ff snel want ben extreem misselijk nu... hcg was donderdag 96 en nu 400 jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeee prescies goed !!!!
Goedemorgen meiden, Ben ik ook weer! Druk weekend gehad en lekker even niet online geweest. @ Mick + Kleuterjuffie + MeisjeV: van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom hier!! @ Kitty: Hier weten al wel veel mensen het, maar ja kon niet anders he? Vind het eigenlijk wel fijn, dan heb ik ook steun mocht het misgaan. @ lilalien: Een tweeling wat leuk zeg! Mijn broer en schoonzus hebben ook een tweeling. 2 -eiig, twee jongens. Erg leuk. @ Positiekleding: Mijn eigen kleding zit nog prima. Ben ook niet meer aangekomen en dat wil ik voorlopig nog even zo houden. Hier dus nog geen positiekleding. Hoop dat dat nog even durt hoor. @ Ruby; Oe, dat is niet zo lekker die lage bloeddruk, sterkte ermee. @ Debby: Had je de bedrijfsarts al gesproken of niet? Sterkte meis met de misselikheid. @ Snippie: Mooie echo meis! Erg duidelijk. Gezellig dat je hier nu ook meekletst! @ Wendy: Leuke foto hoor! Was het leuk? @ Huishouden; Gebeurd hier ook een beetje met de franse slag. Dus wel schoon, maar even niet alle hoekjes en gaatjes, dat komt wel weer. @ werk: Ik doe administratief werk op een gemeentehuis, ambtenaar dus. @ Gem. leeftijd: Ik zit dan onder de gemiddelde leeftijd. Ben 26, maar ben 27 als de beeb zich aandient. Mijn man is 2 jaar ouder. we zijn begonnen toen ik 23 was, maar helaas liet het iets langer op zich wachten. @ Vrijen: wij hebben gister weer een poging gedaan. Wel heel voorzichtig. @ Moontje; beterschap, klinkt niet lekker meis, goed dat je even langs de huisarts gaat. @ Fem: Gezamelijke kamer is niets mis mee hoor. Ik heb vroeger samen met mijn zus eeen kamer gedeeld en daarna nog met mijn zusje. Tot een jar of 13 toen kreeg ik een eigen kamer. @ humeur: Wisselt een beetje, maar momenteel prima eigenlijk. @ Gyn of VK; Als het kan ga ik ook lekker naar de VK. Loop nu nog bij de fertiliteitsarts. @ Vroeg wakker: Hier ook vroeg wakker en wordt s nachts ook regelmatig wakker. Bleegh. @ Hier: Vanavond echo, weet niet hoe ik deze dag door moet komen. Pfff. ben zo zenuwachtig. Ben ook de laatste 3 dagen niet meer misselijk en dat maakt me erg onzeker. Alle andere meiden die vandaag echo hebben: Sterkte en succes!
jah.. dat heb ik ook bij een aantal sites gezien.. is niet handig dat ze daar niet bij na gedacht hebben.. . maar klopt.. je zit dan nu in week 8 ..
Begrijpelijk!! Moet je werken vandaag of ben je thuis? Probeer een beetje afleiding te zoeken, dan gaat de dag sneller voorbij. Ik heb vorige week even iets in de tuin gedaan, gewoon even tijdverdrijf. Ik ga vandaag duimen voor jou!!! Komt vast goed allemaal
Wat is het hier druk,ik dacht even bij te lezen,maar weet nu nog niets pfff alzheimer light of zowat. Ik probeer het om te reageren. Ik zag een aantal nieuwe namen, Meiden Van Harte Gefeliciteerd en welkom. @Positiekleding,ik draag sinds dit weekend een zw.schapsbroek,omdat mijn eigen broeken niet meer lekker zaten en pijn deden bij de rits. @Misselijk,ik heb nog niets gevonden dat het minder word,het word nu alleen maar erger,het is bijna middag en het zakt niet meer weg en nu tot overgeven toe. @Huishouden,hier ook met en met,zoals ik me voel,voel ik me goed doe ik veel,anders effe niet. @Werk,ik werk als telefoniste voor een groot bedrijf en doe de rit aanname e.d. @stemming,die wisselt nogal snel,kan heel kwaad reageren en dan weer lief of begin spontaan te huilen. Verder loop ik de hele nacht op en neer naar de wc,vind het niet gek dat ik de hele dag moe ben,als ik vrij ben en zit 's avonds tegen 20.00 voor de tv (gtst),dan vallen mijn ogen al dicht. Ik loop bij de gyn,betekend dat ook dan dat ik in het ziekenhuis mag bevallen (medisch),of toch niet. Sorry dat ik niet persoonlijk reageer, maar krijg het ff niet onthouden. Maar zag dat iemand (volgens mij Zora) vanavond een echo heeft,heel veel succes,hoop dat je een mooi hartje zult zien knipperen. Misschien kom ik vanavond nog even terug,zometeen komt bezoek voor mijn man's verjaardag en dan ben ik er even niet.
Ik ben nu op mijn werk maar maak er een kort dagje van denk ik. En straks ook even lekker een uurtje pauze houden.
Er is zoveel bijgeschreven dat ik niet goed weet waarop ik moet reageren. Vanmorgen de eerste echo gehad en het zag er allemaal prima uit! De armpjes en beentjes waren al te zien en het hartje klopte heel duidelijk. Ik ben iets verder dan ik dacht en de uitgerekende datum is nu 1 november.
@Marleen. Yes! De eerste met een mooie echo vandaag!! Helemaal goed hoor, fijn om te horen dat alles goed is hè!
@Irene, wat fijn dat de echo goed was!! En lekker dat je verder bent dan je dacht . @Arbo, ik had hem laatst al geprobeerd te bellen en zou teruggebeld worden, maar dat is toen nooit gebeurd. Dus heb nu maar een mail gestuurd...hij heeft 'm al wel gelezen zag ik.
Marleen: Gefeliciteerd meid! Hoop dat ik je vanavond volg met een goede echo. 1 november is een mooie datum, dan is mijn man jarig!
Hallo allemaal, Ik heb lang niet meer gereageerd, wel meegelezen. Helaas is het misgegaan. Vanmorgen de echo gehad. Het vruchtzakje was leeg. We zijn er kapot van! Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap! liefs Anouk
@Anouk, veel sterkte. @Marleen, gefeliciteerd!!!. @werk, ik ben eerst verantwoordelijk verzorgende in een verzorgingshuis, vooor 32uur p. week. @echo, ik heb hem over een kleine twee weken. het duurt nog zo lang....pffff. maar als ik af en toe die berichtjes lees dan word ik erg zenuwachtig en onzeker. ben zo bang dat er bij ons ook iets mis zal gaan. ik zou vanmorgen eigenlijk bloed gaan prikken voor de vk, maar heb het verplaatst na woensdag. ik kon mezelf het bed niet uitkrijgen.