November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Met Ryan had ik ook verlof in december, heerlijk!!! Maar ik hoop toch dat ik eerst binnenkort weer kan werken ;).

2. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Ik werk maar twee ochtenden dus ik denk ik dat in die drukke periode gewoon doorwerk totaan de bevalling. Dat moet wel lukken, lijkt me.

Jammer dat er zo veel dames misselijk zijn, lijkt me het heel erg zwaar maken. Ik heb wel minder eetlust, maar dat niets me smaakt, dat is wel weer over.

Morgen afspraak bij de gyn, en dan maakt hij weer een echo. Leuk, fijn om ook weer het hartje te zien...

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej dames was ik weer van me afsluitend gesprek:)

en heb weer een echo gehad:)!!!
    en hij/zij is goed gegroeid:)!
    ze kon zlefs de hersentjes zien zitten

heb toch medicatie voor me missleijkheid gekregen want ze vond het niet nodig om te kijken hoe ver het zou komen.

en oja het mooie van allemaal ze stelde zlef voor van om nog eens te kijken:) en zoals het er nu uit ziet ben ik idd 8weken:)
    ze kon het moeilijk op meten dus kan zijn dta ik iets verder ben:)!
    maar goed boeiend:)

ben weer gelukkig mens:)

4. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Goed nieuws Snippie, helemaal top!! En over een paar weekjes weer... :)
    Geniet ervan meid!!

5. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    ow meiden even een ego berichtje, ik ben zo beroerd. ik heb al vanaf mijn 11e chronisch diarree, heb er maag en darmonderzoeken voor gehad en er is niks uitgekomen. het blijkt dat ik het prikkelbare darmsyndroom heb met chronisch diarree. er is verder niks aan te doen. sinds ik zwanger ben heb ik juist heel erg veel moeite met mijn ontlasting gehad, tot gister...sinds gister ben ik weer heel erg aan de diarree. ik ben ook mede daardoor zo misselijk. maar heb ook zo'n enorme buikkrampen erbij. ik word er op het moment even heel erg moe van. ik wou dat het over was:(

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Carlo knuffel lieverd hopelijk is het snel over!!!

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Snippie, wat fijn dat je direct medicatie hebt meegekregen tegen de misselijkheid! Wat heb je gekregen? Toch vreemd dat er per arts zo verschillend over wordt gedaan, mijn eigen ha wilde het eigenlijk niet geven, omdat het een hype is volgens haar....

@Carlo, kan jij niets krijgen tegen de misselijkheid meis? Ik weet hoe het voelt helaas :(. Ik heb vandaag voor het eerst geen last van misselijkheid dankzij de zetpillen en wat is dat fijn!!!! Kan weer een lieve moeder zijn voor Ryan en ben weer gelukkig met mijn zw.schap!!!

@Hier, morgen weer een echo, erg spannend!!

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Debby
    ik ben bij de gyn geweest he.
    niet bij de ha.

het is emesafene heb 40 tabletten gekregen!
    dus hopen dat het helpt.
    succes morgen met je echo

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wel fijn dat jouw gyn het direct meegeeft. Mijn ha deed er dus moeilijk over en uiteindelijk kreeg ik van de vervanger (omdat mijn ha er niet was) ook Emesafene, maar dan zetpillen. En ik moet zeggen dat het bij mij dus goed werkt!

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik heb in tablet forum dus ben benieuwd:) want werd echt gek van misselijkheid en vandaag hele dag lopen over geven.
    ze zei das wel genoeg meisje!we gaan niet wachten tot je helemaal niks meer kunt.

11. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @debby, als het blijft aanhouden dan ga ik inderdaad toch maar eens informeren voor medicijnen. zolang ik vrij ben kan ik het rustig aan doen maar als ik vrijdag weer moet werken en ik voel me nog steeds zo dan ben ik niet in staat om nog te werken denk ik.

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ik heb idd ook dezelfde medicatie....heb ze maar gehaald, maar nog niet nodig gehad....is inmiddels weer gezakt!

@all, ik lees morgen even bij, kiep zowat om.....kruip mijn bedje in, als zoonlief zijn paasei op heeft!

13. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hey meiden,
    nou net is ondertrouw geweest..
    en de trouwdatum verzet.. naar 8 juni we wilde het toch klein houden(trouwen en dan 2 getuigen erbij en de ouders.. en dan vrijdags een lekker bbq geven..(waar ik nu nog niet aan moet denken) met me misselijkheid..
    liefs!

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    gefelicitered met je onder trouw moontje:)

yeeh 8 juni:)!!!

ik ben 23mei 2008 getrouwd !

15. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hoi meiden,

Ik zag weer een paar goede echo's voorbij komen!
    Van harte meiden!

Zelf erg druk geweest vandaag en behoorlijk door mijn energie heen. Ga denk ik maar lekker op tijd mijn nest in.

Dikke knuf voor allemaal!

16. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hoi meiden

ik schrijf niet zo veel maar lees wel trouw iedere dag mee :D iedereen met goede echo gefeliciteerd!!
    Ik mag morgen om 11 uur ben erg zenuwachtig.

liefs rosa

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    veel succes rosa

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey lieve meiden,

Ik zou zo graag willen reageren maar ik voel me zooooooo beroerd, alsof ik tegen overgeven aanzit en dat de hele dag al... :(, eten helpt niet, geen koffie drinken helpt niet, ik drink alleen maar water, eten staat me zo ontzettend tegen, ik voel me eigenlijk gewoon superberoerd / ziek en dan moet ik nog werken ook.

Kan wel janken, echt, wil echt niet klagen want ik ben superblij dat ik zwanger ben, maar dit vind ik zo zwaar :(. Boehoe..... :(

*snik snik*

P.s. moest net heel hard niesen, gaat er een enorme pijnscheut door mijn lijf heen, bij mn banden... oh..... dat voelde ik wel even...

Sorry voor de klaagzang en dat ik niet gereageerd heb op jullie......

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    fem zou je dan ook niet proberen medicatie te vragen?
    knuf

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, misschien wel :(, maar ik hoef niet over te geven, voel me alleen echt ziek.....

Deel Deze Pagina