November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @Moontje,kan het me wel voorstellen,ik begrijp die verloskundige ook niet.Je hoort overal dat het voor de 12 weken niet gedaan word,of er word gewaarschuwd,dat het waarschijnlijk nog niet hoorbaar is. Anders bel de verloskundige op dat je nu zo onzeker bent.Misschien dat je via haar een echo kunt krijgen.

2. Annemieke82

Annemieke82 Actief lid

15 mrt 2010
    158
    0
    0
    Zeeland
    Hallo allemaal,

vandaag mijn 1e echo gehad en onze baby doet het! Ik loop wel 2,5 week achter, maar dat kan goed kloppen. Heb namelijk mijn eisprong gevoeld en dat was op 28 feb pas (i.p.v. 18 feb) Zal wel een late innesteling geweest zijn. De VK maakte zich in elk geval geen zorgen. Ik wel een beetje eerlijk gezegd... Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?

Lilalien: Wat een rotverhaal van et.. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Hopelijk valt het allemaal mee.

Wuppie: Gefeliciteerd met je dochter!

Andere echo (weet niet meer wie, sorry): Gefeliciteerd!

De rest: Morgen ga ik uitgebreid teruglezen en reageren.

3. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @Annemiek,gefeliciteerd,dat je echo goed was. Ik heb helaas geen ervaring met een laatte innesteling. Maar als de vk geen zorgen maakt,dan zit het goed lijkt me.

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    kan me ook goed voorstellen dat je je zorgen maakt hoor Moontje. vind ook eigenlijk wel dat ze het nog niet had moeten proberen.. maar dat is achteraf.

hoop dat je snel positieve duidelijkheid hebt!
    *knuf*

5. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    GOEDEMORGEN

@mercedes....ik zou ook heel graag aan het kamertje beginnen alhoewel er niet veel gedaan hoeft te worden, maar ik ga pas in de grote vakantie beginnen, dan gaan eerst de 2 anderen kindjes naar een andere kamer, het hele huis wordt gewit en we krijgen een hele mooi walk-in kast....en daarna mag ik aan de babykamer...

:DVolgens mij heb ik gister zelf al het hartje gehoord...kan het bijna niet geloven, maar het was echt een heel snel boem-boem-boem

Zo ga nu stiefdochter naar school brengen, dan ff naar de stad kado voor moeder kopen en vanmiddag komt mijn vader ons tuinhuisje opruimen...

FIJNE DAG ALLEMAAL EN GENIET VAN HET MOOIE WEER!!!!
    liefs nony

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    wij hebben nu wel de kinderwagen maar verder wachten we denk ik nog wel even. de a.s. babykamer is eerst voor de poes.. die mag daar bevallen en haar kittens opvoeden. is de enige plek met laminaat hier in huis en dierenarts heeft tip gegeven om haar af te zonderen van de hond en andere kat (of de vreemde katten die ook wel eens binnen komen)
    tevens zal het bij ons thuis de komende tijd druk worden dus dan heb ik liever dat ze wat rustig ligt want ze heeft het niet zo op vreemden de laatste tijd (en naar mij toe juist gruwelijk aanhankelijk)

wil zelf ook zoveel mogelijk doen aan de babykamer maar mag ik verven??? we willen waarschijnlijk de muren (behang) verven met een metallic verf, die hebben we zelf ook in de slaapkamer en vinden we allebei heel mooi (weet alleen nog niet welke kleur)

we gaan zondag trouwens wel kijken naar de spulletjes van mijn schoonzusje... die heeft nog heeeeel veel kleertjes (j + m) en badje en dat soort dingen en die mogen we hebben als we dat willen :)

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Goedemorgen meiden,

Moontje, ik snap het wel hoor, hopelijk kun je snel tterecht voor een echo!!!!

M.b.t. het kamertje, hier gaan ze -in eerste instantie- samen op een kamertje, ik wil wel graag een wiegje voor de eerste periode bij ons in de kamer en daarna samen in 1 kamer, kan prima toch? Wij hebben wel 3 slaapkamers maar geen zolder en verhuizen zit er voorlopig niet in. De 3e slaapkamer is heel klein en wordt als romelkamer gebruikt (heb geen andere ruimte.... :().

Wij gaan het in de zomer doen, dan ben ik 3 weken vrij, de eerste week gaan we verven, de tweede week een last minute weg en de derde week vloer leggen. Komt helemaal goed.

Fijne dag allemaal :). Geniet van het mooie weer!

xxx

P.s. en voor alle echo's vandaag; succes en veel plezier!

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mercedes, ik zou er niet aan moeten denken dat het kamertje pas in okt zou komen....dan ben ik wrs al bevallen....
    wij gaan morgen even bij de babydump kijken voor de wagen...

@moontjee, fijn dat je voor een extra pretecho gaat, maar ik snap de VK niet, normaal is het vanaf een week of 12....
    heb gisteren de angelsound geprobeerd, maar alleen mijn eigen hartslag....

@Annemiek, gefeliciteerd!!
    wat betreft minder lang zwanger dan gedacht, ik heb pregnyl gespoten dus das redelijk nauwkeurig....en zelfs dan kan er iets inzitten....

@all, vanmiddag om 14.40 uur een echo, maar kan jullie pas vanavond laten weten hoe het was gegaan, want moet meteen daarna naar een receptie van hubbie's oom, die gaat namelijk in de VUT....dus het zal zeker na 20-21 uur worden....

9. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hey meiden ik kan vanmiddag om 4 uur terrecht.
    het zal allemaal wel goed zitten maar ik wil bevestiging.
    ja misschien stom.
    maar het is wel me kindje;)

10. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @luukske,het kamertje word nu in juli geleverd,moet ook nog 3 weken uitwaaien en in augustus gaan we 3 weken naar de camping.Dus in september lekker daar aan verder.Ik ben bang dat half/eind oktober toch al krap word en we rond de bevalling zitten.De gyn gaf al aan dat een 2e bevalling eerder en sneller kan zijn. de 1e bevalling duurde vanaf de eerste wee tot de geboorte 5,5 uur.Ik had al bij 31 weken ontsluiting. Dus idd ik ga niet op het laatste moment nog zoiets doen.

Ik heb bij de reservering van het kamertje een bon gekregen,als ik die aan iemand geef die een kamertje of wagen daar koopt/reserveert,dan krijg die persoon een knuffel voor mij,dus mocht het zijn en je wilt het doen;) Die persoon krijgt dan zelf ook zo'n bon.

11. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg

Dat is goed nieuws,gelukkig nog voor het weekend.

12. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    fijn moontje!
    je heb groot gelijk!
    alvast heel veel succes!!! ;)

13. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Moontje ik snap heel goed dat je bevestiging wilt. Succes vanmiddag :)

@ babykamer, Mas is net uit zijn wieg sinds 4 dagen en slaapt sindsdien in zijn ledikant in zijn eigen kamer. Dus deze beeb zal ook eerst bij ons op de kamer gaan. Wij hebben ook geen slaapkamers over, maar wij waren sowieso toch van plan om tzt te gaan verhuizen naar een groter huis. Maar goed dat is opzich een luxe probleem. Wij gaan dan voor deze beeb ook nog geen kamertje kopen. Ik vind het wel jammer, maar komt wel als we gaan verhuizen.
    Voor een duowagen gaan we na de 20 weken echo pas kijken, ik baal als een stekker want we hebben vorig jaar een nieuwe Bugaboo gekocht dus die zal de deur uit gaan :( Maar goed, daar komen we ook wel weer overheen. Ook qua andere dingen hoef ik amper wat aan te schaffen voor deze. En als het een jongen is dan ook amper kleertjes want we hebben hier zoveel jongenskleertjes liggen.

14. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Luukske ,ok maken we ons niet direct ongerust!

Moontje ,vrij normaal je reactie ,heb de hele dag/avond en net aan je zitten denken ,zou idem gedaan hebben!

Annemiek 2,5 week??hoe groot was je beebje dan?
    Ik had mijn eisprong 27/02 en ik zou ook 5 dagen later pas een innesteling hebben gehad ik heb 2/03 een beetje bruinverlies gehad dus zou kloppen.

Hier nog niets van kamertje ofzo hoor echt niet pas na 15 weken ga ik beginnen dromen en op mijn roze wolk zitten :(
    Kan er nu echt niet van genieten ,vind het erg...

Nog 1 DAG en dan ECHO ,seffes me lekker verzorgen (ontharen enz.)

15. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    wat lief van je!!!
    en van de rest natuurlijk ook
    ik ben eigenlijk best wel blij dat ik vandaag nog mag

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    moontje ik snap je helemaal...
    eergisteren heeft de vk het ook geprobeerd bij mij maar ook helemaal niks gevonden :$
    ik heb nog niet eens een echo gehad waarop ik een hartje heb gezien dus ik weet helemaal niet waar ik aan toe ben

kan me jouw onzekerheid zooooo goed voorstellen

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Moontje: Toch een echo vandaag! Dat neemt hopelijkje onzekerheid weg.

Luukske: Jij ook succes met de echo!

Gek genoeg haal ik me ook weer allemaal rare dingen in mijn hoofd. Zal blij zijn als het dinsdag is en we naar beebje kunnen kijken.

@ pufclub: Weet ik nog niet, moet ik me nog in verdiepen.

@ kamertje: hier hoeft er niet geverfd te worden o.i.d. meubeltjes kunnen er zo in. Wij wachten tot eind mei en dan gaan we met Pinksteren ofzo misschien wel kamertjes kijken. Wandelwagen enzo dan ook pas, nu nog even niets, wel alvast een beetje opruimen thuis. Babykamer is namelijk nu nog studeerkamer. En eerst wordt er rond 11 mei nog nieuwe matrassen en verstelbare lattenbodems (heerlijk) voor ons bezorgd.

18. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Nee NIET stom!! Je hebt gelijk, ik zou hetzelfde hebben gedaan!
    Succes vanmiddag!!

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Fem, hier ook nog steeds moe en misselijk :(. Maar ik zit toch ziek thuis, dus "alle" tijd om hier even te lezen en te reageren ;).

@Mercedes, wij zijn eerst nog druk bezig met Ryan z'n nieuwe kamer en gaan pas de babykamer verven als we weten wat het is. Als het een jongen is, blijft de kamer zo, als het een meisje is, wordt er een muur waarschijnlijk knalroze. Maar dat ook pas op het laatste moment, zodat niemand het ziet :D. Bij de eerste wilde ik ook alles op tijd klaar hebben, nu ben ik nog nergens mee bezig. We heben alles van Ryan ook nog, dus weinig nodig.

@Moontjee, ik zou ook de vk even bellen en kijken of je niet via haar een echo kunt krijgen. Lees nu dat je om 4 uur de echo hebt, gelijk heb je meis!

@Annemiek, gefeliciteerd!

@De rest met echo's vandaag, veel succes en plezier.

@Lilalien, gelukkig morgen de echo! Kan me heel goed voorstellen dat je daar ook erg naar uitkijkt.

20. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh ik ben niet vooruit te branden vandaag. Nog meer mensen hier last van?

Deel Deze Pagina