Halllooo meiden met een goede echo, gefeliciteerd!! Lyn: leuk dat je ons weer even opzoekt en ons op de hoogte houd, duim heeel hard dat het weer raak mag zijn en blijft! Kom net terug van Zumba, heerlijk weer even Ben nu wel kapot.
Hartediefje:Welkom en gefeliciteerd! Spannend voor jullie. En jeetje wat een verhaal. Wat ontzettend verdrietig om te lezen wat jullie hebben mee gemaakt.
Hartediefje, jeetje meid, dat is allemaal niet niks, wat een intens verdriet allemaal..... ik hoop dan ook dat jullie een mooi kloppend hartje gaan zien op de echo...!!!
Ben trots op jou!! Hahaha viel jij bijna in slaap op je werk.... hmmmm was jij het niet Fem die mij uitlachte dat ik bij mijn zwangerschap van Thijn op mijn werk in slaap was gevallen???? Of was dat iemand anders?? Hoezo MOE. Erg he! Wel fijn te horen dat dit dagje je goed heeft gedaan. Hier alles oké, mag (als ik jullie verhalen lees) eigenlijk niet echt klagen. Ben wel moe, maar niet extreem. Ben wel een beetje misselijk maar hang niet een paar keer per dag boven de pot. Het is allemaal wel te doen eigenlijk. Probeer wel goed naar mijn lichaam te luisteren. Ga al een paar weken bijna dagelijks iets eerder van mijn werk weg zodat ik thuis even bij kan komen. Maar ik heb het geluk dat dat ook makkelijk kan... xxx
@hartediefje, welkom hier meid. Jeetje wat een verdrietig verhaal zeg, ik ga hard voor jullie duimen hoor! @tweelingmama's, leuk zeg al zo veel tweelingen op komst, ben benieuwd of er nog meer zullen volgen. @zieke mama's. Een hele dikke knuf, hopelijk knappen jullie snel weer op. @lynnami, ik ga heel hard voor je duimen, gun het jullie van harte! @travelgirl, wat een onzekerheid zo. Sterkte de aankomende week en een dikke knuf. Vannacht heel naar gedroomd. Ik lag te slapen (in mijn droom) en werd wakker badend in het bloed. Daarna schrok ik echt wakker, was er even helemaal van ondersteboven. Bij de eerste zwangerschap was dit namelijk werkelijkheid, maar gelukkig is toen alles goed gekomen. (betrof bloeduitstorting in de baarmoeder) Verder helemaal in to de kwaaltjes. Echt mijn borsten ploffen zowat uit elkaar van de pijn. De dagen kruipen voorbij. Nog twee weken en dan hoop ik ook wat moois op de echo te kunnen zien.
@Hartediefje. Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. En wat een verdriet heb jij al meegemaakt zeg. Ben er helemaal stil van. Ik hoop dat je snel een mooie eerste echo hebt!
dank je voor de woorden ,was vandaag erg bang ,ik had enorme steken in men onderbuik maar denk bij nader inzien dat het mijn darmen ook waren (heb IBS)en heb vaak op de pot gezeten en nu gaat het wel maar het zeurige blijft en ben dooddoodmoe ,man zei het ook ,hij heeft medelijden maar hij gelooft steevast dat de 2 blijven plakken (lief toch) Aan de goede echo's goh ben best jaloers erop! Lynnnnnnnnnnn geweldig nieuws!!! Mijnduimpies staan dubbel en dik en mercikes van je hyvesberichtje! Kus aan iedereen ,hoop op een niet al te stormachtige nacht (had ik ook niet goed van geslapen)
Irene, dat zou ik noooooooooooooooooit doen hahahaha. Wel fijn dat het daar zo goed gaat en fijn dat je eerder van je werk naar huis kan.... is hier niet echt een optie, ik meld me gewoon ziek, ze zijn wel erg meelevend, gelukkig.... Miza; jeetje, wat een droom zeg , daar wordt je idd niet blij van... hopelijk slaap je as nacht beter. Lilalien; ik hoop idd met je mee dat het 'gewoon' je darmen zijn alhoewel dat natuurlijk makkelijk gezegd is van mij.... Nou, ik hang weer als een vaatdoek op de bank, ga zo verder hangen in bed (en poging doen om te slapen, haha). Heb honger als een paard maar niks in huis, moet morgen de boodschappen weer doen... heb ik ff pech. Haha. Trusten meiden en slaap lekker.
goeiemorgen meiden.... jeetje zeg, was gisteren echt zo moei, lag er vroeg in....en nu....moet om de haverklap plassen, MvM zal blij met me zijn, haha.... @kwaaltjes, ik merk dat de vermoeidheid echt begint toe te slaan....bij Luka maakte dat niet uit....er liep niemand rond hier die zorg nodig had, maar nu moet ik wel...merk dat dat wel zwaar is....wil het liefst de hele dag slapen.... @(.)(.), mijn bh doet pijn en hij is een beetje te goed gevuld nu, zal die meegroei BH's maar eens uit de kast gaan halen.... enne ik kan geen onderbroek op mijn buik verdragen, moet ze echt eronder dragen...vandaag maar even wat nieuwe gaan halen.... nou ik probeer nog een uurtje te slapen voor de mannen hier wakker worden....
@luukske,ik deel je gevoel,ik ben ook de hele dag moe,als ik op sta ben ik aan het bedenken wanneer ik er weer in kan. Mijn bh die ik nu aan heb,was iets aan de grote kan,maar nu helaas niet meer,maar heb nu al cup e dus is een moeilijke maat. En tja de onderbroeken,die was ik gisteren aan het zoeken (had nog nieuwe zw.schaps liggen),maar vind ze niet door de verbouwing van de zolder. Nu ga ik naar het werk,en om 16.00 weekend.
Ik heb vannacht geslapen als een roosje, geen enge dromen gelukkig. Ben wel op tijd opgestaan, want mannetje kwam af van de nachtdienst en heeft weekend nu. Hij gaat straks als hij weer wakker is de muur op Ilse haar kamer fuchsiaroze verven, die is nu nog aquablauw. Dat is alvast een beginnetje van alles wat er nog moet gebeuren hier. Ilse gaat vanavond uit logeren, dus dit leek ons een goed moment. Ik ga straks maar even met Ilse naar de kinderboerderij, kan ze zich mooi even uitleven. Fijne dag vandaag.
Hey meiden, Hier ook een goede nacht gehad, wel vroeg wakker (06.30) maargoed. In de ochtend voel ik me helemaal geweldig trouwens dus daar ga ik straks ff gebruik van maken (boodschappen doen en de bedden verschonen ). Hier kan ik ook geen ondergoed op mijn buik verdragen, ik draag ze er dus onder, heb mijn zw. ondergoed ook al tevoorschijn gehaald, hahaha. Fijne dag allemaal!!!
Lilalien, ik heb ook IBS en begrijp je bezorgdheid! Het heeft me ook al angstaanvallen bezorgd de laatste weken... vooral omdat de dikke darm net boven de baarmoeder ligt en deze dan allebei hard zijn... maar gyn zei me dat het geen kwaad kan, gelukkig!!! Ik hoop dat je darmen snel kalmeren... die dingen komen ook altijd opzetten wanneer het het minst past he
goedemorgen.. meiden met goede echo's: gefeliciteerd! (mooi plaatje debby!) hartediefje: gefeliciteerd! pfff ben weer misselijk, buik en (.)(.) doen pijn.. maar ben er zoo blij mee... zeker deze week! hoop dat iedereen de dag een beetje door kan komen. succes allemaal!
Goedemorgen... Ik ben alweer 3 dagen niet geweest, en we weten allemaal dat het dan ondoenlijk is om op alles te reageren maar ik ga mijn best doen!
Zo ik ben weer bijgelezen.. @ Liesbeth; zoo 2 hartjes!!! Gefeliciteerd! Ben je al een beetje bekomen van de schrik? @ Travelgirl; we hebben hier inderdaad al geleerd dat wonderen bestaan.. Hopelijk geeft dat je nog een beetje moed. Moeilijke tijd. Mijn duimen draaien voor jou! @ SWEG; had ik al welkom en gefeliciteerd gezegd? Ander bij deze: Welkom en gefeliciteerd!! @ Moontje; ben het met je eens. Tweeling is welkom hoor, maar eentje er bij lijkt me meer dan genoeg! Oh en wat spuug je vaak meid! Ik hoop dat je snel opknapt.. @ Carlo; dikke knuffel voor jou.. Mijn vriend is leeft deze keer juist heel erg mee. De vorige zwangerschap is misgegaan, dat heeft hem erg aan het denken gezet. Nu wil hij alles weten, heeft het er elke dag wel even over. Maar tijdstip van de echo weet hij ook niet hoor.. Heeft denk ik ook nog niet vrij gevraagd. @ Nienie; klaag maar lekker hoor, daarvoor zijn we hier ook een beetje. Voel je je vandaag al weer wat beter? @ Natas; ik hoop dat jullie zwanger zijn van net zo'n wondertje al Danique. Een mooi, gezond kindje. @ Ruby; niet zo onzeker meid.. Kom op! Wat maakt jou zo onzeker over je zwangerschap? Ik hoop dat alles goed zit en dat alle zorgen voor niets zijn geweest.. @ Ineke; pas goed op jezelf. Bruin bloedverlies komt vaak door teveel inspanning. Heb het zelf ook gehad toen ik 6 weken zwanger was. Nu til ik niet zo zwaar meer en luister goed naar mijn lichaam. Sindsdien geen last meer van gehad. @ Lilalien; we zijn hier om alle goede berichten te delen, maar ook om alle onzekerheden te delen. Als je dus wilt praten, kom gerust hier je hart luchten. Dikke knuffel! @ Debby; mooie echo hoor! Ik zie daar dat je 31 oktober uitgerekend bent? @ Coco; ik heb mijn echo met 10 weken. Heb er wel zelf voor gekozen. Wil hem liever niet zo vroeg. Er kan nog zoveel mis gaan na een eerste (goede) echo van 7/8 weken.. @ Lynnami; Ik duim hier ook mee! Hopelijk is het weer raak en dan gaan we nu voor een echte sterke, gezonde plakbaby voor jullie!! @ Fem; goed dat je je ziek hebt gemeld! Zo moe op het werk is ook niet goed.. @ Hartediefje; welkom en gefeliciteerd! En wat een verhaal meid. Wat jij hebt meegemaakt is volgens mij de grootste angst van elke zwangere.. En dan ook nog eens een mk de vorige ronde. Ik hoop echt dat het deze keer dan helemaal goed mag gaan. @ Miza; fijn dat je vannacht al beter hebt geslapen. Niks aan die enge dromen.. Oh en leuk dat jullie vandaag een begin gaan maken aan de veranderingen van de kamers! Heb er ook al zin in.. Hier verder weinig te melden.. Voor vandaag ook geen plannen. Morgen nog even werken en dan heerlijk lang weekend!!!
Zo, heb de HA toch maar even gebeld en ik kan om 12 uur terecht om bloed te prikken om ijzergehalte even na te kijken ivm extreme vermoeidheid, ben benieuwd.... dat is eigenlijk het enige dat ik kan verzinnen..... Meiden die vandaag voor een echo gaan; succes he!!!