November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Dag meiden!

anouk => heel veel sterkte toegewenst! Wat een vreselijk nieuws!

Goeie echo's : SUPER!!! Geniet ervan!

Ik ben vanmorgen alweer misselijk geweest, maar kan niet overgeven... ik denk dat als ik dat eens zou kunnen, het beter zou gaan, maar het komt gewoon niet :S

Pff nog ZO lang wachten tot echo vrijdag ;)

2. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @jootje,Oei vervelend dat je gevallen ben.

@ruby28,Goed dat de hcg uitslag goed was.

@moontje,Ben je al bij de ha geweest??

@marleen&natas,Fijn dat de echo goed is.

@anouk31,Heel veel sterkte!!

@hier,Pffff de dag kan niet snel genoeg gaan.
    Ben echt heel zenuwachtig voor morgen.
    Jullie horen het in de middag hoe het gegaan is bij de echo.

3. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hey hey, ja ik ben bij de huisarts geweest en het bloed kwam gewoon door het extreme vaak overgeven.. wel zeker 8x per dag:$:(
    maar ja we doen het voor een goed doel..
    ik kan ook echt niet werken zo.. is gewoon onmogelijk..
    ik werk in de thuiszorg(poetsen)
    liefs

4. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Ano ,is begrijpelijk dat je zo'n zenuwen hebt!

Moontje verzorg je het is idd.door veelvuldig braken dat je maagwand of een adertje kan springen ,mocht het erger worder er bestaat een siroop die je solkdarm berscherming biedt.

Groetjes!

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Natas gefelicitered met je goede echo!
    moontje meid poeh zeg! rustig aan lieverd! krijg ej er nog wta voor?
    kus

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Marleen, klopt idd een goede echo met 9 weken dan heb je het hogere risico op een miskraam wel gehad. Kreeg ik vorige keer ook te horen met de echo van 9 weken bij Danique.
    Heerlijk meid dat de jouwe goed was, en al lekker 9 weken!

Jeetje Moontje, kan me voorstellen dat je niet meer kan werken als je moet overgeven tot bloedens aan toe.

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey lieve november mama's,

Zo, eerst maar eens bijlezen en reageren op vandaag;

@ Ruby, en hoe was het vandaag met je HCG en je bloed? Ik hoop goed, om op je vraag terug te komen; ik werk als Sr. Accountmanager in de technische detachering (4d per week). Ohh, je hcg klinkt goed, fijn voor je zeg!!!! Succes met je misselijkheid.

@ Jootje; jeetje, jij maakt volgens mij best lange dagen?? Ik hoop dat de frisse lucht jullie goed heeft gedaan. Oh jee, lees dat je gevallen bent, gelukkig op je knieën...

@ Wendy; wel prettig dat je niet gedwongen aan het werk hoeft dan, mag ik vragen wat je normaliter doet qua werk?

@ Snippie; succes met het omarmen van je toilet... ik hoop dat het snel over is. Lijkt me helemaal niks.

@ Luukske; spannend voor je he morgen, wil je alvast heel veel succes toewensen! Ik hoop zo dat je positieve gevoel terugkomt.

@ Lilalien; geniet van de twee wondertjes in je buik he.

@ Ano; ook alvast veel plezier morgen, snap best dat je het spannend vind hoor!!!

@ Moontjee; ohh, bloed overgeven, jeetje :$. Oh, ik lees dat het door het vele overgeven komt, he bah, kunnen ze je niet iets geven ofzo??? Ik snap wel dat je zo niet kunt werken.....

@ DebbyKoops; maak je het niet te druk voor jezelf?? Neem je rust nou voordat je dadelijk te laat bent *dikke knuffel*.

@ IreneH: Volgens mij zit jij ook in week 8 hoor...

@ Zora; Ohh, bedankt voor je reactie mbt de gezamelijke kamer... tegen de tijd dat de oudste 13 is hopen we wel dat ze beiden een eigen kamer hebben :). Heb je je echo al gehad? Ik hoop dat alles goed is.

@ Mercedes: Gefeliciteerd met je manlief!!! Ik hoop dat jullie een fijne avond hebben.

@ Marleen: Fijn dat je echo zo goed was, je uk groeit goed zo te lezen, gefeliciteerd!

@ Anouk; oh, wat is het leven soms oneerlijk zeg :(, heel veel sterkte *knuffel*

@ Carlo; die onzekerheid heb ik ook wel hoor, ik moet ook nog wel even wachten... nouja... ons moment komt vanzelf....

@ MoedertjeB: Oh joh, ik dacht dat een echo standaard was bij de intake...! Ew, wat vervelend dat vele overgeven! Sterkte ermee.....

@ DaphneenEstelle: hoe gaat het bij jullie?? Nog even... spannend hoor... Zo te lezen hou je de moed erin, goedzo... ik hoop het zo voor je....

@ HappyHippo; succes alvast he morgen! Misschien als smoes dat je even naar de HA moet ofzo??? Hier ook een grey's anatomy fan hoor ;) hahahahahaha. Nog een uurtje :p

@ Natas: wel blijven ademen he ;). Fijn dat alles goed is met frummel; gefeliciteerd!!! Wat een opluchting....

@ Line77; hoe reageerden je meiden?? Ik herken het niet; het ruiken van afscheiding... ik heb wel 'last' van meer afscheiding maar niet dat ik het ruik....

@ Ineke; nog even volhouden, hopelijk is het snel vrijdag (en dus weekend ;), maar voor jou; de echo!!!!)

Zo, ik ben weer bij, ondertussen heb ik een dwingende peuter tegenover me staan ;), mevrouw wilde niet eten vanavond en wilt nu een boterham (nee, mag niet van mij, misschien hard maarja... anders leert ze het nooit), ze gaat zo onder de douche en dr bedje in. Hier gaat het redelijk, ben een beetje moe en een beetje misselijk... nouja, als het maar een beetje is geeft het niet.... zeker als ik sommigen van jullie lees... Ik hoop dat ik snel 9 weken zwanger ben iig, zo te lezen nemen de kansen dan enorm af op een MK...... nog even volhouden. Nog ruim een week en dan hoop ik ook een mooi hartje te zien!!!

8. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Peuterpubertijd ;):D
    ken er alles van

9. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Helemaal mee eens hoor!! Hier gaat het precies hetzelfde. Niet eten prima, maar dan ook geen boterham een uurtje later ;)

Ga mijn mannetje naar bed brengen en dan ook settelen voor Grey's Anatomy!!

Oh ja en ondertussen wachten op goed nieuws van Zora....

10. Travelgirl

Travelgirl Actief lid

9 jun 2009
    108
    0
    0
    Noord-Holland
    @Anouk wat vreselijk voor jullie, heel veel sterkte.

@natas wat fantastisch nieuws :) geniet ervan!

@moontjee doe je rustig aan!

Jemig het lukt mij echt niet om op iedereen apart een reactie te geven, maar ik lees heel hard alles berichten en leef ontzettend met iedereen mee!!

Joehoeeee de zomertijd is nu echt begonnen, op naar een heerlijke lente en zomer met onze (straks) bolle buiken :)

11. Mick76

Mick76 Actief lid

10 mrt 2010
    172
    0
    0
    Zo'n dagje werken is niet goed voor het forum....:D wat wordt er een hoop bijgeschreven zeg op zo'n dag! ;)

Maar net weer beetje bijgelezen...Wat ontzettend naar voor je Anouk. Heel veel sterkte!!!

Spannend hoor al die echo's. Ik zie dat sommige al snel een echo hebben. Is dat dan voor een speciale reden, omdat je bij een gyn loopt ofzo?

Ik heb nl pas de 15e een intake bij VK(8e week) en volgens mij pas in mijn 12e week een afspraak voor een echo.
    Gewoon even benieuwd;)

groetjes! Mick

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    zo, hier een heerlijk ruikende uk naast me (kan ik de hele tijd aan dr haartjes snuffelen, hahahahaha), die gaat zo haar bed in en dan is het mamatijd!!! :D. Ben wel benieuwd hoe dat straks gaat, ik heb nu zoveel routine... nouja, dat zal dan ook wel weer komen...... neem ik maar aan.

Ik ben ook zo benieuwd naar Zora!!!

13. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Grrr... heb ik een heel lap tekst. Scroll ik even omhoog en dan weer naar beneden, druk op backspace voor een spelfoutje, gaat m'n browser een aantal pagina's terug, ben ik alles kwijt!! Grrr!

Ik ga even eten en gtst kijken en dan doe ik zo weer een nieuwe poging!

Ben trouwens echt heel erg duizelig. Gister was het maar af en toe, maar nu bijna constant. Ook hartkloppingen enzo.. Heel griezelig! Bah, wat een naar gevoel...

14. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Peuters, ja moeilijk te weerstaan soms toch he (ik pas vaak op mijn neefje en tweelingnichtjes) maar hard zijn en voet bij stuk houden is meestal toch de beste oplossen he ;)

Ik maak me wat zorgen over het werk: ben leerkracht en na de Paasvakantie (ben dan 8 weken) gaan we op zeeklassen! De hele dag wandelen, zwemmen, drukte, stress, spanning, en late bewakingsshiften op de gangen om de kinderen te helpen slapen... hopelijk zal het geen kwaad kunnen... zal horen wat de gyn zegt, anders ga ik echt niet mee!!!

Morgen belt een professor van Leuven! Mijn schoonzus (zus van man) is namelijk gehandicapt en de dokters zijn er niet uit of de handicap erfelijk is!!! Hopelijk heeft de laatste test uitsluitsel gebracht... ik zal even beschrijven: ze is 30 en is verstandelijk zo'n 10 maanden, kan niet praten, moeilijk stappen, niet zindelijk,... echt heel moeilijk voor mijn schoonouders om voor te zorgen... er wordt ons een punctie aangeraden om de handicap uit te sluiten... daar ben ik zo bang voor!!! Stel je voor dat... :(
    Pff hopelijk hebben ze morgen goed nieuws en is het gewoon een 'groeistop' in de eerste weken van de zwangerschap geweest...

Sorry moest m'n angsten even kwijt!!!!!

Heel veel succes toegewenst aan de meiden die morgen een echo krijgen!!!!!

15. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Mick, ik word goed opgevolgd omdat ik in de MMM zat (IUI) en de gyn alles goed in het oog wil houden!
    Treur er niet om dat ik zo vroeg en vaak mag gaan ;)

16. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Jeetje Ineke, ik kan me voorstellen dat dit even de nodige spanning met zich meebrengt! Ga je sowieso een punctie doen? Dat lijkt mij al een hele beslissing... Hoop voor je dat je morgen goed nieuws krijgt!
    Enne, geen Sorry he als je dit soort dingen even kwijt wilt. Daar is ons forum voor!!!

17. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Flappie en Phlox, volgens mij hadden jullie vandaag ook een echo... Hoe is het gegaan???????

18. happyhippo

15 mrt 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vluchtig wat gelezen...

Ik vind het erg moeilijk om superblij te zijn voor de dames met goede echo's, terwijl anouk31 zulk slecht nieuws heeft gekregen. Ik wens je heel veel sterkte anouk.

Dames met een goede echo, gefeliciteerd!

Lilalien, jeetje, een tweeling! Wauw... Spannend zeg.

DaphneenEstelle, "fijn" dat je nu zwangerschapsverschijnselen hebt. Ah, je hebt vrijdag je echo! Spannend...
    Haha, blij met de zomertijd!

En heeeeeeeeel veel beterschap voor de dames met enorme zwangerschapskwaaltjes.

Hier eigenlijk weinig nieuws te melden.
    Ik ben alleen maar erg moe en heb last van enorme humeursschommelingen. Bahbah...

En nu hoop ik dat ons peuterpubertje gauw gaat slapen... Die kan zo verschrikkelijk moeilijk doen met naar bed gaan de laatste tijd. Ach, het gaat vast wel over.

Groetjes!

19. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Irene, ik denk dat we sowieso een punctie gaan doen... het is eigenlijk op (smeek)vraag van mijn schoonmoeder die ons zo'n kindje wil besparen... maar ik wacht af wat Leuven morgen te melden heeft!
    Mijn schoonouders zijn beiden getest en zijn NIET drager van erfelijke chromosomen afwijkingen, dus eigenlijk kan het bijna niet erfelijk zijn... ARRRRGGGHHHH zo'n moeilijke beslissing!

20. happyhippo

15 mrt 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ineke1983, jeetje het is niet niks waar je je druk om maakt. Wat moeilijk zeg... Ik duim in ieder geval voor je dat de professor goed nieuws voor jullie heeft!
    Maar dan nog... Wat een moeilijke beslissing...
    Dikke digiknuf!

Deel Deze Pagina