November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik stuur je wel even een PB. ;)

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    He wat balen zeg! Echt jammer die mensen die over de rug van een ander 20 euro opstrijken. ;)

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @debby, jeetje meis nog steeds....hoop dat het snel stopt en je een beetje normale zwangerschap krijgt....ben benieuwd wat ze zeggen....
    had idd gezien dat ze de 4e hier het laatst heeft gepost, maar daarna wel online is geweest....

@zora, wat ben jij stoer....haha....maar wel fijn dat je vaker terug mocht komen als je het nodig vindt.....

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Zora, wow, dat vind ik ook superstoer. Ik had gezegd "ik wil over 2 weken graag weer :D".

@Luukske, ik ben ook benieuwd wat ze zeggen vanmiddag (dan bellen ze terug). Ik hoop ook dat het snel ophoudt, want dit is echt niet leuk meer. Ik sleep mezelf door de dag heen, ieder uur dat ik niet misselijk ben, is er 1. En die stomme aambei wil ook niet weg, vannacht wakker gelegen van de pijn aan dat kreng (oke...was ook misselijk ;). Hoe voel jij je?

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goede echo's: Gefeliciteerd!

Debby: Sterkte meid, wilde dat ik ervoor kon zorgen dat het over gaat. Dit is ook niets.

@ zwangerschapskleding: Vond dat er niet veel bijzonders was maar heb toch wat leuke dingen gevonden van mamalicious en C&A. De broeken van Mamalicious zitten erg mooi vind ik. Tsja, aan de ene kant zonde om er veel geld aan uit te geven, anderzijds ben ik een kledingfreak en wil er tijdens de zwangerschap ook leuk bijlopen. Verkoop het wel weer op marktplaats naderhand. Of bewaar het voor een eventuele volgende.

Met 2e pinksterdag gaan wij trouwens babyspullen shoppen. Nog meer meiden hier met shopplannen?

@ Luukske: Wil je de link van de hyves hier nog een keer droppen?

Gister ben ik trouwens naar de huisarts geweest, want heb erge last van pukkeltjes en puistjes, nu 2 tubes zalf meegekregen, dus ik hoop dat het gaat werken. Ook even wat bij de apotheek gehaald tegen brandend maagzuur, nog meer die hier nu al veel last van hebben?

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Zora, hier pas shopplannen na 5 juni. Dan hebben we een pretecho en hopelijk weten we dan het geslacht en kunnen we los gaan! Babykamer en alles hebben we nog van Ryan en dat is allemaal nog supergoed en mooi, dus geen reden om nieuwe te kopen. Ik moet nog even wachten dus....

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Duurt nog even dus Debby. Maar ben je ook zo aan toe hoor. En dan kun je los gaan! :D Wij gaan nu ook aleen voor de neutrale spullen. Willen witte meubeltjes. Dus die kunnen we vast bestellen en even kinderwagens kijken. De rest kopen we ook pas als we het geslacht weten. Ik heb 23 juni de 20 weken echo, maar ga misschien daarvoor nog een pretecho plannen met geslachtsbepaling.

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij hebben ook witte meubeltjes. En ik heb geduld, nog eventjes en dan weten we het hopelijk. Ik denk dat we weer een jongen krijgen, dus dan hoeven we ook niet helemaal los te gaan, want veel van Ryan's kleren zijn nog erg mooi en willen we graag nog een keer gebruiken!

9. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    shoppen hier wil ik nog even wachten tot we weten wat het wordt.
    Grote spullen hebben we allemaal nog.
    Zijn wel begonnen met het makertje leeg te maken de computer stond daar en die is nu naar zolder.

Debby jeetje nog steeds zo ziek :( kan me voorstellen dat je het heel slecht trekt. Curanal creme werkt hier goed tegen aanbeien heb je ook in tabletten.

De lijst afspraken heb ik nooit door gegeven schreef ook niet zo heel veel mee, sta wel op de andere lijst.

kleding vind ik ook echt niks aan ja er zijn wel mooie dingen maar daar betaal je dan ook gelijk heel veel voor.
    Heb nog steeds mijn eigen broeken aan.

Zora leuk shoppen vind het wel gek dat dat nu niet hoeft vond het zo leuk om mat dat soort dingen bezig te zijn. Ga vanmiddag wel een muur schilderen beneden die heeft echt een kleurtje nodig.
    Stoer dat je een afspraak voor over 4 weken heb gemaakt gaat nu echt sneller helamaal als je straks je kindje gaat voelen.

10. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@Debby; ik hoop dat het zh wat voor je wil doen. Dit is echt niets zo!

@Zora; hier ook pas shopplannen als we het geslacht weten, heb 5 juni een pretecho. Hoop dat kruimel wil meewerken, want gister was hij/zij erg beweeglijk. Meubeltjes enzo hebben we nog van Isa, maar ik ga dan lekker kleertjes shoppen!
    En ook hier ontzettend last van pukkeltjes en puistjes. Ik had het bij Isa ook hevig (daarvoor ook) maar toen ik halverwege de zwangerschap was, werd m`n huid helemaal glad. Was vanaf toen helemaal pukkel- en puistvrij! Daar hoop ik nu ook maar op, heb wel reinigingsspulletjes van Lòreal gehaald, hopelijk helpt het een beetje want voel me er erg ongemakkelijk bij. Maja, wie weet krijgen we allebei een meisje, volgens de bakerpraatjes halen meisjes de schoonheid van hun moeder weg.... :)

@Ineke; vervelend dat je angelsound het niet doet! Ik heb dezelfde als Wendy en die doet het goed. Ook gebruikt bij Isa en afgelopen vrijdag voor het eerst het hartje van deze kruimel gevonden.

@Geslacht; hebben jullie zelf een voorgevoel of er een jongens- of meisjeskruimel in je buik zit???
    Ik had eerst het voorgevoel dat het een meisje was, daarna heel sterk een jongen en nu, na 2 echo`s, weet ik het eigenlijk niet meer... Ik neig nu toch weer iets naar een meisje. Op een ander forum zeggen meiden, n.a.v. de nub een meisje, hier in het nubtopic kunnen ze het niet zien. Ik ben bij een spiritueel begeleidster geweest en volgens haar krijgen we een jongen, ze voelt veel mannelijke energie rondom m`n buik.
    Ook veel mensen in onze omgeving denken dat we weer een meisje krijgen, maja 5 juni weten we het pas!
    Vorige keer had ik een heel sterk gevoel dat het een meisje was en dat klopte ook. Maar nu durf ik niet echt op m`n gevoel te vertrouwen.

Voor de mama`s met al een kindje; ik heb al een dochtertje en zoals het er nu uitziet houden we het bij 2 kindjes. Dan zat ik denken (doordenken/doemdenken); als we weer een meisje krijgen, zal er waarschijnlijk nooit meer een jongetje komen. Nooit zal er blauw, stoer en sportief in huis komen. Maar als we een jongetje krijgen, dan zal er geen roze, lief, kleine jurkjes, rokjes en kleine staartjes meer zijn.
    Begrijp me niet verkeerd hoor, met elk geslacht ben ik heel blij en belangrijkste is natuurlijk dat het kindje gezond is. Maar denken jullie ook wel eens zo? Er heerst ook een taboe op om een 'voorkeur' te hebben voor een geslacht. Ik wilde graag een meisje en het is een meisje geworden, maar ik was ook heel blij geweest met een jongen.
    En nu maakt het geslacht mij eigenlijk niets uit, vind een jongen heel leuk omdat m`n broertje en schoonzusje in september een meisje krijgen, dan hebben m`n ouders 2 kleindochters en een kleinzoon. Maar een meisje vind ik ook weer heel leuk omdat ik ons ook wel een echt meidengezin vind.
    Volgen en snappen jullie het nog? Zitten jullie weleens zo over de geslachten na te denken? Of ben ik zo`n doemdenker...:) (heel verhaal, sorry!)

11. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Ik denk dat Irene op vakantie is ;)
    Dus geen zorgen maken!

Debby als je je zo voeld zou ik idd.voor een opname opteren want ik ben het ook zat om telkens zo ziek te zijn alhoewel vandaag goed lukt (hout vasthouden).Beterschap!

Ben bezig met bloemkoolsoep en vlees opbakken voor vanavond.

Zoon bijtrimmen straks en rustig namiddagje houden.

Groetjes

12. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    @debby: balen meid dat je zo beroerd bent! hoop dat t z'huis iets voor je kan doen!

@zora: bikkel!:D over 4 weken pas;) en shoppen is altijd leuk!
    helaas heb ik al genoeg, dus ik moet echt wachten tot we weten wat t word(11juni) en DAN kan ik kleertjes gaan shoppen!

@gevoel: ik heb al een jongen en meid, en ik heb t gevoel dat dit een jongen word, alleen ben ik de enige in mn omegeving!:D misschien wil ik t ook graag,omdat de laatste een meisje was en een jongen alweer zo lang geleden lijkt!:D maar verder....we zien t wel! dit is wel echt de laatste!

13. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Lief; jaaah, ik geloof dat ik je snap! Ik heb precies hetzelfde! Wij hebben hier ook al een dochtertje rondlopen. Ze is 2,5 jaar.
    Mijn vriend wil hierna geen kinderen meer, ikzelf wou altijd 3 kinderen. Maar als we wel voor een derde zouden gaan, moeten we verbouwen. Dus ik denk dat we tevreden moeten zijn met twee. Ach en zeg nooit nooit..
    Maar om even weer terug te komen op waar het hier om ging; het maakt mij ook helemaal niks uit wat het wordt. Maar als het een jongetje wordt, dan heb ik nu al spijt dat ik niet veel meer heb genoten van het groeien van mijn dochtertje haar haar. En en en.. nou ja, ze is gewoon al zo snel groot.
    Maar als het een meisje wordt, dan heb ik nooit een jongetje mee gemaakt. Geen blauwe sokjes, geen bob de bouwer truitjes. Geen stoere tuinbroekjes..
    Maar uiteindelijk zullen wij heel blij zijn als het maar gezond is!
    En mijn voorgevoel zegt trouwens heel sterk dat het een jongetje wordt.

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @shoppen, heb toevallig net afgesproken met mijn vriendinnetje/overbuuf en collega hier op ZP(zijn 1 en dezelfde persoon), dat we volgende week woensdag even gaan shoppen....prenatal, babydump en babyplanet....moet een matrasje bestellen voor de wieg, en wil even kijken naar de kinderwagens...wil namelijk weten hoe de cameleon black en silver ornament in het echt uitzien....

heb vorige week wel de wafeldeken(dubbel) van koeka besteld(paars wit), die zal deze week binnen zijn.
    de gordijnen zullen binnenkort klaar zijn, en moet dus alleen nog wat kleine frutsels aanschaffen....en een mooie klamboe....

maar ga binnenkort ook naar kidsfactory in Breda, dus denk dat ik daar de rest ga aanschaffen.....

verder moet ik nog mijn canvas doek bestellen voor de kamer....(wordt ook zilver met paars)

@pretecho, moet even kijken of we dat nog doen voor de 20 weken echo...heb die namelijk met 18 weken, omdat we op vakantie gaan....

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wuppie: Succes met schilderen vanmiddag. Mamalicious heeft vind ik wel mooie broeken tussen de 35 en 60 euro. Vind ik op zich qua prijs nog meevallen.

Lief: Ja als we de bakerpraatjes moeten geloven krijgen we een meisje. Ben benieuwd. Ik heb wel het gevoel dat het een meisje is en in mijn omgeving roept ook bijna iedereen een meisje. Nog een paar weekjes wachten dan weten we het. Hoop dat de puistjes en pukkeltjes bij jou ook snel weg zijn, ik begrijp hoe je je voelt, voel me er zelf ook erg ongemakkelijk bij. Ik hoop echt dat de zalf van de huisarts gaat werken.

Peertje; haha ja bikkel he, ben benieuwd of ik het volhou zonder te bellen. Jij dus ook nog even wachten tot 11 juni. Duurt nog wel even maar de tijd gaat nun wel wat harder gelukkig. Vind ik ten minste.

Luukske: leuk hoor jij ook al flink aan het shoppen hier. Leuke kleuren voor jullie babykamertje. Ons babykamertje wordt rood met wit en als het en meisje is nog wat roze accesoires erbij. We hebben boven rode vloerbedekking liggen en de muren zijn gebroken wit (spachtelputz) en we gaan er verder niet overheen verven ofzo. Dus moet een beetje bij het rood/wit blijven, maar vind dat wel helemaal gaaf hoor.

Wil jij of iemand anders nog even de link van de hyves hier neer zetten dan kan ik me ook aanmelden.

Pretecho: ben ook nog aan het twijfelen. Kan het met 18 weken laten doen, maar als ik nog 2 weken wacht heb ik de 20 weken echo al. Moeilijk.

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Luukske: De link hoeft niet meer, heb m al gevonden via jouw hyves! Heb me aangemeld nu moet je me nog accepteren.

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Iedereen, dank jullie wel voor jullie lieve woorden! Dat doet me goed!

@Wuppie, ik heb inderdaad Curanol creme gehaald. Ga vanavond voorzichtig proberen een zetpil in te brengen (ook van Curanol). Hopelijk verdwijnt die stomme aambei snel :(.

@Lief, ik vind jouw verhaal heel herkenbaar hoor! Ik denk zelf dat wij een jongensgezin gaan vormen, maar ik zou een meisje ook heel erg leuk vinden.

@Lilalien, ik hoop dat het bij jou goed blijft gaan meis!

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @geslacht, mijn eerste gevoel zei nu een meisje, maar denk idd ook dat wij een jongens gezin gaan worden....

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    Afspraken November 2010 mama's

AGENDA

12 mei 10.00 Carlo, afspraak vk
    12 mei Jootje, afspraak vk
    17 mei 08.50 Wendy, afspraak gyn en echo
    17 mei SWEG, afspraak vk
    18 mei 18.30 Lilalien, termijnecho
    19 mei 09.10 Miza, 12 wkn echo en afspr. gyn
    19 mei Meeks, controleafspraak
    20 mei 11.00 Aapje, afspraak vk
    25 mei Line, afspraak vk
    27 mei Luukske, afspr gyn
    27 mei 08.30 Mii1989 afspraak vk
    28 mei 08.00 Fem, afspraak vk
    28 mei 08.30 Lief09, afspraak vk
    1 juni Luukske 10.45 geslachtsbepaling
    7 juni Line, 20 weken echo
    11 juni 8.30 peertje 20 weken echo
    11 juni 10.25 peertje controle gyn
    18 juni Luukske, 20 weken echo
    21 juni Meeks, 20 weken echo
    24 juni Line, afspraak gyn

heb de stoute schoenen aangetrokken en een geslachtsbepalings echo laten plannen op 1 juni...

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Luukske, 1 juni al?! Ik kon pas op 5 juni, dan ben ik 18 weken en konden ze het zien zei ze....hoe ver ben jij op 1 juni?

Deel Deze Pagina