Weer flink gekletst hier. Debby wat ontzettend vervelend dat je al weken zo ziek bent en de pillen hun werk niet doen, wel in de gaten houden dat je niet uitdroogt als alles eruit komt. Wendy wat een leuke draagzak, weet dat mijn zoontje het heel lekker vond en toen hij wat ouder werd erg leuk kon hij alles zien. Jootje vervelend dat je zo ziek bent zeg, en dan nog zo'n meisje erbij. Kwamen mooie echo's voorbij! Vanmiddag had ik lekker vrij genomen, heerlijk even gewandeld. Qua misselijkheid een iets mindere dag dus weer veel kauwgom dat werkt toch wel een beetje dit at ik echt nooit maar nu. Nu lekker weekend. Morgen komt er een vrouw van moeders voor moeders dus kunnen we aan het plassen als ik al aan die stinkpotten denk, en vrijdag de intake bij de vk.
@lief, ik weet precies wat je bedoelt. ik heb ook de 1e echo vrijdag, aftellen is nu begonnen en inderdaad ook bij mij komt een onzekerheid nu. maar mijn gevoel zegt dat t goed is. hoe laat ben jij vrijdag aan de beurt??
@Carlo; ik mag om 10.00 uur. Hoef gelukkig niet te wachten tot de middag of later. Zou dan echt als een kip zonder kop rondlopen! We gaan om 09.15 uur al van huis, eerst nog ons dochtertje afzetten bij m`n schoonzusje en daarna door naar de echo. Hoe laat heb jij een afspraak? Tuurlijk show ik foto`s! Als het goed is, krijg ik een cdrom mee, dus komt goed!
ik mag al om 8.30, lilalien heeft ook een echo, de 2e en die mag om 8.45 die dag, als ik t goed heb. ik heb mn vriend al de opdracht gegeven om de printer te maken zodat ik de foto in kan scannen en m hier kan showen. hoop dat t gaat lukken.
nou hij vind hem helemaal leuk! hij heeft hem gelijk even aan geprobeerd maar we hebben helaas geen poppen in huis.. hahaha
spannend hoor allemaal meiden! komt helemaal goed! meiden die niet lekker zijn heel veel sterkte en idd let wel goed op je zelf! KNUFFEL
hey meiden, ik ga nog even het eten voor hubbie klaarzetten, en dan kruip ik lekker de bank op....ben echt moe... komende zaterdag heb ik het vrijgezellenfeest van mijn toekomstige schoonzusje, maar denk dat ik alleen 's avonds ga, en overdag wat bijtank, want van 11 uur 's ochtends tot 3 uur 's nachts trek ik echt niet....'s ochtends gaan ze ruim 15 kilometer wandelen, en daar heb ik niet echt veel zin in......
@ Annemieke : ik heb de Angelsound hier nog liggen van de zwangerschap van Danique. Ik durfde 'm nog niet te gebruiken maar nu ik heb gelezen dat jij het hartje al hebt kunnen horen ga ik het morgen misschien proberen. Hier gaat het nog hetzelfde : moeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe @ Peertje : ik heb de vorige keer ook een darmverschuiving gehad en dat doet goed zeer! Gelukkig is alles goed met je kleintje. @ Carlo, denk om jezelf hoor meid. Je kindje is nu belangrijker dan je werk, denk daar maar aan als je je schuldig voelt. @ alle dames met mooie echo's : van harte! @ alle misselijke meiden : veel sterkte! Wat was het een heerlijk weer vandaag!.......... jammer dat ik de hele dag moest werken
Hallo iedereen!!! Ik kom gewoon snel even binnenlopen, ben al sinds gisterenavond aan het overgeven en hou gewoon NIETS binnen!!! HELP!!! Ik vrees dat ik morgen mijn gyn eens moet contacteren, anders geraak ik nog uitgedroogd of zo... Ochtendmisselijkheid??? Nou degene die dat woord heeft uitgevonden verdient een pak voor z'n broek en is vast een man! Ik noem het dag-en-nacht-misselijkheid hoor...
Ineke zou jij dan wel op zeeklassen gaan?? Lief en carlo begrijp jullie ook wij hebben onze echo nu vrijdag om 8u45. Mijn partner heeft godzijdank vrij kunnen krijgen om mee te gaan zodat ik niet alleen ben als het slecht moest zijn. Ik neem zowieso een zakdoek mee eens ik op de tafel ga liggen want ik peins dat er tranen komen van opluchting mocht het wel goed zijn
Ja Lilalien, ik vraag me ook af hoe dat zal lopen... ik heb nog 10 dagen... hopelijk gaat het dan beter!!! Hopelijk gaat morgen snel voorbij voor jullie en krijgen jullie vrijdag supergoed nieuws!!! Ik duim voor je!!!
Je bent lief ,zit echt met stress net als zovelen hier ,wat rommelen ,tv kijken en de kids uiteen houden (het is paasvakantie)dat zal het hem moeten doen
vraag aan alle die al een kindje eerder hebben gehad....wanneer zakte de misselijkheid weg tijdens de zwangerschap??
Pfffff kan het allemaal niet volgen hoor. Maar wil wel even vertellen dat wij vanavond een echo hebben gehad super spannend maar alles ok!! hartje klopte ook gehoord heerlijk. Helemaal blij zal weer lekker slapen, had mezelf in het hoofd gehaald dat er vast niks zou zitten. Nou er zit toch echt een baby
@tjilpje, proficiat, wat fijn een goede echo. ik snap je verhaal, ik mag ook bijna voor de 1e echo en krijg ook steeds meer die onzekerheid. hoort er een beetje bij denk ik.
AJO meiden ik ben weer terug uit curacao, hebben het heerlijk gehad.... Koud hier...hihi Wil even zeggen dat ik morgen om 14.00 een echo om te kijken of ik nou echt zwanger ben....of dat het toch mis is (geen bloed) Kom morgen even vertellen hoe het gegaan is, en hopelijk tot de bevalling met jullie mee kletsen! Fijne avond allemaal ik ga zo lekker slapen ben bekaf na een 9 uur durende vlucht zonder slapen.. LIEFS nony