November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammalet

Mammalet Lid

17 dec 2008
    11
    0
    0
    Hallo allemaal. Ik kom me ook aanmelden. Ik heb net mijn eerste posotieve test gedaan (ik doe er morgen nog een voor de zekerheid!! :)) en ik ben zwanger van mijn tweede en als het goed is op 10 november uitgerekend.

Ik was ook al een november 2008 mama, maar mijn zoon is twee volle weken na de uitgerekende datum op 9 december geboren. (Toch nog een beetje een november baby). Nu dus weer in november. Ik kan jullie vertellen, november baby's zijn de mooiste baby's!! *zwijmel*

Ik ben dus Mammalet, 30 jaar en kom uit Voorburg. Ik ga morgen de gyn bellen, dus ik heb nog geen afspraken.

Oh ja, gefeliciteerd allemaal!

2. Mammalet

Mammalet Lid

17 dec 2008
    11
    0
    0
    Hmmm, ik geloof dat ik de lijst zelf moet updaten?

Bij deze:

November 2010 Mama's!

1 november
    Debbykoops - 33 jaar - 2e kindje - Noord-Holland
    Doritoo - 28 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht
    Jannne - 28 jaar - 2e kindje
    Line - 32 jaar - 3e kindje - omgeving Utrecht
    Peertje - 27 jaar - 3e kindje - omgeving Amsterdam
    Eliza78 - 31 jaar- 4e kindje - Zuid-Holland
    EvelineThijssen - 32 jaar - 2e kindje - Helvoirt

2 november
    Abbi - 32 jaar - 2e kindje - omgeving Amsterdam
    Babyproject - 26 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht
    Jootje - 27 jaar - 2e kindje - Friesland
    Margootje - 25 jaar - 1e kindje - Belgiƫ
    Yvonne - 30 jaar - 4e kindje - Zoetermeer

3 november
    Leonieke - 32 jaar - Noord-Holland Noord
    Marleen1979 30 jaar - 2e kindje - Zuid-Holland

4 november
    Loesie - 27 jaar - 1e kindje - omgeving Deventer
    MoedertjeB - ?jaar - 3e kindje -

6 november
    Fem - 31 jaar - 2e kindje - Capelle ad IJssel

7 november
    magickwings -30 jaar - 3e kindje -Vianen

9 november
    Tjilpje -? jaar - ?e kindje

10 november
    Kitty -25 jaar - 2e kindje -
    Mammalet - 30 jaar - 2e kindje - Voorburg

12 november
    Michelle -32 jaar - 1e kindje - Groningen

14 november
    Ilona -30 jaar - 1e kindje- Hoeksche Waard
    Ano -25 jaar - 1e kindje- Dordrecht

AGENDA
    8 maart 19.15 uur, Line 1e echo (6.2 weken)
    11 maart 11.15 uur, Debby 1e echo (6.2 weken)
    11 maart 15.30 uur, Yvonne 1e echo (6.2 weken)
    15 maart 9.30, Loesie 1e echo (6.4 weken)
    17 maart 15.45 uur, Peertje 1e echo (7.2 weken)
    22 maart 8.40 uur, Jannne 1e echo (p.m. 8 weken)
    22 maart 10.30 uur, Marleen intake VK
    25 maart 9:30 uur, Ano intake vk
    26 maart Magickwings termijnecho + intake
    29 maart, Leonieke intake VK
    31 maart, Leonieke 1e echo (9 weken), Jootje 1e echo (9.1 weken)
    7 april 9.15, Babyproject 1e echo (10 weken)
    22 april 10.00, Fem intake + 1e echo (ca. 10/11 weken)

3. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Goeiemorgen!

@ Jootje; vervelend die pijn in je rug! Hopelijk gaat het vandaag al een stuk berer.

@ Peertje; mooi dat je meteen een echo hebt gekregen. Maar nu dus afwachten tot de 17de.. Ik hoop dat de echo van gisteren je toch wat rust heeft gegeven.

@ Michelle, Eveline Thijssen & Mammalet; Welkom en gefeliciteerd!

@ MvM; Het lijkt me wel heel mooi om meiden die niet zo makkelijk zwanger worden, te kunnen helpen. Dus ik denk dat ik ook mee ga doen, maar dan wel na mijn eerste echo.

Het wordt steeds drukker bij de november mama's! Gezellig zo.:)

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Michelle, Eveline en Mammalet, welkom en gefeliciteerd :D.

@Abbi, balen, ben je vandaag lekker vrij en het is slecht weer :(. Gelukkig hebben jullie een overdekt winkelcentrum, kan je er toch nog even lekker uit!

@Jootje, vervelend dat de rugpijn niet weg trekt. Wel fijn dat je zusje thuis kon helpen.

@Peertje, wat fijn dat je even bij de gyn mocht komen. En spannend hoor, het vruchtje zit er in ieder geval :).

@Hier, vreselijke pijn in mijn keel (al een aantal dagen), maar vanwege de zw.schap mag je bijna niets hebben :(. Ik ga toch de ha maar even bellen, want de vermoeidheid wordt ook steeds erger. Toch maar even overleggen en even naar mijn keel laten kijken. Straks even naar het werk, even een bakkie doen en dan begin ik volgende week weer op therapeutische basis. Ben benieuwd wat ze zeggen op het werk, want het laatste telefoongesprek was niet heel leuk...

5. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Jeetje, wat heb ik veel gemist!!

@ Alle nieuwe meiden, GEFELICITEERD en welkom in November!!! :D

Zo, ik ga eerst maar eens netjes reageren op iedereen :)

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @ MoedertjeB: Wat leuk zeg weer zwanger!!! Gefeliciteerd en je moeder zal het vast heel erg leuk vinden hoor!!

@ Magickwings; gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier ook een laatste zwangerschap (bij 2 houdt het echt op voor ons.... vind ik wel jammer hoor :().

@ Kitty2; fijne werkdag gehad gisteren? Ik krijg ook nog een test van mijn vriendin die ze overhad en die ga ik ook echt nog wel doen hoor, hahahahaha, erg he.

@ Debbykoops; Ik ben ook zo moe in de middag :(. Vervelend van de pijn in je keel, hopelijk wordt het snel voorjaar, die kou werkt ook niet echt mee he.

@ Peertje; he vervelend het roze slijm, maar je geeft ook aan dat je een beetje last hebt van obstipatie? Misschien ligt het daaraan meis... niet TE veel zorgen maken he (makkelijk gezegd van mij, I know), hoe gaat het nu met je??? Oh wat fijn dat je zo snel bij de gyn terecht kon zeg!

@ Ano; Welkom en ook gefeliciteerd, we wonen vlak bij elkaar! :) Wat fijn dat je met 8 weken al een echo kunt krijgen.

@ Jootje24: Ja, je hebt ook gelijk, ik moet me niet tƩ druk maken en gewoon genieten.... :). Ben je nog gaan werken?? Hier ook erg pijn in mijn rug trouwens.... Oh, lees dat je thuis bent gebleven, succes bij de fysio vandaag.

@ Marleen1979; heb je deze nacht ook zo goed geslapen? Ik hoop het voor je. Is er anders niet iets homeopatisch (ik weet ff niet hoe je het schrijft) te krijgen????

@ Loesie1982; oei, maagzuur, daar gebruikte ik de maagtabletten van het Kruidvat voor (mag je ook gebruiken), mocht je er erg last van hebben :).

@ Michelle77; gefeliciteerd!! Van onze dochter was ik op 13-11 uitgerekend maar ik ben bevallen op 12-11, dus dat is een heeeeeeele mooie datum ;).

@ Abbi; ohja, dat moet ik ook nog doen, het kdv... kan dat pas vanaf 12 weken? Ik weet het niet meer....

@ Eveline; ook jij van harte gefeliciteerd natuurlijk! Wat mag je snel naar de vk, fijn hoor.

@ Mammalet; van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier ook een november mama, leuk he :)

Zoooooo, ik ben weer helemaal bij, ik ga toch nog eens de vk bellen en vragen waarom ik pas op 22 april mag komen, gewoon, effe vragen :D.

Vandaag lekker mijn mamadag, we gaan zo douchen en aankleden om daarna boodschappen te gaan doen, dus ik ben er waarschijnlijk straks weer. Fijne dag allemaal!

xxx van mij

7. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    hallo,

Allen nieuwe zwangere gefeliciteerd en welkom..
    Vanmiddag reageer ik even verder op iedereen.
    Kwam even snel mijn clearblue test showen.
    Ben waarschijnlijk toch al verder als dat ik dacht.

8. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Fem; dus ook nog maar een test? Ik ga vandaag echt de laatsten ophalen hoor.. Ik kan het zelf gewoon nog niet zo goed geloven! Moet steeds even naar mijn banner kijken: "is dat echt MIJN banner???". Het is gewoon zooo mooi!

@ Debbykoops; heb ik iets gemist? Ben je al een tijdje thuis van het werk? Niks ernstig toch hoop ik? Ik hoop voor je dat ze daar niet te moeilijk gaan doen.
    En last van de keel.. Heel vervelend. Hopelijk knap je snel weer op!

9. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Ano; het lijkt er inderdaad op dat je al verder bent inderdaad! Wanneer heb je een echo?

Zo en nu weer even werken..

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Eveline en mamalet: welkom en gefeliciteerd!

Ano: goh, ben benieuwd hoe ver je daadwerkelijk al bent! lijkt er dus op dat je iets verder bent dan je dacht

Kitty: werkse!

Debby: lastig, pijn in je keel.
    Heb je ziek thuis gezeten?? aangezien je therapeutisch weer aan de slag gaat lees ik. (sorry als ik wat te nieuwsgierig ben)

zijn wel een hele hoop dames die al eens eerder in nov. zijn bevallen.. Ook ik heb een dochter die in nov. is geboren.
    Ik was de 13e uitgerekend en de 6e is ze geboren!

11. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Oww ja, en mijn rug is alweer iets beter als gister al kan ik nog niet veel!
    mijn moeder is hier nu om te helpen. Vind er niks aan,ze is nu al weer druk in de weer om van alles schoon te maken. Ik voel me dan wat bezwaard op de 1 of andere manier.
    Maar toch lief van haar dat ze er voor me is!

12. Jannne

Jannne Lid

30 nov 2009
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Roze slijm is volgens mij ook helemaal niet erg. Ik heb het iig nog nooit gehad als ik niet zwanger was Dus voor mij hoort het bij een zwangerschap.
    Jootje, fijn dat het met je rug wat beter gaat! Heb je er vaker last van?

Hier blijft het nog steeds zo onwerkelijk en ik durf het nog niet te geloven, ik heb wel wat lichte klachten en eindelijk weer een mooie voorgevel ;). Maar het voelt nog steeds niet of ik echt een kindje mag krijgen in november. Door de miskramen blijf ik gewoon onzeker.
    Voelt het voor jullie al wel echt?

Ik heb de afgelopen 2 weken al van 3 vriendinnen / kennissen gehoord dat ze (ook) een kindje krijgen. Echt leuk!

Ik ga de baby toch pas op het kdv inschrijven na een goede echo. Tot de 4e verjaardag van onze jongste gaan onze 2 kids op woensdag naar het kdv (dan is er meestal wel plek) en daarna gaan ze op een andere locatie op dinsdag naar het naar kdv / bso en de kleinste ook op dondermorgen naar het kdv. (Voor het kdv geldt op maan, dins en donderdag een minimale afname van 1,5 dag, bij de bso niet).

Liefs van mij

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, bij mijn werk ging het allemaal goed. Ze begrepen het gelukkig goed en ik begin dinsdagochtend voor 3 uurtjes met archiveren, heel rustig aan. En die week daarop op dinsdag- en vrijdagochtend, ook heel rustig aan. Dus dat is wel erg fijn. Ik ben nu gewoon alweer moe :).

@Fem: heb je de vk nog gebeld? Ben wel benieuwd wat ze heeft gezegd. En lekker genieten van je mamadag!

@Ano, wat heerlijk dat je al verder bent dan je zelf dacht!!

@Kitty, haha ook jij dus toch nog maar een keer testen :D.

@Mijn werk: ik zit sinds begin februari thuis. Ik trok het niet meer i.v.m. vermoeidheid door de hormonen (Puregon) spuiten. Ik was even "op". De arts in het zkh had ook al gezegd dat ik anders eens moest gaan nadenken over minder werken, dus deels in de ziektewet. Vandaar. En nu i.v.m. zwangerschap (wat mijn werkgever overigens nog niet weet) ga ik het werk heel rustig oppakken, geen stress of druk(te). De bedrijfsarts heeft geadviseerd om 2 dagen per week 3 uur per dag te gaan werken en dat gaan we ook doen. En dan minimaal 1 dag ertussen, dus niet 2 dagen achter elkaar. Dat is wel fijn.

@Jootje, ik was ook 13 november uitgerekend, maar Ryan is met 38 weken geboren (ingeleid) op 31 oktober. Lief dat je moeder er nu is om je te helpen! Vervelend dat je nog last hebt, gelukkig al wel iets minder.

@Janne, voor mij voelt het ook nog niet echt. Ik kijk ook erg uit naar volgende week donderdag, dan hebben wij de 1e echo. Dan wordt het misschien eindelijk iets echter!

14. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ik moet jullie helaas verlaten :'-(
    Iedereen een voorspoedige zwangerschap en een gezonde baby gewenst!!

xleo

15. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @leonieke,Sterkte!!!!Heel erg geen woorden voor!:(

@Vraagje,Hebben jullie ook een soort spierpijn gevoel in jullie buik????

16. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    zo nu eerst even op iedereen reageren.

@fem,Ik zie het dat je in de buurt woont.
    En wat zei de vk??

@kitty2,Ik weet nog niet wannneer ik een echo heb.
    Ik moet volgende week bellen voor een afspraak en
    dan krijg ik m deze keer wel al met 8 weken.

@jootje,Gelukkig is het ietsjes beter met je rug.
    En ik snap wat je bedoelt hoor ik zou me ook niet zo prettig voelen
    maar wat niet lukt gaat niet he.

@janne,Ik ben er ook nog heel onzeker over hoor.
    Maar toch heb ik deze keer wel een goed gevoel dus hopen dat het zo blijft.

@debby,Gelukkig dat je werk goed reageerde.
    En je voelt snel genoeg denk ik of je het trekt??

17. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Heel veel sterkte Leonieke!!

18. babyproject

babyproject Niet meer actief

Haha, yups! Een paar dagen geleden gehad, nu niet meer. Maar ik doe geen buikspieroefeningen, dus dat kan het niet zijn :)

19. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83

klopt ja dat gevoel...;)
    Vorige zwangerschap voelde ik dat niet dus gelukkig het geeft me wel een goed gevoel.

20. michelle77

michelle77 Actief lid

10 jul 2009
    321
    0
    0
    dag dames,

ik vanmorgen de gyn gebelt (we zaten al half in de mmm) Nu heb ik donderdag 25 maart om 11.10 de 1e echo (6w-6d) Vindt het zo eng allemaal....
    Ben zo bang dat het mis gaat...zucht...

Deel Deze Pagina