hihi, sorry vergiste me.. maar wel echt gaaf ja, denk wel dat als het mij gebeurd ik ff moet slikken.dan heb ik er ineens 5 mijn vorige zwangerschap waren er eigenlijk 2,maar heb nog nooit zo'n mooie echo gehad als jou. ziet er super uit meid, en nu dubbel genieten !!!
@ruby, ik spreek nu echt uit ervaring....met een echo rond de 5 weken zien ze weinig...wrs raak je nog meer in paniek dan je van te voren was.... ik hoop dat je angsten minder worden na een goeie echo.... ennnne, ik was idd in shock, ben natuurlijk reuze happy, want dat verwacht je niet...en in mijn geval dus voor de zoveelste keer...
Denk dat je mij bedoeld , ben ik al niet meer in men uppie dubbel zwanger als alels goed gaat. Ruby goed dat je hulp erin zoekt maar bij 5 weken ziet men een zakje met streepje ofzo.
Net van 12 tem 14 uur geslapen o wat had ik het nodig , man was net wakker en zei dat ik er erg zwanger begin uit te zien kwa uiterlijk en dit nu al.
luukske, ik dacht het al te zien. Vanmorgen geen banner meer en nu wel. Dus van harte meid. Super. Meeks, wat een super echo. Prachtig om 2 van die kleintjes te zien. Dubbel gefeliciteerd. Zora, heb jij na het paardrijden ook een wat zeurende ondebuik. Een soort van spierpijn achtig iets? Poesjes en hond heben hier geloof ik niet veel opgemerkt van mijn zwangerschap. Ze zijn altijd al erg aanhalig en graag bij me.
er hebben tegen mij ook al 3 mensen gezegd van "volgends mij krijg jij een 2-ling" haha toen zei ik "nou doe er eerst maar 1tje"maar dat zeggen ze omdat mij buik zo gegroeit is.. maar dat kan natuurlijk nog helemaal niet.. gewoon me darmen waarschijnlijk
Dat kan dus gewoon in een leeg, omgespoeld groentepotje met deksel? Heb ook nog wel een urinecontainertje liggen maar die wil ik bewaren voor donderdag naar de vk.
@ Luukske: Oh, wat vind ik dit geweldig voor jullie!! Gefeliciteerd.. En denk goed aan jezelf he!! @ Zora: Wat goed, wel een opluchting, denk ik.. @ Moontjee: Die onzekerheid was hier wel, tot vorige week.. Nu heb ik af en toe nog wel eens steken en denk ik " Oh, zou het wel goed gaan?", maar verder eigenlijk niet. Je kunt wel steeds onzeker blijven en doen, maar daar verpest je je blijdschap mee. Maar ik snap het wel heel goed hoor @ Anouk, wat verschrikkelijk zeg! Pfff Maar wat fijn dat je zulke lieve mensen om je heen hebt, waar je op kunt steunen.. @ Meeks, wat een superecho! Je zult wel helemaal door het dolle heen zijn, of niet? @ de rest met een goede echo, wat fijn @ kwaaltjes, ik heb eigenlijk nergens last van, alleen zere (.)(.) en af en toe wat steekjes bij mijn eileiders. Ook niet moe, heb wel minder zin in eten en van toetjes word ik misselijk. Hopen dat het zo blijft. Mn moeder heeft bij beide zwangerschappen nergens last van gehad, dat waren de fitste 18 maanden die er waren, volgens haar. Dus ik hoop dat ze mij dat heeft meegegeven @ huisdieren, ik zelf heb geen huisdieren, mn ouders hebben een kat. Die is iedere keer als ik er ben niet bij me weg te slaan, om heen aan het drentelen en zeuren en doen. Maar weet niet of het met de zwangerschap te maken heeft. Ben in oktober geopereerd aan mn knie en heb toen 10 weken bij mn ouders gezeten, misschien dat de kat me gewoon mist
@Luukske,Ik ben helemaal blij voor jullie,dat op de echo alsnog alles goed blijkt te zijn. Ik was al bij de pakken neer gaan zitten,maar nu ik dit lees,ben ik weer helemaal fit. Meeks, wat een mooi echo. Prachtig om 2 van die kleintjes te zien.Dubbel gefeliciteerd.
weet sinds vanmorgen,door middel van een geweldige mooie echo,dat ik 2 november ben uitgerekend i.p.v 29 oktober.... Spannend en meiden heel veel plezier en succes gewenst met de zwangerschap!!!
@ Brinatjuh: Gefeliciteerd met de zwangerschap en met de echo. En welkom bij de club! Veel kletsplezier toegewenst.
Brinajuh: Gefeliciteerd met je zwangerschap en echo en welkom! Nienie: Was zeker een opluchting ja. Was zoooo zenuwachtig. Hopelijk krijg je inderdaad de kwaalloze- zwamgerschap van je moeder mee, zou wel fijn zijn. Paint: heb ik nog geen last van gehad eigenlijk. Jij wel begrijp ik? Ik denk niet dat het kwaad kan hoor. Het is alleen vervelend. Ik rijd deze week woensdag, vrijdag en zaterdag zal er eens op letten.
Hallo! Ben ik ook weer! Ik heb steeds op iedereen persoonlijk gereageerd, maar jullie kletsen zoveel! Wordt bijna onmogelijk. @ Luukske; oh wat een dag zeg.. Eerst droevig nieuws en daarna toch nog geweldig nieuws! Gefeliciteerd! @ Meeks (toch??); Oh jee!! Het zijn er twee!!! Goh wat een schrik! Maar wel super toch? @ andere echo's; gefeliciteerd!! @ Brinatjuh; welkom hier! @ Pasen; wij gaan niet veel speciaals doen. Volgens mij zijn de winkels ook niet open? Anders had ik toch wel even willen babyshoppen. Ik haal wel even lekkere broodjes en ik laat mijn dochtertje nog wel wat paaseieren opschilderen. @ Hier; hier gaat het de laatste tijd wel goed! Elke ochtend spugen, daarna de hele dag heel licht misselijk. Maar niet erg of zo. Dus gaat prima hier! Mijn vriend zei gisteren trouwens dat het een jongetje word. Ik denk het zelf de laatste tijd ook. Ik voel me toch anders dan bij de zwangerschap van onze dochter. Maar ik weet ook wel dat iedere zwangerschap anders is. En ik heb besloten dat ik het deze keer toch wel wil weten met de 20 weken. Dan kan ik me helemaal uitleven op zijn/haar kamertje. Heb nu al allemaal leuke ideeën met schilderingen en zo!!! Oh nee.. Wat een regen hier.. En de was hangt nog zo vrolijk buiten.. Was al bijna droog. Nu niet meer dus. Grmbl.. Oh ik las hier gister zo'n goed idee. Ga ik vanavond ook even proberen. Lekker op de bank, dekentje over, tv kijken en zwangerschapspagina-en. Lijkt me een goed plan. Nu eerst wat eten toveren..
@pasen, 2e paasdag werken, verder geen plannen. @meeks, super gefeliciteerd, had je al kinderen? ben je er blij mee of is het een erg grote schok? @meeks en lilalien, hadden jullie al vroeg een positieve test aangezien jullie beiden een tweeling hebben/krijgen? mijn broertje was vanmiddag hier en aangezien mijn buik zo hard groeit vermoed hij een tweeling bij ons. het zit wel bij mijn vriend in de familie. @huisdieren, wij hebben een hond en dat is van zichzelf al een heel aanhankelijk beestje maar sinds ik zwanger ben is die heel erg waaks. alles wat bij ons voor de deur langs loopt begint ie heel hard na te blaffen.
@ Kitty2: De schrik is er nu wel een beetje af Maar voornamelijk omdat ik er noooooit op gerekend had! Dus dubbele verrassing! @ Carlo: Nee, nog geen kinderen! Dit was de eerste ronde en meteen de hoofdprijs!! @ Carlo: Ik heb 4 testen gedaan: 1 op de dag dat mijn menstruatie weer moest beginnen (die bleek later heeeel licht streepje te geven), 1 op 3 dagen daarna en de laatste op 5 dagen daarna.... die knalde van de test af!
Het is soms wel heel handig, als je met de auto weg gaat en op de plaats van bestemming de wanderwagen nodig hebt. Ik heb er bij mijn meiden heel veel gebruik van gemaakt.