November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Leonieke: Sterkte en hopelijk is het weer snel raak! *knuf*
    Dotje: gefeliciteerd en welkom!
    Werk: werk in een kleinschalig wonen project voor dementerende ouderen (24 uren pw)
    Fem: Dan moet ik al helemaal niet langs komen bij Ilona..was meer dan 25 kg aangekomen de vorige zwangerschap...
    en ik slaap ook zo slecht. Pff ben gewoon nog moe als ik wakker word.
    Snippie: Jij ook gefeliciteerd en welkom :)
    Line: veel plezier vandaag

Mijn rugpijn is nog steeds aanwezig en kan nog steeds niet tillen. Het word langzaam aan wel wat beter.
    Heb volgende week een afspraak met MvM. Ben benieuwd :)

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik kom me ook hier melden! Ik heb donderdag een test gedaan en het was positief! Volgens mijn berekening ben ik op 10 november uitgerekend.

Ik heb al een dochter uit november 2008 net als Jootje en wij zijn ook bekende van elkaar van het forum. (jootje ik heb mijn naam aan laten passen ;) )

Uiteraard ben ik helemaal blij met deze zwangerschap en vandaag ga ik het aan mijn ouders vertellen. Ik kan niet wachten!

Ik hoop dat dit net zo'n gezellige groep zal worden als de november 2008 mama's!

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Jeetje, wat veel november mama's (van 2008 en 200&) wat grappig zeg :).

M.b.t. smoesjes; ik vertel het vanavond gewoon, ik kan toch mijn mond niet houden en als ik -als verstokte roker en wijnliefhebber- niet rook of drink weten ze het zo :), dus ik vertel het gewoon tegen mijn familie (vanavond).

Ik ga ff plat hoor!!!

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    En @078Mama; welkom en natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!!

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Werk, ik werk als office manager bij een advocatenkantoor en doe dat 3 dagen per week.

@Line, vervelend dat je ms hebt. Wel fijn dat ms zich rustig houdt als je zwanger bent trouwens. Hoe was je dagje A'dam?

@Snippie, welkom en gefeliciteerd!

@078mama, welkom en gefeliciteerd!

@Jootje, vervelend dat je nog steeds last van je rug hebt. Als het erg blijft, kan je misschien een afspraak maken bij een osteopaat. Die helpt mij altijd erg goed met rugklachten.

6. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Hoi hoi

Wilde jullie even feliciteren! Was helemaal verbaasd toen ik alweer een nov2010 mama's topic zag het gaat ook zo snel!!! En dat blijft het gaan, nu lijkt het soms nog allemaal heel lang te duren tot je aan de eerste 12 weken bent maar daarna vliegt de tijd! Geniet ervan

7. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    078mama: hoi hoi!!! leuk dat je je hier ook meld :)

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij hebben net Ryan z'n "grote" bed opgezet. Hij gaat er vanavond voor het eerst in slapen! Iemand nog tips hoe dat goed gaat, het is een 1-persoonsbed!

9. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @peertje,vervelend dat je nog af en toe roze verlies hebt.
    @jootje,ik vond het wel leuk meedoen met mvm.
    @078mama,Welkom en gefeliciteerd!
    @debbykoops,heb helaas geen tips.
    Wel spannend voor het eerst in het grote bed:)

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Ano, ja erg spannend, ik hoop dat hij gaat slapen ;)

11. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    ik hoop het ook anders komt er voor jullie ook weinig van slapen

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Daarom proberen we het nu in het weekend, dan kan manlief eruit (die kan beter zonder slaap dan ik ;)). En zijn ledikant staat op de logeerkamer, dus in geval van nood kan hij daar altijd nog in!

13. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Debby, we deden ons dochtertje de eerste tijd pas op het laatste moment op bed, dus pas als ze wou gaan slapen op de bank.
    En we hebben nog steeds het matrasje uit het ledikant naast het bed liggen. Als ze er uit valt, dan valt ze zacht. Maar ze is er nog nooit uit gevallen.

078mama; gefeliciteerd en welkom!

Fem; wat spannend dat je het vanavond gaat vertellen!

Hebben jullie nog speciale manieren om het te vertellen aan jullie ouders? Ik dacht er zelf aan om een lekkere slagroomtaart te maken en daar met chocola een opschrift op te zetten..
    Jullie nog andere leuke ideeën?
    Wij hebben hier nog wel even tijd om het te bedenken, we gaan het toch pas bij de 12 weken vertellen (ik hoop tenminste dat we dat volhouden).

Ik ben trouwens ook al een november mamam uit 2007.

14. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    ik heb 2 mokken ingepakt met lieve opa en lieve oma.
    En heb het van de week na de test gelijk verteld.
    Kan dat toch niet voor me houden.
    Voor de rest zeggen we het nog tegen niemand we wachten eerst de echo af.

15. Jelle slaapt vanaf zijn 2e (nu 2 maanden) in zijn grote bed. Was helemaal geen probleem hier; hij sliep er gewoon meteen goed in.
    De eerste avond was ie ook wel aardig moe, dat wel, dus de kans op meeteen gaan slapen was dan wat groter misschien.. maar ook daarna ging het gewoon goed.

Ik heb vandaag vast aan mijn ouders en zus+zwager verteld dat ik zwanger ben. Die reageerden natuurlijk allemaal enthousiast :)

16. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Ja dat met die mokken vond ik ook wel leuk, maar dat heeft mijn broer en vrouw al gedaan. Ik mag graag origineel zijn haha.;)

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ryan ligt op bed en het lijkt goed te gaan...nu hopen op een goede nacht ;). We hebben er niets naast gelegd, hopelijk valt hij er niet naast.

We hebben het mijn ouders gewoon zo verteld, zonder poespas. De eerste keer heb ik mijn ouders de positieve test gegeven, mijn moeder moest wel 3x kijken :D.

18. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Hallo Allemaal,

Ik wil ook graag mee kletsen hier.
    Na lang wachten op ons 2e wondertje zijn we toch zwanger!

We zijn onder behandeling bij een FA. En moet komende vrijdag weer bloedprikken om te kijken of het hcg mooi stijgt.
    Ik heb nog geen afspraak voor een echo.

Het is nog heel pril. Volgens mijn eigen berekening ben ik 9 nov. uitgerekend.

Ik lees morgenavond even een beetje terug, dan kan ik ook reageren op de rest.

Groetjes Anouk

19. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Welkom Anouk, gefeliciteerd!!

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Debby: Hoe oud is Ryan? Spannend met het slapen. Ik hoop dat het goed gaat vannacht!

@Anouk: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Deel Deze Pagina