@Wendy, wat een lieve foto. En zo te zien is jullie poes een topmoeder. Geniet ervan. Jongetje/meisje...ik heb geen idee, ik laat me verrassen over (ongeveer) 5 maanden, maar om me heen hopen ze dat het een jongetje wordt. Mijn ene zus heeft drie jongens en mijn andere zus is zwanger van haar derde dochter. Ik heb twee meiden. Mijn man denkt dat het weer een meisje wordt. Hij zegt altijd: 'Mietjes maken grietjes' Meiden die vandaag een echo hebben: heel succes en plezier!
@wendy, mooie foto van een trotse lucy.... @lief, gefeliciteerd met de mooie echo.... ik mag (helaas) vanmiddag pas.... @lilalien, haha....bekleden vanaf een afstand is zo lastig.... @geslacht, meende in het begin meteen een meid, maar denk nu echt een jongen, vraag niet waarom.... hubbie zegt zowieso dat hij alleen maar jongens kan maken, haha.... @all, heb vannacht slecht geslapen, we hebben straks de 12 weken echo....blijf het erg spannend vinden.....ben een beetje bang voor teleurstelling....merk dat deze zwangerschap een stuk spannender is dan bij de eerste....
Luukske ,ik moet toch het onderstle herverven en riet afwassen/drogen enz.dit gebeurd bij de sch.ouders heb hier de plaats niet of mogelijkheid. Lief toppie van je echo! Heb geen fut om te reageren op de rest ben een wiegje gaan halen en kwam onderweg op 2 zware ongevallen uit (was al hulp)dan nogeens om moeten rijden ben echt niet tegoei nog niet. Net iets gegeten want vanmorgen kwam de rest er weer uit en durfde niets meer te eten indien ik onderweg zou crashen. Tot gauw!
He Lilalien, wat naar dat die ongelukken. Dan ben je metteen weer langer onderweg. @Lief09, wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad, is altijd fijn om te zien dat alles er echt zit. Ik heb net op internet een tankini besteld. Volgende week gaan we een midweek naar Domburg en als we dan door slecht weer in een zwembad belanden heb ik in ieder geval iets om aan te trekken Ben nog steeds erg moe, gelukkig komt mijn moeder zo de meisjes halen, dan kan ik even plat. Vakantie is leuk, maar dan kan ik het 's middags gaan liggen wel op mijn buik schrijven...lang leven moeders.
Wat een mooie echo, zo zag die van mij er ook uit Vond jij het ook zo'n wonder om zo'n klein bewegend mensje te zien... had de tranen in mijn ogen...
@Lief,het is toch mooi om zo'n klein wondertje te zien. @all, ik moet nog wachten tot dinsdag,maar lijkt wel een eeuwigheid. Ben sinds gisteren superemontioneel en begin ook misselijk te worden.
Lief echt wonderbaarlijk ,zie zo'n dingen echt graag! Bah doet dochter nogeens lekker dwars de hele tijd...zucht ,wou dat ventje thuis was kon ik in bed kruipen.
Dank jullie voor jullie lieve reacties!!! Ben nu heel benieuwd wat het geslacht is! Heb een echo geplaatst in het nubtopic, even afwachten wat ze zeggen! M`n gevoel zegt een jongetje, maar als ik naar de echo kijk, denk ik een meisje.... We konden alles mooi zien, vingertjes, teentjes, maag, blaas, voetjes (al bijna 1 cm groot!!), ebn zo opgelucht nu!!
Grappig zou van mijn echo ook eens foto moeten maken en in Nub topic moeten plaatsen. Benieuwd of die dan zelfde zeggen als bij de echo. Ik zie alleen op die van jou geen 'piemeltje'. Ik dacht toen ik je echo zag ook een meisje. Wel erg mooie echo hoor die beentjes zijn ook zo goed te zien . Die van mij lag onwijs met zn benen wijd zag je af en toe een voet maar zowat geen been en al helemaal niet op de echo.
meiden dit MOETEN jullie horen en zien!!!! zo mooi......ik kan er wel bij huilen. echt precies de goede tekst!!!!! YouTube - zwanger
Oh Lief, wat prachtig!!!!! Ik heb vanmiddag een angelsound gekocht op Kapazaa!! Hij moet nu wel van West-Vlaanderen komen dus ik hoop dat ik hem nog voor het verlengde weekend thuis zal hebben!!! 20 euro en 5 euro verzendkosten, hopelijk ben ik niet afgezet he!
@all, vanmiddag de echo gehad....gewoon uitwendig(heb al een flinke buik van mezelf, maar nu is het echt super!) we zagen een super mooi beebje zitten en hebben een pracht hartje horen kloppen....verder een mooie echo foto meegekregen. daarna dus op controle bij de gyn, moest een aantal vragen beantwoorden, en toen zag je het gezicht behoorlijk wegtrekken....de assistente wilde dat ik alleen nog maar bij de hoofd gyn onder controle zou komen, en krijg extra controles, dinsdag al een telefonisch consult, eind van de maand een echo, en 18 juni de 20 weken echo.... ze willen me gewoon super goed in de gaten houden ivm de groeiachterstand van zoonlief, en de bijbehorende vroeggeboorte. ben wel blij dat ze daar zelf mee kwam, want had het anders zelf gevraagd.... de placenta ligt aan de achterkant, en de baarmoeder komt echt boven het schaambeen uit....want ik dacht dat ze nog lager moest zijn om de beeb te zoeken.... Luukske is helemaal heppie!!! nu kan ik pas echt gaan genieten...volgende week, of de week erna ga ik shoppen voor de wagen!
Luukske super om te horen. Idd beter dat ze er zelf mee komen en dat ze je goed in de gaten houden! Lekker genieten hoor meid want het gaat al zo snel!