November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik heb net mijn ei gespot! yay! Vanavond weet ik wel wat ik ga doen en mijn man is er ook al van op de hoogte... ;)
    Maandag begin ik dan met de progesteron.
    Nu ga ik jullie topic weer verlaten want heb hier niks meer te zoeken :) Ik kom binnenkort wel weer eens piepen om te zien hoe het ermee gaat.

2. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Weet je wat slim is als je een wandelende hormonenBom bent??? Twee afleveringen Hart in Aktie achter elkaar kijken.....
    Echt heel slim.....NOT......
    **jank**jank**

3. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    hahahaha ik snap je, ik had het van de week al bij één aflevering. ik hoop zo dat de klachten bij de 3 maanden afzakken, ik voel me steeds meer belabberd door die hormonen. heb gelukkig niet meer hoeven overgeven.

4. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Fem; dus je ijzer zit wel goed? Dan komt het dus waarschijnlijk echt door de zwangerschap dat je zo moe bent... Jakkes.. We moeten de kwaaltjes toch maar wat accepteren denk ik..

@ Lynnami; oh wat spannend weer meid. We gunnen het jullie heel erg. Succes vanavond :D;)

@ Irene; oh nee, dat moet ik nu ook niet zien! Snik snik..

@ Hier; vind het toch wel een hele spannende week. Vorige keer is het hartje gestopt met 9 weken.. Maar tot nu toe geef ik elke ochend nog over, dus het lijkt heel goed te gaan. Ben zooo benieuwd naar de echo van 13 april. Kom al dichterbij!!

Gister hebben we het verteld aan de ouders van mijn vriend... :) Zouden het zo niet doen.. Heb nu ook wel spijt hoor! Maar ze hadden het al zo vaak goed geraden. Dus mijn vriend kwam gister thuis van zijn werk en vroeg of we het niet konden vertellen. Dus we hebben een taart opgehaald, een speen er in gestopt en die aan hen gegeven. Hele leuke reactie natuurlijk! Maar had het toch liever later verteld.
    Onze ouders vertellen we eerst nog niks. Mijn moeder is op de dag van onze echo jarig, dus het lijkt me wel een heel leuk verjaardag kado.

En nu.... Heerlijk lang weekend!!! Volgende week donderdag pas weer. Heerlijk!!

5. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    nou diarree is hier ook weer begonnen. heb net wel redelijk fatsoenlijk kunnen eten. maar daarna gelijk weer na de wc. schiet niet op zo. ik ga mezelf maar dwingen om voldoende te gaan drinken en ik ga vandaag maar lekker vroeg naar bed.

6. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik heb deze namiddag voor het eerst echt moeten overgeven... BAH!!!
    Voel me nu al de hele dag belabberd en word misselijk van de minste geurtjes, zelfs mijn deo ruikt ongelooflijk fel lijkt me...
    Dat het maar snel morgenvroeg is, nieuwe dag, hopelijk niet meer misselijk!

Succes Lynnami

7. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, alles goed hier? Wat een kwaaltjes zeg! De misselijkheid heb ik tot dusver nog onder controle door s'ochtends gelijk 2 beschuitjes te eten. S'middags word ik ook nog wel misselijk maar zodra ik wat heb gegeten gaat het goed...
    Ben wel heel erg moe, kan de hele dag wel slapen...ik heb de bijnaam doornroosje al gekregen;)

Ik had laatst gevraagd wat MMM en LEO betekende. Maar waarschijnlijk is er alweer overheen gelezen, gaat ook zo snel hier...:)

Vandaag hebben we een kinderwagen gekocht. Een rode Quinny Speedi, met ligbakje, maxi cosi, alles compleet!:D

Fijne paasdagen!

8. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/57211-gebruikte-afkortingen.html

Zie hier!

En leuk dat je een wagen hebt gekocht. Leuk hoor, lekker shoppen voor dat soort dingen!

Ik ben moe, heb iets teveel gedaan vandaag denk ik. Dus ik zal nog wel even meelezen maar ga vroeg mijn mandje in. Lekker slapen :)

9. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Zo weer terug van een lange dag.Vond het vermoeiend,halverwegen begon het te trekken (kan dat nu al?:(). Maar wel van alles gekocht. 2 leuke truitjes met tekst,een slabbertje met tekst en een omslagdoen je raad het al,ook met tekst. Verder alleen shampoo,waspoeder enzo.

10. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    dat kan zeker. ik neem aan dat je de bandenpijn bedoelt? ik lag hier net op de bank en moest ineens niezen, dat deed me rechts in mn buik zo'n zeer dat ik heel raar begon te gillen, maar de pijn zakte niet weg. vriend heeft me omhoog moeten helpen omdat ik niet meer bij kwam van het lachen en dat verschrikkelijk pijn deed. eenmaal zittend zakte het wel weg.

11. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @Carlo,dan ben ik weer gerustgesteld. Ik meen dit tijdens de zwangerschap van mijn zoon later pas gevoeld te hebben.En de andere zwangerschap ken ik dit niet,maar die zijn ook mis gegaan.Maarja geeft nog geen zekerheid dat het goed zit natuurlijk.

12. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @mercedes, als je al eerder een zwangerschap gehad heb dan zal je baarmoeder nu makkelijker mee groeien. het kan dus ook zijn dat je buik veel eerder gaat groeien dan bij de eerste. (dit heb ik ook alleen maar gelezen hoor want het is mijn eerste pas);)

13. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @Carlo,ik krijg nu iig mijn eigen broeken niet meer aan en draag al een zwangerschapsbroek,maar heb me voorgenomen pas nieuwe kleding te halen als de echo goed is.

14. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ja die bandenpijn is herkenbaar hoor. Hier ook regelmatig pijnscheuten bij niezen, opstaan of andere onverwachte bewegingen. Kan het me ook niet herinneren van mijn 1e zwangerschap, dat viel me nog op. Maar ben dus niet de enige ;)

15. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb wel net als bij de eerste helemaal geen onzeker gevoel,bij de andere keren had ik dat wel.Ik denk dat met en met dingen naar boven komen van ochja zo was dat.

16. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    die kinderwagen heb ik ook;)

17. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Iedereen fijne paasdagen!! wij gaan morgenvroeg heerlijk Brunchen Mmm (als ik het binnenhoud met al dat gebraak)

18. Meeks

Meeks Actief lid

10 mrt 2010
    155
    0
    0
    Halloooo!

Ik zit even op de telefoon, dus morgen reageer ik weer ff :)
    Maar wat ik mij afvroeg: heeft iemand ervaring met de Twin Jogger of wagens waarin je een babynestje gebruikt?
    Ik heb niet zoveel te besteden maar ik moet toch een duowagen zien te vinden :)
    Iemand tips?

Xxx M.

19. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden,

Hoe is het hier?? Hier gaat het prima, de afgelopen twee dagen ben ik om onverklaarbare redenen 'gewoon' moe en niet dusdanig dat ik al lopend in slaap val.

Ik las over het trekken van de banden; dat heb ik ook al hoor, bij niesen, hoesten of te snel opstaan loop ik de eerste paar meter als een oud mannetje waarna ik weer rechtop kan lopen. hahahahaha. Is volgens mij gewoon het trekken van de banden.

Nog steeds kan ik erg onzeker zijn, hebben jullie dat ook? Ik ben wel wat meer gerust gesteld als ik 8 april de 1e echo gehad heb.

Verder ben ik ineens druk aan het farmvillen op facebook, doet iemand van jullie dat?? Het is erg verslavend in ieder geval.

Fijne pasen meiden.

xxxx

20. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hey meiden,
    nogmaals fijne paasdagen van mij!!!

Deel Deze Pagina