook totaal niet voorstellen hoe moeilijk het is om ermee te stoppen. Heel veel succes ermee in ieder geval! @ Marleen: ik heb net even gegoogled over waterkruiken en op sommige sites raden ze het zelfs aan om een kruik te gebruiken tegen harde buiken enzo maarja, dat krijg je meestal pas later tijdens de zwangerschap dus nu weet ik nog niet of het nu wel of niet mag.... @ Debby: hoe gaat het met Ryan? Is hij ondertussen al wat opgeknapt? Pfff ik word echt helemaal gestoord van onze honden. Ik weet niet wat er met hen aan de hand is maar ze zijn gruwelijk vervelend! Ik word er al helemaal overspannen van
November 2010 Mama's! 1 november Debbykoops - 33 jaar - 2e kindje - Noord-Holland Doritoo - 28 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Jannne - 28 jaar - 2e kindje Line - 32 jaar - 3e kindje - omgeving Utrecht Peertje - 27 jaar - 3e kindje - omgeving Amsterdam Eliza78 - 31 jaar- 4e kindje - Zuid-Holland 2 november Abbi - 32 jaar - 2e kindje - omgeving Amsterdam Babyproject - 26 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Jootje - 27 jaar - 2e kindje - Friesland Margootje - 25 jaar - 1e kindje - Belgiƫ Yvonne - 30 jaar - 4e kindje - Zoetermeer 3 november Leonieke - 32 jaar - Noord-Holland Noord Marleen1979 30 jaar - 2e kindje - Zuid-Holland 4 november Loesie - 27 jaar - 1e kindje - omgeving Deventer 6 november Fem - 31 jaar - 2e kindje - Capelle ad IJssel AGENDA 8 maart 19.15 uur, Line 1e echo (6.2 weken) 11 maart 11.15 uur, Debby 1e echo (6.2 weken) 11 maart 15.30 uur, Yvonne 1e echo (6.2 weken) 17 maart 15.45 uur, Peertje 1e echo (7.2 weken) 22 maart 8.40 uur, Jannne 1e echo (p.m. 8 weken) 22 maart 10.30 uur, Marleen intake VK 29 maart, Leonieke intake VK 31 maart, Leonieke 1e echo (9 weken), Jootje 1e echo (9.1 weken) 7 april 9.15, Babyproject 1e echo (10 weken) 22 april 10.00, Fem intake + 1e echo (ca. 10/11 weken)
Alle november mama s gefeliciteerd,ik ben zelf een november 2009 mama van meisje geboren op 1 november,uitgerekende datum was 11 november.Op 4 maart teste ik postief.geniet van jullie zwangerschap want voor je het weet is je kleine er.
Debby82: Ik had vorig jaar eerst getest met de test van kruidvat en die was positief,volgende dag met digitale clearblue en gaf niet zwanger aan maar was het wel en he b nu een gezonde dochter. Hoop voor je dat het toch goed zit bij je,sterkte.
Goedemorgen meiden, Ik wilde iedereen even een hele fijne dag toewensen, ik moet helaas weer werken!! Liefs van mij
Goedemorgen, @Peertje, veel plezier vandaag met MvM! @Abbi, oh vanaf 5 uur is wel een hele dag inderdaad . Wij hebben de mazzel met Ryan dat hij eigenlijk altijd wel tot 7.30/8.00 uur of later slaapt! Blijf je straks ook 4 dagen werken? Ik werk zelf 3 dagen. @Margootje, een warm bad mag wel, maar niet te warm. Zeker in het begin niet, omdat er dan nog niet zoveel vruchtwater aanwezig is en de baby dus te warm kan worden (zoiets heb ik ooit ergens gelezen hoor). Met Ryan gaat het weer goed, gelukkig! Gistermiddag zijn we nog even lekker naar buiten geweest en vandaag is hij lekker bij opa en oma (rust voor mama ). Vanochtend wilde hij ook weer een broodje eten gelukkig! @Fem, ik had het gisteren ook, dat die vermoeidheid in 1x toesloeg! Hopelijk gaat het vandaag beter...En wat goed dat je wilt gaan minderen met roken!! Hopelijk gaat het allemaal goed. @Line, zit in de agenda te kijken en zie dat jij 8 maart een echo hebt en dan 6.2 weken bent. Maar dat kan toch niet als je 1 november bent uitgerekend?
November 2010 Mama's! 1 november Debbykoops - 33 jaar - 2e kindje - Noord-Holland Doritoo - 28 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Jannne - 28 jaar - 2e kindje Line - 32 jaar - 3e kindje - omgeving Utrecht Peertje - 27 jaar - 3e kindje - omgeving Amsterdam Eliza78 - 31 jaar- 4e kindje - Zuid-Holland 2 november Abbi - 32 jaar - 2e kindje - omgeving Amsterdam Babyproject - 26 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Jootje - 27 jaar - 2e kindje - Friesland Margootje - 25 jaar - 1e kindje - Belgiƫ Yvonne - 30 jaar - 4e kindje - Zoetermeer 3 november Leonieke - 32 jaar - Noord-Holland Noord Marleen1979 30 jaar - 2e kindje - Zuid-Holland 4 november Loesie - 27 jaar - 1e kindje - omgeving Deventer MoedertjeB - ?jaar - 3e kindje - 6 november Fem - 31 jaar - 2e kindje - Capelle ad IJssel 10 november Kitty -? jaar - ?e kindje - AGENDA 8 maart 19.15 uur, Line 1e echo (6.2 weken) 11 maart 11.15 uur, Debby 1e echo (6.2 weken) 11 maart 15.30 uur, Yvonne 1e echo (6.2 weken) 17 maart 15.45 uur, Peertje 1e echo (7.2 weken) 22 maart 8.40 uur, Jannne 1e echo (p.m. 8 weken) 22 maart 10.30 uur, Marleen intake VK 29 maart, Leonieke intake VK 31 maart, Leonieke 1e echo (9 weken), Jootje 1e echo (9.1 weken) 7 april 9.15, Babyproject 1e echo (10 weken) 22 april 10.00, Fem intake + 1e echo (ca. 10/11 weken) Kitty en MoedertjeB: heb jullie op de lijst gezet, maar er ontbreken nog een aantal dingetjes...
goedemorgen!! alle nieuwe mama's welkom! Heb nog niks terug gelezen..doe ik straks wel even. Ga nu eest even boodschapjes doen! tot later
Ik rook ook Ik dacht, ik ga "cold turkey", maar blijk er nog best moeite mee te hebben. Ben nu dus ook aan het afbouwen. Heb afgesproken met mijn man dat ik gisteren mijn allerlaatste pakje heb gekocht! Was gisterochtend bij de huisarts en het hoorde mezelf zeggen dat ik rookte en schaamde me zo Iedereen (ik ook) weet hoe slecht het is...
En ik maar zeggen dat Ryan in de peuterpuberteit zit, maar dat zijn dus gewoon mijn hormonen . Ik voel me vandaag trouwens heel fit, nergens last van, geen vermoeidheid, geen pijn in mijn ()() en niet misselijk of zo!
Daar heb ik ook last van..... Ik kan helemaal niets hebben van iedereen om me heen.... Gisteravond was ik het zo zat dus was van plan om lekker vroeg naar bed te gaan. Maar toen was het zo rustig in huis omdat de kids sliepen en manlief nog was werken. Ik heb daar toen maar van genoten en ben lekker op de bank blijven hangen. Eindelijk geen 'gezeur' aan m'n hoofd! Nu wordt m'n humeur wel weer beter hoor, zeker met het zonnetje buiten. 'k Ga vanmiddag maar met de kids en vriendinnetje naar de kinderboerderij. Dat is beter als een middagje binnen zitten sacherijnen!
hay meiden, straks MvM! nog ff berichie postten @de rokers: kom op meiden, jullie kunnen t!!!!!! ik heb ook een wat hardere buik, zullen idd wel de darmen zijn die verplaatst zijn! heb trouwens wel sinds de innesteling heel veel last van scheetjes....pff.... verder voel ik me vandaag wederom goed! wat steekjes in mn buik, met snel opstaan enzo....maar ben niet extreem moe ofzo.....was ik maandag tijdens t werken wel! nou meiden jullie horen wel weer! fijne dag! liefs, peertje