Ineke ,ik zit nu ook zo te laptoppen en met zo'n laptophouderkussen en een kussentje daaronder ook. Moontje 2,4 mm is perfect normaal meer dan 3 mm is soms niet zo goed maar je hebt ook kindjes met een nekplooi van iets meer dan 4 mm die perfect normaal ter wereld komen! Goh in de prenatal een leuke eetstoel gezien Eerst mijn kleerkast zegt men man
Moontje was nog vergeten te zeggen hoe prachtig je echo was zo'n echo kom je niet vaak tegen in zo'n goed beeld!!! Goedemorgen iedereen!!!
phoe,... waarom zou het kwaad kunnen om zo met de laptop te zitten? hier zitten we te w88 op de poes d'r bevalling.. verwacht het tocch eigenlijk wel echt deze week.. maar zie nog geen veranderingen tot nu toe.. voel de kleintjes wel goed bewegen (poes vind het heerlijk als ik aan haar buikje zit) ik vind het best spannend! fijne dag allemaal!
Spannend ! Weet je misschien al hoeveel het er zouden worden?? Hier nog enkel gecasteerde kater in huis Gisteren toch mijn strijk mooi kunnen wegwerken ,wel heel lang erover gedaan mja hij is klaar. Mag van man deze gaan halen einde van de maand in de Ikea : http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60178019 Het wordt dan eentje met allemaal planken ,geen roedes. De maand erop bedje en zo iedere maand iets kopen Begin me al wat beter te voelen ,ben namelijk alweer 1,5 kg kwijt met het ziek zijn en de aangepaste mediciatie. Dus voor mij is dat echt heel goed ,hoe minder vocht ik vasthou hoe beter ik ook slaap s'nachts want slapende handen ,armen ,krampen in de benen ,10x plassen gaan is echt nachtbrakerij. Ok de kids hoesten nu wel erg ,steek ze suppo's op tegen slijmen dus dat zou ook stilaan moeten beteren. Zo nu doordoen ,stekje moet proper zijn vanavond komt er iemand kijken voor de VERkoop Groetjes
Wat spannend Wendy! En willen jullie zelf ook nog een of meer kittens houden? Wat een toestanden gisteren, schrok ervan joh! Gisteravond om 23.00 uur nog even de persconferentie bekeken.
@wendy, spannend....heb alleen ervaring met puppies, niet met kittens.... @all, krijg nu toch wel de kriebels voor morgen...12 weken echo....vind het toch echt spannend, ondanks die 5 echo's die ik al heb gehad.....ik hoop gewoon dat alles morgen goed is.....moet pas om half 2, en daarna naar de gyn
@Luukske, ik was ook doodnerveus voor de 12-weken echo, dat is wel logisch. Het is toch een belangrijke termijn. Het zal vast helemaal goedkomen morgen, alvast succes!
@ Laptop op schoot; ik zou niet weten waarom dat schadelijk kan zijn?? @ Moontje; mooie echo!! @ Dodenherdenking; ja ik schrok me wild! Leek allemaal heel vreemd, die hele menigte die in één keer begon te bewegen..
denk niet dat ze we zelf een kitten zullen houden.. zou het aan de ene kant wel willen.. maar we hebben al zoveel dieren... ga nu maar eens aankleden.. zomteen naar verjaardag.. en vanmiddag naar oma van mn mannetje... die is bijn 91 en net verhuisd! (man heeft haar nieuwe huisje nog niet gezien maar ik al wel .. )
meiden hier begint de stress/spanning steeds erger toe te slaan....ben van de ene kant bang en aan de andere kant hoop ik op een pracht echo van onze beeb.... zou zou willen slapen tot morgen half 2....
luuske wij hebben morgen ook de 12 weken echo alleen heel vroeg al om kwart voor 8 zit ook in de stres hoor maar geen bloed is goed xxx
Ben aan't snuiten naar een babywiegje ,hoop tegen vanavond de prijzen door te krijgen (2dehands). Is makkelijk voor bij het raam te zetten hier in de living want mijn kindjes hebben altijd lang last gehad van geel zien.
Graag gedaan! Ben ook altijd stressy net ervoor en daarom zijn we hier e, voor elkander te steunen! Ja heb er toch veel verstuurd ,in de hoop dat het redelijke vraagprijzen zijn
We zijn net bij mijn schoonouders geweest en mijn schoonmoeder heeft even gependeld en daar kwam 2x een jongen uit. Dat denk ik zelf ook...dat Ryan een broertjes krijgt.
spannend hoor ik denk ook dat ik een jongen krijg geen idee waarom maar heb zo een gevoel is ook 2 keer een jonge voor me gependeld
@Luukske; het zit helemaal goed bij je hoor!! Ik mag morgen ook maar ben ook een stresskipje op het moment! Isa is bij m`n ouders zodat ik even lekker kan schoonmaken en inpakken voor ons weekendje naar Het Land van Bartje. Zo heb ik deels m`n gedachten ergens anders dan alleen maar bij de echo. Komt helemaal goed meid!!