Goede morgen. Succes met de echo's vandaag. nog Gefeliciteerd met je verjaardag irene en annemieke. Wendy gezellig bij jullie thuis. Buik mannetje zei dit weekend volgens mij begin je nu toch echt te groeien klopt de heupbroek kan de kast alweer in Dit weekend nog even verbloemen tijdens de verjaardag van mijn dochter. Tankini hmm denk dat ik toch liever voor een badbak ga of bikini snap het idee van de tankini niet zo. Ineke veel plezier Dochter wordt morgen 2 en ging vandaag trakteren op de crech helemaal trots was ze. Als je zegt Hiep Hiep zegt zij Hoera Dootje.(kadootje).
Annemieke en Irene: Gefeliciteerd !!!! Maak er een fijne dag van! Ik moet even heel hard gillen: AAAAAAAHHHHHHHHH!!!! GRRRRRRRRRRR..... Vandaag m'n theorieexamen gedaan. Ik wil zo graag m'n rijbewijs hebben voordat het beebje er is. Maar ik ben gezakt, 1 stomme vraag te veel fout. Balen zeg!!!!
balen linnie!!! gelijk weer opgeven voor de volgende mogelijkheid en nog ff keer doorlezen! hoever ben je met lessen? wanneer mag je praktijk doen??
Vroeger was het zo dat je gelijk dezelfde dag nog kon wanneer er mensen niet op kwamen dagen. Maar dat is helaas niet zo. Nu moet ik me opnieuw via internet aanmelden (vanaf 13.00 uur) en waarschijnlijk kan ik pas over een week of 3 opnieuw terecht. Ik ben nog niet begonnen met lessen. Volgende week dinsdag heb ik m'n eerste les. Maar ik doe een 8weekse spoedcursus. En ik wil toch graag ruim van te voren m'n theorie hebben. Want als ik het over 3 weken weer niet haal (haha, sorry, ben nogal negatief gestemd vandaag), dan wordt het wel erg kortdag allemaal. Maar genoeg gezeurd! Ik ga het gewoon opnieuw lezen en de volgende keer haal ik het gewoon!
ow das wel weer lang wachten dan zeg! gedver.. maar idd.. gewoon opnieuw doorlezen.. en volgende keer is het in de pocket met dat theoriepapiertje! succes nu alvast!
Linnie balen ik wwet nog wel hoe moeilijk dat was echt tot rvelends aan toe die toesen geoefend. Het scheelt ook heel erg welk examen je krijgt kwa moeilijkheid. Avon welkom en gefeliciteerd
@theorieexamen, ik heb een theorieweekend gehad. het lijkt erg shit om een weekend alleen maar te blokken maar het is echt fijn, en de test....ik kon hem fluitend doen succes, wij vertrekken zo....maar....de laptop gaat mee
Vanmorgen naar de VK geweest en het hartje gehoord. Het duurde wel even voordat ze m gevonden had. Straks nog een echo (12 weken) en dan heb ik mn APKtje weer gehad
Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties! Vakantiegangers: Veel plezier! Wendy: Wat leuk van je vogels en je kat! Mensen met echo's vandaag: Succes! Marleen: Wat fijn zeg, geniet ervan! Linnie: Balen zeg, het is ook een rotexamen! Helemaal de nieuwe stijl met die situaties. Bij mijn examen had ik die vragen op proef en ik was zeker weten gezakt toen, als ze hadden meegeteld! Succes de volgende keer! Mensen met buik: heb ik ook, ben heel tenger van mezelf en het valt nu al behoorlijk op! Nieuwe mama's: Welkom en gefeliciteerd! Iedereen die zich niet goed voelt: Sterkte! Iedereen die ik vergeten ben: Sorry!
@Carlo en Moontje: Gefeliciteerd met de verloving en het voorgenomen geregistreerd partnerschap! @Dotje: Wat goed van je kaartje naar je ouders, hopelijk valt het in goede aarde! Anders heb je er inderdaad alles aan gedaan!
Hey lieve meiden, hier druk, druk, druk, probeer beetje mee te lezen, maar reageer even niet. Liefs! O ja, alle goede echo's gefeliciteerd!
whaaaaaaaa loop weer te stuiteren van de zenuwen! nog iets meer dan twee uur dan staat de afspraak bij de gyn... hoest met alle echo's gegaan die hem al gehad hebben??? hoe voelen de jarigen zich een beetje jarig??? 'lang zullen ze leven, lang zullen ze leven ... lang zullen ze leven in de gloria ...... '
@Wendy, en hoe was de echo??? @Montjee, jeetje meis, wat verschrikkelijk dat je je zo beroerd voelt . Heb je wel iets van medicijnen?
Zo, heb het gevoel dat hier alweer iets meer gekletst wordt. We naderen allemaal de 12 weken, dus durven we iets meer?? Ik heb niet zo goed onthouden wat er allemaal afgekletst is, dus als ik iemand vergeet.. Sorry!! @ Debby; wow! Wat een mooi zwanger buikje! @ Wendy; moest idd een paar keer kijken naar die foto.. Maar leuk!! Gefeliciteerd! @ Annemieke en Irene; van harte gefeliciteerd! Leuke dag gehad? @ Nieuwe zwangeren; ik zag er nog 2 voorbij komen. Van harte gefeliciteerd meiden! @ Moontje; sterkte met je misselijkheid.... Nou tot later allemaal!!!