November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh meis, wat erg :(. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verschirkkelijke nieuws :( :(.

2. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Das balen zeg..
    Sterkte!!

3. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ach nee Daphne wat ontzettend vervelend voor jullie! Heel veel sterkte de komende tijd.
    Liefs Irene

4. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel weer raak mag zijn. Dikke knuffel!!

5. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Nienie ook jij heel veel sterkte. Wat een verhaal meid, dat had ik niet verwacht toen ik gister informeerde hoe het met je was...:(

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Daphne en Nienie: Wat een verdrietig nieuws, heel veel sterkte meiden.

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Welkom en van harte gefeliciteerd!

8. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Daphne en Nienie; heel veel sterkte de komende periode!
    Hele dikke knuffel.
    Word helemaal verdrietig van dit soort nieuws... :(

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Meiden die vandaag de echo hebben: Sterkte en succes, hopelijk komen jullie allemaal goed nieuws brengen straks!

@ Groeien: Ik merk er nog niets van. Heb van mezelf beetje een buikje, maar is me nog niet opgevallen dat die dikker is ofzo. Draag wel veel leggings met een jurkje of tuniek want spijkerbroeken zitten niet zo lekker. Maar ze passen nog prima. Vind het ook niet erg, dat dikker worden komt vanzelf wel haha.

@ Voorkeur eten: heb nergens voorkeur voor tot nu toe, eten smaakt me gewoon niet echt. Verder mag ik qua misselijkheid echt niet klagen.

Nog 1 weekje dan heb ik mijn tweede echo. Spannend weer!

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hallo meiden,

Na een druk en gezellig paasweekend waarin ik me niet heb laten zien, kom ik me nu weer even melden.
    Ik loop nu wel 20 pagina's achter en heb eigenlijk geen zin om die bij te gaan lezen allemaal.
    Ik las wel de berichtjes van Nienie en Daphne: Heel erg veel sterkte jullie allebie en een dikke knuffel voor jullie...

11. Annemieke82

Annemieke82 Actief lid

15 mrt 2010
    158
    0
    0
    Zeeland
    Goedemorgen!

Nienie en Daphne, wat erg voor jullie! Heel veel sterkte!

Na dit nieuws is het een beetje dubbel om dit te zeggen, maar ik heb het hartje van onze baby gehoord met mijn doppler! Nu heb ik veel minder stress voor mijn echo op 22 april.

12. Annemieke82

Annemieke82 Actief lid

15 mrt 2010
    158
    0
    0
    Zeeland
    Meiden met echo's vandaag: Veel succes!! Hopelijk komen jullie met goed nieuws terug!

13. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    even gauw

Vanmorgen een echo gehad en alles was goed een kloppend hartje gezien en ik ben 7.3 weken zwanger.
    Even weer wat meer vertrouwen op naar de volgende over 3 weken.

14. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

geweldig! gefeliciteerd!!!!!!!!!!

15. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    moontje......, ben je er al???

16. Annemieke82

Annemieke82 Actief lid

15 mrt 2010
    158
    0
    0
    Zeeland
    Gefeliciteerd! Wat een opluchting lijkt me dat zeg! Ik heb steeds dezelfde nachtmerrie waarin ik bij de VK kom voor de 1e echo en dat die zegt dat ik helemaal niet zwanger ben..

17. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Daphneenestelle; heel veel sterkte! Hopelijk mag het snel weer raak zijn voor jullie. Dikke knuffel.

18. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Debby; ja, mensen weten gewoon niet wat ze met de pasen moeten.. Wij ook niet haha.. Dus dan allemaal maar naar dezelfde plekken en zeuren op elkaar! Haha!

@ Echo's; kom op met het goede nieuws!

@ Wendy; ik hoop/denk dat het gewoon de spanning is meid!

@ Hier; zonet naar de vk geweest voor intake. Waren zomaar klaar. Alles stond nog in de computer. Ze hebben besloten dat ik met 20 weken een extra groeiecho naast de gewone 20 weken echo krijg. Als de baby een beetje aan de kleine kant is, moet ik weer onder controle bij de gynaecoloog. Ons dochtertje was ook aan de kleine kant, net over de 5 pond. Heb toen een poosje in het ziekenhuis gelegen. Moest me rustig houden. Maar daar ga ik deze zwangerschap goed om denken. Hopelijk gaat het deze keer beter!

@ meiden met een doppler; is het moeilijk om het hartje te vinden? Lijkt me geweldig, zo'n ding. Maar ben zo bang dat ik het hartje niet kan vinden en dat ik mezelf daarmee helemaal gek maak..

19. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, Belgiƫ
    Daphneenestelle en Nienie => heel veel sterkte toegewenst!!!

Kleding: Straks ga ik winkelen! Moet binnen 2 weken op zeeklassen gaan en ben bang dat m'n jeansbroeken dan wat te straks zullen zitten! Komen jullie gewoon een maatje groter dan? Ik zie me echt nog niet in een zwangerschapsbroek! Buikje is wat dikker maar valt eigenlijk enkel mezelf op als ik oude kleding aantrek!

20. Annemieke82

Annemieke82 Actief lid

15 mrt 2010
    158
    0
    0
    Zeeland
    #2860 Annemieke82, 6 apr 2010
    Laatst bewerkt: 6 apr 2010
    Ik heb zo'n 10 wkn doppler en was sinds een paar dagen aan het zoeken. Bij mij hoor ik het helemaal rechtsonder, net boven schaambeen. Volgens mij heb ik een latere eisprong gehad, dus ik zou zelfs nog een week minder ver zijn volgens de berekeningen. Kan me voorstellen dat je bang wordt als je nix hoort. Ik stelde mezelf dan gerust met het idee, dat ie eigenlijk pas tussen de tien en twaalf weken werkt en alles eerder is gewoon mazzel. Verder kan het zijn dat je placenta voor de buikwand ligt en dan hoor je ook niets. Heb jij je eerste echo al gehad, of krijg je die nog? Fijn dat je ook een extra groei-echo krijgt, hopelijk gaat het deze keer beter inderdaad. Ik vind het ook moeilijk om me rustig te houden (op mijn werk, voel me snel schuldig t.o. collega's, al zijn die erg lief voor me!) Succes!!

Deel Deze Pagina