November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Carlo, nee, ik heb Emesafene. Lief dat je het zo schrijft, want soms voel ik me erg schuldig tegenover Ryan en iedereen om me heen. Ik vind het moeilijk om hulp te vragen.

Vervelend dat jij zo misselijk bent :(. Gelukkig nog niet overgeven, aan de andere kant helpt het mij vaak wel even als ik overgeef, voel ik me iets beter zeg maar. En als het vrijdag niet gaat met werken, dan moet je je ziek melden meis!

2. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Goede morgen ben ik ook weer even.

Ik hoop vanaf dinsdag wat actiever met jullie mee te kunnen schrijven, na de echo.

Debby gelukkig helpen de pillen een beetje. ik ben nu vanaf maandag bijna de hele dag misselijk en eet weinig spugen vind ik zo erg dat hou ik zolang moglijk tegen.

Luuske heb jou verhaal ook even gelezen wat fijn dat je nu toch een kloppend hartje heb gezien.

Tweeling las dat er 2 tweelingen bekend zijn leuk hoor lijkt me heel speciaal.

Moontjee leuk nu dan toch al trouwen, het is inderdaaad makkelijker voor de kleine er is.

Goede echo's er zijn er al weer heel wat geweest mooi, gefeliciteerd gaat hier een stuk beter als in september.

Coco mmmmmmm kwarktaart zal er hier denk ik ook wel ingaan ik heb echt zin in de gekste dingen. Brood en warm eten moet ik niet aan denken.

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Wuppie, ik kan ook heel moeilijk overgeven, met als gevolg dat mijn hele keel ook pijn ging doen. Maar op een gegeven moment merkte ik wel dat ik me heel even beter voelde als ik had overgegeven, dus ik probeer het dan toch maar eruit te spugen...

4. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Goedemiddag allemaal..
    Hoe gaat het met jullie?
    Jeetje, ik heb een paar uur niet mee gelezen en loop alweer zwaar achter..

Heb wel gelijk een vraagje.. Ik ben nu zes weken en een dag.. Ik heb de eerste vijf weken echt wel gerommel gevoeld enzo, maar nu voel ik vrij weinig gebeuren.. Het enige is dat mijn broeken strakker zitten..;) Herkennen jullie dit??

Liefs

5. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Debby ik zal het onthouden dat als het te erg is ik maar beter kan gaan. zou vanavond toch wel weer warm willen eten.

Morgen eten mijn ouders altijd bij ons en die weten nog niks hmm dan eten we dus stampot andijvie hoop dat het goed gaat.
    Wil wachten tot dinsdag met vertellen na de echo......

6. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    ja hoor heel herkenbaar, en nu voel ik toch zeker weer wat. ben hartstikke beroerd en buik is flink aan het rommelen. en heb ook al positiekleding aan.;)

7. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Oh das goed om te horen.. Ik heb dan nog geen positiekleding aan, maar loop het liefst de hele dag in mijn pyjamabroek.. Moet ook bekennen dat het nu weer wat rommelt in mijn buik..

Hoe gaat het met slapen dan? Ik ben 's avonds echt total loss en 's ochtends keivroeg klaarwakker...:(

8. BabyWolkje

BabyWolkje Actief lid

7 mrt 2010
    179
    0
    0
    @Brina en Chris (en nog iemand?): Van harte gefeliciteerd en welkom :)

@Moontjee: Van harte gefeliciteerd met je ondertrouw en
    voorgenomen huwelijk :D

@Hier: Ben beduusd, snap het niet...Heb GOED nieuws.We hebben net een mooie echo gehad MET kloppend hartje :)
    Maar ik ben "ineens" een Oktober 2010 mama :(
    Volgens mijn berekening zou ik vandaag 9 weken zijn, want ik wist tenslotte wanneer het kindje is verwekt :) Maar nu ben ik 10 weken en 4 dagen!!Dan ben ik op 23 Oktober uitgerekend!Dan zou ik ook ineens een 10 dagen kortere cyclus gehad hebben.Zo'n korte cyclus (25 dagen) heb ik mn leven nooit gehad.:$

Anyhow, wel lekker dat we verder zijn :D Blijf wel hier kletsen, denk ik, als jullie dat goed vinden...?

9. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    volgends mij klets er hier nog een oktober moeder mee.. dus dat lijkt mij geen probleem.. toch?

10. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    kunnen ze met de eerste echo al zien hoe ver je bent?
    liefs

11. BabyWolkje

BabyWolkje Actief lid

7 mrt 2010
    179
    0
    0
    Peertje is idd uitgerekend op 26 Oktober, maar die heb ik al even niet gezien, klopt dat?

Dit was mijn eerste echo.Ze zeggen wel, dat ze pas bij 12 weken het beste kunnen meten, maar inprincipe kunnen ze idd bij de eerste echo gewoon meten hoever je bent.

12. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hoi hoi
    vanmorgen echo gehad en alles was goed
    een kloppend hartje en een paar zwaaiende handjes en voetjes! :)
    ben nu 3 nov. uitgerekend. Scheelt 1 dagje
    poehhhh wat ben ik opgelucht :)
    gelijk ook ouders en schoonouders verteld middels Denise die we in een leuk truitje hadden gehezen met de tekst: psssttt mama heeft een baby in haar buik!
    reacties waren echt heel leuk! :)

13. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    @babywolkje: gefeliciteerd!!! ik ben ook een oktoberzwangere;)
    kijk elke avond hier even hoor;)!
    bij mij was t ook verassend, want ik dacht ook te weten wanneer ik mn eisprong had(ovulatietesten) maar goed,...qua laatste nod zou t wel weer kloppen! heb over 2wk weer echo dus dan ben ik 12wk als t nog steeds klopt;)

14. BabyWolkje

BabyWolkje Actief lid

7 mrt 2010
    179
    0
    0
    @Jootje: Leuk, zeg! Van harte gefeliciteerd! :D Fijn he, die leuke reacties van familie en vrienden, helemaal te gek!
    Mijn frummel lag vandaag ook even helemaal met de voetjes tegen elkaar, dus leek even net een kikkertje :D
    Heel leuk om die kleine zo te zien bewegen :)

15. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    jootje: jij ook gefeliciteerd, wat een opluchtig heh!!!!!

16. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie mooie echo`s!!!!!!

Ik mag 9 april voor de 1e echo!! Kijk er ontzettend naar uit, wil heel graag de bevestiging dat alles goed is. Nog 9 dagen op de tandjes bijten!

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Jootje: Fijn dat alles goed was en dat de reacties zo leuk waren.
    Jij hebt straks 2 kindjes die allebei in november jarig zijn.

Ik wil ook een echo!!!!

Zo kwarktaart staat in de koelkast en cake in de oven.
    Was wel even jammer, normaal doe ik het beslag uitlikken, zóó jummie... maar nu maar niet gedaan met die rauwe eieren.

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik heb het boek uitgekozen, vond het alle 3 leuke cadeaus maar je moet kiezen he? :D

Hier inderdaad ook een tekort, ze komen inderdaad ook vrijdag de kratten brengen en ook 4 per keer.

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ja, onze frummel hebben ze maandag gemeten op precies 8 weken. Maar wacht nog even tot de volgende echo tot ik mijn banner aanpas.

Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! :D

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Dat boek had ik de vorige keer al uitgezocht. En toen had ik ook al het serviesje.

Nu krijg ik een echolijstje en aan het einde met 16 weken, het serviesje.

Dat boek heb ik trouwens weer uit de boekenkast gehaald van de week. Wel leuk om weer helemaal door te bladeren en per week te lezen hoe groot je beebje is en wat het doet en kan.

Deel Deze Pagina