November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    @IreneH, thanks voor de tip!
    @Moontje, leuk is ie hè?

Wat voor plannen hebben we allemaal vandaag? Ik niet zoveel, ga straks bij vrienden Pasen vieren....:)

2. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Goedemorgen allemaal! Fijne paas!!:D
    @Fem: Ja heel herkenbaar. Heb ik ook echt wel last van!

Gisteren kreeg ik trouwens ook de schrik van mijn leven, zeg.. Ik ging lekker rustig naar de wc, bloed bij het afvegen. Niet veel, maar wel rood.. Ik dacht echt: Nee niet weer! Was wel helemaal overstuur. Bij de vorige miskraam ontdekte ik het bij de eerste echo en dan nu zo..:S Dat wil ik echt niet.. gelukkig is het bloedverlies al wel afgenomen.. Hopelijk blijft alles wel goed gaan..
    Herkennen jullie dit??

liefs

3. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Doobie, was het helder rood bloed, of oud bruin?
    Helder bloedverlies is meestal niet zo'n goed teken.
    Oud bruin, valt het vaak mee.

4. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    goedemorgen/middag,

fijne pasen allemaal.

@fem, jij slikt toch ook medicijnen, is dat emasafene, met meclozini erin??? die heb ik ook en wilde gister op internet de bijwerkingen opzoeken en het blijkt dat je daar erg moe van kan worden.

@iets doen vandaag, mn schoonouders verwachten ons op bezoek, heb tegen vriendlief gezegd dat als ik beroerd was dat ik niet ging, maar ben net mn bed uit gerold en het gaat nog redelijk. maar goed...wat niet is kan nog komen. ik doe het iig lekker rustig aan.

5. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @Fem,ik kan ook niet wachten tot de eerste echo. Zal misschien een iets meer werkelijk gevoel geven.

@Farmville,hier ben ik ook wel te vinden,laatste paar dagen iets minder.

@Vandaag,wij blijven lekker een dagje thuis.We zouden eigenlijk naar de camping gaan.

@Slapen,vandaag lekker lang geslapen.

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Allereerst iedereen fijne Pasen! Ik mocht vanochtend uitslapen van mijn mannen en werd pas om 11.30 uur wakker, heerlijk! Toen ik beneden kwam, was manlief inmiddels bezig met een ontbijt klaar te maken, lekkere warme broodjes, croissantje, verse aardbeien EN natuurlijk een eitje :D.

@Carlo, hoe gaat het met jou? Werken de medicijnen een beetje tegen de misselijkheid? Oh lees net dat je denkt de griep te hebben :(. Heel herkenbaar meis, ik was oook zooooo ziek, misselijk, overgeven, rillerig! Ik denk dus toch echt de hormonen :(.

@Wendy, ik meet mijn buik niet. Houd alleen mijn gewicht in de gaten en de rest zie ik vanzelf wel :D.

@Lynnami, oh wat een supergoed nieuws, ik hoop dat het voor jullie raak is deze ronde!!!

@IreneH, hahaha, nee, Hart in Aktie kijken is al niet handig, laat staan 2 afleveringen :D. Ik kan al janken om lieve reacties van mensen op mijn zw.schap :D.

@Kitty, ik vond het juist heel fijn om het vroeg te vertellen tegen de ouders, zodat als het mis zou gaan, zij dit ook zouden begrijpen zeg maar.

@Bandenpijn, hier ook, vooral met niezen of zo inderdaad, auuuwwwww. Blij dat ik niet de enige ben ;).

@Fem, hoe gaat het met jouw misselijkheid?

7. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    heey meiden, net wezen brunche en was heel gezellig en lekker hoor.
    maar mijn schoonvader vertelde even doodleuk dat hij het tegen iedereen heeft gezegd..(dat ik zwanger ben)
    en dat wilde ik zelf doen. zelfs tegen een van mijn vriendinnen:x
    Liefs

8. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@Moontjee; wat een nare streek van je schoonvader!!! Heb je er wat van gezegd? Hoe reageerde je schoonmoeder?

9. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    ja die leek het maar heel normaal te vinden..echt niet leuk..
    hun snappen niet dat wij dit erg vinden..

10. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Hmmm, maar tis zo ontzettend jammer dat ze het niet begrijpen.
    Ik vind dit niet netjes van je schoonouders. Ga je ze er nog op aanspreken? En hoe reageerde je vriend?

11. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ben nu een poging aan het doen...maar snap het niet :) Heb volgens mij nu een farm...oké en dan...????

12. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Fem, ja doe ik ook wel ;) erg ontspannend vind ik!

Hier zijn mijn neefjes en nichtjes eitjes komen rapen en nu gaan we bij onze ouders langs!
    Vrolijk Pasen aan iedereen!!!

13. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    ja die zegt heel nuchter, ja het is niet anders

14. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    @ moontjeh... dat is niet leuk voor je, en niet netjes van hun.. valt ook zeker niet goed te praten...(ik zou ech wel pissig zijn ook) maar misschien kun je jezelf proberen te troosten met de gedacht dat hij er dan wel blijkbaar echt heel blij mee is dat je zwanger bent???

15. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen

ik hoop het, ik ben nu sinds gisteravond ook alweer flink aan de diarree, het is echt waterdun. (sorry voor details). zit te twijfelen om huisartsenpost te gaan bellen of dat ik diarreeremmer in mag nemen, maar wil zo min mogelijk medicijnen slikken.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Montjee, jeetje, dat zou ik ook niet leuk vinden :(. Het lijkt me ook logisch dat je dat soort nieuws graag zelf wilt vertellen!

@Carlo, bij twijfel zou ik gewoon de ha-post even bellen meis. Want en overgeven en diarree, dan moet je op gaan passen dat je niet uitdroogt!

17. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    heb mezelf voor genomen als ik vandaag nog 1x diarree heb dat ik dan de huisartsenpost ga bellen. nu maar hopen dat die wegblijft;)

18. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hey meiden,
    ja ik zal het er maar mee moeten doen..
    nu weet helaas ook iedereen van de fietscrossclub(die sport doet mijn vriend)
    het nieuws en krijg ik via hyves allemaal "gefeliciteerd met het geweldige nieuws"..
    ik ben er goed ziek van:(

19. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    wat naar voor je. ik snap dat je het graag zelf had willen vertellen. kan je er niet met je vriend/man over praten dat je er erg mee zit, zodat die met zijn vader kan gaan praten? gedane zaken nemen geen keer, maar dan weten ze wel hoe jij je er nu onder voelt.

20. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Ja dat is waar.. maar het is nu helaas toch al gebeurd..
    maar lief dat je een reactie gaf:)

Deel Deze Pagina