November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    @fem: gefeliciteerd met je verjaardag en je echo!!!! top meid!

@iedereen met echo vandaag: suc6, hopen op goed nieuws vandaag!

@wendy: wat fijn dat t iets beter gaat met je moeder en leuk de reacties!!!:D

@hier: dagje vrij, dochter is jarig, 3 jaar alweer! ppfffff time flies!
    dus boodschappen doen en opruimen en natuurlijk ff van de rust genieten!;)

2. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Bijna weekeind, heerlijk!! Vandaag nog even werken (ben illegaal aan het internetten) en dan vanmiddag lekker met de meisjes thuis. Het zonnetje gaat schijnen dus we gaan lekker naar buiten.

Vanavond logeren ze bij oma, wij hebben morgenochten een crematie van de vader van een vriend van ons, heel verdietig.

Wie heeft er vandaag allemaal een echo, veel plezier. Ik moet nog even wachten, 22 april mag ik weer.

Geniet van vandaag en voor de misselijken onder ons, hou vol, het gaat een keer over...

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden, ben ik ook weer even.

Fem: van harte met je verjaardag en met de goede echo natuurlijk. En alvast heel veel plezier voor morgen als je je verjaardag viert.

Alle andere meiden met een goede echo natuurlijk ook van harte gefeliciteerd.

De meiden die vandaag een echo hebben: Sterkte en succes! Hopelijk komen jullie allemaal met prachtig nieuws terug.

Ik heb hier nog een plaatje van mijn echo, is alweer anderhalve week geleden maar wil toch nog even showen:

Bekijk bijlage 64067

Luukske: Ik ben ook veel geemotioneerder. Zat gister even een stukje te kijken van het kleine huis op de prairie en zat ook met tranen haha en het sloeg helemaal nergens op waarom ik moest huilen.

Moontjee: Geniet ervan hoor dat je schoonouders je zo verwennen. Ik zou me ook bezwaard voelen hoor, maar als ze het graag willen. Mijn man heeft ook zijn trouwpak van zijn ouders gehad. En mijn ouders hebben een deel meebetaald aan mijn jurk (die was een stukje duurder haha). En mijn schoonvader heeft ons hele huis verbouwd.

Mijn ouders betalen een deel mee aan de kinderwagen. Vind ik super lief. Dit wordt hun 6e kleinkind en doen ze bij alle kleinkinderen dus vind ik al een heel gul gebaar.

@ Coco; Ik heb vanmiddag niet zo iets leuks op de planning staan: Huisje poetsen. Bah! Maar moet ook gebeuren he? En vanavond eet ik bij mijn moeder en zusje. Gezellig. Mijn man gaat met zijn vader en mijn vader spare ribs eten en een biertje drinken, doen ze eens in de zoveel tijd. Leuk he?

Verder ben ik het even kwijt, sorry.

Liefs en alvast een heel fijn weekend meiden!

4. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Nou het huis is schoon... Bah, toch weer misselijk.. Maar tis voor een goed doel!!! Boodschappen doen we morgen wel denk ik. Zucht.. na mijn eerste echo mag de misselijkheid wel weg gaan hoor.

@ Coco; oh wat naar, zo'n slechte nacht. Soms hebben die kindjes dat he.. Niet slapen. Hopelijk kun je het in het weekend een beetje inhalen?

@ Wendy; sorry was vergeten op jou te reageren.. Ben blij voor je dat je ouders zo mooi reageerden! Ook een leuke manier om het te vertellen trouwens. En mooi dat het met je moeder weer wat beter gaat.

5. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    @lilalien.. hoe was de echo????

6. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Hoi!

Hier goed echonieuws!!!

Hartje klopt en kruimeltje groeit goed op schema!!!!
    Ben helemaal blij en opgelucht! Nu lekker genieten!

Ik krijg de foto`s niet op de comp, zodra het is gelukt, kom ik showen!

7. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    mooi zo! Gefeliciteerd! nu lekker genieten he!!!

8. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Gefeliciteerd!!!!:D

9. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hier ook de echo gehad, nog geen hartactiviteit te zien helaas.
    maar dat kon zei de gynaecoloog.

hij gaat nu op vakantie dus over 2 weken kan ik daar pas weer terecht.

heb nu een echoburo gebeld en daar kan ik dinsdag terecht.

10. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg

Gefeliciteerd,lekker genieten.

11. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Hier een fotootje van de echo! Niet zo heel duidelijk, maar krijg de fotocdrom niet geopend.. :(

12. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    MOOI Lief!!!

13. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    hoi meiden,

eindelijk even tijd om te forummen, vanmorgen echo gehad. uitwendig lukte niet, waarschijnlijk kanteling van de baarmoeder. dus inwendige echo gehad. kindje was erg eigenwijs, wilde niet goed gaan liggen. aangezien ik gelijk na de pil zwanger ben geraakt moesten ze hem echt helemaal goed in beeld hebben om hem op te meten. uiteindelijk begon die lekker te dansen;), en het leek wel alsof die zwaaide. ik ben vandaag precies 9 weken en 1 dag, ben uitgerekend op 10nov, ipv 6 nov. en het mooie is 10nov zijn mijn vriend en ik 7 jaar bij elkaar. we hebben het hartje ook mooi zien kloppen. vriend is bezig met scannen dus doe mijn best om hem vandaag nog hierop te zetten. (echofoto).

14. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Fem, ben je vandaag jarig? Gefeleciteerd :) !!! Hoeveel kaarsjes mag je uitblazen als ik vragen mag?

Wendy, wat leuk dat het beter gaat met je moeder en dat ze allebei zo positief reageerden op je goede nieuws!!!

Roepend "Lilalien, waar ben je", ben zo benieuwd meid! Duimen draaien hoor!
    En natuurlijk ook voor de andere dames met een echo!

15. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @Carlo,gefeliciteerd met je mooie echo.en wat een mooie dag dat je uitgerekend bent.

16. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    foto's staan in mijn profiel!!!

17. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    super Carlo!!!!!!

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @meiden met een mooie echo...geniet ervan!

@zora, je bij het kleine huisje jank ik ook om de stomste dingen....gisteravond de herhaling van de Pfaff's gezien, de begrafenis van "Bompa" en was echt flink aan het janken, vanochtend was het er weer op, en ja hoor....nog erger dan gisteren....

@all, ga nu even iets aan ons huisje doen, en dan het eten zover klaar maken....heb niet veel zin, maar zoonlief en hubbie moeten goed eten, en dan pik ik ook maar wat hapjes mee....

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Even een vraagje. Gaat het bij jullie ook zo moeizaam met Moeders voor Moeders? Vorige week vrijdag zouden ze voor de eerste keer komen, maar heb ik niemand gezien. Na het paasweekend heb ik ze gebeld. Er werd bevestigd dat ze met een nieuwe chauffeur of iets reden en dat het allemaal niet helemaal probleemloos verliep, maar er werd me verzekerd dat ze de volgende vrijdag (vandaag dus) wel zouden komen. Maar tot nog toe niemand gezien.
    Woont er iemand van jullie ook in omgeving Rotterdam en zijn ze vandaag bij jou al geweest?

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Luukske: Hier ook helemaal geen zin om het eten klaar te gaan maken. Maar heb wel al trek, hihi.

Deel Deze Pagina