November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Als ik me niet vergist gaat een topic tot 5000 berichtje,we zitten bijna aan de 3000,dus nog even wachten op deel 2.:D

2. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Ah oke..:D Dan moeten we nog maar even flink doorkletsen!:D

3. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Denk niet dat dat een probleem zal zijn hihi.

4. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Hallo...
    hier ook weer even een teken van leven.
    Kan het even niet bijbenen, dus vergeef het me dat ik niet alles lees op het moment.

Drukke paasdagen gehad. en ben nu ziek..
    sinds gistermiddag ineens enorm misselijk, gevolg dat ik echt meermalen enorm heb moeten overgeven..Daarbij ook nog eens aan de loop :(
    Heb nu ook nog eens last van mijn rug door het woelen in bed.
    vandaag 2 crackers gehad en die heb ik tot nu toe binnen kunnen houden .
    Maar voel me echt nog lang niet lekker...bah bah..
    (en dan is het ook nog eens heerlijk weer volgens mij)

naja einde klaagzang

5. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    je bedoelt 500?
    er stond 5000

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    5000 klopt ook .. ;)

7. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    dank allemaal voor de felicitatie's!
    heb het kado'tje hoor! het is deze geworden:
    Prenatal |

over een half uurtje istie thuis van z'n werk en dan ga ik z'n reactie zien.. :) ben benieuwd!

8. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hey die heb ik ook voor mijn mannetje gekocht;)

9. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Wat een leuk cadeau en wat een leuke manier om het te vertellen!

Ik heb net de babykamer geregeld, mijn nichtje heeft alles nog op zolder staan en dat mag ik allemaal hebben. Ledikantje, commode, kastje, box en een rode Bugeboo. Ik had helemaal niets meer, dus dit komt als geroepen. Ben helemaal blij.

Zij woont nu in Almere en gaat in Juli verhuizen naar mijn dorp, dus dan haal ik alles bij haar op.

Wat zag ik mooie echo's voorbij komen, en zo duidelijk. Ik heb alleen maar van die wazige. Echt heel erg mooi!!

Geniet van het mooie weer!

10. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @wendy, leuk kado hoor.

@hier, ik moet morgen vroeg weer terug bellen na t werk, en ik voel me kei schuldig als ik de rest van de week niet kan werken. ik weet ook wel dat mijn beebje nu voor gaat, maar ik vind het heel moeilijk. als ik wel zou gaan werken dan moet ik morgen, vrijdag en zaterdag tot 22.30u werken, en daarbij moet ik vrijdag om 8.30u al bij de vk zijn. ik trek het niet om drie lange dagen achter elkaar te gaan werken denk ik. ik zit zo in dubio, ik ben nl ook pas 3maanden in dienst op deze locatie, daarbij ben ik wel al 6 jaar in dienst bij de zorginstelling. (volgen jullie me nog;)) het komt er eigenlijk op neer dat ik wel wil werken maar niet kan werken en ik hoop gewoon dat ze dat begrijpen op mn werkplek.

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @debby, de kans bij ons is minimaal 25% op een vroeggeboorte, maar de artsen azen op minimaal 30 weken, maar ik wil graag minimaal 35 weken...

@mercedes, hier ook al eens gedroomd over een beeb op MP...
    maar nu 4 stuks in mijn buik....volgens mij komt het omdat mijn collega morgen de eerste echo heeft, ze heeft ook PCO en is net zwanger geworden voor de 1e ronde Clomid...ze had het ook over een meerling....denk dat ik onderbewust dacht aan mijn cyclus van dec 2009 waarin ik 4 eitjes op springen had, en toen ook nog eens zwanger bleek, ondanks een verbod....

@all, net terug van het werk, lekker rustig aan de administratie bijgewerkt...
    vanochtend de echo gehad, en heb weer een mooie foto meegekregen, zit goed op schema, mag volgende week donderdag weer voor een echo, en dan ga ik onder controle van de gewone gyn...moet gewoon in het ziekenhuis blijven lopen ivm de risico's....
    mijn fert arts was wel heel duidelijk, dat als ze op het werk problemen gaan maken, dan krijgen ze van haar een mooie brief, want moet het echt rustig aan doen....want ze vond 5 weken groeiachterstand bij 32 weken toch erg veel....

12. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @Luukske, het zou je maar gebeuren 'n 4ling,een hele kamer vol ledikantjes haha.Gelukkig is die kans hier heel klein,er was ook maar 1 ei voor de inseminatie.

Vind het knap dat je zoveel echo's krijgt,ik moet nog op de eerste wachten.Soms voel ik me nu onzeker,mischien omdat het steeds dichterbij komt.Hoop dat het snel de 16de is.

13. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Hey meiden!

Ik voel me een beetje bagger.. Veel last van misselijkheid, erg moe, onzeker en zwaar emotioneel... :(
    Zit nu op m`n werk (in m`n uppie op kantoor, werkt dus ook niet echt mee), maar heb ontzettend zin om een potje te huilen. Vrijdag de 1e echo maar begin meer en meer onzeker te worden. Hoewel ik het sterke gevoel heb dat het helemaal goed is met de beeb, ben ik ook wel erg bang dat het niet goed is.
    Maar goed, nog 2 nachtjes en dan eindelijk de bevestiging dat het helemaal goed is.

Sorry, een beetje ego maar moet toch tegen iemand aanpraten.. :)

14. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Oh jongens wat een heerlijk weer! Ben zonet flink in slaap gevallen in de tuin. Mijn dochtertje mooi om me heen aan het spelen. Heerlijk!

@ Luukske; je hebt gelijk! Beebje gaat voor alles! Spannend voor jou hoor. Hopelijk blijft dit baby'tje langer zitten.

@ Carlo; ik snap zooo goed hoe jij je voelt. Een collega van mij heeft zich de eerste drie maanden niet één keer meer laten zien. Ze was zo ziek! En niemand die haar snapte, ze vonden allemaal dat ze zich aansteldde. Ik was toen de enige die al een kindje had en daarom ook de enige die haar wel begreep.
    Ik heb mezelf tot nu toe één keer ziek gemeld. Dus dat valt mee. Maar snap heel goed dat je je schuldig voelt.
    Maar pas goed op jezelf en op je beebje. Op het werk redden ze zich wel. En anders maar niet.. Jij bent "ziek" dus kun je niet werken!

@ Line; oh wat leuk! Je bent er al klaar voor haha! Hier staat alles nog van onze dochter, dus wij hoeven ook niet zoveel meer.

@ Wendy; gefeliciteerd met je man! En hoe vond ie het kado?

Nou ik zal het eten in de oven doen. En dan nog even lekker naar buiten.

15. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Wat een onzekerheid meid. Volg je gevoel, tis vast helemaal goed met je beebje!
    Ik heb volgende week dinsdag mijn eerste echo. Ben nu nog niet zenuwachtig, maar denk als ik wat dichterbij ben.. Dat ik er dan net zo voor sta als jij.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben nog helemaal niet buiten geweest, alleen even om de fontein aan te zetten. Verder alleen maar op de bank gehangen en op bed geslapen.

@Luukske, je hebt helemaal gelijk, de baby gaat voor! Wel fijn dat je fa je ook zo goed in de gaten houdt!

@Carlo, oh meis, ik weet precies hoe je je voelt helaas :(. Ik zit ook al weken ziek thuis en wil zoooo graag, maar het lukt gewoon niet! Ik voel me dan ook erg schuldig, maar het is niet anders. Mijn baby en ik zijn belangrijker nu dan het werk. Gelukkig kreeg ik op het werk wel begrip van mijn leidinggevende, dat was wel fijn.

@Line, wat heerlijk dat je dat allemaal van je nicht kunt krijgen!

@Wendy, mooi cadeau meis! Is hij er blij mee (of loopt hij nu in de kamer met een pop erin te oefenen, hahaha).

@Lief, nog eventjes geduld en dan heb jij ook een echo. Die onzekerheid is ook slopend.

@Kitty, wat heerlijk dat je even in slaap bent gevallen in de tuin en je dochter gewoon lekker aan het spelen was.

17. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    aha want er stond ook we hebben nu 3000 berichten maar dat zijn er 300

18. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Nee hoor ik tik nu nummertje 3012 :D We hebben wel 300 pagina's maar echt 3000 berichten!!

19. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Geen Sorry! Het is zooooo herkenbaar. Ik heb de dag voor mijn echo niet gewerkt, voelde me belabberd. Waarschijnlijk gewoon de spanning. Dat is ook niet raar hoor. Vanaf het moment dat we een positieve test in onze handen hebben gebeurt er een heleboel. En dan wil iedereen heel graag eerst even zeker weten dat alles goed is.
    Nog 2 nachtjes en dan ben je eindelijk aan de beurt he! Ik duim voor je!!!

20. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Jullie zijn lief! :)
    Ik kom ook, zodra ik thuis en bij de laptop ben, m`n echomeldplicht doen!

Deel Deze Pagina