November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    even een vraagje...vind ik wel leuk om te weten,
    zijn er hier meiden die uit de buurt van Nijmegen komen??

2. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hey was vanmiddag ook in beverwijk geweest,heb je die burberry kamer gezien in hal 1? ik kon het niet weerstaan heb hem besteld en de box er ook bij:D

3. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    ik kom uit omg. s'-hertogenbosch..
    dus nee ik niet;)

4. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    ik heb toch maar even de ha-post gebeld, had toch wel al wat symptomen van uitdrogen, licht in het hoofd, dorst, en steeds minder plassen. mocht geen diarreeremmer innemen maar moest o.r.s. zakjes gaan halen bij dienstdoende apotheek, dus snel met vriendlief ff na ziekenhuis gereden. en nu net gelijk een zakje opgelost. bahbah wat is dat smerig. maar ja...het is wel erg belangrijk voor het beebje.

5. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Carlo. Goed dat je gebeld hebt! Het is idd vies spul, maar uitdroging wil je nu zeker niet hebben!! Rustig aan en sterkte meid.

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Even snel tussendoor fijne pasen meiden! Hier druk (met leuke dingen), dus klets na de pasen weer mee!

Liefs!

7. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    In die eerst hal heb ik geen kamertjes gezien.wel iets verder kinderwagens e.d. Misschien zijn we wel langs mekaar gelopen.

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, vanochtend om 4 uur weer wakker(is tegenwoordig vaste prik) de eitjes voor Luka verstopt, en weer mijn bedje ingekropen...om 5 uur wilde Luka naar beneden, hebben toen een broodje gegeten(vraag me af hoe ik het heb binnengekregen), daarna ben ik mijn bed weer ingekropen....
    vanmiddag heb ik lekker zitten hobby-en op zolder, heb een paar leuke lakentjes gemaakt voor ledikant en wieg....zal er foto's van maken en in mijn album zetten....
    vanavond bij mijn schoonouders gaan eten, en nu lekker thuis....kruip zo mijn nestje in!

9. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ben me dat zo aan het bekijken,maar volgens mij klopt de tijd niet die ik zie. vreemd er zit 2 uur verschil in.

@Luukske,lekker ijverig bezig op de zolder,hier komen ze woensdag eindelijk de zolder tochtvrij maken.Dan kan ik tenminste weer verder.

@all, nu weer lekker naar bedje,schaam me dat ik zoveel moe ben,maar het hoort er nu eenmaal bij.

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Klopt niet helemaal.
    Oud bruin valt idd meestal mee (heb ik 2x gehad bij Danique). Maar helder rood (zonder stolsels) is in 50% van de gevallen een slecht teken, dus bij maar liefst 50% is er niets aan de hand.

@ Montjee : ah bah, niet leuk wat je schoonvader heeft gedaan.

@ Carlo : wat naar dat je nog zo beroerd bent. Goed dat je de HAP hebt gebeld, hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

11. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant

dit heb ik besteld 50 delig, met de gordijnen,bedje, commode en nog een box erbij hetzelde bekleed.

12. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant

13. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, Belgiƫ
    Hallo iedereen!

Gisteren weeral misselijk :( pfff en wat bruin bloed verloren... namiddag een inlegkruisje vol, maar daarna was het weer gedaan! Hopelijk is er niets aan de hand, maak me nu wel zorgen!

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Bruin betekent in het allergrootste deel van de gevallen niets ernstigs hoor!
    Ik heb het bij Danique 2x gehad, toen er veel op gegoogeld en besproken met mijn VK. Oud bruin bloed is zelden een slecht teken.

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Volgens mij is oud bloed ook niet direct erg. Pas helder rood en stolsels.

Hier vandaag lekker een luierdagje, mijn mannen hebben al druk ind e tuin gewerkt, we krijgen een nieuwe fontein. Echt gaaaaaaf!!!!

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Carlo, hoe gaat het met jou meis?

@Ineke, kan me voorstellen dat je toch wel even schrikt als je bruin bloed verliest. Maar houd moed meis, geen rood bloed geeft moed!

17. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Moontje, weet precies hoe je je voelt! Mijn oma heeft nl precies hetzelfde gedaan. Niet in zo'n grote kring als jij.... maar het blijft k*t! Heb haar erop aangesproken maar ze reageerde best fel, zo van: nou, dan zeg ik helemaal nooit iets meer!
    Zo irri....:x

Ik zie dat sommige van jullie al 10 weken zijn! Zo zo dat schiet aardig op. Was ik al maar zover, wil zo snel mogelijk uit de risicofase!:(
    Ik heb volgende week maandag pas de 1e echo...:p

@Ruby, fijn dat je de babykamer al helemaal voor elkaar hebt!;)

18. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Nou gelukkig is het allemaal meegevallen. Heb alleen zaterdagavond last gehad van licht bloedverlies, roze-achtig. Zondag was het weer weg.. Schrok gewoon heel erg, omdat het vorige keer ook misging (toen pas ontdekt bij de echo). Moet nog een week afwachten..

Ben wel benieuwd naar wanneer ik het dan kan vertellen. Ben met de echo 8 weken.. Als het hartje klopt, is het dan safe om te vertellen, of is het dan toch beter om te wachten tot 12 weken? Ik wil het zoooo graag van de daken schreeuwen..:s

Bedankt in elk geval voor de reacties!

@IreneH; Ik ben 26, kom uit Heteren, en zwanger van de 1e (als je de miskraam niet meetelt..)

19. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    goedemiddag, ik heb heerlijk uit kunnen slapen, werd pas om 12.00u wakker. en een wonder, ik stond op en had zo waar zin in eten...heerlijk. ik had mn boterhammen zo weg. vannacht geen diarree meer gehad gelukkig. ik moet vandaag weer werken...pfff. pas om 15.00u maar heb er weer geen zin in. ik moet deze hele week 's avonds werken tot 22.30u behalve woensdag en zondag.

20. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @debby, ik snap nu heel goed dat je met moeite voor ryan hebt kunnen zorgen, ik kon amper voor mezelf zorgen.;)

Deel Deze Pagina