November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    mooie echo's gezien! super! geeft weer hoop voor morgen!

de kittens en mams doen het super trouwens.., kittens zijn allemaal 16 tot 20 gram aangekomen! en moedertje eet ook goed. en gaat daarna a.s.a.p. weer terug naar haar kids :) eigenlijk TE lief hoe ze ons af en toe aan kijkt..

hebben er meer dames last van nu juist weer meer misselijkheid dan de afgelopen weken????

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Wendy hier ook al een dag of 7 weer last na 10 dagen minder!
    Vandaag wel iets binnen gehouden: frietjes!!! GEK HE!

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

ow haha dat je dan net een vette hap wel binnen kunt houden.. das wel apart ja.. haha. maar wel beter toch?

ik heb gelukkig nog niet echt over hoeven geven. maar wel weer vaker misselijk. hoop maar dat dat een goed teken is.
    nu ook weer misselijk uit bed gestapt na een nacht slecht slapen.

gelukkig is de echo al om 10.15 uur!

4. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Succes aan alle dames met een echo vandaag!

5. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Daar ben ik ook weer.

@ Luukske; gefeliciteerd met je goede echo. Mooi dat ze je nou extra in de gaten houden. Wel een fijn en veilig gevoel.

@ Echo's; ik zag een aantal mooie echo's voorbij komen. Gefeliciteerd! En ook iedereen die vandaag een echo heeft; heel veel succes!

@ Wiegje; leuk! Wij gaan dit keer ook voor een wiegje. Vind het zo schattig staan.

@ Bruilof; ik weet niet meer wie er vandaag een bruiloft heeft, maar in ieder geval veel plezier toegewenst! Het regent hier wel heel erg.. Hopelijk is het weer daar wat beter.

Iedereen een fijne dag toegewenst!

6. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Jeetje, wat heb ik een prachtige echo's voorbij zien komen!!! Morgen om kwart over 2 zijn wij eindelijk aan de beurt voor onze eerste echo, ben zo benieuwd! We zijn echt toe aan een teken van leven.

Gister heb ik een van de vreselijkste dagen in m'n leven meegemaakt. Ik heb een client dood in z'n huis aangetroffen, hij was al een aantal dagen overleden... Ik heb vanacht niet kunnen slapen, heb zelfs het licht aangelaten. Als ik m'n ogen dicht deed zag ik het weer voor me...
    Leven en dood liggen zo dicht bij elkaar...

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Volgens mij had je m al gevonden ;). Ga je ook een nub foto plaatsen? Ik blijf het lastig vinden om te zien hoor. Dacht foto 1 is goed maar die was juist niet goed..haha. Bloedprikken hoef je niet nuchter te zijn. Staat ook op je formulier, kijk maar bij wat ze gaan checken, volgens mij staat ertussen bloedsuiker (oid) en dan tussen haakjes niet nuchter. Ik ging ook pas rond 17 uur.

Linnie bah zeg wat een nare ervaring! Afschuwelijk. Ik vind bij dode mensen ook altijd zo'n geur hangen die je niet wegkrijgt (maar 1 keer meegemaakt gelukkig dus het woord altijd is ook niet helemaal goed). Gelukkig heb je vandaag om naar iets moois uit te kijken. Hopelijk vergeet je het snel dat je die persoon hebt gevonden.

Wendy veel plezier met de echo straks. En de katjes zijn lief zeg. Wij hebben vroeger ook eens een nest gehad. Je wil ze bijna niet wegdoen heh.

Doobie waarom nerveus voor de nekplooi?

Debbykoops balen van de misselijkheid weer...

Luukske dat voelde je dan snel de vorige keer en je placenta lag voor? Meestal voel je dan toch pas na week 20?
    Ik heb geen idee wanneer ik Jaime voelde voor het eerst. Denk zo rond week 19 oid. Placenta lag toen bovenin, klein stukje voor en dan boven en stukje achter.

Ik moet zo naar vk denk dat ze het hartje nu wel gaat luisteren toch? Neem mijn dochter mee. Ben benieuwd wat ze ervan vindt.
    Vind deze zwangerschap trouwens wel veeeel sneller gaan dan bij haar.

Fijne dag allemaal.

groetjes Sensee

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Moontje: Ik had de eerste zwangerschap ook een voorliggende placenta. Ik voelde de baby pas met 20 weken ofzo voor het eerst.

@ Luukske: Fijne bruiloft vandaag!

@ Linnie: Oh bah, wat erg... Lijkt me echt verschrikkelijk. Hoe voel je je nu? Nog helemaal ondersteboven ervan zeker? Sterkte!

9. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Morgen!

Hier ging het ineens gisteravond net voor slapengaan beter:(;)
    Dus dan maar snel middag gemaakt voor vandaag want ik had echt zoiets van eten moet er op tafel komen en als je je mottig voeld...
    Vanmorgen alles binnengehouden dus ook goed!

Voor de bloedtest moet je niet nuchter zijn ,heb ik ook gevraagd ,ik moet pas om 18u30 bij de gynè zijn dus ik zal de dag erna in't zh moet gaan laten prikken tenzij er nog iemand van labo zou zitten op dat uur.

Hebben jullie ook soms zo'n tintelend vlindergevoel in jullie buik??
    Ik merk ook dat eens ik luister met de angelsound je het beebje hoord bewegen.Man vond het ook leuk om te horen.

Linnie ,knuffel meid ik hoop dat je vanavond beter kunt slapen!

Ineke ,uit de Vlaanders een luisterapparaatje normaal duurd dat zo'n 3 dagen met de post tops!

Debby toch heb echt met je te doen!

Babyp.hoe voel jij je?

Flappie ,prachtige echo ook!

Ben zel op 7,5 maand zwangerschap ook gehuwd en vond dat echt leuk met zen 3tjes.

Zo ga doordoen ,niet veel meer te doen dan dutje met zen allen ,vanavond komt schoonbroer ,zijn vriendin en 1,5 jarig zoontje langs op bezoek.Ze zijn even lang als ons bezig voor een 2e ,misschien goed nieuws brengend?:p

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @linnie, vervelende ervaring....heb het helaas al vaker meegemaakt....

@voelen, heb idd zoonlief rond de 17 weken gevoeld, met placenta voor....
    ben benieuwd hoe het deze keer zal gaan....

@bruiloft, wij hebben vandaag de bruiloft van hubbie's broertje, zijn gisteren even in de zaal gaan kijken, echt heel mooi....ze trouwen in een oude molen....en is van ons uit 2 minuten lopen, ligt namelijk bij ons om de hoek.

is wel balen van het weer, maar binnen in de molen kunnen ze ook prachtige foto's maken....
    voor de kids is het helaas wat minder, ze hebben een leuke speeltuin, maar helaas met dit weer....dus dan maar op een andere manier bezighouden....de DS gaat iig mee!

als kado hebben we een limburgse zanger uitgenodigd om een optreden te verzorgen....ben benieuwd hoe ze reageren....

zal wrs wel het hele weekend nodig hebben om bij te komen....want normaal lig ik er uiterlijk rond 20 uur in, en nu moet ik het tot een uur of 2 's nachts volhouden....ben namelijk BOB voor het bruidspaar en mijn schoonouders....

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Linnie: jeetje wat heftig meis, kan me voorstellen dat je daar wakker van gelegen hebt.

Luukske: Veel plezier op de bruiloft, hopelijk hou je het een beetje vol.

Goede echo's: Gefeliciteerd!!!!

Wendy: Heb de foto gezien net, wat een super lieve kittens. Zo schattig dat kleine spul.

@ Wiegje: Erg leuk inderdaad! Ik wil ook graag een wiegje, denk ik, zetten jullie het wiegje op de babykamer of bij jullie op de kamer?

@ Meiden die nog misselijk zijn en overgeven: Sterkte ermee! Lijkt me erg vervelend om daar nu nog last van te hebben, hopelijk gaat het snel over.

Hier ook nog wel wat weeig, maar het neemt al iets af. ben de laatste 2 weken wel erg moe. maar dat is altijd beter dan misselijkheid.

Buikje begint ook al iets te groeien maar krijg mijn foto's niet hier het uploaden mislukt constant, dan kan echo's ook nog steeds niet showen helaas.

heb nu wel mijn 1e zwangerschapsbroek en rokje gekocht en ook een en ander besteld via de Wehkamp, dat komt vandaag denk ik binnen. De spijkerbroeken van Mamalicious zitten super mooi, gelukkig.

Fijn weekend alvast voro iedereen!

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey dames,

ik wilde jullie nog even mijn echo laten zien

13. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    @sensee: Mijn eerste zwangerschap werd een miskraam, dus voor mij is die 12 weken grens nu heel belangrijk. mijn laatste echo was ongeveer 3 weken geleden, dus ik vind het heel spannend. Dat is eigenlijk waarom ik gespannen ben, daarvoor.

@allemaal: Hoe voelen we ons vandaag?
    Hier gaat het prima. Geen last van misselijkheid. Het enige wat ik merk, is dat het op de buik slapen steeds iets minder fijn word..

Liefs!

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Mooie echo Liesje!

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Mooie echo Liesje! Ik heb zoveel mooie en duidelijk echo's voorbij zien komen vn al echte mensjes, ik kan nu zelf bijna niet meer wachten. Dinsdag... nog 4 nachtjes slapen, hihi...

@ Doobie: Ik voel me prima! Ben wel vaak moe, maar wat wil je ook, met die onregelmatige werktijden van mij, en vaak weinig slaap door het kleine mannetje wat hier 's nachts nog al eens loopt te spoken.
    Maar qua misselijkheid heb ik niks te klagen. Alleen in het begin af en toe wat vlagen, maar heb nog niet boven de pot gehangen. Dat was de eerste keer wel anders.
    Op de buik slapen: Nu nog niet zo'n last van. Ik slaap sowieso meestal mn zij. Maar weet nog dat het draaien in bed later in de zwangerschap echt geen pretje is. Voelde me toen net een zeehond, whahaha.

16. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    wij hebben de echo al gehad vandaag en het was weer geweldig!
    zwaaide naar ons (haha) en we hebben de teentjes en vingertjes al kunnen tellen.. bewoog regelmatig en was goed te zien..
    zijn weer 2 dagen vooruit gezet dus nu uitgerekend op 19 nov ... vandaag 12 wkn dan..
    (maar zullen het nog wel afwachten wat de gyn zegt.. daar hebben we over 10 dagen ook weer een echo)

straks ff foto's scannen.

fijne dag allemaal!

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Super Wendy, gefeliciteerd!

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Meiden met mooie echo's gefeliciteerd!

@Meiden met afspraken vandaag, veel succes!

@Luukske, veel plezier met de bruiloft vandaag en succes met wakker blijven ;).

@Hier, onzekerheid alom. Ik heb over 2 weken pas weer een afspraak bij de gyn (ben dan ruim 16 weken) en ben gewoon erg onzeker of het allemaal goed gaat daarbinnen. Komt ook omdat ik zoooo misselijk ben en zoveel overgeef :(. Kan wel janken vandaag....

19. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Linnie; heb ik je naam goed geschreven? Zal wel niet.. Sorry!
    Wat zal het een schrik voor je zijn geweest zeg! Jeetje, is niet niks.. Hopelijk kun je het een beetje van je af zetten.

@ Debby; jakkes, ik begrijp je onzekerheid heel goed.. Je zou toch zeggen dat misselijkheid juist een goed teken is.. Maar ik snap je echt wel hoor.
    Ikzelf heb 3 weken terug mijn eerste echo gehad. Was er toen volledig van overtuigd dat het goed zou komen, dus we hebben geen echo meer laten maken bij 12 weken. Maar op dit moment wou ik wel dat ik het toch had laten doen.. Soms ben je even zo onzeker!
    Maar ik mag volgende week het hartje horen.

@ All; hoera, vanochtend voor het eerst niet gespuugd! Al maakt het me juist ook weer onzeker...
    Nou ja, niet teveel bij nadenken. Buikje begint al aardig te groeien.

20. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    1 foto'tje.. dit is de meest duidelijke.. :)

Deel Deze Pagina