Zo das lekker nieuws zora. En een trappelende beeb gezien. Ben nu ook wel heel benieuwd naar je foto. Hier nog 2 dagen in spanning. Wij mogen donderdag weer. Wij hebben straks ook een klein kinderkamertje. We hebben straks maar 2 kleine slaakamers. We gaan verhuizen namelijk. En zijn al in dat huis bezig. Onze slaapkamer is daar al af. ( op de vloer na) en de badkamer is al zo goed als af. Dus nu aan het kinderkamertje begonnen. En net voordat ik daar zou beginnen met schilderen wist ik dat ik zwanger was, dus dat kwam goed uit voor de kleuren.
Meiden, ben net gebeld door de woningstichting dat we met onze punten in aanmerking komen voor een huis! Ben zo blij!! Vanavond huidige eigenaar even bellen om een keer te komen kijken... Hoop dat het wat is, of dat we er wat moois van kunnen maken!! Dus ook een mooie babykamer!! Ik houdt jullie op de hoogte...
het is niet zo heel druk hier, dat zal wel veranderen denk ik als iedereen de 13 weken voorbij is....het blijft spannend he! Ik heb morgen intake bij vk om 19.00 moet daarvoor de hele dag werken dus zal pas donderdag reageren... Wie van jullie heeft er eigenlijk al een naam voor de baby? Vorige x hadden we al heel snel namen, maar nu nog echt geen idee... Nou ga zo ff koken en daarna een enorme berg strijk weg werken...blegh Fijne avond allemaal liefs nony
zora: wat goed zeg! heerlijk weer om te zien heh! kartevelibaia: HOU VOL! en wat goed! hopelijk is t huisje wat! debbie: had best meegewild! is voor mij niet zo heel ver maja, dochter werd ziek! hier: morgen echo, pff...ben toch wel weer nerveus! maar mensen beginnen t nu toch ook wel aan me te zien! ben neit de slankste, maar mn buik gaat al uitzetten! nouja...nu mag t heh zal ff kijken of ik buikfoto kan maken, wil vanaf nu weer bij gaan houden! de rest met goede echo: top meiden! hopelijk voelt de rest zich ook al weer eenbtje beter?! heb met jullie te doen!
He wat een fijn nieuws zeg Zora! En wat een fijn vooruitzicht Kartvelibaia! Debby nog in Amsterdam beland? Een vraagje: m'n tepels zijn droog aan het topje met wat schilfertjes... hoort dat erbij? Ze zijn ook behoorlijk aan het groeien trouwens... zouden ze vervellen? Donderdag eindelijk de echo, ben zo ontzettend nieuwsgierig! Aan de ene kant best bang, zit alles goed? Maar aan de andere kant denk ik... Kleintje kom maar op, kom je maar showen! Fijne avond!
hey meiden zora gefeliciteerd met je mooie echo.leuk he om te zien dat het al beweegt.bij de echo van gister bewoog mijn kleintje ook al met zijn/haar handjes en voetjes. @all hoe is het met jullie? hier met vlagen misselijk en vooral erg moe moe. natas heel veel sterkte meis! Ik heb de 23ste een echo en uitslag van de bloedonderzoek en dan mag ik de 26ste bij me eigen verloskundige terug en krijg ik een termijn echo.
hallo!! Ik heb goed nieuws! Vandaag een perfecte echo gehad! Oh ben zooo blij! Ze kwam op precies 10 weken uit. Dus één dagje naar voren, maar ik laat alles gewoon zo staan. Na de echo naar mijn ouders gegaan, mijn moeder was jarig. Daar het goede nieuws verteld, helemaal leuk! Was echt zo'n mooie echo. Hebben er ook lang van kunnen genieten. Beebje lag mooi met de handjes te zwaaien en met de voetjes te schoppen. Geweldig! @ Zora; jij ook gefeliciteerd met je goede echo! @ Debby; en?? Vandaag nog naar Amsterdam geweest? Verder weet ik het niet zo goed meer .. Ben gewoon helemaal happy!
Hey meiden, ik wilde alleen even feliciteren met de goed echo's, iemand al iets gehoord van Irene???? Ik ben zo ontzettend moe... , wil heel graag meekletsen, maar het gaat gewoon even niet, sorry dames, ik hoop dat ik snel weer van de partij mag zijn. xxx
Hallo allemaal, Hier ook een perfecte echo gehad! Pfff wat een opluchting weer. Na het vervelende verhaal van Natas gisteren heb ik me de hele nacht druk lopen maken. Gewoon niet geslapen dus, jeminee wat een stress kip kan ik zijn zeg. Ik ging gisteravond naar bed en ik voelde mijn borsten niet meer, dus toen wist ik het 'zeker'..Dit zit niet goed. Maar alles is dus wel GOED. En nu MOET ik gaan genieten van mezelf, dat gestress, daar ben ik nu wel klaar mee!! @Zora en Kitty, Super wat een fijn nieuws voor jullie. Ik zal later nog een nieuwe lijst plaatsen en op de rest reageren.
Hier allemaal goed nieuws,gelukkig allemaal mooi echo's Gefeliciteerd meiden en nu genieten. Ik moet nog heel even wachten voor mijn echo (aankomende vrijdag),heb het gevoel dat het een eeuwigheid duurt.
heb het vandaag heeeeeeeeel druk gehad en ga morgen weer eens een dagje proberen te werken dus kom alleen ff truste zegge! groetjes!!!!!
Meiden bedankt voor de felicitaties! Heb vannacht heerlijk geslapen. Had net als Irene de vorige nacht geen oog dicht gedaan.. Hebben we vandaag ook echo's? Dan alle meiden met een echo of afspraak; heel veel succes!! Fijne dag allemaal. X Kitty.
Nog meer goede echo's met enthousiaste beepjes. leuk hoor. Ik wil ook!!!! Nog 1 dag wachten. Zo dadelijk met mijn zus gezellig te paardrijden. Tot later vandaag.
Peertje je bent gewoon al 12 weken en 1 dag whaa het aftellen is nu begonnen voor de Novembermama's. Kitty en irene gefeliciteerd met de mooie echo. Fem wat vervelend dat je nog zo moe ben hoop dat het minder word. Paint leuk paardrijden veel plezier en succes met nog 1 dag je wachten Hier gaat het eigenlijk best goed heb gisteravond zelfs hardgelopen. Was wel even zwaar maar het viel niet tegen kijken hoe lang ik het vol ga houden. Heb nu wel spierpijn au.
@wuppie: hahah ja ben al over de 12wk, nvandaag weer echo dus dan weten we t echt zeker maar ben eigenlijk een eind okt mama...ssstttt mag vanmiddag voor de echo.....zo spannend weer! meiden met ook een echo: SUC6!!!!!!!! laat vanmiddag weer wat van me horen!
oooh natas wat schrikken zeg...heel veel sterkte meis. meiden met een goede echo gefeliciteerd. ik heb weer een echo gehad in het ziekenhuis en jippieee weer alles goed. voor de rest erg druk dat ik niet aan het forum toe kom. schilderen, laminaat leggen en ruimen, pfff wat een speelgoed hadden we liggen. mijn vriendinnen heb gister alles mee genomen wat ik niet gebruik, hup alles naar de vrijmarkt.
hey dames, hier eindelijk eens een berichtje van mij... hier gaat alles redelijk goed...last van een paar kwaaltjes waarvan de meest verschrikkelijke...onzekerheid! Anders had ik overmorgen al voor een echo gemogen maar deze hebben we verzet naar 27 april omdat de 'standaard' termijnecho kwam te vervallen en bij de echo van 10w2d is gewoon meer te zien. Hier alles goed??