November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    pfff wat is het hier rustig zeg!!!!!!! :(

2. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    kartveli baia betekend georgische baby. ons kindje wordt half georgisch half nederlands! vandaar de naam...... hahaha:D er waren al zoveel gebruikersnamen bezet:p

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    He dames, ik kom me even af melden voor volgende week. Morgen gaan we een midweekje op vakantie en dan zal ik niet online zijn.
    Vandaag nog even een lekker dagje met ons gezinnetje dus zal er vandaag ook niet zijn, misschien vanmiddag even.
    Maar anders wil ik iedereen een fijne week toewensen, en dan weten jullie het, waarom ik er niet ben.
    Groetjes!

4. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    fijne vakantie coco !!!

ik ben er ook ff heel weinig.
    we zijn een aanbouw aan het zetten sinds gister, daarvoor hebben we de zolder helemaal gedaan. laminaat, verf enzz.
    jeetje bij een 4e kindje komt echt wel wat kijken.
    pfff ik heb maar 4 slaapkamers dus het wordt een beetje passen en meten.
    en de auto moet verkocht worden en dan gaan we voor een 7 persoons auto kijken. ik zat zelf aan een vw touran te denken maar manlief wil een q7 of een volvo jeep. dus moeten ff kijken hoe en wat.

Wat doen jullie in de zomervakantie? gaan jullie gewoon ver weg of niet?

ik denk niet dat we gaan, ben zo bang dat er iets is als ik daar zit pfff en de ziekenhuizen in marokko zijn niet echt geweldig.
    manlief zegt alleen dat het wel gaaf zou zijn als ik daar zou gaan bevallen.

5. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Coco; veel plezier deze week!

@ Vakantie; wij gaan niet ver weg dit jaar. Zien we over een paar jaar wel weer.

@ Tankini; leuk!! Wil ik ook!

@ Debby; fijn dat je je weer wat beter voelt. Hier gaat het ook steeds beter. Ben nog wel moe en geef elke ochtend nog over, maar overdag gaat het prima!

@ All; fijne zondag allemaal!

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Wendy, nee nog geen foto van de tankini, heb 'm bij Prenatal gekocht. Zwart met wit, erg leuk! Alleen het broekje lijkt me erg klein straks met een zwangere buik, maar dat zie ik dan wel weer ;).

@Coco, veel plezier met jullie midweek weg! Waar gaan jullie heen?

@Ruby, wij gaan lekker in Limburg op vakantie, maar niet omdat ik zwanger ben. Daar gaan we eigenlijk ieder jaar heen :D.

@Kitty, 's ochtends geef ik ook nog vaak over en 's avonds ook nog wel eens, maar inderdaad gelukkig overdag steeds minder. Ook ik ben nog steeds erg moe, ga 's middags altijd even op bed.

Iedereen geniet van het mooie weer en een lekkere zondag!

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Over de buiken en bikini's...Bij Jaime zat ik in precies dezelfde periode dat ik zwanger was en had ik in de zomer nog echt niet veel buik. Je kon net zo goed denken dat het vet was ipv buik (en ik woog 58 kg voor mn zwschap van haar). Het hangt denk ik een beetje vanaf dus.

Hoe zit het met jullie buiken nu trouwens? Ik dacht bij een tweede gaat het sneller maar mn buik is mn buik en niet veel dikker. Mn buurvrouw is nu 15 weken en die heeft een behoorlijke buik :$. Ga ik niet inhalen vermoed ik als ik 15 weken ben.

Wendy grappig van alle zwangeren bij jullie thuis. heb je een foto van je parkietenbaby's?

Coco fijne vakantie!

Carlo veel plezier met regelen van geregistreerd partnerschap. wel verstandig dat jullie dat doen.

Moontjee bah wat vervelend dat je je zo voelt. Hopelijk snel weer beter want alles eruit is ook niks.

Zomervakantie, wij gaan in mei/juni weer. Normaal gesproken gana we drie weken in september maar dat zie ik nu niet gebeuren. Ik denk in augustus nog een weekje in eigen land. Als de dood om ver van huis te zijn terwijl ik zwanger ben.

Vorige zwangerschap heb ik hellp gehad. Lang al vrij hoge bloeddruk en veel vocht. Paar uur voor de ks dus geconstateerd dat ik geen bloedplaatjes meer had dus die met infuus gekregen voordat ik OK in ging. Ik wil dus tegen die tijd gewoon in de buurt blijven van mn eigen zkh.

Fijne zondag en geniet van het mooie weer!

groetjes Sensee

8. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Hoi !

Wij gaan niet op vakantie ,doen wij nooit en met de twijfel of we nu gaan verkopen of na de bevalling idem.
    We hebben onlangs op een tijdspanne van 6 maanden voor 5.000€ onkosten gehad hier in ons stekje (belastingsgeld)en we zitten dus nu niet graag nog aan de centen als jullie ons begrijpen.

Onze auto een Ford S max 7 zitter hadden we al ,we wilden immers een groot gezin van minstens 3 kindjes en ik kan ook 3 aparte zitjes volwaardig op de achterbank plaatsen en ruime koffer.
    Moesten het er toch 2 zijn gebleven was dat ook geen ramp kon ik 1 zit rechtzetten achterin voor de zoon.

Hetgene voor wat ik nu wil sparen is de kleerkast ,bedje en nog kleine spulletjes zoals nieuwe bvkussenhoezen ,voedingsbeha's...

En de vraag waar we nog niet uit zijn of we het geslacht wensen te weten ;)

Hier nog altijd zo mottig ,gisteren ruzie gemaakt met ventje dat hij totaal geen moeite doet om te luisteren naar mij ,hij vindt dat het overdreven is dat ik me ziek en moe voel.
    Ik was woedend en toen moest ik weer overgeven.
    Hij ziet dat deze zwangerschap zo anders is dan de andere keren en toch doet hij zijn zin verder in hobby's ed.
    Was er echt niet goed van ,zei ook dat er velen zijn die niets meer kunnen de 1e 3 maanden die dag en nacht in bed liggen ,overgeven... Want als hij niet veranderd dan eindig ik ook zo en kan hij voor alles opdraaien ,o wat zal het snel anders zijn ;)

9. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan elk jaar naar Georgië op vakantie. En als de zwschap goed verloopt dit jaar ook gewoon erheen!!

Fijne zondag, hier schijnt de zon al volop..8)

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook al een behoorlijk buikje, maar ik was van mezelf al stevig. Deze foto is van vandaag.

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hier ook een lekker zonnetje.

Mijn man is even met vrienden een hapje eten/drinken in de stad dus ik ben lekker thuis met mn ventje.
    Net pannenkoeken gebakken en heerlijk van zitten smullen.

Wij gaan trouwens een midweekje naar Texel, even lekker uitwaaien, heerlijk.
    Wij gaan nooit in de zomervakantie op 'grote vakantie'. Wel in juni nog een midweekje met vrienden naar Centerparcs. En dan misschien, als ik me goed voel, in de eerste week van mijn verlof ofzo nog even een lekker weekendje/weekje ofzo met zn drietjes, nog even rustig voordat de kleine komt...

Verder ben ik nu lekker wasjes aan het draaien, wil alles weg hebben voordat we morgen weggaan, en ik had een beetje achterstand.
    Straks als mijn man thuis is nog lekker even een stukje fietsen, het is echt heerlijk weer!

Fijne middag!

12. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ja heb ik!
    deze is vrijdag gemaakt:

13. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hallo iedereen!

Kartvelibaia: leuk bedacht!

Vakantie: wij gaan dit jaar passen, maar hadden we al beslist... hebben toch wat extra kosten gehad met de IUI's (je krijgt wel de helft terug va het ziekenfonds, maar toch nog eigen kosten) en zijn hier aan het verbouwen, dus een jaartje geen Middelandse zee voor ons! Wel daguitstapjes naar de Ardennen, zee, Paradisio ed

Ik heb zo'n zin om buiten te zitten of om te gaan wandelen, maar helaas: ik moet m'n koffers pakken voor de zeeklassen... pff... zal maar eens beginnen, ben ik er sneller vanaf!

Buikje: hier nog steeds -2 kg en een buikje dat veeleer zegt dat ik teveel gegeten heb! Toch vond m'n familie gisteren dat je het al wat zag, kon natuurlijk ook m'n legging zijn, die was dubbel op m'n buik haha

14. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    jemig debby wat een buik al! wel gaaf hoor...

en wendy, toen ik die foto zag dacht ik IEL wat is dat? toen herinnerde ik me over die vogeltjes hahahaah :D leuk!

15. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

:$ WOW MOOI dat kun je idd.niet meer wegsteken :$;)

16. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    @Coco wat een heerlijk vooruitzicht! Ik hoop dat je net zulk mooi weer hebt als dit weekend... zit heerlijk in de tuin achter mn laptop! Vergeet me alleen in te smeren, heb nu rode konen en mn hals is vuurrood...

@Wendy: ah wat leuk zeg kleine parkietjes! Heb een aantal jaren geleden kleine dwergpapegaaien gehad, alleen verstootte moeder de kleintjes en heb ik ze met de hand groot gebracht. Helaas hebben van de 4 het er aar twee overleefd, maar het was zo'n bijzondere ervaring!~

@ tankini: Heb even gesnuffelfd op de site van Prenatal: Prenatal | Positiebadkleding Ziet er erg leuk uit!

@vakantie: we zijn echte backpackers, ticket boeken, rugzak op en reizen maar. Dit zal er voorlopig niet meer inzitten denk ik. Gelukkig hebben we al hele mooie reizen gehad waar ik met veel plezier naar terug kijk! Afhankelijk van de eindeloze verbouwing die we nu meemaken, hoop ik stiekem toch dat we nog even lekker erop uit kunnen. Stedentripje, of met de auto door Europa... Met dit weer vandaag kijk ik er nu al naar uit! Nu vriendlief nog zover krijgen hihi

@ Debbie: wow dat is al een echte buik! Wat gaat dat hard he!

@ego: heb vandaag een kaartje geschreven naar mn ouders. Heb al 6 jaar geen contact meer met ze, maar zat lange tijd in dubio wat te doen met het nieuws van de baby. Heb vandaag een kaartje geschreven met de boodschap dat ik niet wilde dat ze het via een ander moesten horen en dat mijn vriend en ik in november een baby verwachten en dat we dol gelukkig zijn. Ik hoop dat het in ieder geval in goede aarde valt en niet teruggestuurd wordt. Zo ja, dan heb ik in ieder geval mn taak gedaan.

Nou ladies, ik ga denk ik maar uit de zon voordat ik nog roder word. Wat wasjes draaien nog, beetje opruimen... Fijne zondag nog!

17. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    November 2010 Mama's!

23 oktober
    BabyWolkje - 32 jr. - 3e kindje - Noord-Holland

26 oktober
    Peertje - 27 jr. - 3e kindje - omg. Amsterdam

1 november
    Debbykoops - 33 jr. - 2e kindje - Noord-Holland
    Doritoo - 28 jr. - 1e kindje - omg. Utrecht
    Line - 32 jr. - 3e kindje - omg. Utrecht
    Eliza78 - 31 jr.- 4e kindje - Zuid-Holland
    EvelineThijssen - 32 jr. - 2e kindje - Helvoirt
    Marleen1979 - 30 jr. - 2e kindje - Zuid-Holland
    Babyproject - 26 jr. - 1e kindje - omg. Utrecht

2 november
    Abbi - 32 jr. - 2e kindje - omg. Amsterdam
    Margootje - 25 jr. - 1e kindje - België
    Yvonne - 30 jr. - 4e kindje - Zoetermeer

3 november
    Jootje - 27 jr. - 2e kindje - Friesland

4 november
    Loesie - 27 jr. - 1e kindje - omg. Deventer
    MoedertjeB - ?jr. - 3e kindje -

5 november
    Zonnebloempje - ? jr. - ?e kindje - ?
    Senseemillia - ? jr. - 2e kindje - Utrecht

6 november
    Fem - 31 jr. - 2e kindje - Capelle ad IJssel
    Meeks - 27 jr. - 1e kindje - Omg. Amersfoort

7 november
    Happygirl86 - 24 jr. - ?e kindje - Veenendaal
    Dotje24 - 28 jr. - 1e kindje – Dordrecht

8 november
    MrsNuke - 23 jr. - 1e kindje - Noord Holland
    Zora - 26 jr. - 1e kindje - omg. Amersfoort

9 november
    Tjilpje -? jr. - ?e kindje

10 november
    Mammalet - 30 jr. - 2e kindje - Voorburg
    Kitty - 25 jr. - 2e kindje – Friesland
    Snippie23 - 24 jr. - 1e kindje - ?
    Carlo1987 - 22 jr. - 1e kindje - Nijmegen

11 november
    Paint - 36 jr. - 1e kindje - texel
    Butterfly24 -26 jr.- 2e kindje - Friesland
    Annemieke82 -27 jr.- 1e kindje – Zeeland
    Mii1989 -20 jr.- 1e kindje – Friesland
    Minime27 - ? jr. - ?e kindje - ?

12 november
    Michelle -32 jr. - 1e kindje - Groningen
    Pams - 29 jr. - 2e kindje - Den Haag
    Phlox - 30 jr. - 2e kindje - Amersfoort
    lilmomo - 22 jr. - 1e kindje - Terneuzen
    Acissej - 29 jr. - 2de kindje- Haarlem

13 november
    Fantasy -32 jr. - 2e kindje - Nunspeet

14 november
    Ilona - 30 jr. - 1e kindje- Hoeksche Waard
    Ano -25 jr. - 1e kindje- Dordrecht
    Irene - 39 jr. - 2e kindje - Omg. Utrecht
    Chris1980 - 29 jr. - 1e kindje – Noord Holland
    Moontje - 20 jr. - 1e kindje- Rosmalen (Noord Brabant)

15 november
    RiMa81 - 28 jr. - 2e kindje - Spijkenisse

16 november
    Luukske - 31 jr. - 2e kindje - Limburg
    Mercedes - 31 jr. - 2e kindje - Limburg
    Amalia - 29 jr. - 1e kindje - Zuid-Holland
    Lief09 - 25 jr. - 2e kindje - Omg. Amsterdam

17 november
    Flappie00 - 23 jr. - 1e kindje -Hoorn
    Rosa08 - 27 jr. - 2e kindje – Noord-Holland
    Lot23 - ? jr. - 2e kindje - Gelderland

18 november
    Aapje79 - 30 jr. - 2e kindje -Achterhoek
    Wondertje82 - 28 jr. - 1e kindje -?

20 november
    Wendy2010 - 29 jr. - 1e kindje - Zeeland
    Wuppie01 - ? jr. - 2e kindje - ?
    Mariposa2010 - 29 jr. - 1e kindje - Gelderland

21 november
    Miekiee - ? jr. - ?e kindje - ?
    Miza - 27 jr. - 2e kindje - Enschede
    Liesje76 - ? jr. - 2e kindje – Twente
    Liesbeth11 - 29 jr. - 1e kindje – omg. Rotterdam

22 november
    Honeyy - 21 jr. - 1e kindje - Noord Brabant
    Mick76 - 33 jr. - 1e kindje – Zuid Holland

23 november
    Mamsey - ? jr. - 3e kindje - ?
    Ineke1983 - 26 jr. - 1e kindje - Limburg (België)
    Doobie - 26 jr. - 1e kindje – Heteren

25 november
    Lilalien - 30 jr. - 3e kindje – België

27 november
    Ramoontjuh82 - 27 jr. - 2e kindje - Drenthe
    Linnie1985 - 24 jr. - 1e kindje - Rotterdam
    Kartvelibaia - 22 jr. - 1e kindje – Gelderland
    Coco - 24 jr. -2e kindje – Zuid-Holland

28 november
    HappyHippo - 30 jr. - 3e kindje – Noord Brabant
    Kleuterjuffie - ? jr. - 1e kindje – Omg. Utrecht

30 november
    Ruby28 - 31 jr. - 4e kindje – Eindhoven
    SWEG - ? jr. - 1e kindje – ?

73 November 2010 mama's!

Ik (IreneH) houd de lijst bij. Wijzigingen/toevoegingen kun je me in een PB sturen.
    [FONT=&quot]
    [/FONT]
    Toevoeging:
    Wijzigingen: Dotje naar 7/11

18. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Afspraken November 2010 mama's

AGENDA

19 april 10.10 Marleen, vk
    19 april 15.00 Marleen, 12 wkn echo
    19 april 16.50 Wendy, 2e echo
    19 april Wondertje82, 1e echo

19 april Babywolkje, afspr. Vk
    20 april 14.50 Debby, afspraak gyn en 12 wkn echo
    20 april Kartvelibaia intake vkaho

21 april 10.10 Margootje, 3e echo
    21 april Honeyy intake vk

21 april SWEG, intake vk
    22 april 9.15 Line, echo
    22 april 13.30 Annemieke, termijnecho
    22 april Moontjee, afspraak vk
    23 april 09.00, Lief09 intake vk
    23 april Miza, 1e afspraak gyn

24 april 10.15, Lilalien, 4e echo
    26 april 12.15 Aapje, echo
    27 april 10.55 Line, afspraak gyn
    27 april Ineke1983, 10 wkn echo
    27 april Happygirl, 2e echo
    27 april Zora, 4e echo
    28 april 20.10 Dotje, afspraak vk
    29 april 10.30 Irene, afspraak gyn
    29 april 10.50 Fem, combinatietest
    4 mei Chris1980, 12 wkn echo
    4 mei 11.10 Paint, combinatietest
    6 mei 14.00 Paint, afspraak vk
    10 mei 09.00 Flappie, afspraak vk
    10 mei 09.30 Irene, combinatietest
    10 mei 10.15 Peertje, gyn 3e echo
    10 mei 20.30 Kartevelibaia, 2e echo
    11 mei Mercedes, termijnecho
    12 mei 10.00 Carlo, afspraak vk
    12 mei Jootje, afspraak vk
    20 mei 11.00 Aapje, afspraak vk

Ik (IreneH) houd de lijst bij. Wijzigingen/toevoegingen kun je me in een PB sturen.

19. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hallo allemaal,

Even een kort berichtje. Ik ben erg aan het genieten van het mooie weer dit weekend en ben verder erg druk. Vier vandaag mijn verjaardag en morgen ben ik echt jarig! :D
    Dus dames met een echo morgen....het is mijn birthday dus ik wil alleen maar goede verhalen lezen morgen!!

Nog even over de vakantie. Wij gaan 9 juni voor 3 1/2 week naar Italië. Wij gaan altijd rond die tijd dus dit jaar weer. Met Mathijn was ik 7 mnd zwanger tijdens de vakantie, nu pas (in juni dan) 4 maanden. Ik ben daar wel blij mee, de zware misselijke/vermoeide maanden achter de rug en nog niet zo heel zwaar. Ik ga lekker genieten!!! :):)

Nu weer het zonnetje in.

Fijn weekend nog allemaal!!!

20. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    hoi meiden,

heerlijk weer hè?

@debby, wow wat een mooie buik al.:)

@all, ik zal mij de aankomende week ook moeten afmelden. ik heb 1 week vakantie en ga met vriendlief en de hond ook lekker een midweek weg. heb vandaag nog gewerkt en ga straks na het eten de spullen pakken. heb er echt zin in, en gelukkig is t qua misselijkheid aardig aan t zakken. diarree heb ik wel nog steeds, helaas.

Deel Deze Pagina