Ja Carlo, die vraag stel ik me ook!!! Wanneer kan ik weer normaal functioneren? Ik slaap de halve dag en als ik niet slaap, geef ik over :S
ben benieuwd, ik heb nog geen antwoord. de één zegt in mijn omgeving dat na drie maanden wegging de ander zegt dat het de hele zwangerschap duurt. ik wil wel eens weten wat t gemiddelde is.
hey nony! alvast veel succes met de echo straks.. heb je nog een beetje van je vakantie kunnen genieten?
wat een ***dag.. nu al! manlief heeft de vroege.. moet ie er om 4.15 uur uit.. dus ik ben dan ook een beeetje wakker.. kijk op mijn gsm.. zie ik een berichtje van mn vader.. mama is gistereavond via de EHBO opgenomen in het zh... bah! maar paps laat nooit wat weten he..! hoe minder hij zegt hoe erger het kan zijn... dus ik net het zh gebeld.. klopt, uw moeder is opgenomen.. vanwege ernstige onbekende hoofdpijn... bloed bij ruggeprik.. zou blijkbaar een beetje aanprikbloed kunnen zijn (hopelijk), of het zou een hersenbloeding kunnen zijn geweest.. ook hebben ze met een herniaoperatie een aantal maanden geleden hersevlies geraakt.. zou het ook mee te maken kunnen hebben.. ben zo verdrietig nu... vandaag krijgt ze nog meer onderzoeken.. maakt me echt zorgen nu. slapen zal er vast niet meer inzitten nu.. * ga het toch nog maar even proberen*
@wendy, jeetje dat is schrikken, ik hoop dat het uiteindelijk mee blijkt te vallen..... @nony, kan me voorstellen dat je het hier koud vindt....is ook niet lekker... hoe was de echo? @meiden, die ziek zwak en misselijk zijn.....ik hoop echt dat het snel bijtrekt.... @meiden die vandaag onderzoeken etc krijgen.....veel kijk en luister plezier @all, gisteren lekker op tijd mijn bedje ingekropen, vanochtend iets langer blijven liggen....zometeen zoonlief naar school brengen en dan weer bijtanken...haha....
@ Lief: 'Zeur' maar lekker tegen ons hoor, wij horen horen het graag even aan, en als jij je daarna iets beter/opgeluchter voelt.... @ Wendy: Fijn dat je vriend het een mooi cadeau vindt! @ Carlo: Bij mijn vorige zwangerschap was ik misselijk van 7 tot 10 weken. Kwam toen van de ene op de andere dag opzetten en was 3 weken later ook van de ene op de andere dag weer verdwenen. @ Tjilpie: Gefeliciteerd met je mooie echo! @ Wendy: heel veel sterkte en beterschap met je moeder. Heb je nog wat kunnen slapen vanochtend? En weet je nu al iets meer? @ all: Jammer, het is niet meer zo lekker weer. Had gehoopt op weer zo'n mooie dag als gisteren, maar helaas. Maar één voordeel, ik heb de auto vandaag dus ik hoef niet alles op de fiets te doen. Fijne dag toegewenst voor iedereen. Voor degenen met een echo of vk-bezoek: Succes. Voor degenen die nog misselijk zijn: kop op, doe rustig aan, en er komt een dag dat het over is....
ik heb 3 x 9 maanden overgegeven. nu valt het wel mee, paar dagen last gehad. maar nu eigenlijk niks.
ik heb morgen mijn echo om 11.40 uur. staat nog niet in de lijst. mijn beste vriendin heeft een snipperdag gepakt om mee te gaan. ze wil ook bij de bevalling zijn, en nog een andere vriendin wil het ook. maar daar moet iik nog ff over nadenken.
dank jullie wel mn moeder heeft een half uurtje geleden zelf gebeld en wist eigenlijk nog minder dan ik inmiddels weet..... schiet lekker op.. vandaag krijgt ze een onderzoek met contratvloeistof, dan gaat ze nog een keer door de scan om te kijken of ze nou wel/geen bloeding heeft gehad.. waarschijnlijk niet.. als het niet zo is dan weten ze niet waar de hoofdpijn van kan zijn.....
goedemorgen allemaal.. Wat een berichten allemaal weer... @wendy2010 hoop voor je dat het goed gaat met je moeder.. Hier verder wisselvallig.. heb vannacht voor het eerst lekker doorgeslapen en baalde dat de wekker ging.. Dat was lang geleden dat ik lekker heb doorgeslapen.. 's Avonds nog steeds doodmoe.. Verder vlagen van misselijkheid, gedurende de dag.. Ik kan niet wachten tot het weekend is..
goedemorgen dames. ik mag straks eindelijk naar de vk en dan hoor ik ook eindelijk wanneer ik een echo krijg. vind het echt spannend zeker na de miskraam vorig jaar. ik heb er deze keer wel een beter gevoel bij, omdat ik last blijf houden van de kwaaltjes. alle dames die vandaag ook een afspraak of echo hebben veel succes!!
met de zwangerschap van Denise was het na 3 maanden aardig afgezakt en hield ik alleen brandend maagzuur gedurende de avond. Dus hoooop zo dat dat nu ook zo zal zijn, ben nu el meer misselijk. dames met een echo: succes!! Tjilpje: gefeliciteerd met je goede echo!! bijzonder hé zo'n kloppend hartje! Nony: welkom terug heb je een mooie vakantie gehad? hoe ging je echo? wendy: jeetje meid, das enorm schrikken. Je moeder in het ziekenhuis en je weet eigenlijk niet eens hoe het nu precies met haar gaat. Wat zul je in onzekerheid zitten. Hoop dat jullie snel te horen krijgen wat er met je moeder is. Sterkte!
Wendy: Sterkte met je moeder, is even schrikken als je zo'n bericht krijgt. Dames met een echo of afspraak heel veel succes! Hopelijk komen jullie allemaal terug met super goed nieuws. Nog 5 daagjes dan mogen wij ook weer.
Jeetje Wendy, dat is schrikken. Hopelijk valt het mee, maar waar komt dan de hoofdpijn vandaan? Sterkte in ieder geval de komende tijd. Voor iedereen die een echo heeft vandaag, heel veel succes. Dat jullie maar kloppende hartjes mogen zien!!
Goedemorgen, Vanochtend heerlijk uitgeslapen, die gekke Ryan was pas later wakker dan ik . Ik werd rond 9 uur wakker en hij pas rond 9.20 uur . @Luukske, ik kan me goed voorstellen dat je zo'n eind wandelen niet ziet zitten. Weten ze wel dat je zwanger bent? @Ineke1983, oh dat is inderdaad niet goed als je niets binnen houdt! Inderdaad direct even bellen met de gyn. Heb je al tabletten tegen de misselijkheid? @Carlo, bij Ryan was ik echt niet zoooo misselijk als nu en ik geloof dat het toen tot een week of 13/14 duurde. En later in de zw.scha eigenlijk alleen als ik iets ongezonds at :-S. Ik kon alleen maar gezond eten, geen snoep, geen vet, geen McDonald's, geen chips. Alleen groenten, fruit en brood. @Nony, oh spannend, vandaag een echo! En een lekkere vakantie gehad? @Wendy, jeetje, wat schrikken dat je moeder in het zkh ligt! En vreselijk dat je vader jullie niet heeft gebeld . Hopelijk horen jullie vandaag snel meer! Oh lees dat je je moeder inmiddels hebt gesproken. @Dames met een echo vandaag, veel plezier!!!
Nony veel plezier met je echo! Wendy ,beterschap voor je mama! Is echt niet fijn nieuws Hier de hele nacht plezier gehad ,moest opstaan voor de jongste en erna kreeg ik barstende hoofdpijn en continu braken tot gevolg. Voel me dus echt niet goed ,deels door stress vermoed ik voor morgen. Ben er echt niet in gerust ,man zegt dat alles goed komt maar ik wil die echo zien Kom later nog kijken maar heb echt niet veel fut moet hier ook nog alles in orde krijgen. Liefs!
als het geen bloeding is (geweest) dan weten ze niet waar de hoofdpijn vandaan komt... het is nu even afwachten .. zal vanmiddag wel wat horen neem ik aan...