Als ze zo blijven doordoen met moeien dan vragen we het pas aan op 35 weken Ik ben niet gelovig ,deed het enkel om man en zijn familie te plezier maar zo doen om dat en dan degene die het wil zijn vind ik totaal niet in staat om de waarden en normen erachter te presenteren want voor mij gaat het niet om de cadeau's maar wel om hetgene ik net opnoem
Hey meiden, Ben ik ook weer, gister een dagje internetloos geweest. Bedankt voor de felicitaties voor mijn goede echo, heb geprobeerd m te plaatsen maar lukt om een of andere reden niet. Ik heb vanmiddag nog een echo dus probeer dan nog eve om te plaatsen goed? Iedereen die vandaag een echo heeft: Succes en hopelijk brengen jullie goed nieuws mee. Kitty, Irene, Ruby en Peertje: van harte met jullie goede echo's. Super nieuws om te lezen! Wendy: Lees dat jij wat misselijker bent nu, ik ben nu ook aardig beroerd, vooral tegen etenstijd. Hoop dat het voor jou neit erger wordt. Coco; Wij hebben ook een klein kamerje. Ik weet alleen de afmetingen niet. Denk wel dat er een edje, kast en commode in past, maar wel even passen en meten denk ik. Nony: Wij hebben al namen voor een jongen en ook voor een meisje. Kan natuurlijk altijd veranderen maar we zijn er vrij stellig over. We hebben natuurlijk al wel een paar jaar gedacht om er over na te denken, vandaar. Moontjeee: Sterkte met de misselijkheid en goed blijven drinken hoor, we willen je niet in het ziekenhuis zien!
de naam voor een meisje staat hier al 10 jaar vast, maar ik krijg steeds jongens. mijn jongens willen dat ik de baby naar de zanger yesser vernoem als het een jongen wordt. maar dat gaat hem niet worden denk ik. wat wel....ik weet het nog niet.
Moontje, beterschap! Ik hoop dat een ziekenhuisopname niet nodig zal zijn. Weer een paar mooie echo's! Super! Morgen mag ik ook eindelijks en hier ook al zenuwen hoor. Zieke en misselijke meiden, beterschap! Nony, gaaf een eigen winkel in zwangerschapskleding en babydingen! Succes ermee, hihi. Namen, vind het erg moeilijk. Vooral een naam voor een jongen. Nou ja we hebben nog even de tijd. Ik heb Ilse net even in bed gelegd, ze gaat vanmiddag naar school en kan het nog niet zo goed redden om een dagje zonder slaap door te komen. We zijn al wel even naar de speeltuin geweest om van het zonnetje te genieten. Heerlijk! Hebben jullie trouwens al een gevoel wat jullie zullen krijgen? Ik heb heel sterk het gevoel dat wij weer een meisje zullen krijgen. De vorige keer had ik dit ook en toen had ik het juist. Ben benieuwd of dat weer zo zal zijn.
@all, vanochtend weer lekker naar onze kleine druktemaker mogen kijken....was erg beweeglijk, daardoor slecht te meten, maar uiteindelijk alles duidelijk kunnen zien, armpjes en beentjes etc, alles is perfect...FA feliciteerde me, en ze zei dat het meest kritische nu wel achter de rug is... ik mag 6 mei weer terug, en dan krijg ik een echo en controle bij de gyn. verder heb ik de infoboekjes meegekregen van de 20 weken echo en de combitest.... @voorgevoel, mij voorgevoel zegt nu een meisje, maar dat dacht ik bij mijn zoon ook, en met 15 weken sloeg het ineens over.... hubbie denkt een jongen, hij zegt gewoon dat hij alleen jongens kan maken, haha.... @namen, vind het gewoon moeilijk, en elke keer als ik me wil gaan verdiepen val ik in slaap....oeps.... denk dat ik zoonlief vanmiddag thuis hou van school, kan hij thuis lekker spelen, en ik kan op de bank dutten....
Pfff ondanks dat een prachtige dag is vandaag, kruipt het voorbij. Vanmiddag mag ik weer voor controle. Helaas pas het eind van de middag. ( 16.20) Heb wel het gevoel dat het goed is , alleen ga je je toch zorgen maken. Maar volgens mij heeft iedereen dat. Vanmiddag eerst maar een lekker eind met de hond wandelen. Zinnen wat verzetten. Zoveel te doen met dit mooie weer, en zooooo weinig zin vandaag. Hoop dat ik ook zo'n mooie echo foto heb op het eind van de dag.
@ Miza: Ik denk dat we weer een jongen krijgen. Niet dat ik echt zo'n gevoel heb dat er een jongetje in mijn buik zit. Maar omdat ik, al voordat ik zwanger was, altijd een beeld had van 2 jongetjes die samen met autootjes spelen en samen aan de tekentafel zitten te kleuren. Pff... ik zit me toch een partij te snoepen zeg! Bij kruidvat kreeg je bij 2 actieproducten 500 gram schepsnoep cadeau, en die zit ik nu dus soldaat te maken. Terwijl ik echt pas net mijn lunch op heb....
Inderdaad nog lang wachten hoor, tot 16.20. Snap wel dat je totdat je de echo hebt gehad even nergens zin in hebt. Jij kan nu maar aan één ding denken denk ik. Veel succes en plezier vanmiddag!
Luukske: Goed zeg! Gefeliciteerd weer! Paint: Ik mag om half vijf weer naar de vk voor de 3e echo. Gaan we zo ongeveer gelijk, leuk! Voorgevoel: Iedereen in de familie is al aan het speculeren. Ik denk de ene dag zeker te weten dat het een meisje is, maar de andere dag neig ik naar jongen. Weet het dus nog niet. Haha, maar af wachten tot de 20 weken echo.
Meiden ik ben dol en dol gelukkig! We hebben ons kleintje net gezien, flink spartelend met zn armpjes en beentjes en hij sprong af en toe flink omhoog. Tranen van geluk toen ik het hartje zag kloppen en daarna de slappe lach omdat ie zo aan het springen was! Voel me zo opgelucht! Fijne dag vandaag! Ik ga verder op mn blauw/roze wolk vandaag! En wie nog moet vandaag, succes! Liefs Dot!
@zora, veel kijk en luisterplezier vanmiddag!! @all, zag ergens op het forum dat lynnami die hier eerst ook schreef en bij wie het helaas mis is gegaan, opnieuw zwanger is....vind het wel fijn te lezen dat het sommige meiden lukt snel opnieuw zwanger te raken.... straks even mijn haren verven, en morgen naar de kapper...nieuwe coupe laten knippen...
Dotje: Gefeliciteerd met de goede echo! Lukkske: Leuk een nieuwe coupe, dan voel je je een heel ander mens he? Ik ga binnenkort ook eens bedenken wat voor kleurtje(s) ik voor de zomer wil. Ik had het ook gelezen van Lynnami. Dacht dat de vorige zwangerschap haar laatste kans was? Maar ben blij dat het toch nog gelukt is en hoop voor haar dat alles goed mag gaan.
hallo meiden! bij jullie ook zo'n lekker weer? wij hebben net nieuwe tuinstoelkussens gekocht dus gaan ze maar eens even uit proberen... lekker hoor! (wel vestje aan want is nog beetje fris maar dat is niet erg.. ) moontje: beterschap: hoop dat het snel beter gaat en dat je je ranja goed weg kunt krijgen? irene: bedankt voor het aanpassen... echo's: gefeliciteerd iedereen die nog een goed echo heeft gehad! en succes wie vandaag of morgen (of weekend?) nog mag! mijn werk; ben niet meergegaan.. avond ervoor in 3 uur tijd 2 keer gillend wakker geworden, steeds nachtmerrie's dat het daar verkeerd zou gaan en ik ter plekke een MK zou krijgen dus mijn mannetje heeft midden in de nacht nog gebeld dat ik niet zou komen.. vandaag belde ze om tevragen hoe het ging en gelijk door gegeven dat ik er helemaal niet meer ga werken...... gisteren gehoord van ma dat we de wagen van hun zullen krijgen! en dat mn vader in het ZH in het winkeltje was gaan kijken naar babykleertjes enzo.. echt leuk! had ik niet van hem verwacht, zeker niet zo snel! en gisteren mailde hij me over iets wat ik op de site moest verandere van de jazzband, stuurt hij als afzender : groetjes, (a.s.) opa ...... .. gaaaaf! hij is er echt mee bezig!
Doe dan maar rustig aan! Wel leuk ja als ze zo ermee bezig zijn. Ivm.namen daar hou ik me pas meebezig eens we zeker zijn dat het goed loopt. Ga seffes wel eens de kids weg zijn papiertje gyne wegdoen en ff naar de jbc eens neuzen in de solden.