November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou, ik kon het hartje wel zien kloppen zeg maar (snap je??), was 158bpm, was supergoed dus, alleen uk zwom steeds weg dus kon af en toe iets horen, hahahahaha. Lekker eigenwijs. Volgende controle (28-05) weer proberen denk ik.

Ik wil het ook supergraag weten, mensen denken allemaal dat we heel graag een jongen willen omdat we al een meisje hebben maar het maakt me echt niet uit.....

Tegen de tijd dat de 2e komt is onze dochter bijna 3 (zij is van 12-11 en ik ben 03-11 uitgerekend, hoe krijgen we het voor elkaar?).

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja ons maakt het ook niet uit. Heb zelf altijd gedacht ik krijg nog een meid maar weet het nu niet zeker. Als het maar gezond is.

Leuk die kids idd van die leeftijd. Maar dat van op iemand toelopen doet die van mij niet altijd hoor! Ik vind deze leeftijd ook echt leuker dan als ze baby zijn. Baby zijn is ook bijzonder maar je kan zo goed met ze communiceren nu.

Ik zal trouwens wel heel blij zijn als ik het weet want heb zoveel dozen met kleertjes staan van Jaime. Als het een jongen is gaat dat allemaal de deur uit!

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nee veel mensen denken dat idd na een meisje een jongen.
    Gelukkig dat je het wel kon zien het hartje! Ik zat wel echt een weekje beetje te stressen..

Grappig van je uitgerekende datum. Jaime was op 3-11-06 uitgerekend en deze op 5-11-10

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hoe krijgen we het voor elkaar he? ;). Ik zal ook blij zijn als ik weet wat het is, kan ik de babykleertjes gaan uitzoeken :)!!!

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja idd. Wij waren al even bezig vanaf augustus.volgens mij kan ik alleen maar najaarskindjes krijgen ;)

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Wij vanaf juni ;) hahahahahaha. Mijn man en ik schelen maar 3 dagen (en een jaar), dus waarschijnlijk gaan we iets soortgelijks doen bij onze kinderen, whahahahahahaha.

Wij hadden het net een beetje losgelaten (veel ellende meegemaakt in een korte tijd en als klap op de vuurpijl kregen we te horen dat mijn man een tumor bij zijn hypofyse heeft, zie ook topic in de lounge) en ineens waren we zwanger, had het echt even niet meer verwacht, was enorm welkom natuurlijk!!!!!

7. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ja ik wil ook zo graag kleertjes uitzoeken...kan niet wachten!

Qua kleertjes is het wel handig dat jullie de tweede in dezelfde maand krijgen (er vanuit gaand dat het hetzelfde geslacht is ;)). Want als er een half jaar tussen zit dan kun je nog net vervelend uitkomen qua seizoenen. Heb je iets in de juiste maat in juni is het een winterjas :D

8. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Is dat trouwens een bewuste keuze geweest of heeft het bij jullie ook veel moeite gekost? Ik had er namelijk graag wat minder jaartjes tussen gehad, maar ja je hebt het niet altijd voor het kiezen! Nu probeer ik alleen maar de positieve kanten van 4 jaar verschil te zien, met de negatieve kanten kan ik toch niets!! :)

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Fem jeetje dat is niet niks zeg. Hoe gaat het nu met je man? Ik hoop beter!
    Hier ook ellendig jaar gehad. De vader van mijn man was lang ernstig ziek. Uiteindelijk is hij toch nog 28 mrt jl overleden.

En het moet niet toevalliger worden want mijn man en ik schelen 2 dagen met elkaar (en vier jaar ertussen maar toch). Ik ben vandaag jarig en hij dinsdag..haha.

Irene idd dat met die kleertjes heb ik ook gehoord dan heb je er helemaal niks aan. Van welke maand is jouw zoontje en heb je nog veel kleren van hem?

Rompers e.d. van Jaime heb ik allemaal weggegooid hoor, dat koop ik wel nieuw. Maar ook nog veel leuke jasjes jurkjes rokjes...Ze groeien ook zo snel dat ze het amper aan hebben heh.

10. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Ik ben ook ontzettend benieuwd naar het geslacht!! Als een jongetje is, mag ik lekker opnieuw shoppen maar bij een meisje ook hoor!

Ik heb hier 1 grote rolbak en al bijna 4 vuilniszakken vol met kleding van Isa en dat is van maat 50 tot 80 :) Veel shirtjes en rompertjes kunnen weg maar er zitten nog zulke leuke jurkjes, shirtjes, broekjes en jasjes tussen. Mocht het een jongetje worden, dan zijn er vast wel gegadigden in m`n omgeving die wat wil hebben.

11. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh joh, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!

Mijn vader is in september helaas overleden dus hij maakt de 2e niet mee :(. Doet wel pijn ja....

Als de 2e een jongen is heb ik wel een paar spulletjes die ik kan hergebruiken alleen niet zo veel natuurlijk!!!!

12. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Sensee, gefeliciteerd!!!

Mathijn is van eind september, dus ik hoop (als het een jongen wordt) dat ik nog wel het een en ander kan gebruiken. Echt zonde anders. Nu gaan zijn spijkerbroeken echt kapot, maar in die kleine maten doe je het drie keer aan en dan kun je naar de volgende maat. :)

Jeetje Fem, wist dat niet van je man. Zal je topic eens gaan lezen...

13. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    @Irene: gelukkig ben je dr weer meid!!!!!!:D

@geslacht: wij zijn erg aagje! heb 11 juni de 20wk echo en kan met niet snel genoeg gaan! wil weten of alles goed is en wat het is!! kan ik eindelijk gaan shoppen!
    ookal heb ik nog genoeg op zolder;)

hier voel ik de kleine wel kriebelen, de ene dag vaker dan de andere dag, maar mn placenta zit aan de voorkant bovenin....
    ben nu ook klaar met Moeders voor Moeders en heb het boek gekregen, maar die had ik in t begin al gekregen:) dus weet nou niet of ik moet bellen om m terug te sturen of m zal houden....

14. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Jeetje wat is het hier rustig geweest zeg.:$ Wij zijn een weekje op vakantie geweest en had verwacht mega veel pagina's te moeten door worstelen, maar dat valt dus erg mee. ( wel prettig hoor:p)

De uitslag van de bloedtest gehad afgelopen vrijdag. En geen verhoogde kans op een kindje met down. Vind ik nu toch wel fijn om
    te weten.
    Inmiddels ook aan de positiebroeken. Mijn eigen broeken zaten toch echt niet lekker meer. Elke keer met je gulp open en knoop los schiet toch ook niet op. Dus mijn schoonzusje heeft haar zwbroeken uit de kast gehaalt en bij mij gedropt. Zelf nog eentje aangeschaft.
    En het zit een stuk prettiger kan ik nu ook beamen.

Via marktplaats een angel sound gekocht. Vorige week al een keer geprobeerd, maar we konden niets vinden. Wel gaf de monitor op een plek een hartslag rond de 130/ 140 aan, maar geen geluid erbij.
    Gisteravond nog een keer geprobeerd. En ik neem aan dat we hem gevonden hebben. Een snelle hartslag en weer gaf de monitor wisselend tussen de 130/ 140 dus dat moet onze frummel wel geweest zijn.
    Mijn eigen hartslag was het in ieder geval niet.:D
    En wel even een geruststelling weer aangezien ik sinds gisteravond weer een beetje bruinverlies heb.
    Niet veel, maar toch iedere keer met afvegen een veegje.:( Ik weet dat het niets hoeft te betekenen en dat het heel normaal is ivm goed doorbloede baarmoedermond etc, maar toch.

Fem, ik weet precies wat je bedoeld meid. Mijn moeder is afgelopen september overleden, en vind het heel erg dat ons kindje mijn moeder nooit zal leren kennen. Ook al weet ik heel zeker dat mijn moeder ons volgt vanaf hierboven.

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik voel ook weleens wat kriebelen maar dan denk ik; hmmm, zijn het mijn darmen of is het uk????

16. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh Paint, wat erg van je moeder.... :(, ik snap goed wat je doormaakt.... :(

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    nou we hebben het er hier nog eens even over gehad.. maar we gaan toch geen combitest doen.
    ook hier is het welkom als het downsyndr heeft en vooral mijn man wil gewoon kunnen genieten van de zwangerschap zonder ons daar zorgen over te moeten maken.
    'als het zo is dan zien we het dan wel' ..
    en ik kan me daar volledig bij aan sluiten.

wil twijfelen we nog heel erg of we willen weten wat het zal worden...
    vooral ik..ene dag wel, andere dag niet.
    maar nu weer meer wel bijvoorbeeld.. en vanochtend niet.. pfff whaaaaaaa

morgenvroeg weer beebspiekuh.. laatste keer bij gyn en ook uitslag van 8 buisjes bloed tappen..
    weet niet eens waarvoor eigeniljk allemaal dus ook maar ff vragen.

met onze doppler hebben we tot nu toe iedere dag even snel naar het hartje geluisterd en ben d'r heel blij mee!
    vandaag ook nog een slabbetje gekocht voor de a.s. papa met de tekst;
    ' ik knap? dan heb je mijn papa nog niet gezien!'
    haha vond hem zo geweldig!!!

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hahaha leuk Wendy dat slabbetje!!! Ik kan het hartje nog steeds niet vinden :(, baal er wel van want wordt er erg onzeker van......

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    #4679 luukske, 16 mei 2010
    Laatst bewerkt: 16 mei 2010
    hey meiden,

@irene, fijn om te horen dat je "gevonden" bent...haha...
    wat mij betreft mag je de lijsten gewoon bijhouden, maar moeten wel vervanging hebben als je een tijdje niet online bent/vakantie etc....wil dat dan best op me nemen.....

@geslacht, hier denkt iedereen aan een meisje( heb al een mega grote roze knuffel gehad)....ik zou het wel leuk vinden, we hebben een zoon, maar het allerbelangrijkste is een minder zorgelijke zwangerschap en een gezond beebje....
    dit weerhoudt me er natuurlijk niet van om de geslachtsbepaling te laten doen....haha....

@leeftijd tussen de kids....zouden we wel willen dat er minder verschil tussen zat, maar de natuur, en de MMM, laten het niet altijd toe...zoonlief is 5 als deze beeb zich mag melden...zoonlief is van 10 nov en ben uitgeteld op 16 nov....

@dierbaren die deze zwangerschap niet meemaken, mijn pa is 1 aug afgelopen jaar overleden, hij is jarig op 12 nov....dus alles dicht bij elkaar....

@kleding, zoonlief is ook van november, veel babykleding is de deur uit, ivm het grote leeftijdsverschil, en de gedachte dat het bij onze zoon zou blijven...natuurlijk heb ik wel speciale pakjes bewaard....
    hij is nu 4,5 jaar dus broeken etc zijn niet meer bruikbaar, bovenkleding wel, dus alles wat hij nu draagt en de kleding van afgelopen winter, bewaar ik even tot we weten wat het wordt, en als het een meisje wordt, gaat alles de deur uit, en anders bewaar ik het als speelkleren....

@aankopen, heb net een mooie box op de kop getikt, echt zgan....dezelfde als die we 5 jaar geleden voor zoonlief hadden, alleen nu een andere kleur....
    deze week even een matrasje bestellen voor de wieg, en even kijken welke kleur wagen we precies willen....

@all, vandaag lekker een dagje met hubbie en Luka gehad, zijn naar Valkenburg(L) geweest (is ong.20 km bij ons vandaan) en waanden ons echt op vakantie...haha...lekker terrasje gepikt, lekker gegeten in een engelse pub...echt relaxt....we gaan er eigenlijk nooit naartoe, omdat het zo touristisch is. ben er dus ook al jaren niet meer geweest, dus nu was het gewoon echt gezellie!
    morgen gaat Luka weer naar school, en hij is super blij....weet niet of ik morgen ga werken, misschien een uurtje of 2-3.....

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh, ik heb helemaal nog niks gekocht moet ik eerlijk zeggen, ben wel al aan het rondneuzen en weet best goed wat ik allemaal wil hebben :), de aankopen volgen hier dus nog ;) hahahahahaha.

Is lila / paars / wit leuk voor een baby / peuter kamer denken jullie?? Begin nu weer te twijfelen of Taupe toch ook niet leuk is...... moeilijk moeilijk

Deel Deze Pagina