Oh Travelgirl, is dus erg spannend meis. Vruchtje hoeft niet al 2 cm te zijn hoor, ons frummeltje was 1,4 cm en ze kwamen daarmee uit op zwangerschapsduur van 8 weken. Neemt natuurlijk niet weg dat het angstig is dat jullie frummeltje veel te klein is. Ik hoop voor je dat frummeltje nog een groeispurt zal krijgen. Sterkte met afwachten!
Dank voor jullie lieve berichtjes! @zora hopelijk krijgt frummeltje idd een groeispurt!!! we blijven duimen
@travelgirl, ik hoop dat jou hetzelfde overkomt dan mij....DUIM DUIM DUIM.... het zal een slopende week worden, maar ik hoop/duim/bid dat jullie net zo'n wondertje krijgen zoals wij.....
oooh travelgirl, ik duim ook met je mee !!! tweelingmama's gefeliciteerd, wel leuk zoveel tweelingmamas. bij de november 2007 mamas hadden we geen twins. hier helemaal geen klachten lichamelijk, alleen wel de tranen die hoog zitten. ik heb er geen vertrouwen in dat deze zwangerschap goed zit. hoop dat ik een lief babytje krijg . maar ben gewoon zo onzeker nu. en als dit fout gaat is het definitief het einde voor mij. want ik ga geen clomid meer slikken dus dan houd het op.
Hallo iedereen! Gisteren supermoe geweest (gelukkig maar halve dag school - werken) en dus namiddag kunnen slapen... En ook voor het eerst wat bloedverlies gehad (licht roze-bruin) en weer krampjes... gelukkig is het 's avonds helemaal gestopt! Nu vandaag ook middagje vrij dus kan ik weer wat rusten, als ik terug ben van de vakbond... pff ik ben niet zo'n papierenmens Ik heb nog niet helemaal teruggelezen, maar proficiat aan iedereen met een goede echo! Travelgirl, veel moed en sterkte en mijn duimen draaien voor je dat alles toch nog goedkomt!
@ travelgirl.. een spannende week voor de boeg.. ook ik hoop voor je dat het met spoed goed gaat groeien en je volgende week alsnog een goeie echo zult hebben. sterkte met wachten. fijn dat je vk zo aardig is.. dat is hier wel anders @ruby28: vervelend he die onzekerheid. ik voel met je mee. .. hoop dat ook bij jou alles goed blijft gaan, zeker omdat het anders def. voorbij is voor je. *knuf*
Travel ,ik zal extra voor je duimen. En wat 2 cm betreft dat kan niet op 7 weken... Het is veel kleiner dan dat hoor. Ik hoop alsnog dat het goedkomt! Ik trek me even hier terug heb zelf ook teveel schrik en ik wil niet anderen schrik aanjagen. Dus ik ga jullie laten tot we onze echo hebben gehad en wens jullie het beste toe!
@ Travelgirl: Ik wil je heel veel sgterkte en succes toewensen de komende week. Ik duim voor jou dat het vruchtje nog heel goed gaat groeien en dat jullie de volgende keer een kloppend hartje te zien krijgen.
@ Lilalien: Jammer dat je hebt besloten hier voorlopig even niet te komen. Maar als je je bedenkt... we zijn hier juist om elkaars onzekerheden en angsten aan te horen. Hopelijk tot snel en succes met je echo volgende week!
Lilalien, we zullen je hier zeker allemaal missen!!! Ik zal aan je denken en voor je duimen dat alles goed gaat voor jou en je 2 wondertjes!!!
@travelgirl, goh das geen goed nieuws meid. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik het zelfde gehad. Ik dacht al 7 weken te wezen, maar het vruchtje was maar net aan 5. Is dus ook niet goed gegaan. Hopelijk is het bij jou wel gewoon een late innestelling oid geweest, en groeit jullie kindje lekker verder. Sterkte. Vandaag precies 8 weken zwanger. Oh wat gaan die weken langzaam. Ondanks 2 goede echo's, zal ik blij zijn als we de gevaarlijke weken gepasseerd zijn. En zo zullen jullie er allemaal over denken.
Zo, ben net bij de vk geweest voor de intake. Vaste waarneemster was er, aardige vrouw. Verder niet veel nieuws te weten gekomen. Ze heeft mn bloeddruk opgemeten en die was goed, 120/65 geloof ik, en geen suikers in mn eiwitten. Ze zet mn uitgerekende datum pas definitief vast vast als we de eerste echo hebben gehad. Hier kreeg ik een brief voor mee, heb net meteen gebeld voor de afspraak, 11 mei pas, grrr... duurt nog zo lang. Ben dan 10-11 weekjes ongeveer. Bij m'n vorige zwangerschap had ik ook pas met 10 weken de eerste echo, maar kan me niet herinneren dat ik het toen ook zo lang vond duren. Jullie hebben toch bijna allemaal al een echo gehad? Of zijn er nog meer meiden die pas met 10-11 weken een eerste echo krijgen? Over 7 weken hoef ik pas weer te komen, dan kan ze als het goed is het hartje horen. Kreeg wel een hele tas mee met allemaal foldertjes enzo. Net een babydoos, haha. Zwitsal proefjes erin, borstencremepjes, badeendje, zwangerschapstabletjes. Dus nu even lekker foldertjes doorbladeren op de bank.
@ Lilalien Jammer dat je je even terug trekt! Maar ik kan het me wel voorstellen hoor. Het beste en tot na je echo! @ all Pff.. Wat voel ik me belabberd. Gister begon er flinke keelpijn op te zetten, vanmorgen hoestte ik wat bloed op. En net temp gemeten, heb een beetje koorts, 38 graden.. Dus lig nou lekker in m'n bedje met de laptop op schoot. Ik slik liever geen paracetamol. Of denken jullie dat ik dit beter wel kan doen? Laatste tijd niet zoveel gereageerd, ben er een beetje te gaar voor. Maar lees alles wel aandachtig mee hoor! Gister de MvM gebeld, ze bellen me binnen een week terug. Vanmiddag ook de verloskundige gebeld, heb 13 april m'n eerste afspraak. Ben benieuwd! Het is alleen een intake, dus denk niet dat ik een echo krijg. Het kon ook al a.s. dinsdag, maar dat was voor mij een beetje te kortdag. Verlangen jullie ook zo naar warm weer? Ben het zooooooo zat, dat vieze koude weer. Vanmorgen op m'n fietsje, brrrrrr.......
@meiden die zich onzeker voelen, ik leef met jullie mee....het is gewoon af en toe zenuwslopend!! maar dat gaan ook wel weer verdwijnen.... @all, meiden mijn buik is de laatste week echt gegroeid, niet normaal weer....kon gisteren mijn gewone broeken echt niet meer verdragen....moet er nu dus echt aan geloven om de positiekleding uit de kast te halen.... krijg gewoon buikpijn van mijn normale broek....heb gelukkig een voorraadje kleding liggen, zowel positie als kleding die mij te groot is geworden nadat ik ruim 30 kilo ben afgevallen...
Hallo meiden, ik heb alweer een tijdje niet gereageerd, niks te melden. Wel heb ik trouw meegelezen. Heb inmiddels ook een intake gehad bij de VK en mijn 1e echo is pas op 22 april... Pff duurt lang!! Daarom heb ik ik maar een doppler gekocht die je v.a. 10 weken kunt gebruiken (hopelijk doet ie het al eerder..). @ Luuske: Wow, wat een verhaal!! Echt een wonder, ben zo blij voor je! @ Linnie1985: paracetamol kan absoluut geen kwaad, max 8 per dag. @ Alle nieuwe nov. mama's: Gefeliciteerd! @ Travelgirl: heel veel sterkte meid, hopelijk komt het toch goed, ik duim voor je! Sorry, ben de rest alweer vergeten, zo moe en verstrooid!! En behoorlijk onzeker ook..
zooo mijn dagje werken zit er weer op.. ben zo moe!! heb op het werk verteld dat ik zwanger ben, erg leuk. Had de echo foto's mee genomen (staan ook in mijn album ) kan het niet langer voor me houden nu ik een goede echo heb gehad en toch wel snel groei. Heb nu ook maar mijn positie broeken van zolder gehaald, zit stukken beter (ok ik weet er kan nog steeds van alles mis gaan. maar ik ga vanaf nu pos. denken, dus iedereen mag het weten!)
Travelgirl: sterkte voor de komende tijd. Hoop voor je dat het goed komt...(Heb helaas hetzelfde mee moeten maken, en bij mij kwam het dus niet goed...niet dat ik je wil bang praten, maar hou rekening met dat het 2 kanten op kan)