November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij hebben nu een kansje dat dit kleine frummeltje op Ryan's verjaardag wordt geboren...hoop het niet hoor! Ik hoop op 2 weken verschil, net als manlief en ik :D.

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Pfff...ik ruik alles zoooo sterk dat ik er soms misselijk van word :S. Vanochtend was ik om 6.30 uur wakker, moest naar de wc en had zo'n zin in een cracotte kaas, maar geen zin om naar beneden te gaan. Was er gewoon een beetje misselijk van. Uiteindelijk was Ryan om 8 uur wakker en ik stond om half 9 beneden. Manlief vroeg nog "wat doe jij al op" en toen ik vertelde dat ik zo'n trek had en dat al vanaf half 7 zei hij ook direct dat ik dat eerder had moeten zeggen. Hij heeft in mijn vorige zw.schap ook meerdere malen (zelfs 's nachts) eten moeten maken voor mij :D.

3. abbi

abbi Lid

24 jul 2008
    24
    0
    0
    Marleen, mooie website met mooie fotos. Je zit een beetje ver weg, maar ik ga er toch over nadenken.

4. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Gister tegen ouders/schoonouders verteld en ze schrokken best wel, maar vinden het allemaal harstikke leuk! Dus dat is me dus alles meegevallen :)

Ik begin hier wel wat misselijk te worden, maar voor de rest valt het allemaal nog wel mee. Ik ga dit keer voor een kotsloze zwangerschap :p Ik weet alleen niet of dat gaat lukken!

Alle nieuwe zwangeren, van harte gefeliciteerd!

Ik heb ook vrijdag de VK gebeld en ze vond het helemaal leuk. Ik zei al tegen haar, ik vond het zo gezellig bij jullie dus ik kom maar weer terug.
    Ik heb 29 maart de intake, ook zij kon niet precies zeggen hoe ver ik was. Omdat we als we uit gaan van 30 dagen, wij die week geen sex hebben gehad. Dus het kan ook zomaar zijn dat ik een week verder ben. Ik hou het hier nu gewoon op, kan het in ieder geval meevallen. Dus ik zal dan ook een doorverwijzing krijgen voor het echocentrum.

Nou wij gaan even lekker naar buiten, het is heerlijk weer!

Ik kom morgen reageren op iedereen.

Liefs!

5. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Travelgirl: Gefeliciteerd en welkom!

Fem: Leuk dat je familie leuk reageerde op het nieuws van jullie kleintje. Het blijft altijd speciaal om het te vertellen he?
    En inderdaad, verlof met kerst! Yiehaaa, daar had ik nog niet over nagedacht, maar ik vind het goed nieuws hoor! Haha!

Ilona: ja ik ben inderdaad ook zo moe. Erg is dat he? Zo lekker gezellig voor mijn man ook... kijkt de hele avond tegen een bult onder een dekentje op de bank aan :D
    Maar je hebt gelijk, teken dat de hormoontjes hun werk doen!

Debby: Wat vervelend dat je weer last hebt van bloed... Hopen dat het nu gauw wegblijft, het maakt toch onzeker...
    En wat goed van Ryan dat hij in zijn Grote-Jongens-Bed heeft geslapen! Mijllpaal!
    Wat lief ook dat hij bleef wachten totdat papa hem uit bedje kwam halen.
    Mijn dochter komt altijd met veel bombarie en vrolijkheid de slaapkamer binnengestormd. Ach, ze is nooit zo vroeg en het is altijd wel gezellig wakker worden zo.

Abbi: Met Sinterklaas of kerst bevallen lijkt me inderdaad ook niet leuk. De 18e is er lekker tussenin toch?
    Ik was met mijn zoontje bang dat hij op mijn verjaardag zou komen.
    Ik was drie dagen na mijn verjaardag uitgerekend en zijn zus kwam drie dagen voor de due-date. Uiteindelijk kwam hij drie weken te vroeg, dus dat heeft hij netjes gedaan, hihi!

MoedertjeB: ik hoop ook voor je op een kotsloze zwangerschap!
    En ook al aan de familie verteld met leuke reacties. Fijn hoor!

Nou, Raphaël is wakker uit zijn middagslaapje, hij is aan het zingen en kletsen in zijn bedje.
    Ik ga de vrolijke flip er maar even uithalen en dan gaan we naar mijn schoonouders.
    Fijne dag iedereen!

6. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @debby,Dat is schrikken zeg.:$
    Hoop dat het nu weg is??

7. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    mag ik me ook bij jullie aansluiten?
    ik heb vandaag 2 positieve testen gehad..
    eerst van kruitvat en toen van claerblue
    liefs!

8. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Debby, ik hoop dat het bloedverlies snel zal stoppen, lijkt me erg vervelend...

@ Magickwings: Haha ja hier is het ook erg gezellig! Maar idd een goed teken!

@ Ano: Wanneer weet je nu hoe ver je precies bent?

@ MoedertjeB: Ik hoop voor jou en voor iedereen in die zwanger is op een kotsloze zwangerschap :D

@ Moontjee: Welkom en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

@ Hier: Lekker onderuit op de bank en op MTV de weekendbreak 16 and pregnant kijken.
    Ik kan er nu gewoon naar kijken zonder boos te worden hihi.
    Voor ik zwanger was, kon ik dat echt niet en vond ik het oneerlijk..
    Fijne dag allemaal!

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Debby: He bah... wel rot dat je nu weer bloed verliest. Geeft toch niet echt een relaxed gevoel ondanks dat het bij Ryan wel goed was gegaan toen. Wel heel goed dat het slapen vannacht zo goed is gegaan! Roel (ons zoontje) is bijna twee, maar hij slaapt nog in zijn ledikantje en ik durf het nog niet aan om over te stappen. Sterkte met je misselijkheid!

@Abbi: Dank je voor je compliment over mijn website en foto's. Is altijd leuk om te horen! Woon je heel ver weg?

@Moontjeee: Welkom en gefeliciteerd!

Qua uitgerekende datum komt het voor ons wel goed uit. Roel is van april en mijn man en ik zijn allebei op dezelfde dag jarig!! (in juli) dus dat is niet eens in de buurt van november.

10. Jannne

Jannne Lid

30 nov 2009
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Het lijkt er sterk op dat ik nu voor de derde keer een miskraam heb... :(
    Vanmorgen had ik bloed bij het afvegen en dat is nog niet gestopt, het is helderrood en er zitten ook stolseltjes bij, dus ik ga er maar vanuit dat het weer mis is...
    Ik heb wat druk op mijn baarmoeder, niet echt pijn. Maar dat had ik voorgaande keren ook niet.
    Vanavond bel ik de verloskundige, ben er nu iets te emo voor. Dus helaas moet ik me waarschijnlijk afmelden voor dit topic.

Liefs van mij
    (Sorry voor mn ego berichtje)

11. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    ahhh Janne.....wat klote zeg!:( sterkte meid! hopelijk mag je snel weer zwanger zijn!

12. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    @Janne, ik hoop zo voor je dat het niets is en dat het kindje zich stevig vasthoudt. Sterkte vandaag en wel de vk bellen!!

13. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Een heerlijke dag gehad in Amsterdam gisteren, genoten van de Jordaan, van het gezelschap en van het zonnetje dat erg zijn best deed.
    Vandaag in de middag even plat gegaan.

Gefeliciteerd alle nieuwe zwangere, het is een vruchtbare maand geweest: februari.
    Ik ben een november 2003 mama, en mijn oudste dochter is uit oktober. Je hoort vaker dat sommige moeders een voorkeur hebben voor een periode in het jaar.

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap (miskraam) twee jurkje laten maken voor de meiden: een met Mout, Bente en ????? en een met Ik wordt een grote zus!!!
    Die heb ik toen niet gebruikt, dus die ga ik gebruiken om het straks te vertellen. Onder voorbehoud dat alles goed is natuurlijk morgen.

14. BabyWolkje

BabyWolkje Actief lid

7 mrt 2010
    179
    0
    0
    Hallo allemaal!

Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

@Janne: Ontzettend rot, zeg.Heel veel sterkte!

Ik kom me hier ook melden.
    Ik ben al bekend met het forum, maar heb een andere naam aangenomen, omdat ik ook persoonlijk wat mensen ken die hier ook rondstruinen en we willen het toch nog even geheim houden.
    Vandaag wel bij mijn ouders langs geweest en daar kan ik het toch niet verborgen houden...Ook staat koffie mij ineens tegen, dus toen ik zei dat ik dat niet wilde, was het hen al duidelijk hahahaha

Verder heb ik al een dochter van 2,5 jaar(Augustus 2007) en een zoontje die in April 1 jaar wordt.
    Deze zwangerschap was een complete verrassing.Moet heeeel erg aan het idee wennen, voelt allemaal erg onwerkelijk-Op een hele andere manier dan wanneer het wel "gepland" is.
    Zit eerlijk gezegd nog niet compleet op een roze wolk, maar dit kindje is zeeer welkom!

Volgens de berekeningen zou ik op 2 November uitgerekend zijn.
    De 24e heb ik weer de 1e afspraak bij de VK.

Allemaal een voorspoedige zwangerschap, goede bevalling en een kerngezond kindje gewenst!

15. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    *breekt ff in*

Hey november 2010 mama's!

Hier een ex-november 2009 mama (uiteindelijk 1 december geworden)! Was helemaal verbaasd alweer een november 2010 topic! :)

Geniet van jullie zwangerschappen, en straks van jullie prachtige beebs! De tijd vliegt!! (Achteraf gezien dan, soms vond ik het zooooo lang duren :()

Kus!

*breekt weer uit*

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Janne: Meid, sterkte! Ik hoop zo dat het allemaal mee valt :(

Alle nieuwe zwangere dames: welkom!

Zijn net even lekker naar het bos geweest. Korte route wandelen, helaas merk ik wel dat mijn rug daardoor weer wat gevoeliger is geworden. Was iets te enthousiast denk ik.

Lees verscheidene kwaaltjes voorbij komen. Ik heb toch nog weinig last moet ik zeggen. Alleen mij (.)(.) doen wel erg zeer.
    heel erg moe ben ik ook nog niet, en zelfs de geurtjes kan ik nog verdragen. Hoop maar dat het zo blijft.
    Mijn vorige zwangerschap had ik echt een afkeer voor bepaalde geuren. De zwitsal stonk enorm en ook rozengeur (van bv in de wc) vond (en vind ik nog steeds) verschrikkelijk ...

Line: een leuk dagje uit gehad dus!! mooi :)
    kon je het wat volhouden?

Debby: schrikken zeg dat je weer bloed. Een vriendin van me heeft het tot de 20ste week gehad. Heeft een kern gezonde dochter op de wereld gezet :) Lees dat jij het bij je vorige zwangerschap ook hebt gehad. Komt vast allemaal goed! (maar leuk is anders)

hmmm de rest ben ik alweer vergeten...zal zo nog eens lezen

17. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    078mama: waarom loop jij ook alweer bij de gyn??

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Janne: Heel veel sterkte meis...... ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen.... schrik wel van je berichtje.....

@ Alle nieuwe dames; welkom en natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!

Ik vind het niet normaal dat ik zo moe ben meiden, ik heb echt nergens energie voor (en ik we moeten nog zo lang, hahahahaha), ik heb bijna de hele dag liggen slapen *ahum*

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ook namens mij heel veel sterkte Janne. Wat verschrikkelijk dat je dit nu voor de 3e keer mee moet maken. :(

20. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    janne,heel veel sterkte.

@ilona,ik weet nog niet wanneer ik n echo heb krijg ik vande week te horen.maar ik denk dat ik richting de 5 weekies ben ongeveer.

Deel Deze Pagina