November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop het ook Wuppie....

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey meiden!

Heb mooie echofoto's voorbij zien komen. Alle meiden met een goede echo van harte! Zal mijne ook nog even proberen te plaatsen vanavond.

Zieke mama's: Heel veel sterkte. Ik voel me in principe ook redelijk goed. Niet overdreven moe. Ga 's avonds wel iets eerder naar bed maar verder niet. Wordt alleen tegen etenstijd 's avonds wat misselijk/weeiig. Koken is geen pretje dan en eten ook niet. Maar heb nog maar 1 x overgegeven. Mag echt niet klagen als ik jullie zo hoor. Maar goed, we hebben de afgelopen 3 jaar wel ons portie pijn en ellende achter de rug dus mag ook wel nu. Alhoewel ik jullie ook allemaal beterschap gun!

3. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ben gisteren niet op zp kunnen komen,omdat er een internetstoring was.pfff hoezo verslaafd. Ik heb niet alles teruggelezen,beetje veel.

@Lienie en Daphne,heel veel sterkte.

@nieuwe november mama,gefeliciteerd en welkom bij het clubje.

@Goede echo,ben blij te horen dat er zoveel mooie echo's zijn.

@Luukske,schijnt normaal te zien die dromen. haha Ik had gedroomd dat het er 2 waren en dat manlief eentje op MP had aangeboden. Zou je maar gebeuren.

Hier heel wisselvallig,de ene dag moe en misselijk,de andere dag gaat het.Heb wel af en toe dat het trekt in mij buik.Maar sinds deze ochtend,heb ik zo'n gevoel alsof er iets in de buik zit dat irriteert bij het zitten. Mijn borsten doen niet echt pijn,af en toe wel steken,of een extra gespannen gevoel,vooral aan de zijkanten dat doortrekt totonder mijn oksels.

Maar genoeg geklaagd,het is lekker weer,ff was buiten hangen.

dikke knuffel.

4. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Och Debby meid, wat jammer dat het niet lukt. Dus die zetpillen die je hebt, werken ook niet echt? Ik hoop voor jou (en voor ons allemaal) dat het snel over is. En dat we echt kunnen gaan genieten van de zwangerschap.
    Pas goed op jezelf. Op het werk redden ze zich wel.

@ Zora; je hebt gelijk. Jullie hebben jullie portie wel gehad. Geniet er maar lekker van.

@ Paint; oh je wil niet weten hoe jaloers ik op jou ben haha! Al ben ik er niet zo slecht aan toe als sommige meiden hier. Ik heb het wel gehad met het misselijk zijn. Maar toch elke keer als ik overgegeven heb, denk ik weer bij mezelf; zo dat zit vast nog wel goed.

@ Hier; straks maar even een wandeling maken. De zinnen verzetten.. Moet eigenlijk ook nog boodschappen doen. Zomerjasje en schoentjes kopen voor onze dochter. Maar daar heb ik echt geen energie voor. Doen we dat in het weekend wel.

5. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Mercedes; hahah wat een lollige droom! Zal je maar gebeuren idd! :D;)

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Kitty, inderdaad, die zetpillen werken niet optimaal, maar goed...het is voor een goed doel en net als je schrijft, als ik weer heb overgegeven, denk ik dat zit vast allemaal nog wel goed :D. Ik hoop toch dat het met 12 weken echt beter gaat worden....

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik hoop ook dat het snel beter wordt voor jullie meiden. Dit is ook niets. maar inderdaad je hebt wel een soort van bevestiging dat het nog goed zit.

8. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    ja ik ben echt ontzettend moe
    in de middag soms ook misselijk en me eetlust is ook niet meer wat het was de hormonen doen goed hun werk

hoe is het met de rest?

9. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    goedemorgen allemaal!
    bedankt voor de felicitaties voor mn echo.. ben er heel blij mee..

meiden die ziek zwak en/of misselijk zijn: hoop dat jullie je wat beter zullen voelen op zeeeer korte termijn....

(nu dus)

misschien helpt het weer daar een beetje aan mee??

ga nu even kado'tje kopen voor man lief... hij is vandaag jarig en wil een 'papadraagzak' halen, die vind ie leuk... :)

10. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    gefeliciteerd met je mannetje

hier schijnt het zonnetje

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Gefeliciteerd met je man Wendy!

Hier schijnt ook lekker de zon.

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd met je man Wendy!

13. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    Hi all!

Wat leuk om al een aantal echo's te zien! En zo duidelijk allemaal!

Ben afgelopen vrijdag bij de verloskundige geweest, maar dit was alleen een intake. De echo's maken ze in een andere praktijk. Gister gebeld en het is er druk, kan pas volgende week donderdag. En ben zo benieuwd! Wil zo graag dat hartje zien kloppen, denk dat het veel rust geeft.
    Mn gevoelens wisselen per dag, dan zeker over alles, dan weer onzeker. Heb een nare nachtmerrie gehad over een miskraam, maar had hier ook te veel over gelezen denk ik. Mn (.)(.) doen minder zeer, maar mn misselijkheid blijft. Vooral later op de dag, hebben meer meiden dit? Mn avondeten gaat echt met moeite naar binnen. Heb je lekker gekookt, begin ik al te gruwelen bij de eerste hap die ik naar binnen werk. Heb daar overdag geen last van gelukkig.

Heb vandaag een baaldag ingelast, ben zo moe, last van hoofdpijn en slecht geslapen. Heb wat sores op het werk met mijn leidinggevende, en moet bekennen dat ik eigenlijk helemaal niet meer gemotiveerd ben om te werken. Het is dat ik leuke collega's heb, maar verder spelen ze zo'n gemeen spelletje. En ben er eigenlijk helemaal klaar mee en heb geen zin dat dit allemaal mn zwangerschap gaat beïnvloeden. Daarnaast zitten we ook in een verbouwing en ben die hele #&@&@ verbouwing zo zat!!! Ben helemaal niet van het ziekmelden, want ga altijd maar door en door. Maar ze hebben een grens bereikt bij me, vandaag ga ik het rustig aan doen. Beetje bijslapen en genieten van de zon in mn tuin.

Nog wel super leuk nieuws! Afgelopen zondag zijn er bij mijn beide buren twee kindjes geboren. Aan de linkerkant hoorde mijn vriend de baby geboren worden en de andere kant is in het ziekenhuis geboren. Zo bijzonder op dezelfde dag! En een huis verder is er ook een buuf in verwachting, we zijn zoals het er nu uitziet rond dezelfde periode uitgerekend. Een ware babyboom in de straat!:D

Groetjes Dot!

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hier ook een babyboom in de straat Dot. Ene buurvrouw is een week of 2 geleden bevallen en 2 huizen verderop is de buurvrouw ook zwanger, weet alleen niet precies meer hoe lang.

Ik heb dat ook hoor avondmisselijkheid. Overdag gaat het prima. maar tegen de tijd dat ik moet koken en het moet opeten. Bleegh! Moet mezelf echt dwingen om te eten terwijl ik normaal echt een lekkerbek ben.

Sterkte op je werk. Vervelend dat de sfeer niet zo leuk is.

15. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    hallo,

ik had het gelezen maar ben alles alweer kwijt, sorry.
    ik ben weer niks waard vandaag, vanaf 8.30u zijn ze hier al flink herrie aan het maken in de flat. word er echt helemaal lijp van. ze zijn heel hard aan het boren. verder weer flinke braakneigingen en krijg niks door mn keel. het wil er alleen maar niet uitkomen, dat is ook erg vervelend. denk soms dat het juist op zal luchten als ik moet braken.

16. Annemieke82

Annemieke82 Actief lid

15 mrt 2010
    158
    0
    0
    Zeeland
    #2956 Annemieke82, 7 apr 2010
    Laatst bewerkt: 7 apr 2010
    Goedemorgen!!

@Fem: Sterkte met werken en als het niet gaat lekker naar huis, je baby gaat voor!

@Peertje: Wat een schrik inderdaad, gelukkig is alles toch oké!

@Lilalien: Dat is inderdaad geen doen voor je mannetje zeg! Hopelijk kunnen jullie je huis snel verkopen en vinden jullie iets prachtigs nieuws, succes!

@Happygirl: Gefeliciteerd met je mooie echo!

@Kitty en Debby: Wat vervelend dat jullie zo beroerd zijn! Hopelijk komt hier snel een einde aan!

@Luuske: Wuppie en Mercedes: Wat een nare dromen zeg! Ik heb er ook last van, ook 3-lingen in mijn buik, miskramen, man verlaat me en andere ellende.

@Paint: Wat fijn dat je jezelf zo goed voelt, geniet er lekker van!

@Zora: Je verdient inderdaad een easy zwangerschap, ben blij dat je je redelijk voelt!

@Flappie: Wat vervelend dat je zo moe bent, ik heb er ook last van (ik heb vannacht zelfs gedroomd dat ik heel moe was, hihi). Laten we hopen dat we na 12 weken weer barsten van de energie!

@Wendy: Gefeliciteerd met je mannetje en wat een leuk kado!

@Dotje: Groot gelijk van je baaldaag en wat rot van de sfeer op je werk!

@Babyboom: In mijn omgeving (vrienden en bekenden) is er ook zo'n tendens. Het zal de leeftijd zijn, haha!

@Carlo: Lekker waardeloos inderdaad van die herrie en helemaal nu je zo beroerd bent. Hopelijk gaat het snel weer beter met je en anders rustig aan doen, baby gaat voor!

@Irene: Bedankt voor het toevoegen van mijn echo!

@Hier: Ik heb vandaag gruwelijk uitgeslapen tot half 12 en ga vanmiddag lekker naar de stad en daarna nog even naar mijn beste maatje, om bij zijn verbouwing te kijken!

Iedereen met echo's veel succes en de rest ook een fijne dag!

17. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    @all, zo zo.. wat wordt er weer een hoop geschreven..:D
    Leuk, wel een hoop bijlezen! Haha..

@hier, de spanning wordt echt om te snijden..:S Ik kijk niet echt uit naar de echo, al moet ik zeggen dat als ik naar mijn lichaam luister het deze keer wel goed zou moeten zijn.. brrr.. spannend...

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Wendy: Gefeliciteerd met je man. Leuk, een draagzak voor papa!

@ Dot: Echgt toevallig ja, op dezelfde dag geboren. Ga je ook op kraamvisite of ben je niet zo close met je buren?

Ik weet niet of jullie het willen horen, maar ik heb juist aldoor lekkere trek en ben nog geen moment echt ziek geweest, alleen 's ochtends als ik lang wacht met ontbijten en me al wel druk maak, krijhg ik een lichte vlaag van misselijkheid. Maar misschien komt mijn portie nog wel. Van mijn zoontjes zwangerschap werd ik met 7 weken ploteseling non-stop misselijk en dit hield pas op met 10 weken.
    Heb net als lunch 3 magnetron hamburgers met extra plakken kaas op en zou nog wel wat lusten. Hoe bedoel je ongezond.
    Net weer even lekker met mn zoontje naar het speeltuintje geweest, hij is helemaal gek van glijbanen, zo geweldig om te zien nu hij er helemaal zelf vanag durft...
    Nu even wat in huis rommelen. De kast met dvd's opruimen, beetje wassen en misschien al wat opruimen in het 'rommelhok' dat babykamer moet worden.

19. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Haha, nou hopen dat de misselijkhkeid wegblijft..! Daar word je ook niet vrolijker van! Ik krijg trouwens spontaan zin in magnetronhamburgers ;)

20. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Na hoeveel pagina's wordt er trouwens een deel 2 begonnen??

Deel Deze Pagina