Nou, zal je net zien, ik post mijn berichtje en 10 minuten laten komen ze komen met de krat van MvM. Degene die het kwam brengen stond aan te bellen om te vragen waarom ik mijn oude krat niet voor de deur had staan. Moest dus weer opnieuw uitleggen dat ik ze vorige week al verwacht had maar dat ze toen niet geweest waren... Krijg je trouwens bij de eerste lading flessen al je cadeautje? Want dat heb ik nu niet gekregen. Of krijg je dat pas naderhand?
Coco: Bij mij zouden ze dinsdag na Pasen komen (normaal hier maandag) ook niemand geweest. Nu wacht ik ev en af of ze dan maandag komen en zo niet bel ik ze. Wel zonde dat het zo gaat maar goed, ik begreep trouwens dat je je cadeautje krijgt aan het eind.
Mooie echofoto's meiden en gefeliciteerd met de goede echo's. Grappig dat al die echo's er toch weer anders uitzien he? maar wat kun je trots zijn op zo'n klein stipje in je baarmoeder.
hier heb k mijn kadootje eerst gekregen maar ik moet zelf flessen weg brengen .. maar vergeet steeds de flessen te vullen
hallo dames, ik heb vanmorgen ook de eerste echo gehad en alles is goed en het hartje klopt heel mooi. joepie!!!! ben echt heel erg blij en opgelucht. de uitgerekende datum is nu 18 november i.p.v. 17 november.
Hier zijn de flessen woensdag ook niet opgehaald. En ik woon in de omgeving van Amsterdam. Dan zal het landelijk wel niet helemaal goed gaan.
Oh meiden, wat een goed echonieuws zeg, echt zo fijn!! Ruby; ik hoop dat je as dinsdag een mooi hartje gaat spotten hoor . @ all: Ik heb vandaag 32 kaarsjes uitgeblazen, ouwe doos he ikke .
@ Peertje; gefeliciteerd met je dochter, 3 jaar alweer, gaat dat hard he, heeft ze een leuke dag tot nu toe??
MvM: ze zijn overgegaan op een ander bedrijf dat voor hen rijdt en de flessen brengt en ophaald. Waarschijnlijk hebben ze wat opstart problemen. Je cadeautje hoor je te krijgen bij de eerste keer flessen en als je lang genoeg meedoet krijg je aan het eind ook een cadeautje. 4x meegedaan, wordt je toch een ervaringsdeskundige
mvm: ik heb een brief thuis gehad met gewijzigde ophaaldagen, terwijl ik ze dus zelf weg breng..hebben jullie geen brief gekregen ivm bijzondere dagen als pasen etc tussendoor?
Fem: van harte met je verjaardag!! peertje: gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! wat gaat de tijd snel hé! Dames met een goede echo: gefeliciteerd zag een mooie echo foto voorbij komen van lief! super ahhh wat is het toch heerlijk weer! Net even lekker te fietsen geweest met Denise. Lekker langs de weilanden beestjes kijken. Daarna nog even heerlijk genoten van het zonnetje in de tuin. Heerlijk!!
mvm is hier vandaag ook gekomen, vroeg naar de flessen van vorige week.... had nog niks gehad dus kreeg gewoon mijn kratten.en mijn kadootje.
Goedenavond , Ik kon niet eerder komen reageren ,na een drukke dag en de pc stuk bij sch.fam.heb ik nu even de tijd en ook om het laten te bezinken. Ben deze morgen goed optijd aan de beurt gekomen voor de echo ,was doodzenuwachtig en durfde niet kijken de eerste minuten op't scherm ,keek naar mijn man. Dan toch maar kijken en zag direct een goed gegroeid vruchtzakje een beebje en flikkerend hartje op't scherm te zien. De gynè was vlug vlug met de 1e opmeting om op 6w6d uit te komen en ging toen ook snel kijken bij het 2e vruchtje maar helaas was dit een ander zicht :vruchtzakje was niet mooi gevormd (gekarteld),geen echt beebje of hartactiviteit op te merken ,iets langvormigs wit van lichaampje. Dan ging de gynè terug naar beebje 1 en mat 1 cm op 7 weken 1 dag ver en hartje sloeg aan 156 slagen per minuut en alles leek in orde.Blijk dus een latere innesteling gehad te hebben. We vroegen ook of het nu ok was om te vertellen en geloven dat het momenteel goedloopt en dat was volmondig bevestigd door de gynè. Ook is er de kans dat nr.2 nog afkomt reeël maar dat wil hij goed opvolgen ,volgende echo is over 2,5 weken anders bij onrust mag ik eerder gaan. Ons brusje komt tegen 25/11/2010 en zal een beschermengeltje* aan zijn of haar zijde hebben. Ik wil hier niemand mee kwetsen met mijn woorden en ik hoop geen kwade reacties te krijgen ,we zijn erg dankbaar voor wat wel mogen verwachten ,momenteel erg dubbel maar ook hij/zij zal een plaatsje hebben in ons hart! Ons prutsje : Bekijk bijlage 64225 Groetjes Lila & co
Lilalien, wat een dubbel gevoel!!! Ik ben ZO blij voor je dat beebje 1 het goed stelt, maar ook ZO verdrietig voor beebje 2! Goed dat je het allemaal kan plaatsen, maar als je behoefte hebt aan een babbel, weet je me te vinden he...
Ik ga nu ook even opruimen hier en dan bijlezen van de hele dag. De reacties bij mijn thuis waren erg positief ,sch.broer en vriendin ook ,maar sch.ouders half man moest zich direct laten knippen IreneH je mag voor mij de uitgerekende datum op 25/11/2010 zetten volgende afspraak 27/04 om 10u45 de 4e echo
Coco gister was hier een vrouw van Mvm en zij vertelde dat DHL het nu doet en er veel fout gaat. Ik kreeg mijn kadootje direct van de mevrouw die langskwam. Lief super dat jullie een mooie echo hebben gehad. Ruby wat balen dat er nog geen hartactiviteit te zien was, hoop dat je snel een hartje mag zien. Aapje ook al zo'n super mooie echo!! Lilalien, een dubbel gevoel bij de echo misschien een wondertje met een heel mooi kloppend hartje en het andere wondertje niet gegroeid wel erg mooi gezegd dat jullie wondertje een beschermengel bij zich heeft. Vanmiddag heb ik de intake gehad bij de vk en alles was goed alleen mijn ijzer is al wat laag, had dit bij mijn zoontje ook dus aan de floradix. 3 Mei hebben we de 12weken echo.
Fem van harte met je verjaardag! Lilalien, wat dubbel meis, aan de ene kant de vreugde van het knipperende lichtje en aan de andere kant het verdriet van het mindere vruchtzakje. Je hebt het mooi verwoord. Dikke knuffel meis! Verder nog een paar mooie echo's voorbij zien komen, gefeliciteerd! Zelf stik zenuwachtig, haal me allemaal doemsenario's in mijn hoofd voor volgende week. Vandaar dat ik meer mee lees dan typ op het moment. Verder vandaag voor het eerst misselijk geweest. Liep in de supermarkt en alle geurtjes werden me echt even te veel. Ook vandaag last van dunne ontlasting, blegh.. Ook nog wel leuk nieuws, vandaag zijn zowel een internetvriendinnetje als een nichtje bevallen, allebei van een meisje. Even een algemene knuf voor iedereen!
@Lilalien, is idd een dubbel gevoel,maar gelukkig dat deze is blijven plakken en het goed maakt. @Miza,kan me helemaal voorstellen hoe jij je voelt,ik had dat vorige week ook,vandaar dat ik ben geweest voor een tussentijdse echo,ziekenhuis afspraak staat nog op volgende week.