November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lilalien, voor dat geld kun je je geen bult vallen....

@wendy, gefeliciteerd met de kittens!

@all, hubbie had in de gaten dat ik erg in spanning zit voor morgen, hij zei dat ik geen aanleiding heb tot ongerustheid, maar ik zei ook al dat de zwangerschap van zoonlief, 5 jaar geleden, me nu steeds meer terug komt....merk dat ik het nu allemaal veel spannender vind.....
    ben blij als het morgen na 14 uur is, want dan hebben we de echo gehad....

overmorgen de bruiloft van hubbie's broertje...hubbie is getuige, dus is een dagvullend programma, maar moet even kijken hoe ik zoonlief bezig kan houden, want ze voorspellen slecht weer, en tja onze man wil natuurlijk wel iets doen de hele dag tussen de volwassenen....
    iemand tips? we nemen iig de nintendo DS mee...kleuren etc vindt hij niks....

2. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hey meiden,
    wat denken jullie dat het wordt?
    Ik denk echt een jongetje;)bij mij dan;)

3. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Dank u meiden voor de reacties op het wiegje ,kan het morgenvroeg al gaan ophalen en eens zien of ik het helemaal ga wit spuiten (het rietengedeelte dan).

Wendy proficiat met je mama worden ;)
    Heb je al namen?

Hier denk ik een jongen maar begin meer een meisje te denken vraag me niet waarom :)

Hier liggen ovenfrietjes in met stoofvlees ,de immopersoon heeft er toch 1,5 uur over gedaan ivm.bespreken enz.

Slaapwel en tot morgen!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

4. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ lilalien wat een schattig wiegje, ipv spuiten zou je ook de binnenkant kunnen bekleden...

@ wendy gefeliciteerd met de geboorte...

iedereen met een echo morgen heel veel SUCCES!!!

5. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Voor mijn zoon nemen we buiten de ds ook altijd auto's mee,amuseert ie zich ook altijd mee.

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    mama poes Lucy:

7. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    hé meiden, lang niet geweest (sorry...)
    ben druk geweest met spulletjes uitzoeken voor het nieuwe huis en daarbij lig ik elke avond heel vroeg in bed!

heb ik nog wat gemist?

ik zag een mooie echo van moontje en wendy wat lief die kleintjes bij hun tevreden trotse mama!!!

verder gaat hier alles rustig, ben niet meer misselijk s'ochtends..:D maandag de 2e echo, ben heel benieuwd op hoeveel weken we nu uitkomen...

8. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hallo iedereen!

*zucht* weeral flink ziek vanavond! Ik heb het gevoel dat ik enkel mijn fruit en ontbijt nog binnenhou en toch ben ik zo aan het groeien!!!
    Vanmiddag op winkeltocht geweest naar een nieuwe broek en leuk topje in Hasselt, maar wat een frustratie zeg! De meeste zwangerschapsbroeken zakken me gewoon af tot op de enkels, en een maatje groter zit veel te los rond m'n billen en benen... gelukkig heb ik toch een legging en een zwangerschapsbroek van H&M op de kop kunnen tikken die me min of meer passen (broek nog wat te groot maar dat zal niet lang meer duren)

Oh wat hoop ik snel op mooi weer, want rokjes en kleedjes zitten toch veel makkelijker dan jeans he!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    ***Soms ben ik gewoon jaloers op de meiden die niet meer misselijk zijn ;)***

@Wendy, ***SMELT***, wat een schatjes!

10. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

jaaa zo lief!
    kan haast niet op de bank blijven zitten, wil steeds gaan kijken.. maar doe het maar niet...

ben hier ook weer misselijk vanavond.. iedere dag wel eigeniljk.. maar vergeleken met hoe het is geweest enkele weken geleden hoor je me niet klagen!

11. Lilalien

Daarvoor zou ik dan beroep moeten doen op Luukske ;):D
    Ik heb al lakentjes en dekentjes voor een wiegje (de draagwieg van de zoon vroeger en extra's van een vriendin).

Heb alleen schrik dat de poes erin gaat kruipen ;)

12. Lilalien

Skattig echt ,goh zou direct langskomen maar we kunnen nu geen 2e kat in huis halen met de verkoop enz.

13. Lilalien

Lol ik denk ook dat het hier dit keer 9 maanden zal duren :)
    was ook - 2,2 kg deze morgen

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jij ook nog steeds misselijk en ziek Lilalien?

15. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    @wendy: ahhhh wat een schatjes!!! zou dr zo nog eentje bij nemen! helaas denkt manlief daar anders over *zucht* MANNEN!:(;)

@ineke en debby: balen dat jullie zo ziek zijn steeds!! pff dan hoop je dat t afneemt bij de meeste....sterkte meiden!

@jongen/meisje: ik denk een jongen, maar de rest van de fam/vrienden zeggen meid....nu had ik t bij de vorige 2 ook fout....:Ddusja....hopelijk weten we t snel! ben zooooo aagje!!!!

@hier heb ik de laatste 2 nachten een behoorlijke weerstand met slapen op de buik.....dus denk toch echt dat t de beeb is.....soms voel ik van die golven.....zou best al kunnen, bij mn dochter was ik 16wk dat ik dr voelde!

maandag weer naar de gyn, kan me niet snel genoeg gaan!

16. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    haha alle dames die al wisten dat lucy zwanger was om mij heen en hebben geroepen ' ik wil er 1' werden ook alllelmaal al terug gefloten door hun man/vriend.. :)

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    alle dames met vandaag een (termijn)echo: succes!!!!

18. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Wendy, wat een schatjes! Lekker van genieten.

Meiden met een echo heel veel succes en plezier.

Ik denk dat wij weer een meid gaan krijgen, nog een week of 7 geduld dan laten we een pretecho maken.

Verder zag ik nog een mooie wieg voorbij komen!

Alle meiden die ziek zijn, een hele dikke knuf.

Hier is alles goed, nog steeds wel wat vermoeid, maar niet zo erg meer als in het begin.
    De kraamzorg vorige week geregeld en verder lekker marktplaats aan het afstruinen naar leuke kamertjes.

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Iedereen met een echo/afspraak vandaag, heel veel succes!

20. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Net echo gehad en alles is goed! Kruimel groeit op schema! ben opgelucht en blij! :D

Deel Deze Pagina