komt het bij jullie in de familie voor?? bij mijn vriend heeft zijn oom een tweeling. bij ons was het ook de eerste ronde raak. gelijk na pilstop. en test was pas op dag van menstruatie heel licht positief. op één of andere manier heb ik ook het gevoel alsof t een tweeling kan zijn. ik heb een flink gegroeide buik al. binnen 4 weken is mijn buik met 5 cm toegenomen.
OOH LUUKSKE!!! Zit ik hier eerst met een megagrote krop in m'n keel en tranen in m'n ogen en nu heb ik gewoon kippenvel!!! IK BEN ZO BLIJ VOOR JE!!!! JOEPIE!!! Zora, fijn ,een goede echo Hier => Leuven heeft nog niet gebeld fijn he als ze zeggen maandag of dinsdag te bellen maar je om 18.22 nog niets gehoord hebt... ik denk dat ik dan morgen zelf maar eens ga bellen...
Anouk, wat goed dat je zoveel steun hebt aan je vrienden, familie en werk... ik heb het ook al verteld aan mijn naaste vrienden en familie en ik denk ook dat dat extra steun geeft... Hoe ver was je eigenlijk? Pff wat vreselijk toch... veel sterkte toegewenst, nogmaals! Meeks => wist je het nog niet? Wat leuk! Ik ben de tweelingen wel gewoon hier hihi eeneiige dan wel, ben er zelf eentje en mijn zusje heeft er ook eentje
Hahahaha, WAT EEN DAG!!! Val vandaag van de ene verbazing in de andere. WAUW, super nieuws. 2 beebs!! Gefeliciteerd meid, geniet ervan!!!
November 2010 Mama's! 26 oktober Peertje - 27 jr. - 3e kindje - omg. Amsterdam 1 november Debbykoops - 33 jr. - 2e kindje - Noord-Holland Doritoo - 28 jr. - 1e kindje - omg. Utrecht Line - 32 jr. - 3e kindje - omg. Utrecht Eliza78 - 31 jr.- 4e kindje - Zuid-Holland EvelineThijssen - 32 jr. - 2e kindje - Helvoirt Marleen1979 - 30 jr. - 2e kindje - Zuid-Holland 2 november Abbi - 32 jr. - 2e kindje - omg. Amsterdam Babyproject - 26 jr. - 1e kindje - omg. Utrecht Jootje - 27 jr. - 2e kindje - Friesland Margootje - 25 jr. - 1e kindje - België Yvonne - 30 jr. - 4e kindje - Zoetermeer BabyWolkje - 32 jr. - 3e kindje - Noord-Holland 4 november Loesie - 27 jr. - 1e kindje - omg. Deventer MoedertjeB - ?jr. - 3e kindje - 5 november Zonnebloempje - ? jr. - ?e kindje - ? 6 november Fem - 31 jr. - 2e kindje - Capelle ad IJssel Meeks - 27 jr. - 1e kindje - Omg. Amersfoort Carlo1987 - 22 jr. - 1e kindje - ? 8 november MrsNuke - 23 jr. - 1e kindje - Noord Holland 9 november Tjilpje -? jr. - ?e kindje Dotje24 - 28 jr. - 1e kindje - Dordrecht 10 november Mammalet - 30 jr. - 2e kindje - Voorburg Zora - 26 jr. - 1e kindje - omg. Amersfoort Kitty - 25 jr. - 2e kindje Friesland Snippie23 - 24 jr. - 1e kindje - ? 11 november Paint - 36 jr. - 1e kindje - texel Butterfly24 -26 jr.- 2e kindje - Friesland Annemieke82 -27 jr.- 1e kindje Zeeland Mii1989 -20 jr.- 1e kindje - Friesland 12 november Michelle -32 jr. - 1e kindje - Groningen Travelgirl - 31 jr. - 1e kindje - Noord Holland Pams - 29 jr. - 2e kindje - Den Haag Phlox - 30 jr. - 2e kindje - Amersfoort lilmomo - 22 jr. - 1e kindje - Terneuzen Acissej - 29 jr. - 2de kindje- Haarlem 13 november Fantasy -32 jr. - 2e kindje - Nunspeet 14 november Ilona - 30 jr. - 1e kindje- Hoeksche Waard Ano -25 jr. - 1e kindje- Dordrecht Irene - 39 jr. - 2e kindje - Omg. Utrecht Natas - 43 jr. - 2e kindje - Almere DaphneenEstelle - 31 jr. - 2e kindje - Almere 15 november moontje - 20 jr. - 1e kindje- Rosmalen (Noord Brabant) RiMa81 - 28 jr. - 2e kindje - Spijkenisse 16 november Luukske - 31 jr. - 2e kindje - Limburg Mercedes - 31 jr. - 2e kindje - Limburg Amalia - 29 jr. - 1e kindje - Zuid-Holland Lief09 - 25 jr. - 2e kindje - Omg. Amsterdam 17 november Aapje79 - 30 jr. - 2e kindje -Achterhoek Flappie00 - 23 jr. - 1e kindje -Hoorn Rosa08 - ? jr. - 2e kindje - ? 18 november Wondertje82 - 28 jr. - 1e kindje -? Nienie - 24 jr. - 1e kindje -Drenthe 20 november Wendy2010 - 29 jr. - 1e kindje - Zeeland Wuppie01 - ? jr. - 2e kindje - ? Mariposa2010 - 29 jr. - 1e kindje - Gelderland 21 november Miekiee - ? jr. - ?e kindje - ? Miza - 27 jr. - 2e kindje - Enschede Liesje76 - ? jr. - 2e kindje Twente Liesbeth11 - 29 jr. - 1e kindje omg. Rotterdam 22 november Honeyy - 21 jr. - 1e kindje - Noord Brabant Mick76 - 33 jr. - 1e kindje Zuid Holland 23 november Lilalien - 30 jr. - 3e kindje België Mamsey - ? jr. - 3e kindje - ? Ineke1983 - 26 jr. - 1e kindje - Limburg (België) 27 november Ramoontjuh82 - 27 jr. - 2e kindje - Drenthe Linnie1985 - 24 jr. - 1e kindje - Rotterdam Kartvelibaia - 22 jr. - 1e kindje Gelderland Coco - 24 jr. -2e kindje Zuid-Holland 28 november HappyHippo - 30 jr. - 3e kindje Noord Brabant Kleuterjuffie - ? jr. - 1e kindje Omg. Utrecht 30 november Ruby28 - 31 jr. - 4e kindje Eindhoven 71 November 2010 mama's! Ik (IreneH) houd de lijst bij. Wijzigingen/toevoegingen kun je me in een PB sturen. [FONT="] [/FONT]Toevoeging: Wijzigingen: Lilalien naar 23/11
Afspraken November 2010 mama's AGENDA 31 maart 9:15, Jootje 1e echo 31 maart Babywolkje, 9 wkn echo 1 april 11.15, Debby 2e echo 1 april 10.00, Line gyn 1 april 10:10, Moontjee intake vk 1 april 11:00, Rosa08 intake en 1e echo 1 april Amalia, echo bij gyn 2 april 08.45, DaphneenEstelle 1e echo 2 april 9.30, Dotje24 intake vk 2 april 18:10, Travelgirl intake 2 april Ineke1983 6 wkn echo 6 april 9.00, Ilona2802 VK, intake + info over combinatietest 6 april 9.15, Kitty intake vk 6 april 10.10, butterfly intake en echo 6 april 11.15, Ilona2802 termijnecho 6 april 09.00, moontjee 1e echo 6 april 15.00, Margootje 2e afspraak gyn 6 april 15.15, Wendy2010 1e echo 7 april 9.15, Babyproject 1e echo 8 april 8.30, Phlox 1e echo 8 april 10.45,aapje79 intake vk 8 april 9.30, MrsNuke 1e echo 8 april 11.00, Fem intake + 1e echo 8 april 21:00, Travelgirl 1e echo 8 april Honeyy 1e echo 9 april 08.45 Lilalien 2e echo 9 april Carlo1987 1e echo 12 april 12.00, Natas start prenatale screening 12 april, Ramoontjuh82, 1e afspraak gyn 12 april Kartvelibaia 1e echo 13 april 10.30, Irene 2e echo 13 april Zora 2e echo 13 april 12.45 HappyHippo intake vk 13 april 14.30, Kitty 1e echo 14 april 09.00, Mii1989 1e echo 14 april Peertje, 2e afspraak gyn 15 april 16.20 Paint afspraak vk 15 april Luukske, echo 16 april 09.00 Mercedes 1e echo 16 april Miza, 1e echo 16 april Babywolkje, nekplooimeting 19 april Wondertje82, 1e echo 19 april Babywolkje, afspr. vk 20 april Kartvelibaia intake vk 20 april Mariposa intake vk en 1e echo 21 april Honeyy intake vk 22 april 09.30 Nienie termijnecho 23 april 09.00, Lief09 intake vk 23 april Miza, 1e afspraak gyn 6 mei Nienie, intake vk Ik (IreneH) houd de lijst bij. Wijzigingen/toevoegingen kun je me in een PB sturen.
Luukske, jeeeeeeeeeeeetje wat een goed nieuws! Ik kan wel voorstellen dat de mk van het brusje je onzeker en verdrietig maakt, maar wow een kloppend hartje! Wow Meeks, TWEE kloppende hartjes! Ano en Zora, ook van harte! Ik ben alleen nog maar moe moe en moe. Ellendig gewoon. Vind het voor 't goeie doel prima hoor, maar ik kom de werkdag zo niet door. Ik kan niet meer. Nu nog koken, zucht.
@ Kwaaltjes, ik dacht dat ik eigenlijk nergens last van had, maar ik heb toch echt heel erg last van stemmingswisselingen. Net bij mijn ouders gegeten en het ene moment was ik nog heel vrolijk en aan het lachen, nog geen minuut later dikke ruzie met mn vader, omdat ie een grapje maakte (die ik stiekem niet begreep). Dus, ja, ik heb dr wel last van. En best heftig ook..
@stemmingswisselingen....het lijkt hier met de dag toe te nemen, hubbie heeft het nu al zwaar te voorduren met mij....haha, maar alles voor het goeie doel! @huisdieren, wij hebben een tervuerense herder, die was nog pup toen ik zwanger werd van Luka....een betere vriend voor zoonlief kan ik niet wensen.... of hij nu iets merkt....ik weet het niet....weet wel dat hij constant op mijn voeten wil liggen... @all, heb mijn baas gesproken en ik ga nu even geen bereikbare diensten draaien in de avond, want dat lichamelijk toch wel zwaar, mag dus overdag gaan werken, onder schooltijd van Luka, dus gelukkig makkelijk kunnen regelen.....
Hebben jullie het trouwens ook steeds zo warm? Ik heb de verwarming nog niet aan gehad vandaag en zit met een hemdje en een trainingsbroek op de bank te zweten, pfff.... :S
Carlo ,ik heb op vrijdag 12/03 een zeer lichte kvtest , zondag 14/03 knalde hij maandag 15/03 echo zwangerschap bevestigd vruchtzakje te zien (zie album) dinsdag 16/03 cb digi geeft 2-3 aan. Dan pas op zaterdag 19/03nogeens getest neem ik aan cb digi 3+. Irene ,hier ook af en toe ijskoud gisteren meen ik me te herinneren. Luukske vraagje naar u toe denk je dat de arts vorige keer op de echo het vruchtje heeft gezien wat nu is afgekomen mede je toen dacht minder ver te zijn?? Want je zit nu mooi op je aantal weken neem ik aan niet??
Meeks: wat een mooie echo: super gefeliciteerd met jullie 2 beebjes temp: heb het wisselend heeel warm en dan voornamelijk s'avonds koud! kleedje over op de bank en dubbel dekbed bij slapen gaan
Niet te geloven wat er vandaag allemaal is gebeurd... ik schrok me eerst echt ongelooflijk rot van het bericht van @Luuske, maar las al snel dat er een wonder was gebeurd...ontzettend gefeliciteerd!!! @meeks WAAAAUUUWW een 2-ling gefeliciteerd, wat een enorme verrassing, kan me voorstellen dat je er helemaal ondersteboven van bent! Maar wat een fantastische moooie echo @anouk, wat fijn dat je zoveel steun in je omgeving hebt, neem vooral heel goed de tijd om dit te verwerken. En voor diegene die ik ben vergeten met de 1ste echo: geniet er allemaal lekker van! Ik tel de dagen af, nog 10 dagen voor mijn 1ste echo,, ik merk dat ik best onzeker ben en bang ben dat ik straks geen kloppend hartje krijg te horen... Ik probeer echt wel positief te blijven denken, alleen af en toe heb ik even een onzeker moment. Zo is mijn bruinverlies nog niet verdwenen en had ik vandaag ook een paar vegen dat meer naar rood neigde...hier krijg ik dus de zenuwen van. Morgenochtend ga ik even de VK bellen. Verder vandaag een wat zeurend gevoel in mn buik...ik denk dat ook meer moet lopen op mn werk. Daarom net even met mijn liefie een wandeling gemaakt! Nu voel ik me wel rozig en moe! Nu ga ik de Verborgen gebreken kijken op uitzending gemist. Lieve meiden, allemaal een fijne avond
Luukske! Mijn ouders "kweken" zo een beetje met Tervuurse herders!!! Prachtbeestjes he Zijn echte schatjes en zo lief!! Ik heb een Border Collie omdat mijn mannetje dat echt wou maar de volgende is echt opnieuw een Tervuurse!!!
Hey meiden, Ohhh, wat hebben jullie veel gekletst... ik voel me te ziek om te reageren zoals ik altijd doe maar ik ga zo wel even bijlezen . Luukske; ik lees dat je een goede echo had, wat fijn voor je en wat een opluchting!!! Hoe is het nu met je positieve gevoel...??? Meeks; een tweeling, wat leuk, van harte gefeliciteerd!!!!!!!! @ de rest; hoe is het met jullie????? Ik voel me zooooooo ziek........... misselijk en moe. Pfffff, moet maar snel over zijn. xxx
Hallo! Ik heb het niet koud, maar lig nu wel heerlijk onder een deken op de bank! Gewoon omdat ik dat zo lekker vind.. Helaas wil mijn dochtertje niet slapen, dus er ligt nog iemand onder de deken bij me.