November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Wendy geweldig die foto's !!

Hier niet zo'n warmte fan jak al ik kon kroop ik in een iglo ;)

Doordoen ,geraak niet vooruit en men meisje werkt tegen :)

2. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    @wendy, wat een lieve foto's van de parkietjes en de poes.

@koninginnedag, wij gaan morgen naar plopsaland in Coevorden.
    Die is vanaf morgen geopend, dus ik ben zeer benieuwd.

Mijn kleine meid is nu naar de peuterspeelzaal. Ik heb net wat karweitjes gedaan en mag van mezelf nu nog even een uurtje relaxen op de bank. Voel me zo moe, gatsie.

3. babyproject

babyproject Niet meer actief

Wat een mooie poes!
    Welk ras is ze?
    Ze lijkt wel op mijn Siberische katten. Vooral het rondje koppie is kenmerkend.

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
  5. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @Luukske,is idd mooi geworden,ben nu nieuwsgierig naar de lakentjes e.d. Is wel handig als je zelf zo handig bent. (volgens mij zeg ik het allemaal een beetje ongelukkig).

6. Lilalien

:) In 1 woord PRACHTIG Luukske!!!! :)

echt wilde dat ik ook zo'n talent had.
    Mooie wieg ook ,wil er ook graag eentje ga eens polsen bij men ventje :D

En neuzen op 2e handssites :)

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lilalien, op marktplaats staat zo'n zelfde te koop....

@mercedes, in mijn album staan de lakentjes....

8. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg

Ja gezien,ow is echt mooi geworden.

9. Lilalien

Ben van BE ,en moet ook nog ledikantje klaarkast enz hebben

10. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik ben zover klaar met zolder en kan de toekomstige babykamer uitruimen Jippie. Alleen de campingkast (is leeg) en 3 kratten met speelgoed moeten naar zolder,dus dat is vandaag zo gedaan. Kan niet wachten om ook te beginnen.Als de kamer eenmaal leeg is,ben ik volgens mij helemaal niet meer te houden.

Wie laat hier allemaal een geslachtsbepaling doen,of wachten jullie tot de 20 weken echo?

11. Lilalien

Ik vraag gewoon de volgende keer na de terlmijecho of hij kan kijken eens het duidelijk "zou" zijn :)

12. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    met de 12 weken echo,zouden ze dan al iets kunnen zien?Ik begin nu al nieuwsgierig te worden.

13. Lilalien

Vind ik riskant ,de mijne doet rond 18/19/20 weken zijn voorspelling wel als hij het dan ook duidelijk ziet :)

14. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Ik laat 5 juni een geslachtsbepaling doen! ben dan 16 weken en 5 dagen zwanger, ben heel benieuwd of we weer een meisje of een jongetje krijgen! En ja, jullie mogen het weten! :D

15. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb op de site van babyview gekeken maar die doen het pas vanaf 18 weken,dat voelt nog zolang aan.Dit keer wil ik graag gericht shoppen,bij mijn zoon had ik alles neutraal.Dus ik heb nog niet geshopt *snik*.

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mercedes, ik wil het ook graag weten, maar wij krijgen eerder de 20 weken echo, met 18-19 weken, omdat we 5 weken op vakantie willen gaan....weet niet of ik met een week of 16 nog een echo krijg(misschien op medische indicatie), maar ben idd wel erg nieuwsgierig.....

onze babykamer wordt dus wit/paars/zilver, kan dus voor J/M, maar met een paar kleine aanpassingen kunnen we toveren....

ik wil als ik wat verder ben een dagje naar Breda, Kidsfactory....zou mooi zijn als we dan iets zouden weten qua geslacht....

@lilalien, de belgische marktplaats gebruiken wij ook vaker, voornamelijk hubbie....er zal vast wel wat leuks uit te halen zijn....

ik ga in mei ook even naar Lommel, naar Swiet(die hebben ook een site), voor een commode en evt bedje....heb wat op het oog, dus dat komt wel goed....zou iig super op het kamertje passen....

heb hubbie trouwens ook opdracht gegeven om binnenkort de kroonluchter op te hangen op de babykamer....de gordijnen zullen binnenkort ook wel klaar zijn....

17. Lilalien

:D Luukske heb al een geverfde paars/witte kamer enkel de meubels niet EN de baby natuurlijk ;)

Zucht op een andere site waar ik ook kom (ineke ook)zijn er niets anders dan dames die een miskraam hebben ,ben er echt niet goed van :(

18. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja Lilalien, ik ben er ook al de hele avond aan het denken... zo verschrikkelijk allemaal!!!

19. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Goedeavond allemaal!

Heb snel even bijgelezen, maar helaas niks onthouden...

Geslacht weten.. Ja, wij willen het weten. We hopen dat hij het kan zien bij de 20 weken. Maar eigenlijk zit ik er ook steeds meer aan te denken om het niet te willen weten.
    En als jullie het weten, mag de rest van de wereld het dan ook weten? Daar zit ik dus ook nog over na te denken.
    Bij mijn vriend zijn zus is het de normaalste zaak van de wereld dat iedereen het weet. Maar dat lijkt me zo saai... Dan is er helemaal geen verassing aan.. Behalve dan de geboortedatum.

Iedereen een fijne nacht en voor morgen een goede koninginnedag!! Hopelijk krijgen we toch een beetje goed weer er bij.

20. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @luukske, wij nemen als hoofdkleur wit/zilver/grijs.Dus 2 muren (1 loopt iets schuin aan de zijkant) grijs/zilver gestreepte behang.1muur komt de kast tegen en de andere muur de commode. De kant van het raam en de andere muur wit. En de kamer is wit met zilver/grijs vierkant aan de voorkant van het bedje en op de kast en ledikant is het tevens om de deurtjes te openen. Ik wil nog kijken voor een klamboe (had een mooie gezien van babouche,maar oh zo duur) en dan beddegoed,dit wil ik met zilveren sterren of vlinders. Het dekentje,hoes aankleedkussen e.d. wil ik geslachtsgericht kopen. Oja badje standaard en wasbak zijn wit. Ik had bij mijn zoon alles geel aangekleed,maar dat gaat naar mijn moeder,toen had ik de gordijnen,hemel, badje/wasbak/ etc alles geel met beertjes.

@20weken echo,ik weet nog niet wanneer ik die ga krijgen,het zit altijd zo vol,de afspraak die ik had voor 11 mei hebben ze ook verzet naar de 18de,gelukkig kon de echo/nekplooimeting wel blijven staan.

@geslacht weten,wij willen het weten,maar willen het nog niet tegen iedereen vertellen.

Deel Deze Pagina