November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

eu hoe spreek je dat uit jeeeeeeeeeeee ;)

Merk dat er weer veel Y-'tjes en X-jes geboren worden

2. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ thuis geslachts test...het werkt met urine, aan de hoogte van de ph waarde zou je kunnen zien of het een jongen of meisje wordt..
    na 10 min heb je de uitslag...
    ik denk dat ik de test eind volgende week in huis heb, en als ik het gedaan heb laat ik jullie weten wat de uitslag was...

Mijn kleine mannetje is zo ziek, 40 graden koorts niet eten amper drinken, hangerig, opgezette amandelen en alleen maar bij mama willen...en volgens mij komen er ook nog kiezen bij...en dit al bijna een week, als het morgen nog zo is moet ik naar ha post...
    vermoeiend en zo zielig...

3. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Nony; och beterschap voor je zoontje.. Niks aan als de kleintjes ziek zijn. Hopelijk is het morgen al een stuk beter.
    En ik ben benieuwd of die test gelijk krijgt.

@ Moontje; gefeliciteerd dat je misselijkheid over is!!! Die vermoeidheid gaat ook zo over hoor.. Persoonlijk ben ik liever moe dan dat ik de hele dag zo misselijk ben.

@ Carlo (toch??); ja daar heb je gelijk in. Er zijn nog zoveel "verassingen" voor de mensen in de omgeving. Maar persoonlijk neig ik er toch steeds meer naar om het geheim te houden. Ik vond het de vorige keer toch wel fijn. Dan gaat iedereen gokken enzo.. Maar toen wisten we het zelf ook pas 5 weken van te voren..

@ Lilalien; dat probleem heb ik dus ook.. Steeds al ik iets leuks zie, dan zegt vriendlief: we hebben alle tijd nog.. Ja dat is ook wel zo, maar ik heb er zo'n zin in om even lekker te neuzen! En er zijn deze weken veel opruimingen en aanbiedingen!:D

@ Ineke; beterschap.

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, net terug van een middagje in het park....erg leuk, leuke muziek etc...even over de kinderrommelmarkt gelopen....
    mijn ma belde nog dat ze bij haar in de buurt op de rommelmarkt een zgan box had gekocht(zat geen krasje op...en met speelgoedla) voor 10 euro!! en ze brachten hem ook nog bij haar thuis....

@lilalien, ik zou er niet tegen kunnen als ik de spullen pas laat in huis zou hebben, ook gezien mijn vorige opname met 25 weken tot aan de bevalling....was net klaar met de kaartjes te maken, en de babykamer was al af met 13-14 weken....

@nony, beterschap met je ventje!!!

@moontjee, gelukkig gaat het met de misselijkheid beter, maar die vermoeidheid is ook wel eens lastig, maar gelukkig niet zoals misselijkheid....

@alcoholvrij drinken.....
    indien witte wijn....iets van een fles vullen met appelsapje....
    indien rode wijn, zou ik een flesvullen met donkere bessensap....of kijken of de hema kinderwijn in de winkel heeft....
    of bij Rose....spa rood met rode ranja....

5. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Van Dubbelfriss heb je de smaak witte druiven/appel (geloof ik), die lijkt erg op een wijntje. In een wijnglas doen en niemand die het opvalt! Wanneer ben je jarig, als ik vragen mag? Ik ben namelijk donderdag jarig! Alleen hoef ik geen smoesjes te gebruiken, heb al een buik die niet meer te verbergen is!

@geslacht wel/niet vertellen; wij willen het geslacht wel weten en vertellen het ook gewoon. ik vind het nog steeds een hele grote verrassing als het kindje geboren wordt. Hoe zal hij/zij eruit zien, heeft hij/zij haar, hoe zwaar zal hij/zij zijn? Ik persoonlijk vind het heel fijn om te weten wie er in m`n buik zit. Maakt het weer wat echter.

6. SWEG

SWEG Lid

25 mrt 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    @luukske en lief09 bedankt voor de tip,
    en ik ben as maandag jarig....

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Alcoholvrije drankjes : wij hadden 2 januari een IUI en mochten toen ook niet teveel drinken. Hebben toen alcoholvrije witte wijn gedronken. Het was niet slecht, maar ook geen topklasse natuurlijk!
    Feest fijn!

8. SWEG

SWEG Lid

25 mrt 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ineke1983, waar kun je die wijn kopen?

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @sweg, hoe jong wordt je?

10. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Goeiemorgen allemaal!

@ Fem; gaat het goed?? Heb je volgens mij al weer een paar dagen niet gezien.. Zo misselijk?

@ Babynamen; hier op de buurt is gisteravond een jongetje geboren met de naam Tristian.

Fijne dag allemaal.

11. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

Ja het is een 3d zo leuk!! bij een echobureau gemaakt een hobby echo zoals hij doet noemde. Had met negen weken al een termijnecho gehad.

Gisteren een leuke dag gehad flink gescoord op de rommelmarkt. Veel kleertjes voor mijn meiden en mijn meiden hebben zelf ook gestaan. 1 fietskar vol met rommel in mijn ogen dan. Halen ze toch even 83 euro binnen. :$:$ Dus hun spaarpotten zijn weer wat gevuld;) al mogen ze straks wel wat leuks uitzoeken;)

Nou ik zal me eens aankleden boodschappen doen en denk 1 nachtje naar de camping als de zon zo blijft schijnen.

Iedereen fijn weekend!!

12. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    je spreekt het uit als ksaljla;)

13. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    ik ook!!!!!!

14. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ha meiden,

Hier alles okay. Nouja, met mij niet zo, ben echt ziek en kan de hele dag wel janken. Als ik iets inspannends doe (over de rommelmarkt lopen op K'dag bijv) wordt ik daarna keihard afgestraft en lig ik als een vaatdoek op de bank :(. Ik vind mezelf zo zielig (erg he, haha) en ik weet gewoon niet wat ik eraan moet doen; neem netjes vitaminepillen, eet veel fruit, drink water, eet vezelrijk eten etc etc etc. Maar ik voel me slap, belabberd en ziek.

Fijne updat he ;).

Ik hoop mee te mogen kletsen als ik me weer wat beter voel....

Heel veel liefs van mij.

xxx

P.s. nekplooimeting was goed, ben 3 dagen vooruit gezet, 03 nov uitgerekend :).

15. SWEG

SWEG Lid

25 mrt 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wordt as maandag 29.

16. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik heb die wijn gewoon in de supermarkt gekocht bij ons in de buurt! Maar ze hebben hem overal wel: Delhaize, Colruyt, Carrefour, ...

17. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ja, zo denken wij er ook over. Ik wil kunnen praten tegen mijn baby en dat vind ik een stuk fijner als ik weet hoe ik het moet aanspreken ;) Dat hele "het" of "hij/zij" vind ik persoonlijk zo raar! Nu kunnen we gewoon een naam bedenken en kan ik alvast zo'n 20 weken een band vormen met mijn meisje of jongetje.
    Verder zal deze kennis weinig invloed hebben op de spulletjes die we kopen. We gaan sowieso voor groen.

Ik heb wel even geïnformeerd bij mijn (schoon)ouders of ze het willen weten zodra wij het weten. Misschien wilden zij wel verrast worden, maar zij willen het ook weten, dus dat komt goed uit. Ben niet zo goed in geheimen, ik zal me waarschijnlijk alleen maar verspreken anders. :p

We hebben wel afgesproken niet de naam te vertellen. Ik wist al heel snel hoe mijn nichtje zou gaan heten en dat vond ik zelf toch minder leuk.

18. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Geslacht vertellen,mijn moeder zei gisteren tegen haar zus,dat ze het nog niet wil weten.Terwijl ze tegen de overbuurvrouw eergisteren waar ik bij was,nog zei het wel te willen weten. Beetje twijfel.Ik zie wel als we het weten,of ze het wil weten of niet.Maar ik ga het niet aan iedereen vertellen.

19. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Hoop jarigen deze week, ikzelf ben dinsdag jarig, 33 alweer. Ik vier het niet, ga met de meisjes, mijn man en mijn moeder uit eten.

Ik drink nooit, maar wat ik wel lekker vind en er in een wijnglas precies uitziet als Roze is Ame. Dat verkopen ze bij de AH, je moet het dan wel vanuit de ijskast schenken anders valt het wel weer op.

20. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

De naam houden we ook geheim, dat hoeft niemand nog te weten! Mijn ouders en schoonouders willen het geslacht ook weten, m`n mams kan niet wachten om lekker te shoppen, zodra we het weten (ik zelf ook niet hoor!).

Ik word donderdag 26!

Deel Deze Pagina