November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Leuk op dezelfde dag een echo. Hopelijk beide weer helemaal goed dan. Denk dat ik dan pas echt wat meer kan gaan genieten, het blijft nog zo spannend!

Dank je wel! En lief dat je zo enthousiast meeleeft. :D

2. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Ja idd.

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    MEIDEN, HIER IS EEN WONDERTJE GEBEURD, OF LIEVER GEZEGD....ER ZIT EEN WONDERTJE IN MIJN BUIK, MET KLOPPEND HARTJE EN PRECIES 7 WEKEN!!

ik ben net terug van de echo, en was bijna in tranen....arts was helemaal verdrietig, want ze gunde het ons zo!!
    ze wilde toch even kijken....en ze zei dat ze een intacte zwangerschap zag....was precies 7 weken, en een duidelijk/sterk hartje....slijm etc zag er perfect uit....
    mijn bloeding van vanochtend(is nu ook al bijna voorbij, raar maar waar!) was wrs het andere vruchtje, want ze zag nog een ring die niet meer compleet was....dus wederom eigenlijk een 2ling.....meiden het lijkt alsof ik een deja-vu heb, want dit is bij Luka precies hetzelfde geweest, niet normaal....ben heel erg blij, maar ook wel weer bang en onzeker, omdat Luka een prematuurtje was, en wrs toch een "tik"heeft meegekregen van de MK van zijn 2ling brusje!

ik moet dadelijk mijn baas bellen, die ziet mij het liefste liever vandaag dan morgen aan het werk, maar ik kan het emotioneel gewoon niet....nu komt alles eruit.....

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @irene, ik heb 15 april de nieuwe echo!

aHHHHHHH, ben helemaal in shock!!!

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    :$:):)

Whooeeehoeee Luukske!! Ben zo blij voor je!

Super gefelciteerd!!

6. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Oooooh Luukske wat een Wonder!! Wat fijn voor je. Doe rustig aan en denk nu even goed aan jezelf hè!

7. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    WHAAAA LUUKSKE WAT EEN GEWELDIG NIEUWS. HELEMAAL GEWELDIG, DIT KUN JE ECHT EEN WONDER NOEMEN:D:D:D:D
    ik krijg zelf helemaal kippevel van het verhaal. echt super en gefeliciteerd!!!!

8. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    luukske echt super voor je! ik gun het je zoo! ga nu maar lekker genieten van je beebje

9. MamavanJayden

MamavanJayden Actief lid

13 feb 2008
    251
    1
    18
    Hallo meiden,

Ik ben er weer even. Gaat hier goed. Maar wat duren die eerste weken weer lang zeg pff. Ik wil het hartje zo graag horen! 14 april heb ik een afspraak met de verloskundige en daarna krijg ik een echo. Gaan jullie nog wat leuks doen of iets lekkers eten met pasen?

10. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luukske wat super zeg!!! Ben echt zo blij voor jullie.
    Dikke knuffel!

11. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    wij gaan 1e paasdag lekker brunche met de opa en oma van ons wondertje;)
    mijn schoonouders

12. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    whaaaa wat lees ik nu:
    Luukske wat super!!! :) gefeliciteerd meid!! :)

13. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Hallo Allemaal,

Bedankt voor de lieve reacties van jullie allemaal! We zitten op dit moment echt nog in de ontkenningfase. En bij ieder pijntje denk ik.. oh oh nu gaat het beginnen.
    Ik krijg veel steun van vrienden en familie om me heen en dat doet me goed. Ik ben nu blij dat ik mijn familie en goede vrienden al vanaf 5 weken heb verteld over de zwangerschap.
    Ik heb op mijn werk kunnen regelen dat er vervanging komt. Ik kan komen en gaan wanneer ik wil. En weten dat niet moet maar alles mag, is een heel fijn gevoel!

@luukske: Super nieuws geniet ervan! Maar denk ook aan je rust!

Liefs Anouk

14. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Luuske, wat geweldig meid!! Van harte meid.

15. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Anouk wat fijn dat jullie zoveel steun krijgen. Nogmaals sterkte meid en een dikke knuf.

16. Amalia007

Amalia007 Actief lid

1 feb 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luukske: Wat goed! Nou denk erom, denk aan jezelf meid!

@hier: Ben ondertussen redelijk onzeker aan het worden of het wel goed gaat bij mij. Sinds vandaag lijkt mijn misselijkheid wel verdwenen, terwijl ik al een dikke week niks binnen kreeg.

Ik heb de Gyn gebeld en kan gelukkig a.s. donderdag al terecht voor een echo. Want bij de verloskundige deden ze moeilijk pfff en heb pas met 9 weken een echo ;)

Tja kennen ze mij nog niet daar bij de vk. Dokter gebeld, kan vanmiddag al verwijsbrief ophalen :p Op naar het z'huis/gyn donderdag :D

17. Meeks

Meeks Actief lid

10 mrt 2010
    155
    0
    0
    Halloooo dames,

Zojuist de echo gehad.... hieronder het supermooie resultaat! :D:D Goede hartslag, VOOR ALLEBEI!!! :$:D:D:D

18. pams

pams Lid

3 mrt 2010
    17
    0
    0
    den haag
    wat een mooie echo!! en wat fijn dat alles goed is!!!

19. pams

pams Lid

3 mrt 2010
    17
    0
    0
    den haag
    anouk,, heel veel sterkte met dit verlies, ik hoop dat jullie het kunnen gaan verwerken, maar neem de tijd, rouwen mag, het was en is toch jullie kleintje..
    wel fijn dat je zoveel steun van familie en vrienden hebt. en dat ze op je werk zo goed voor je zijn.
    heel veel sterkte
    x

20. pams

pams Lid

3 mrt 2010
    17
    0
    0
    den haag
    @luuskse,, wat een goed nieuws! kan me voorstellen dat alles er nu uitkomt en dat je in een shock bent..
    lekker genieten nu meid!!!

Deel Deze Pagina