Ik heb zelf bij Prenatal gewerkt en wij verkochten ze ook, maar moesten dit er duidelijk bij zeggen. Ook stond het op het papiertje wat erbij zit. Mijn eigen verloskundige raadt ze zelf ook af, ik heb ze om die reden ook nooit gehad. En prima als je het niet gelooft hoor, ik waarschuw alleen maar dat het KAN gebeuren daardoor, niet dat het zeker is. Zeker als ze er sterk op reageren wil het nogal eens vaker voorkomen.
@ zwangerschapsboula ik verkoop ze ook in de winkel, en ik zeg altijd als je ze niet 12 uur op een dag, en elke dag omdoet kan het geen kwaad. Maar idd onder de navel dragen, daar ligt ook je kindje @ 12 weken echo heb ik vandaag gehad, en alles zag er goed uit,precies op schema...29 juni 20 wken echo @kinderwagen ik heb een hele handig wagen in amerika gezien, maar weet niet of ik het aandurf om online te kopen...anders urban jungle @wendy zou gewoon gezellig mee blijven kletsen.... Voor de rest gaat hier wel goed, niet meer misselijk, heb nu de hele honger, maar gelukkig nog niets aan gekomen...
maar natuurlijk! was ook wel de bedoeling, maar wilde ff stil houden tot ik zeker wist of het wel of niet klopte... nu weet ik dat en doe ik weer vrolijk mee! nog helemaal niets aangekomen???? ik wel beetje.. maar weet neit of het daar van komt... ben natuurlijk ook gestopt met roken maar ben naar mijn idee juist minder gaan eten dan meer.. (is ook niet goed maar doe mn best) (het geen wát ik eet is wel gezonder dan voorheen )
@wendy; vervelende situatie met je "vriendin"! Maar idd gewoon gezellig mee blijven kletsen! @Bola; ik heb bij m`n vorige zwangerschap er 1 gekregen van m`n moeder. Toen niet veel gedragen, want werkte nog fulltime en op m`n werk irriteerden collega`s zich aan het belletje... Maar ben van plan om hem deze ker vaker te dragen! @Echo; ik mag ook donderdag! Zullen we afspreken dat we allemaal een echo hebben met een supermooie spartelende baby erop??? Ik ga daarna lekker m`n verjaardag vieren!
He wat is dit nu, kon er net niet in!!! => Ivm dodenherdenking 2 minuten gesloten. Wie had dit ook? MoedertjeB, ik wilde helemaal niet aanvallend doen hoor, en ik dacht niet dat er meiden waren die hem kort droegen! Ging ervanuit dat iedereen hem lang droeg eigenlijk... Het is gewoon dat er ZOVEEL fabeltjes de ronde doen over wat wel en niet mag als je zwanger bent, jammer genoeg! En vermits ik vrij vaak naar de gyn mag, zei hij me dat ik niet teveel mocht geloven maar gewoon de medische raad moest volgen... daarmee bedoelde ik vooral op dingen als: als het een meisje is ben je altijd misselijk; een beetje roken mag best; je moet alles eten waar je zin in hebt want dan is het ook gezond ED Zo, ik hoop dat het nu duidelijk is dat ik niemand wilde aanstoot geven...
@Kitty,is idd wel geinig ook om andere verhalen te lezen. @Wendy, laat je niet kisten gewoon gezellig meekletsen. @Bola, klopt idd,dat je deze niet tot het einde mag dragen,omdat deze voor een stuit kunnen zorgen.Ik heb hem de vorige zwangerschap tot 30 weken gedragen.Deze zwangerschap draag ik hem nog niet,maar misschien dat ik dit wel ga doen. @Echo, fijn om te horen dat er weer mooie echo's zijn geweest. Ik mag volgende week dinsdag.
ja ff stilte ivm dodenherdenking.. netjes toch? maar had het zelf hier ook niet verwacht hoor.. was wel schrikken wat er op de dam gebeurde!? tuurlijk blijf ik gezellig kletsen! ja zit er mee dat ze niet de vriendin blijk te zijn die ik dacht dat ze was maar heel simpel denk ik nu: dan is ze het gewoon niet waard.. en kan ik er dus ook niet lang wakker van liggen.. eind goed al goed. (hoef ik me ook geen zorgen meer te maken om d'r, dat deed ik wel heel veel)
Ik zat aan de tv geplakt net! Dacht dat er aanslag gepleegd werd! Maar gelukkig is er weinig aan de hand. Beatrix moest wel hard lopen tussen W.A. en Maxima in @Wendy; goedzo dat je je er verder niet druk om maakt! Als ze zo doet, dan is ze je vriendschap niet waard!
was idd erg schrikken die menigte die zo uit elkaar rende.... @all, overmorgen de 12 weken echo, vind het toch weer erg spannend.... kruip dadelijk mijn bed in, want ben hardstikke gaar!
ik vind het wel goed zelf ook 2 minuten stil geweest alleen jammer van die aso buren weer lief we spreken af bijde een mooie echo donderdag
Ik kwam ook even melden dat mijn nekplooimeting helemaal goed was vanmorgen. Bloed uitslag krijg ik maandagmiddag. Het was gemeten op 1.6 voor de technische onder ons. Volgens de gyn helemaal goed. Mijn schoonzusje was mee ( man moest werken) dus dat was wel erg gezellig. Daarna nog even lekker wezen shoppen. Mijn eerste positiebroek gekocht en een aantal babykleertjes. En oooohhh wat word je daar hebberig van. Heb nog een mooie echo foto, maar is nog niet ingescant.
ik ben ook geweest naar de combinatietest bij was de nekplooimeting 2,4 volgends de verloskundige gewoon normaal.. wat denken jullie? ik krijg pas over ong. 2 weken de uitslag van het bloed
Tja moontje ik weet het niet. Als de gyn zegt dat het normaal is dat zou ik daar maar op vertrouwen. Maar wat duurt jouw bloedonderzoek dan lang? Als dat nog 2 weken duurt? Ik krijg hem maandag al te horen.
Meiden, denken jullie dat het schadelijk is om met de laptop op schoot te zitten in de zetel als je zwanger bent? Ik leg wel een kussentje tussen de laptop en mijn buik-schoot