goeiemorgen meiden, @meiden met een echo vandaag....veel kijk en luister plezier! @all, vandaag en morgen lekker vrij....donderdag de 12 weken echo en vrijdag de bruiloft van hubbie's broertje.... denk dat we donderdag na de echo even gaan shoppen.... donderdag zal ook de afspraak voor de 20 weken echo gemaakt worden, want die moeten we met 18-19 weken laten doen, omdat we in juni op vakantie gaan voor 5 weken....
Omdat de baby met het hoofdje graag bij het belletje wil blijven liggen en als dat dus te hoog is wil het niet draaien om in te gaan dalen, vandaar een grotere kans op stuitligging.
Ja helaas . Het houdt gewoon niet op, wordt er soms echt moedeloos van. En ook nog eens erge last van mijn hooikoorts, dus alles dubbelop, bah, bah, bah. En aardappelpuree overgeven, oh ik weet hoe het voelt...ik ben inmiddels wel goed in wat ik wel en niet fijn vindt om over te geven. Melk is bijv. ook heel ranzig om over te geven vind ik (ik word al misselijk als ik eraan denk)!!! Dus ik probeer ook wel rekening te houden met wat ik eet en vooral veel drinken. Dat scheelt ook wel....
Moontje ,veel plezier straks! Debby en iedereen die zo ziek ik een hele dikke beterschapsknuffel!! Luukske ook fijne vooruitzichten de komende dagen! Ineke ,ik denk ook dat dat idem is termijnecho en de 12 weken van bij ons. Wanneer moest jij? Ik 18 mei ,2 dagen voor mijn verjaardag en eens dan alles ok is gaan we eens iets shoppen want wil niets voor moederdag of verjaardag ,van mij part mag het allemaal naar de baby gaan Hier nog ziek ,heb de oudste thuisgehouden ,heb dan tot 10 uur kunnen rusten in de mate hoe je dat kunt met de kindjes rondom je. Net alles in orde gemaakt (morgen komen ze kijken voor de verkoop). En nu bammetjes eten ,strijken met veel tussenpauzes vermoed ik want ben zo dul. Mijn moeder had van vorige woensdag koorts ,blijkt dat ze een virus op heeft gelopen (niet besmettelijk)maar het zou iets van lange duur zijn voor op te knappen. Ik had gisteren ook koorts ,man deed wel lief voor me maar die moet eerst tegenwringen en dan loskomen ,die van jullie ook ??? Beterschap voor de zieken Veel plezier voor de echo's en tot gauw Lila & co
Hoi meiden, weer een teken van leven van mij, alles gaat goed gelukkig. Zijn net terug van een klein weekje vakntie, vandaar dat ik er even niet was. Kom snel weer mee kletsen, maar ga nu even lekker winkelen. Liefs Zora
Hoi, dat heb ik echt nog NOOIT gehoord... heeft je gyn je dat vertelt? IK geloof persoonlijk alleen maar wat mijn gyn of HA me zegt hoor, want er doen zoveel fabeltjes de ronde!!!
Lilalien, ik mag volgende week maandag gaan!!! 10 mei, kwart voor 9! Ben zo blij dat is 's ochtends mag gaan, anders moest ik alweer een hele dag zenuwachtig wachten!!
Tja, ik heb er wel eens van gehoord.. Ik weet het persoonlijk niet. Ik heb er hier wel eens vaker over gelezen, ook meiden die hem hoog hadden en die baby's waren wel gedraaid. Ook waren er meiden die het belletje er uit haalden, omdat het te luid zou zijn voor de baby. Ja, wat je wil geloven moet je zelf weten, maar ik zou inderdaad eerst eens horen wat de gyn of vk zegt. Ikzelf geloof het allemaal niet zo... of toch wel??
hey lieve meiden. alles was goed bij de echo. ook de nekplooi was normaal. we moeten nu 2 weken op de uitslag van het bloed wachten. en ons wondertje had zijn/haar duimpje in zijn/haar mondje Bekijk bijlage 69627 en dit is hij/zij dan
hoi meiden, even een vraagje. ik heb vaak het gevoel dat ik slecht kan uitplassen. net snel geplast voordat we na een bouwmarkt gingen, flinke plas. toen we daar aankwamen moest ik alweer heel nodig. lopen we in de winkel verlies ik ineens een druppeltje urine. ik schaamde me dood, voelde me erg ongemakkelijk. en moest dus ook kei nodig plassen. zijn gelijk weer naar huis gegaan. is dit normaal??mijn buik groeit wel erg hard, en de ene keer kan ik heel goed urine ophouden en de andere keer moet ik hard lopen.
hebben vandaag een babyluisteraar gekocht.. (via internet besteld) hoop dat we hem snel binnen hebben!
mooie echo moontje @carlo ik heb het ook wel is zeker op de fiets als ik over hobbels ga @hier donderdag 12 weken echo as die goed is gaan me schoonmoeder en ik op wagen jacht
leuk flappie! heb je er al 1 op het oog? alvast veel succes bij de 12wkn echo! (wij hebben hem vrijdag) en daarna met de wagen uitzoeken!
ja wij gaan voor de maxi cosi mura4 omdat het een mooie ruime ligbak heeft en je kindje kan er tot ongeveer 4 jaar in zie zo vaak ouders zeulen met kindjes van 3 door de winkel en er achteraan rennen dan denk ik zet je kind tog in de wagen....
nu moet ik weer 8 weken wachten op de volgende echo maja is niet anders.. daarna moeten we 10 weken wachten
ff ego ben lichtjes pissed: mijn 'beste vriendin' is de gene over wie ik het een paar posts geleden had... die bepaalde persoon... en ze blijkt me dus helemaal zwart te hebben gemaakt met woorden die ik gezegd heb om haar te helpen/steunen/ etc omdat ze ook zwanger is maar nogal onzeker... stank voor dank dus... kon het eerst niet geloven maar vandaag de zekerheid gekregen dat ze die dingen écht gezegd heeft over me... :x (ja ESTHER je zult dit wel lezen maar ik zeg ' Z H U ')