Hé, wat leuk om te lezen! Ik heb een engelse stafford. Krijg jij van mensen ook zulke rare reacties over "zo'n hond" hebben en een kindje krijgen?
nee tot nu toe nog niet eigenlijk. de meesten in onze omgeving is het ook wel duidelijk dat we geen problemen voorzien op dat gebied.. sbtjes zijn ook zo leuk! heerlijk he dit ras?
Ik voorzie ook geen problemen hoor. Maar mensen die niet bekend zijn met het ras, reageren wel zo. Erg jammer.. Ja, ik ben echt gek op m'n lieve boef! Ik zou niet meer zonder hem kunnen!
hey meiden, @voorstellen.... ben 31, als de beeb lang genoeg blijft zitten, 32 als ie geboren wordt.hubbie is 36. we wonen in een nieuwbouwwijk in Sittard(vroeger was hier het oude stadion van Fortuna Sittard) op 20-07-2007 zijn hubbie en ik getrouwd, en onze zoon is van 10-11-2005. Luka is geboren met 32w5d met een groeiachterstand van bijna 5 weken, dus is middels een keizersnee gehaald, was bij de geboorte 1050 gram en 35 cm, en voor zijn geboorte heb ik 6 weken in het AZM(maastricht) gelegen.hij heeft zelf 6 weken in het ziekenhuis gelegen, en mocht bij de magische grens van 2 kilo naar huis(hij was toe rond de 44 cm). hij heeft bijna 6 weken borstvoeding gehad(heb voor daarna een flinke voorraad kunnen aanleggen omdat ik 2 ltr melk per dag produceerde, en hij slechts elke CC's per voeding kreeg....na 6 weken mocht hij naar huis, en toen ben ik met bv gestopt, maar hij heeft nog een maand bv uit de vriezer gehad.... heb na hem in 2008 2x een VMK gehad, en begin 2010 ook nog 1....deze zwangerschap ook weer een vruchtje verloren..... gezien onze voorgeschiedenis moeten we in het ziekenhuis bevallen....hoop rond de 35 weken te halen.... @all, inmiddels terug van de bruiloft, was gezellig maar wel erg vermoeiend....er was goed gezorgd qua eten, leuke muziek, en we hadden zelf nog een limbo zanger geregeld als surprise...echt geslaagd.... heb vanavond ook voor BOB gespeeld, dus zijn nu net thuis, hubbie snurkt al, Luka is bij mijn moeder, en ik kan niet slapen....heb net nog een blaastest moeten doen, en had natuurlijk de autopapieren niet bij me....maar mocht gaan....gelukkig, want was het een beetje moe, die drukte, wilde naar mijn bedje....nou ben dus opgestaan, kan NU niet slapen!
wij hebben trouwens gisteren de babykamer besteld! die wij graag willen zit standaard al 3 mnd levertijd op maar hij staat nu nogal veel in bestelling dus kan makkelijk 4 mnd worden... dan zitten we al aan 7 mnd dus hebben het maar alvast geregeld..
Engelse stafford: ik ken een winkel waar ze die hebben als waakhond, maar hij is gewoon de grote vriend van iedereen!!! Echt een schatje... Ik heb zelf een Border Collie. Superleuk ras en heel intelligent, maar best wat problemen gehad het eerste jaar ivm een hormonenrush (teelballen overwerken waardoor hij gecastreerd moest worden) en dat voor een BC!!! Nu is alles natuurlijk weer geweldig! Mijn ouders kweken Tervuerense Herders... indrukwekkende honden als je ze ziet, maar zo'n familiebeestjes! Het heeft echt niets te maken met het ras, maar wel helemaal met de goede gezondheid en nog belangrijker een goede opvoeding! Volgens onze dierenarts worden de meeste mensen gebeten door: poedels, yorkshire terriers en labradors! Geniet dus allemaal lekker van je hond EN je kindje, met de nodige voorzichtigheid natuurlijk!!! en laat de mensen maar kletsen...
Goed gezegd! Je hebt helemaal gelijk! Hihi, wel grappig, een engelse staff als waakhond. Deze kleine boef hier geeft nog geen kik als tie iets hoort. Blijft gewoon lekker door snurken. Hihi!
Ik zal me ook even voorstellen: Ik ben Brenda, ben 27 jaar ik word in september 28. Mijn vriend is 28. Ik heb een dochter van 5 jaar Lise en een zoon van ruim 5 maanden Mas. Dus deze is wel erg snel gegaan, niet gepland, maar wel gewenst. Lise is overigens niet van mijn vriend, haar vader wil niks met haar te maken hebben, ze hebben elkaar ook nooit gezien. Maar mijn vriend is gewoon haar papa. Wij wonen in De Goorn, klein dorpje in Noordholland. Op dit moment werk ik niet en dat zal ook deze zwangerschap nog niet gaan gebeuren. Lekker van de kindjes genieten eerst maar. Heb ik voor de rest nog wat? Eigenlijk niet echt.
ik ben Carola, 22jr. in oktober word ik 23. vriendlief is nu 25, en 26 als kleine er is. het is ons eerste kindje. zijn 10 november...uitrekendatum 7 jaar bij elkaar. en gaan ons partnerschap op 23 juni registreren. ik woon in Nijmegen, de stad van de 4-daagse feesten/zomerfeesten ik werk 32u p. week als EVV (eerst verantwoordelijk verzorgende) op een verzorgingstehuis. hier ben ik sinds januari werkzaam. wij wonen nu ruim 1,5 jaar samen, en hebben een lief hondje. een boomertje. hij is echt mijn schatje!
Ik ben Wendy, 27 jaar, getrouwd met Marc, 38 jaar. We verjaren allebei nog voordat dit wondertje geboren zal worden. We zijn 10 jaar samen en bijna 5 jaar getrouwd. (de 20e van deze maand) In augustus 2007 zijn wij de trotse ouders geworden van Ilse, na een bewogen zwangerschap van 38 weken. Ik bleek tijdens de laatste controle toen sterk verminderd vruchtwater te hebben, voelde weinig van mijn meissie en bleek al 3 cm ontsluiting te hebben. Ze hebben mij toen dezelfde dag nog ingeleid. Na een heftige bevalling (dochter zat klem, navelstreng om de nek, een gyn die lichtlijk in paniek raakte en veel duw en trekwerk op buik en in doos) is Ilse toch gezond geboren. Ze heeft alleen haar eerste weken met een donkerpaars oog doorgebracht, omdat haar knuistje vast zat in haar oogkas. Wij wonen nu 6 jaar samen in het oosten van het land, in een eengezinswoning samen met onze twee labradors Mick en Reza en hangoorkonijn Muis. Ik ben thuisblijfmoeder en Marc werkt in 3 ploegen bij een kunststofbedrijf waar ze onder andere dixies maken voor festivals.
Hi iedereen is zich aan het voorstellen nou hier kom ik... Ik ben domanic 33 jaar en woon in bergen nh. Ben 21-11-2007 getrouwd. Wij hebben samen een zoon ollyvier die 7-10-08 geboren is (na 23 uur weeen bleek hij een sterre kijker te zijn en uiteindelijk met een keizersnede geboren) Mijn man heeft nog een dochter die 1-3-2005 geboren is, zij is gem. 4 dagen in de week bij ons. Ik heb samen met mijn moeder een winkel met zwangerschaps en babykleding daar werk ik 1 dag in de week. Mijn man heeft een kinderkleding winkel en website... Tot zover mijn verhaal @kinderstoel is iemand hier beken met de bloom kinderstoel, ik vind hem zo mooi, maar wel prijzig... Ik ga ff een half uurtje mijn ogen dicht doen en dan samen met zoon moederdag kado voor oma kopen IEDEREEN FIJNE MOEDERDAG MORGEN!!!
Linnie heb je vannacht wel weer beter kunnen slapen, lijkt me erg om mee te maken. Zora wij hebben een wieg die je op kan hangen en kan neerzetten, bij mijn zoontje hing hij op onze kamer aan het plafond en daar komt hij nu weer. Debby vervelend dat je zo ziek bent zeg, als je je zo rot voelt kan je je gyn dan niet bellen of je wat eerder mag komen. Debby bespreek je angst goed met de gyn misschien dat dat je helpt, en als ik het zo lees heb je eind van je zwangerschap veel gehad en na de bevalling ook een onrustige periode. Hoop voor je dat dit allemaal anders mag verlopen. Wendy wat schattig dat handje op de echo! Kitty ik heb ook de fulltime uren precies wat je zegt je kan altijd naar minder toe maar naar meer is moeilijker. Zo ga eens proberen jullie niveau van kletsen bij te benen Zal me even voorstellen: Ik ben Lot, 27 jaar en ben 9 jaar samen met mijn man waarvan 4 jaar getrouwd. We hebben een zoon van bijna 1,5 jaar. We hebben voor onze zoon in het zh gelopen want ik heb PCOS, dmv hormoonspuiten zwanger geraakt. Van dit wondertje ben ik zonder hormoonbehandelingen zwanger geraakt, we stonden op het punt weer aan de hormonen te gaan zouden het zelf proberen tot april hadden we met de gyn afgesproken. Wij wonen op de veluwe in een tussenwoning, zijn op dit moment een stukje aan het bijbouwen aan ons huis. Ik werk 23 uur in de kinderopvang en zal dit ook blijven doen na deze zwangerschap, misschien dat ik naar 18 uur ga(2 dagen)
Yes! Weekend! Linnie; je bent er nu al waarschijnlijk. Maar nog heel veel succes bij je echo! Hopelijk maakt dit je week toch nog weer helemaal goed. Iedereen en fijne moederdag toegewenst morgen!
we hebben gisteren trouwens toevallig van een aantal mensen kado'tjes en kaarten gekregen over de post... erg leuk!
Erg leuk om zo van iedereen wat te weten te komen. Maar er zitten wel een paar heftige verhalen tussen zeg!
Daar ben ik weer!!!!! Alles was helemaal goed! Wat is dat mooi om te zien zeg! Echt heel gaaf! M'n berekening klopt precies, vandaag 11 weken. Ze liet ook nog even het hartje horen, echt heel mooi. Foto's zijn niet heel duidelijk, omdat m'n placenta aan de voorkant ligt. Vriendlief gaat ze zo scannen en dan probeer ik ze hier te plaatsen. We hebben ook alles op dvd meegekregen, heeeeeeeel gaaf! Kostte maar 6 euro. Dit geeft me echt weer even vertrouwen! Zo, nu alles even terug lezen.
super dat alles goed was linnie! en gaaf van die dvd! krijg je dan gewoon de hele opname van de echo mee?