November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Zo eens ff kijken hoe het hier is.

Irene,Mooie echo, op naar de volgende echo.

Hier hard gewerkt en blij dat het weekend is. Morgen een dagje naar Beverwijk. Vandaag minder misselijk geweest,maar o zo moe.Ga zometeen lekker onder de wol.

Alvast Fijn Weekend allemaal

2. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

;) Had net telefoontje van vriendin ze leeft zo mee en vind het best knap want zijzelf zou graag een 3e willen maar haar partner niet en dan toch zo lief zijn petje af ,ze is ook meter van de 2e.
    Als het goedloopt kan ik 4 stuks gaan uitzoeken ,hoe we dat gaan doen geen idee want het was bij nr2 al zoeken en zoeken...

Goed weekend!

3. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Lila- Ik wil wel suikertante zijn van een hoor :)
    Voor de belangstellenden onder jullie- Vanochtend ben ik bij de gyn geweest en fantastisch nieuws! Nee ben jammergenoeg niet zwanger MAAR eitje komt eraan en ben per direct aan een aspirine regime gezet. Ik moet elke dag lage dosis (81mg) aspirine nemen en 3 dagen na mijn positieve ovu test moet ik beginnen progesteron (100mg) te slikken dagelijks. Progesteron moet ik nemen tot ik ongesteld word OF 12 weken zwanger ben. Late we nu allemaal duimen dat ik snel zwanger mag vallen en blijven! Positieve gedachten/ kaarsjes branden/ duimen draaien/ alle positieve energie is welkom!
    Ten laatste 18 april is mijn nod zoals het er nu naar uit ziet.

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Rosa en Ineke, gefeliciteerd met de mooie echo's!

Hartediefje, van harte welkom hier.
    Je hebt een hoop meegemaakt :(

Lieve Travelgirl, heel veel sterkte en dikke knuf.

Over vroege echo's : ja hoor, als ik die niet in het ZH gekregen had had ik het bij een pretechobureau laten doen en zelf betaald. Anders moet je zó lang wachten. Ik heb zelf gekozen voor bij 7 weken.

Carlo, arme meid zo beroerd. Veel sterkte.

Line, ik het de winkel het Bolle Buikje hier in Almere. Heb ik destijds bij de zw.schap van Danique veel gekocht, hele leuke positiekledingwinkel!

Ik heb vandaag vies veel geshopt :D
    Ik was vandaag extra vrij vanwege goede vrijdag, heb Danique later op de ochtend naar het KDV gebracht en heb de hele middag voor haar geshopt aan lente- en zomerkleertjes.
    Tassen vol! Morgen maar es kijken of het allemaal in haar kast past :p

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    lynnami: dat is mooi! nou hopen dat het snel raak is! :) succes en plezier!

natas1: heerlijk he.. gruwelijk shoppen... haha mn grooootste hobby!

nah... verder heb ik ff niks te zeggen.. iedereen alvast een fijn weekend! en fijne paasdagen! :)

6. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    zo meiden, ik heb t overleefd. ben weer thuis, gelukkig. medicijnen liggen klaar om morgen mee te beginnen.
    heb een vervelend avondje gehad, op t laatst was bewoner gevallen. valt zo vak, of te wel laat zich vallen. en hielp absoluut niet mee met optillen, samen met met collega kregen we haar niet omhoog. ben boos op haar geworden (ze was flink dronken), ik zeg...moet u eens luisteren, ik ben zwanger en u kan nu mee helpen met tillen anders laat ik u hier gewoon liggen. nou hielp dus absoluut niet mee en heb iemand anders erbij laten komen om te helpen, voelde het al helemaal aan mn banden en wist dat ik er niet goed aan deed om haar te tillen.

7. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    @carlo: nou lekker is dat als het op zo'n manier moet op je werk.. kijk je wel uit voor jezelf!! ???

meten jullie ook al je buik enzo? heb zo'n zwsdagboek en daar staan die vragen in en nu zag ik dat ik ten op zichte van een week geleden 3 cm 'groter' ben geworden..

en jullie???

(maar ben zooo blij dat ik de 7 wkn gehaald heb! weet wel dat het alsnog fout zou kunnen gaan (alhoewel ik me KEI zwanger voel) maar naar die 7 wkn toe vond ik zo eng vanwege MK net voor 7 wkn vorige keer)

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lynnami, wat goed om te horen...hoop dat dit jullie kans is....

@mercedes, shop ze....

@all, die gisteren een mooie echo hebben gehad...gefeliciteerd!

@all, gisteren al om 19 uur in mijn bedje, niet normaal.
    wordt wel elke morgen om 4 uur wakker, en dan val ik nog even in slaap....

9. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    sorry even geen puf om te reageren maar ik wil travelgirl even heel veel sterkte wensen!!!!

10. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi Lilalien, je dat moeten we zeker eens proberen te regelen, zou leuk zijn :)

Ja op de echo staat 0.62 mm maar gyn zei erbij dat hij hem net iets te klein heeft opgemeten dus dat we 0.7 mm mogen nemen, maar omdat dit de beste "foto" was kregen we toch deze mee :)

Ik vind het wachten tussen echo's ook zo vervelend... wou dat ik een afstandsbediening had om de tijd wat sneller te laten gaan!!!
    Nu kan ik volgende keer pas op 10w gaan omdat ik op zeeklassen ga...

Lilalien, ik heb je al zien vertellen over een toestelletje om de hartslag te horen... Waar haal je zoiets? Lijkt me wel tof om te hebben!!!

11. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @wendy, ik heb ook zo'n dagboek, ik ben in 1 week tijd zo'n 2cm bij gekomen in omvang.

12. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Lynnami, ik moet ook progesteron nemen, maar dan wel vaginaal, zou naar het schijnt nog beter werken... En zie resultaat ;) anders moet je er eens achter horen? Is precies hetzelfde product maar dan in een ander omhulsel...
    en de asperine, dat is ook goed hoor! Ik had 3 dagen na mijn inseminatie griep en kreeg toen van de dokter enkel paracetamol (lage dosis) en kijk, het is gelukt! Ik weet niet of het daarmee te maken heeft, maar toch... :)

Veel succes!

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Paracetamol heeft niets met de aspirine te maken waar Lynnami het over heeft.
    Het gaat hier echt om aspirine in een lage dosis van 80 mg per dag, niet een andere pijnstiller. AMC heeft (o.a.) hiermee een studie gedaan, de "Alife studie". Een onderzoek naar de effecten van aspirine indien kleine bloedstolsels zich vormen in de placenta en het daarom vaak en om onverklaarbare reden fout gaat. Aspirine gaat bloedstolling tegen.

14. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    @travelgirl, heel veel sterkte meid. Ik hoop dat je ons snel weer vreugdevol nieuws kan melden. *knuf*

@lynnami, ik ga voor je duimen hoor! En zal 's avonds een kaarsje voor je aansteken.

@Ineke, wat fijn van je mooie echo! Heerlijk joh. Ik kijk er ook zo naar uit, maar moet nog 13 daagjes geduld hebben. (detijdgaatzolangzaaaam)

Ik heb vandaag een dagje voor mezelf. Mannetje is naar de autocross en dochter is bij opa en oma.
    Ik ben net al naar de stad geweest om een positiebroek te halen, want mijn broeken beginnen toch wel erg strak te zitten.
    Ik heb er nog wel wat van mijn eerste zwangerschap, maar dat zijn echt zomerbroeken, die komen over enkele weken wel van pas. Morgen gaan we uiteten en dan is het wel fijn om een comfortabele broek aan te hebben.
    Verder het huishouden aardig op de rit gekregen en nu doe ik lekker even helemaal niets. Straks kan ik nog wel weer verder rommelen.

15. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    nou hier ook flink aan t spugen. meiden het lijkt wel alsof ik de griep heb. herkennen jullie dit of heb ik misschien echt gewoon de griep in combinatie met mijn hormonen?
    ow ik voel me echt zo ziek, en heb het enorm koud, ben heel erg rillerig.

16. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Carlo, dan zou ik toch even een huisarts raadplegen hoor! En zeker niets op eigen houtje innemen...

17. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    ik heb gister contact gehad met huisarts, had medicijnen gekregen. ben ik vanmorgen pas mee begonnen. maar die werken dus nog niet;)

18. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Oh Natas ik dacht dat dat hetzelfde was... vergeet die laatste raad dan maar over paracetamol Lynnami! Maar het mag wel als je zwanger bent en je je niet lekker voelt ;) al bel ik toch altijd eerst even naar de apotheek of huisarts!

19. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Thanks voor de info Ineke. Mij is verteld dat ik de progesteron in kan nemen, maar dan was er wel een grotere kans op bijwerkingen zoals moeheid, vergrote borsten, misselijkheid, etc. Of ik kon het inbrengen en dan was er een bkleinere kans op bijwerkingen, maar dan was het weer zo'n prutje in mijn ondergoed... Het komt er dus op neer dat ik dezelfde capsules (bolletjes) in kan nemen OF in kan brengen. Ik heb dus gekozen om dan maar de bijwerkingen te accepteren en de progesteron pas voor het slapen te nemen.
    Wanneer ben jij begonnen met de progesteron Ineke?

20. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik ben de dag van de IUI (ultra-uterien-inseminatie met zaadjes van m'n mannetje) begonnen 1x100 1x100 1x200 vaginaal... gyn vond dit het beste.
    Het is inderdaad een boeltje, maar ik doe een inlegkruisje aan en dan heb je er weinig last van hoor... gewoon 2xper dag verversen :)
    Het enige vervelende is dat m'n vagina vanbinnen precies wat gezwollen aanvoelt waardoor het vrijen nogal "spant"!
    Zou dat met de Utrogestancapsules te maken hebben of de zwangerschap? Ik heb geen idee...

Deel Deze Pagina