@ Liesje; geloof me, het wachten wordt beloond! Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad, de meting was precies 10 weken. Heb er lang op moeten wachten, maar het was al zo'n echt babytje! Alles er op er er aan. Lag lekker te bewegen. Heerlijk! Heb er echt van genoten. @ All; ik wil die vragen nog even beantwoorden. Ben ik door de spanning van de afgelopen dagen helemaal vergeten... Uhm wat was het ook alweer.. Ik weet nog niet waar ik ga bevallen. Vorige keer in het ziekenhuis, omdat ons meisje aan de kleine kant was. Dit gaf me een zeer fijn en veilig gevoel. Nu zou ik wel eens thuis willen bevallen. Maar ze gaan me extra in de gaten houden, vanwege de groei van de baby. Dus de kans dat ik uiteindelijk weer in het ziekenhuis moet bevallen, is best groot. Dit vind ik helemaal niet erg! Ja, wij willen weten wat het wordt. Puur omdat we dan het kamertje een leuke kleur kunnen geven. Heb al zoveel ideeën, maar moeten nog even 10 weekjes wachten voor we weten welke ideeën we uit kunnen werken. En wat was de laatste vraag ook al weer??? Oh ja FV of BV. Ik voel me niet prettig bij BV, vandaar dat ik ook deze keer weer voor de fles kies. Hier zakt de misselijkheid steeds meer af. Heb vandaag nog wel een slechte dag, maar over het algemeen voel ik me steeds vaker fitter en minder misselijk. Nu mag het ook wel hoor, geloof nu wel dat er een gezond beebje in mijn buik zit. Geloof dat er ook nog iemand vroeg of we al namen hadden bedacht? Of heb ik dit nou gedroomd? Nou ja, wij hebben in ieder geval nog niks.. Hebben nog wel even tijd.
Kitty en Irene van harte gefeliciteerd met de goede echo's!! Nu lekker genieten! Ik ben nu ook echt aan het aftellen, vrijdag is het eindelijks zover. Helaas pas om 15.15 uur, maar goed, nog maar 2 nachtjes slapen. (als dat lukt, haha)
wij willen ook graag weten wat het geslacht is, dit houden we wel voor onszelf, dwz we vertellen het niet aan de familie, maar hier vertel ik het wel Zo hebben we dat ook bij ons 1e kindje gedaan en dat beviel wel goed
goeiemorgen meiden.... @all met afspraken voor echo's etc...veel succes! vanmiddag even bijslapen....gewoon niet normaal.... vanavond nog eens proberen om het namenboekje open te maken....
Goedemorgen, Ik ben gisteren heerlijk naar A'dam geweest, lekker geshopt! Nieuwe kleren voor mezelf en voor Ryan nog een zomersetje en voor manlief ook een t-shirt. En voor mezelf natuurlijk wel iets meer, haha. Vandaag voel ik me ook weer goed, zou het dan eindelijk?! @Alle meiden met een goede echo, helemaal super!!! @Alle meiden die vandaag een afspraak/echo hebben, veel succes! @Kart, wat goed dat jullie in aanmerking komen voor die woning, helemaal super!!! @Echo, ik heb volgende week dinsdag de 12-weken echo en de eerste afspraak bij de gyn. Ik hoop nog steeds zooo dat ik toch naar de vk mag. @Namen voor de baby, wij zijn er al uit, voor zowel een jongen als een meisje. @Kitty, wow, wat geweldig dat je een mooie echo hebt gehad!!! @IreneH, wow, ook een goede echo, helemaal super! @Peertje, waar woon jij dan? Ik woon vlakbij Alkmaar. Oh ja, over de vragen. Ik wil (net als de vorige keer) graag bevallen in het zkh. Vorige keer ben ik alleen ingeleid met 38 weken, omdat ik al tig weken 24-uur plat lag, vanwege hoge bloeddruk en zw.schapssuiker. Dus de gyn vond het wel mooi (en ik ook). Ik weet niet of ik het weer zou kunnen, want we hebben de nodige problemen gehad met de geboorte van Ryan, geen idee of het door de vroege geboorte komt, maar dat baart me nog wel zorgen (nog steeds ). Wij willen nu ook graag weten wat het wordt. Vorige keer was het een verrassing, omdat mijn man het niet wilde weten. Nu heb ik mijn zin gekregen . Ik kan me nog goed herinneren dat na de geboorte mijn man heerlijk kon winkelen (hij werkt in het centrum van A'dam) en nu wil ik vooraf winkelen . We houden het wel stil tegen iedereen, dus helaas dames . Ik kies ook voor FV. Ik heb een borstverkleining gehad (jaren geleden) en denk niet dat ik BV kan geven. Ik heb vorige keer een zware zw.schap gehad en wilde ook niet proberen om BV te geven. Het voordeel vond ik dat man ook heel goed kan voeden en zo. En ik heb ook helemaal GEEN stuwing gehad, dus denk dat ik ook weinig voeding maak. Dus vandaar nu weer de "veilige" keuze voor FV.
@ kartvelibaia: Spannend, dat huis. Ik duim voor jullie dat het wat moois is! @ Nony: Namen... meisjesnaam hebben we al. Die hadden we de vorige keer al bedacht en die vinden we nu nog steeds uper, dus die houden we. Voor een jongen weten we het nog niet, vind ik ook een stuk moeilijker. Maar die mag mijn man verzinnen want de vorige keer had ik de jongensnaam bedacht. @ Kitty: Gefeliciteerd met je supermooie echo! @ Fem: Balen dat je zo moe bent. Hopelijk ben je later in de zwangerschap fit genoeg om lekker mee te kletsen. @ Irene: Ook gefeliciteerd met je mooie echo. Stom he, dat je dan 'ineens' gaat denken dat het helemaas mis is. Gelukkig houdt ons lichaam ons ook wel eens voor de gek. @ peertje: ja, jij bent inderdaad een stuk verder al. Jij had gewoon al een kloppend hartje gezien toen moest ik nog testen, haha. En al in de 'veilige zone'. Voel je je nu ook prettiger daardoor? Klets jij trouwens ook bij de oktobermama's mee of heb je echt het gevoel dat je in november gaat bevallen? Wanneer ben je precies uitgerekend? @ Ruby: Gefeliciteerd met je goede echo! @ Moontje: beterschap! Fijne dag iedereen. Ik ga nu even een boterhammetje eten. Broodje met kipkerriesalade, lekker! Tot vanmiddag denk ik.
Nu ga ik ineens twijfelen of het allemaal wel goed gaat, omdat ik me ineens beter/goed voel. Stom he?! Zou het liefste vandaag nog een echo hebben ***schaam***
@coco, ik heb net hetzelfde gegeten....broodje met kipkerriesalade.... @debby, misschien is bij jou nu de tijd gekomen dat je je langzaam beter gaat voelen.... ben zelf alle zwangerschappen niet misselijk geweest, alleen ontzettend moe, dus dat belemmert je dagelijkse bezigheden echt super....ook qua werk gewoon niet te doen....ga dadelijk ook lekker een uurtje dutten op de bank, zoonlief is lekker aan het spelen....
@Luukske, als je heel moe bent, is dat ook heel vervelend inderdaad! Probeer lekker een uurtje te pakken.
hoi meiden, Ik plaats even een berichtje namens Wilma26. Ze ligt sinds vrijdag in het ziekenhuis. Ze heeft enorm veel last van de galstenen, en moet vandaag naar het UMCG, voor verdere onderzoeken. Heb vanaf vrijdag tot gisteren (mocht toen zelf met ontslag!) bij haar op zaal gelegen, vandaar dat ik het even voor haar post
Ik zal het doorgeven Hou nl. wel sms contact met haar.. Ben zelf ook heel benieuwd wat er vanmiddag uit de onderzoeken komt! Ze is er nu ong. 20min. dus afwachten..
Hallo dames, wel veel verschillende verhalen! Sinds een week ben ik de hele dag door een beetje misselijk, gelukkig niet braken. Wel een heleboel dingen waar ik geen zin in heb. Koffie, soep, alles wat maar een beetje cremig is. 's Avonds het liefst gekookte aardappelen met groente, vlees hoeft ook echt niet. Verder voel ik me prima, alleen beetje moe..... Ik ben ook vorige week begonnen met moeders voor moeders, krijg je veel leuke cadeautjes bij... Groetjes
kan iemand mijn bevaldatum aanpassen naar 18 november en de volgende echo heb ik op 26 april om 12.15 uur en de tweede afspraak bij de vk is 20 mei om 11.00. hier verder nog steeds moe en met vlagen nog steeds misselijk. de ene dag gaat het beter dan de andere.
aapje, je kan best een pb'tje sturen naar Irene, dan weet je zeker dat je op het lijstje aangepast wordt
Misschien mis ik het helemaal, maar gaat dit goed..?? Wie is Wilma?? Ik hou de lijst bij van de November 2010 mama's en heb nog even gekeken omdat ik aan mezelf begon te twijfelen, maar daar staat geen Wilma op.
Ja dat is zeker makkelijker voor mij!! Ik heb 'm toevallig nu wel eruit gefilterd maar normaal gesproken is het geen doen om alle berichtjes door te spitten op zoek naar nieuwe of gewijzigde afspraken. Dus heeel graag in een PB-tje!!
Zo, ik kreeg opeens een aanval. Heb het onkruid in de tuin weggehaald, en het gras gemaaid. Ziet er nu weer een stukje beter uit. In ieder geval weer gezellig om te gaan zitten. Nu ga ik binnen nog even wat doen. Heb nog geen eens gestofzuigd vandaag maar dat is wel hard nodig. Daarna ga ik lekker op mn kont zitten. Vanavond eten we bij mn schoonouders dus ik hoef geen eten klaar te maken, heerlijk, een vrije avond.